شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

چگونه خشم خود را کنترل کنیم؟!

فرض کن یه برادر یا خواهر کوچکتر از خودت داری!یه روز که تو از خونه رفتی بیرون،داداش کوچولو توی خونه مشغول بازی میشه!وقتی برمیگردی خونه،صدای داداش کوچولو رو میشنوی که با چه ذوقی بازی میکنه!!!!وقتی نزدیکتر میشی میبینی صداش داره از توی اتاق تو میاد!!!!!! وقتی وارد اتاق میشی میبینی که داداش کوچولو با مداد شمعی روی در(درب) کمدت که دیروز با چه دقتی  تمیزش کرده بودی یه جنگل کشیده 13 هکتار!!!!!!

اون موقع است که.......

فرض کن یه برادر یا خواهر کوچکتر از خودت داری!یه روز که تو از خونه رفتی بیرون،داداش کوچولو توی خونه مشغول بازی میشه!وقتی برمیگردی خونه،صدای داداش کوچولو رو میشنوی که با چه ذوقی بازی میکنه!!!!وقتی نزدیکتر میشی میبینی صداش داره از توی اتاق تو میاد!!!!!! وقتی وارد اتاق میشی میبینی که داداش کوچولو با مداد شمعی روی در(درب) کمدت که دیروز با چه دقتی  تمیزش کرده بودی یه جنگل کشیده 13 هکتار!!!!!!

اون موقع است که.....ناگهان خشمگین میشی و دست راستت رو بالا میبری یا روی سر خودت میشینه یا این دست میشینه پشت گردن داداش!!!! واااااااااییییییییییییییی!!!

داداش جیغ بلندی میکشه وشروع میکنه به گریه کردن!!

حالا فیلم رو تا اونجایی که دست راستت رو بردی بالا بر میگردونیم! میخوام کاری کنم که این اتفاق نیوفته!!!!

اون زمانی که دست راستت رو بردی بالا ،آروم بذار روی قلبت و به خودت بگو:اگه زمانی که عصبانی هستم کاری بکنم بعدش پشیمون میشم!اشکال نداره داداش کوچولو که نمیدونسته نباید این کار رو بکنه!

یه راه دیگه هم برای عوض کردن پایان این فیلم هست اما این کاذ باید قبل از شروع فیلم انجام بشه!!!

اینکه زمانی که در حالت معمولی هستی ،یه گوشه ای که دوست داری(توی اتاق،انباری،زیر زمین،حیاط)بشینی و به چیزایی که دوست داری فکر کنی یا جمله و حرفای کسی که دوستش داری(شاعر، نویسنده،گوینده (ترجیحا رادیو جوان) ) رو به ذهنت بیاری یا آهنگ هایی دوست داری و بهت آرامش میدن رو گوش کنی یا تصویر هایی که دوست داری و آرامش بخشه رو به ذهنت بیاری و به اونا فکر کنی.همینجوری که داری هر کدوم ازاین کارایی که گفتم رو انجام میدی از کلمه ای مثل(آرامش،بخشش،دوست داشتن) یا هر کلمه دیگه ای که دوست داری استفاده کنی و این کلمه رو در طول این مدت هر چند ثانیه یکبار  با خودت زمزمه کنی.این کار به تو کمک میکنه که یه دنیای خوب و آروم و دوست داشتنی توی ذهنت ایجاد کنی.!!

حالا فرض میکنیم که تو این کار ها رو انجام دادی.فیلم شروع میشه... به اونجایی میرسیم که دست راستت رو بلند کردی،حالا وقتشه که یاد اون کار هایی که گفتم و انجام دادی بیفتی و اون کلمه (آرامش،بخشش،دوست داشتن)رو پشت سر هم با آرامش و تنفس عمیق تکرار کن! چه اتفاقی می افته؟؟!

نکته علمی:زمانی که خشمگین میشوید سیستم عصبی شما دچار اختلال میشود و احساسات شما از سطح عقل فراتر رفته و به ورطه جنون(بی عقلی)میرسد.در این زمان ممکن است کاری بکنید که بعدا پشیمان شوید.اما خاصیت کلمه ای که تکرار میکنید:تکرار این کلمه ذهن و احساسات شما را به یاد لحظات خوش و آرامش بخش می اندازد و احساسات شما را به حالت اول(زمانی که عقل بر احساس تسلط داشت)بر میگرداند.

بقیه داستان یا همون فیلم رو من پیش بینی میکنم:با گفتن و تکرار کردن یکی یا همه این کلمات ،از برافروختگی ات کاسته میشه و داداش کوچولوی خودت رو با اشاره دست به سمت خودت متوجه میکنی و بهش نشون میدی که از کاری که کرده ناراحت شدی!!!و بعد دفتر نقاشی اش رو بهش میدی و میگی که میتونه توی این دفتر نقاشی کنه یا بالاخره یه جوری راهنماییش میکنی که متوجه بشه کار بدی کرده!!

میتونی این کار هایی که گفتم رو به موقعیت های دیگه ای که ازش خشمگین میشی، انتقال بدی!

البته راه های کلیدی دیگه ای هم برای کنترل خشم هست!

1.از مکانی که بهت فشار روانی وارد شده،دوری کنی یا اون مکانی رو که بهت فشار روانی وارد کرده بلافاصله ترک کنی.

2.سه بار تنفس عمیق به طوری که هر تنفس 3 تا 5 ثانیه طول بکشه.

3.تخلیه انرژی از طریق انجام فعالیتهای جسمی مثل:جارو کردن(برقی یا دستس فرقی نمیکنه)،تمیز کردن دیوار یا شیشه (با دقت)،قدم زدن دویدن،فریاد زدن در صورتی که همسایه خواب نباشه!!و موقعیت فراهم باشه(فریاد زدن توی کوه،کنار دریا،وسط جنگل)!!

4.جرعه جرعه نوشیدن یک لیوان (نسبتا بزرگ) آب خنک.


منتظر نظرات شما دوستان عزیزم هستم.

نظرات 42 + ارسال نظر
روانشناس پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:03 http://www.shadkami.blogsky.com

سلام دوستان عزیز
از اینکه به وبلاگم سر زدید ممنون و خوشحالم.
دوست دارم نظر شما رو درباره این سبک نوشتن بدونم!!
چقدر مشتاق شدید ادامه مطلب رو بخونید؟؟
چقدر تاثیر گذار بود؟؟؟؟

محمود عراقی پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:54 http://www.mahmoodaraghi.parsiblog.com

سلام بر شما
ممنون از نظر هاتون و ان که خبرمن کردید
در مورد متن شما میخواستم بگم شما خیلی طولانی کردید
خب داداش کوچکه هست دگه خلی راحت میری کنارش و باهاش میخندی و تموم
در مورد قسمت آخر متن شما که در مورد راههای کلیدی هست میتونم بگم
با گزینه ی ۱ کاملا موافقم
با گزینه ی دو اصلا موافق نیستم چون تا حالا خیلی امتحان کردم تو شرایط دیگه هم امتحان کردم واقعا بی اثر و بی معنی هست البته برای من
با گزینه ی ۳ کمی موافقم چون اون تخلیه انرژی تو یه جای دیگه خیلی وقتها دوباره کار دت آدم میده
با نوشیدن اب هم که مخالفم چون زیاد اعصابم رو به هم میریزه (اخه تو شرایط عصبانیت آدم میتونه آب بخوره)
با احترام

سلام.آقای عراقی این دفعه شما اول شدید طولانی؟؟؟؟چون قرار بود بگم چگونه خشم خود را کنترل کنیم!نه اینکه با برادر کوچیک خود چگونه رفتار کنیم!!این ۴گزینه در مورد کنترل خشم بسیار کار برد داره و اثر بخشه!شاید در مورد بعضی افراد استثنا هایی وجود داشته باشه!!
در مورد گزینه۲ باید بگم اگر در حین تنفس عمیق حواس خود را روی بالا و پایین رفتن شکم متمرکز کنید و از این کار احساس آرامش کنید تاثیر گذار خواهد بود. اگر هنگام تخلیه انرزی کار هایی که گفتم رو سعی کنیم با آرامش و دقت انجام دهیم باعث خراب کاری در جای دیگر نخواهد شد!!!! چررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نوشیدن آب خنک باعث کاهش سریع برافروختگیه سیستم عصبی میشه. شما حتی در تابستان با نوشیدن یک لیوان آب خنک احساس آرامش میکنید چراااا؟چون از التهاب درونی شما کاسته میشه!!!
خیلی ممنون از اینکه نظرتون رو صادقانه گفتید!!

DANNART پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 http://www.dannart.blogfa.com

سلووووووووووووووووووووووووم پروین جونم
ببین من که داداش ندارم اما یه آجی هوشولو دارم میره پیش دبستانی
اون وقته که...آروم صداش میکنم آجی...آجی جونم...بعد وقتی برگشت و نگام کرد همچین یه کشیده میخوابونم تو گوشش... آخ نفهمه از کجا خورده
حالا برم ادامه مطلبتو بخونم آخه خیلی مشتاقم جدی میگم...ولی کیفش به اون کشیدست ها

سلام دانارت گلم
ببینم اینو که جدی نگفتییییییییی هااااااااااااااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینکه گفتی مشاتق شدی ادام اش رو بخونی خخیییلییییی برام ارزش داره
دانارت یه وقت این کارو نکنی هااااااااااااا راستی نظرت رو در باره بقیه متن نگفتی؟؟؟

عالیه پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 http://www.shahabi-radio.persianblog.ir

سلام از آشنایی باشما خوش بختم
فامیلتون شادکامیه؟
خیلی جالبه آخه فامیل شوهرخاله من و معلمم هم شادکامیه؟
شما اهل کجایید؟
چه قدر فضول نه؟
مزاحم شدم
خنده دار نوشتید خوشم اومد
وبه منم بیا
تبادل لینک موافقم موافقی؟

سلام من هم همینطور. نه عالیه جون. آره جالبه!!هر کسی میتونه فامیلیش شادکامی باشه!!!چجوری؟اینجوری که رفیق و فامیل شادی بشی!! نه عزیزم کنجکاو خوشحالم که خوشت اومد موافقم.

همسایه شازده کوچولو پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:52 http://AKTARAK70248.BLOGFA.COM

یا کلمو میکوبم به در!!!!!
یا در ومی کوبم به کلم!
فکرکنم هردوش یکی باشه نه!
ولی چه سواله سختی!!!
شازده کوچولو میگه نه در وبکوب به کلت نه کلت وبه در یاد بگیر صبور باشی!

یه وقت این کا رو نکنی هاااااااااا آخه شازده کوچولو همسایه خوب شو از دست میده!!! شازده کوچولو واقعا موجود نازنین و صبوریه!! پس به حرفش گوش کن!! راستی تو از دست شازده کوچولو ممکنه عصبانی بشی؟؟؟ اگر عصبانی شدی چیکار میکنی!؟؟
جدی پرسیدم!!

DANNART پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:47 http://www.dannart.blogfa.com

جدی گفتم!!!!!
من با هیچ کدوم از 4موارد موافق نیستم
میگم من تا این همه کار انجام بدم و این همه چیز رو تو ذهنم مرور کنم خوب یه کشیده ی جانانه میخوابونم تو گوشش که هم خودم راحت بشم هم آبجیم دیگه از این کارها نکنه
(راستش اصلا آبجیم جرات نداره دو متری اتاق من آفتابی بشه چه برسه به اینکه بخواد بیاد و....)
به شدت نیاز به روانشناس توپی مثل تو دارم نه؟؟؟اعصاب مصاب ندارم دیگه چیکار کنم(بهم نمیاد نه)
من که گفتم خیلی اهل دعوام مگه نخونده بودی؟؟؟
اگه بدونی چه کارا که من نمیکنم!!!
ولی انقده دخمل گلی هستم که نگو

باور نمیکنم این تو خود تویی این تو که از خودش....
حال که موافق نیستی خوب موافق شوووو!!!!!
جون پروین این کارو نکنی هاااا... واقعا من توپم؟؟؟؟
نههههههههههه اصلا بهت نمیاد.وقتی چیزی به کسی نمیاد اگه اونو داشته باشه خودش زشت میشه!!مثلا اگه یه لباسی بپوشی که بهت نمیاد،ولی تو اون لباس رو بپوشی،جلوه خوبی نداره.ولی اگه چیزی رو که بهت میاد رو بپوشی جلوه ات بیشتر میشه و دوست داشتنی تر.
اگه کسی حقت رو خورد باهاش دعوا کن نه با کسی که از روی نادانی کاری کرده. همه میدونن که تو دخمل گلی هستی گلم.
یه وقت از حرفایی که زدم ناراحت نشیااااااااا!!! خوووووووووب؟؟؟؟

عالیه پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 22:31 http://www.shahabi-radio.persianblog.ir

سلام عزیز عیدت مبارک
عیده
عیده
عیده
عیده
عیده

سلام عالیه جون
عید تو هم مبارک
مبارک/ مبارک/ مبارک...

DANNART جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 http://www.dannart.blogfa.com

درجوابت: خوووووووووووووووووووووووووب
عیدت مباااااااااااااااااااااااااااارک

واااااااااااااایییییییی خیالم راحت شد.ممنون
با کمی تاخیرعید رو بهت تبریک میگم.

[ بدون نام ] جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:26 http://arezoooo.mihanblog.com

زندگی را آنگونه که دوست داری تصور کن تا آنگونه شود

به به آرزو
این نظرت رو حتما گوشه دفترم یاداشت میکنم

محمود عراقی شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:30 http://www.mahmoodaraghi.parsiblog.com

سلام
این اختر ۷۰۲۴۸ وبلاگش رو بست؟

سلام به شما
واقعا؟؟؟؟؟ نه همین الان امتحان کردم.وبلاگش باز میشه

دوستداران سعید پورمحمودی شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 20:22 http://www.poor-mahmoodi.net

سلام...
وبسایت سعید پور محمودی به روز شد..
منتظر حضور گرمتون هستیم.

سلام...
بدو بدو میام.ممنون

DANNART یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:07 http://www.dannart.blogfa.com

ای جان دلم... چه دخمل گلییییییییییییییییی!!!!

DANNART یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:17 http://www.dannart.blogfa.com

سلام عزیزم
آپارات پنج شنبه ها دو و نیم تا 4 ظهر و شبها ساعت ده و نیم تا 11 4باغ اما 4باغ مرتب نمیاد

سلام نفس!
دستت طلا!ممنون از اطلاع رسانیت!

ساناز منوچهری دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:40 http://baharbahargool.blogfa.com

سلام و درود بر شمارفیق فابریک
سپاس فراوان تر از فراوان از تبریک مهربانانه تان...
امیداست که هماره در شادیهایتان حضور به هم برسانیم و موفقیتهایتان را تبریک بگوییم و ما نیز از خوشحالی شما خرسند و مشعوف گردیم
بسیار خوش آمدید..شدید سپاس از تبریکات شما...
اماهنوز هم طالب موجهای مثبتتان هستیم و التماس موج مثبت و دعای نیک داریم...
------------------------

و اما در باب پست شما..به محض دیدن چنین صحنه ایی به اعصاب خود مسلط میشویم ..خودمان را کنترل میکنیم و لبخند میزنیم و میریم کنار داداش کوچولومون و بعد از اون شروع میکنیم ادامه اون جنگل چند هکتاری رو میکشیم و جنگلمون رو وسیعترش میکنیم خیلی کیف میده و کلی خوش میگذره

به به ساناز دانشجووووووو!!! خواهش میکنم!هرچند حق مطلب ادا نشد!ما همچنان روی موج مثبت هستیم! از حضور مثبت شما مثبت ایم!این بهترین کار ممکنه!همیشه وسعت دادن قلمرو به اقتدار آدم کمک میکنه!درسته خیلی خوش میگذره!!!
۱.نظرت رو درباره ادامه مطلب نگفتی!
۲.خیلی گلی!

DANNART سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:09 http://www.dannart.blogfa.com

دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
دارممممممممممممممممممممممممممممممممم

DANNART چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:54 http://www.dannart.blogfa.com

خیلی باحال بود جدی گفتی اون سرش ناپیداس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چه عکس العمل سریعی!!!
از باحالی تو منم باحالم!!!!!
جدی جدی گفتم!خودت که دیدی اون سرش ناپیدا بود!!!

نسیم چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 http://adatnakon.blogfa.com

سلام وای چه داداش کوچولوی باحالی من اگه اینطوری بشه خودمم باهاش میشینم میکشم بچه باید بازی کنه هرجا دلش خواست
تا بچه چیزی رو تجربه نکنه هی میره دنبالش
ولی این پیشنهادای روانشناسیتون عالی بود استفاده خواهم کرد
موفق باشین دوست جووووووووونم

به به نسیم نسیم خانومخوش اومدی
بله دیگه زندگی فرصتیه برای باهم بودن و از بودن هم لذت بردن
خیلی ممنون!حتما تاثیر گذار خواهد بود
خیلی خیلی ممنون که منو دوست جون خودت دونستی
شما هم موفق باشید

همسایه شازده کوچولو چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 21:10 http://AKTARAK70248.BLOGFA.COM

به نام خدای خودخودخودت
سلام همسایه شازده کوچولو!
یه سر بزن ببین شازده چی میگه!

خدای هر کسی همون جوریه که خودش میخواد!پس به نام خدای خودم!وقتی همساده به همسایه اش سر میزنه خیلی لذت داره! چشم حتما و با کمال میل میام

محمود عراقی پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:16 http://www.mahmoodaraghi.parsiblog.com

سلام بر شما...ممنونم از نظر خوبتون.

سلام آقای عراقی!
خواهش میکنم،نظر لطف شماست!

نسیم پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 23:02 http://nasim9.blogfa.com

سلام ، وبلاگ خوبی داری ، ممنون که به وبم سر زدی ، من لینکت کردم ، موفق باشید ...

سلام نسیم جون!
خوشحالم که خوشت اومده.ممنون!
وب خیلی قشنکی داری،بازم بهت سر میزنم!
شما هم لینک شدید!ممنون از لینکتون!!!! تو هم وفق باشی

رضاسپه وندی جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 http://rsepahvandi.webloghaa.com

سلام،خیلی وقت بود به وبلاگی در سیستم بلاگ اسکای سر نزده بودم،یعنی نمیدونستم فعال هم داره،
خوشحالم اومدم،
من خودم شدید در مورد یه مسئله نیاز به یه روانشناس خوب دارم،مسئله ای که بدطور من گیج و منگ کرده و هرروز داره دزش بیشتر میشه حالا بگذریماون حل میشه،
درمورد نکاتتون هم جالب نوشتی
زندگی بدون خشم به نظرم لذت بیشتری داره،البته نه اینکه دیگه درمورد هرچیزی راحت بگذری!

بیشتر از این حرف نزنم و فقط یه نکته پایین بهش اشاره میکنم

خوشحال میشم نظراتتون در مورد وبلاگم بدونم،اگر هم دوست داشتید تبادل لینک کنیم من با اسم روزنوشت ها من و توضیحات وبلاگ شخصی رضا سپه وندی لینک کنید و خبرم کنید
اگر تبادل لینک هم راضی نبودید و دوست نداشتید حتما از نظراتتون من بهره مند کنید
ممنون

سلام آقا رضا به بلاگ اسکای خوش اومدیناگه مسئله ای دارین حتما با یه مشاور در میون بذارین چون به شما کمک میکنه که مشکلتون رو بهتر بشناسید و راحت تر حلش کنیدبله حق باشماست
شما صحبت کنید من خوشحال میشم
بله،چشم حتما به وبلاگ شما سر میزنم راستی اگه به مشاور خوب احتیاج دارید میتونم با معرفی مشاوران خبره کمک تون کنم
منم از شما ممنونم به خاطر نظر خوب تون!

[ بدون نام ] جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:57 http://www.arezoooo.mihanblog.com

salam
omidvaram haleton khob bashe
baraton hamishe behatrinharo az khoda mikham

خیلی خیلی خوش اومدید.خیلی خوشحالم کردید
حالم خوب بود و با حضور شما دو صد برابر بهتر شد،ممنون
من هر شب از خدا برای دوستانم سلامتی و خوشبختی و موفقیت رو خواستارم

رضاسپه وندی یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:50 http://rsepahvandi.webloghaa.com

مرسی اومدی تا وبلاگم و نظر دادی،جواب نظرت دونه دونه توی بلاگم نوشتم،و خوشحال میشم بخونیدش
در ضمن در مورد معرفی مشاور خبره اگر لطف کنید ممنون میشم
و در مورد لینک من با اسم روز نوشت های من و در توضیحات لینک هم اگر لطف کنید بنویسید وبلاگ شخصی رضا سپه وندی
ممنون میشم خبرم کنید،جوابتون هم کامل اونجا نوشتم
مرسی از اهمیتی که دادید،
تا دیدار بعد ...

خواهش میکنم.ممنون که به نظر من اهمیت دادین.
بدو میام میخونم بله شما رو با همین اسم لینک کردم. بازم تشکر میکنم. موفق باشید...

sara_h یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 http://www.heaven75.blogfa.com

سلام پروین جان.
وب خیلی جالبی دارین.
اگه تونستی به وبم بیای خوشحال میشم.
موفق باشی.

سلام سارای عزیز ممنون ازلطفت
بله حتما این کار رو انجام میدم!

رضاسپه وندی یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 http://rsepahvandi.webloghaa.com

سلام،
مرسی از این همه نظر و اهمیت
منم جواب تمام نظراتتون دادم و الان قابل دسترسی هست

منم شمارا با اسم تیتر وبلاگتون لینک کردم،
مرسی از اومدنتون،منتظر دیدار ها بعدی

تا دیدار بعدی...

سلام.
خواهش میکنم. از جواب ها تون ممنون،حتما میام میخونم.
باز هم به وبلاگ شما میام تا دیدار بعد...

نسیم یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:14 http://adatnakon.blogfa.com

سلام سلام عزیزم
خوبی؟
راستی خوشم میاد از روانشناسیهات
من بروزم بهترینم دوست جوووووووونم

سلام نسیم جججججججججججونم!! خیلی خوبم.
ممنون از لطفت بدو بدو میام پیشت دوست جونم!

رضا سپه وندی دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 http://rsepahvandi.webloghaa.com

مرسی از نظراتت و اون مشاورا که به من معرفی کردی واقعا ممنون
در ضمن من یه پی نوشت به پستمم اضافه کردم
مرسی از نظراتت و به خصوص وقتی که میزاری و نظر میدی
ایشالا جبران میکنم

خوهش میکنم شما لطف دارین
حتما میام میخونم.شما منو شرمنده میکنید
منم از حضور شما و اینکه خبرم میکنید ازتون ممنونم

DANNART دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:49 http://www.dannart.blogfa.com

سلام جیکر وسوسه انکیز!ممنون که به یادم بودی
ایمیلام خرابن نتونستم برات میل بزنم

سلام جیگر جونم!چقدر خوشحالم که اومدیییییییی! اشکال نداره عزیزم همین که برام کامنت میذاری و به یادم هستی کلی ذوق میکنم و خوشحالم!

DANNART دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 17:59 http://www.dannart.blogfa.com

نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
روانشناس جونم صدامو میشنوی؟؟؟؟تو نباید از اشکان ناراحت بشی اکه دوس داری براش کامنت بذاری باید مثل خودش باشی خونسرد...از حرفاش ناراحت نشی مثل من (البته شاید خودم یه روزی سرم به سنک بخوره)بیا کامنتی که برا من کذاشته بخون بعد ببین من جی بهش کفتم...اصلا کسی نباید از اشکان ناراحت بشه

مهم نبود اولش ناراحت شدم ولی به دل نمیگیرم!بالاخره یه اشکان صادقی که بیشتر نداریم!!!!!!!!!!!داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منم باید سعی کنم خونسرد باشم. آخه حق داشت ناراحت بشه!من خیلی تند رفتم!!!!!!!!!

ساناز منوچهری دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 23:04 http://baharbahargool.blogfa.com

سلام و درووووووووووووووود بر روانشناس شاد و خوشحال زمان...

سلام دو صد درود به ساناز جون منوچهری همون فیلمنامه نویسه معروف خووووووووووووووووووووووووووش اومدی!

ساناز منوچهری دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 23:09

اما در باب اون راههای کلیدیت باید بگممممممم

خدا نصیب کنه..این راههایی که شما گفتی واسه ما که مهیا نمیشه ..انقدر دوست دارم یه کوهی جنگلی بیابونی ژیدا بشه برم صفاااااااااااااااااااااااااا

اما فکر کنم بشه جرعه جرعه یه لیوان اب خنک بنوشم
اما خب من خیلی کم عصبانی میشم ..
هر وقتم میشم یعنی همون عصبانی قدم میزنم و لبخند میزنم

این کوه و کمر که گفتی قسمت من هم نشده ولی ایشاا... قسمت همه مخصوصا شما بشه!خیلی خوبه که کم عصبانی میشی
من یا عصبانی نمیشم یا وقتی عصبانی بشم دیگه... سعی میکنم با همین کارا خودمو آروم کنم تا حالا دقت کردی وقتی کسی عصبانی شده ولی از زور عصبانیت لبخند میزنه چقدر چهره اش ترس آور و در عین حال جذاب میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

DANNART سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:46 http://www.dannart.blogfa.com

سلام ایول اینجایی؟مردم از غصه رفتم اشکانو دعوا کردم
تایید کرد بخون بخند

ثمین سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 17:40 http://fardai-behtar.blogsky.com

سلام
جالب بود
من هم رشتم روانشناسیه...
ولی دوست عزیز چرا وبلاگ خود را کامل نمی کنید؟!!؟
موفق باشید

سلام ممنون اااااااااااا چه خوب
شرمنده این که وگفتی یعنی چههههههههههه؟
بازم ممنون

DANNART سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 19:22 http://www.dannart.blogfa.com

قربونت برمممممممممممممممممم
هنوز نیومده تاییدکنه..........................

خدا نکنه بلااااااااااااااااا

رضا سپه وندی چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 http://rsepahvandi.webloghaa.com

سلام،
مرسی از نظراتی که دادید و دعاتون
در ضمن اینا فضولی نیستن که ، هرآدمی براش سوالی پیش میاد و دوست داره بپرسهاز قدیمم گفتن ندانستن عیب است نه پرسیدن!
خب من آپ منتظر دیدار دوباره

به به سلام خوش اومدین خواهش میکنم وظیفه بود
بله شما درست میگید اگه سوالی داشتم میام میپرسم
حتما به شما سر میزنم

نرگس چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 http://www.doostdashtanee.mihanblog.com

سلام پروین جون
مطالب جالب و مفیدی میذاری
به منم سر بزن
خوشحال میشم گلم
لینکیدمت(البته با اجازه)
همیشه موفق باشی

سلام نرگس خانوم راست میگی؟؟؟
باشه حتماممنون از لینک دوستانه شما
موفق و پیروز باشی دوست عزیز

آیدا چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 21:16 http://www.tanha1984.blogsky.com

salam
webloge ghashangi darid man shomaro add kardam khushhal misham shoma ham addam konid

سلام خیلی خوشحالم که اومدین ممنون از لینک شما. شما هم لینک شدید

DANNART چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 22:33 http://www.dannart.blogfa.com

سلام
بله پست جدیدشو دیدم ما که خل شدیم رفت فقط میخواد حال منو بگیره هه منم خوب حالشو گرفتم میخواست سوپرایز کنه من زودتر گفتم
راستی اون کامنتی که دعواش کردم تایید نکرد

سلام گلم ای یایا از دست این آق اشکان
آره خبرش رو تو دادی اون تایید کرد تایید نکرد چون دعوا کار بدیه

وحیده پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 00:49

سلام پرپری! چه طوری بلا؟ مطلب رو خوندم. از مدل نوشتن و ارائه مطلبت خیلی خوشم میاد! ساده٬ رووووون ٬ صمیمی و خودمونی...!
خب من که داداشم فقط ۲ سال از من کوچیکتره٬ تفاوت سنی زیادی نداریم ولی اگه داداشم خیلی گوچیک بود و این کار رو میکرد:
اولا از قبل متوجهش میکردم که نباید تو اتاق من وقتی نیستم بازی کنه! اگر هم اینو بهش گفته باشم و دوباره این اشتباه ازش سر بزنه٬ درسته که خیلی ناراحت میشم خب بالاخره دیروز حسابی سابیده بودمش! کلی هم تو دلم حرص میخورم! ولی آسمون که به زمین نیومده!!؟...اومده؟ خب اونم بچه اس دیگه عقلش مثل بزرگتر از خودش نیست ولی یه سری مسائلو باید بدونه! وقتی اومدم و دیدم و دستمو بالا بردم ........ دستمو میارم پایین و روبه روش میشینم و شونه هاشو میگیرم و با حالت ناراحتی زیاد بهش میگم« داداشی این چه کاریه که کردی؟ میدونی خواهرت دیروز کلی خسته شده بود که این کمد رو تمیز کنه؟ نباید رو در و دیوار نقاشی کنی!!» بالاخره اونم با این که بچه اس ولی حالت ها و ناراحتی و خوشحالی و رضایت و نارضایتی رو از هم تمییز میده دیگه!!
بعدش حالتمو عوض میکنم و با خوشحالی میگم:« ولی چه قدر نقاشیه قشنگی کشیدی! فکر نمیکنی اگه این نقاشی رو توی دفتر نقاشیت کشیده بودی خیلی قشنگ تر میشد؟» باید از خودش تو حل مسائل کمک بگیری مطمئنا جواب میده: «راست میگی آبجی! ببخشید که ناراحت شدی!» البته نه اینجوری٬خب به زبون خودش دیگه! بالاخره اونم خواهرشو خیلی دوست داره و نمیخواد که ناراحتش کنه!
آخر سر هم بهش میگم:« چون من دیروز کلی زحمت کشیدم و این کمد رو تمیز کردم ٬ حالا تو این جنگل رو روش کشیدی ۲تا کار میکنیم:
اول ۲تایی جلوش عکس یادگاری میگیریم چون خیلی قشنگ کشیدی و منم نمیخوام این نقاشیه قشنگ رو به این راحتی از دست بدم! عکس میگیریم تا خاطره قشنگی بشه!!
بعدشم باهم کمک میکنیم تا پاکش کنیم! باشه داداشی؟» موقع تمیز کردن هم حتما ۲تایی تمیز میکنیم ولی من وانمود میکنم که دارم تمیز میکنم و سعی میکنم که بیشتر بزارم خودش تمیز کنه! دلم هم نمیسوزه!؟ میدونی چرا؟ چون این یکی از نکته های تربیتیه!! وقتی بچه خودش تمیز کنه و سختی کار بیفته گردن خودش اون وقته که میفهمه کارش غلط بوده! به زودی خسته میشه ولی باز مجبوره که تمیز کنه چون خودش این کارو کرده و باید مسئولیتشو قبول کنه! خیلی زود پیش خودش میگه «عجب غلطی کردما؟!!! ببین به چه بدبختی افتادم؟ باید کلی زور بزنم تا تمیز بشه!! قبلا راحت واسه خودم بازی میکردما حالا باید اینجارو تمیز کنم!! آبجی راست میگفت نباید رو در و دیوار نقاشی کنم!! اگه بازم این کارو بکنم دوباره باید سختی رو تحمل کنم تا تمیز بشه!! دیگه ازین کارا نمیکنم!!!»
اون وقته که من مطمئن میشم دیگه از این کارا نمیکنه!! بالاخره داداشیم این چیزا رو باید از یه جا و یه کسی یاد بگیره دیگه! چه جایی بهتر از خونه و چه کسی بهتر از خواهرش؟!
ولی راجع به اون ۴نکته که گفته بودی:
۱-همیشه که نمیشه مکان خشم آور رو ترک کرد؟
۲-با نفس عمیق موافقم! ولی آدم باید رو خودش کار کنه!
۳-تخلیه انرژی با کارای دیگه هم خوبه!
۴-من به شخصه با خوردن آب آروم نمیشم! شاید واسه کس دیگه جواب بده! چون عادت به آب خوردن زیاد ندارم! اگه زیاد بخورم... دل درد میگیرم!!؟...نههههههه!!...آب نمیخوام!!
اینم از نظر من! کاری٬ باری؟ دوست دارم٬ فعلا!

سلام خیلی خوبم فدات بشمخوشحالم که خوشت اومد ممنون بالاخره وقتی آدم همنشین یه دوست صمیمی و رووووووووووون باشه همین میشه دیگههههههههای جان تو که از من قشنگ تر و رووون تر نوشتیبه به معلومه که روانشناسی توی خونته! این متنی که نوشتی خودش یه پست کاملهدیگه من چی بگم
۱.درسته همیشه نمیشه مکان خشم رو ترک کرد ولی من به همین بسنده کردم چون اگه میخواستم ادامه بدم خیلی طولانی میشد!۲.خیلی حرف خوبی زدی آدم باید روی خودش کار کنه!۳.اووووووووو مثلا چه کارایی؟؟
۴.خب هر کسی با یه چیزی آروم میشه و ممکنه همه این کارا برای همه افراد کارکرد یکسانی نداشته باشه درسته!
ممنون از نظر کامل و خوب و رووووون و صمیمی و جذاب و....
دوست دارم وحشتناک!!!!!!!!۱

نونوچه پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 http://htp://nonoche.blogsky.com

مرسی از اینکه بهم سر زدید و مرسی به خاطر لطف قشنگتووووووووووون مطالب جالبی عرض کردید آموزنده بود. امیدوارم هر وقت عصبانی شدم گفته های ارزندتون یادم بیاد
دوست عزیز براتون آرزوی موفقیت می کنم

سلااااااااااااام نونوچهچه اسم باحالی داری خواهش میکنم تازه من کم گفتم!ممنون عزیز
این راه ها حتما جواب میدهارزنده!!!
من هم باری شما آرزوی بهترین ها رو دارم بازم به شما دوست عزیز سر میزنم.

maryam پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:16 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

heh bahal bud khoda ro shokr ke man dadashe kuchik nadaram va ella....

سلام مریم خانوم گلخوش اومدی
داشتن یه داداش کوچولو خیلی سخته
خیلی خطرناک گفتی والا....

x پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:55 http://zendegibarayekhande.blogsky.com

میدونم اون لحظه آدم چه حالی پیدا میکنه ولی چه باید کرد بالاخره کاریه که شده....

سلام دوست عزیزببخشید متوجه قضیه نشدمولی به وبلاگ خوب شما سر زدم و کلی حال کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد