شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شعر زیبایی از فریدون مشیری

سلام دوستان عزیز

چند روز پیش یکی از دوستان دانشگاهی ام در یکی از نظرات ارزشمندی که برام گذاشته بود چند بیتی از این شعر بسیار زیبا رو برام نوشته بود.شعر بسیار زیبایی بود. اما نمیدونستم که این شعر برای کدوم یکی از شاعران با ارزش کشورمون هست؟به خاطر همین بیتی از این شعر رو در گوگل جستوجو کردم و متن کاملش رو پیدا کردم.برای شاعر گران قدر: فریدون مشیری بود.

من این شعر رو خیلی دوست دارم برای همین تصمیم گرفتم این شعر بسیار زیبا رو روی وبلاگم قرار بدم تا شما دوستان گرامی هم ازش لذت ببرید. این شعر فوق العاده زیبا رو در ادامه مطلب بخونید

اخرین جرعه این جام  

سلام دوستان عزیز

چند روز پیش یکی از دوستان دانشگاهی ام در یکی از نظرات ارزشمندی که برام گذاشته بود چند بیتی از این شعر بسیار زیبا رو برام نوشته بود.شعر بسیار زیبایی بود. اما نمیدونستم که این شعر برای کدوم یکی از شاعران با ارزش کشورمون هست؟به خاطر همین بیتی از این شعر رو در گوگل جستوجو کردم و متن کاملش رو پیدا کردم.برای شاعر گران قدر: فریدون مشیری بود.

من این شعر رو خیلی دوست دارم برای همین تصمیم گرفتم این شعر بسیار زیبا رو روی وبلاگم قرار بدم تا شما دوستان گرامی هم ازش لذت ببرید. این شعر فوق العاده زیبا رو در ادامه مطلب بخونید

اخرین جرعه این جام  

همه می پرسند: 

چیست در زمزمه ی مبهم آب؟ 

چیست در همهمه ی دلکش برگ؟ 

چیست در بازی آن ابر سپید، 

روی این آبی آرام بلند، 

که تو را می برد اینگونه به ژرفای خیال؟ 

 

چیست در خلوت خاموش کبوترها؟ 

چیست در کوشش بی حاصل موج؟ 

چیست در خنده ی جام؟ 

که تو چندین ساعت، 

مات و مبهوت به آن می نگری؟ 

 نه به ابر، 

نه به آب،  

نه به برگ، 

نه به این آبی آرام بلند، 

نه به این خلوت خاموش کبوترها، 

نه به این آتش سوزنده که لغزیده به جام، 

من به این جمله نمی اندیشم. 

 

من،مناجات درختان را ، هنگام سحر، 

رقص عطر گل یخ را با باد، 

نفس پاک شقایق را در سینه ی کوه، 

صحبت چلچله ها را با صبح، 

نبض پاینده ی هستی را در گندم زار ، 

گردش رنگ و طراوت را در گونه ی گل، 

همه را می شنوم،  می بینم.

من به این جمله نمی اندیشم. 

 

به تو می اندیشم 

ای سراپا همه خوبی، 

تک و تنها به تو می اندیشم. 

همه وقت 

همه جا 

من به هر حال که باشم به تو می اندیشم. 

تو بدان این را، تنها تو بدان! 

 

جای مهتاب به تاریکی شبها تو بتاب 

من فدای تو،به جای همه گل ها تو بخند. 

اینک این من که به پای تو درافتادم باز  

ریسمانی کن از آن موی دراز، 

تو بگیر، 

تو ببند! 

 

تو بخواه 

پاسخ چلچله ها را،تو بگو! 

قصه ی ابر هوا را، تو بخوان! 

تو بمان با من، تنها توبمان 

 

در دل ساغر هستی تو بجوش، 

من همین یک نفس از جرعه ی جانم باقی ست، 

 آخرین جرعه ی این جام تهی را تو بنوش!

نظرات 42 + ارسال نظر
MyTheme پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:09 http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

سلام.به وبلاگت سر زدم خیلی خوب بود حتما استفاده میکنمشماهم موفق باشی

همسایه شازده کوچولو پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 22:18 http://akhtarak70248.blogfa.com

به نام خدای خاطره ها
من وشازده کوچولو یه دنیا خاطره بازی کردیم!
اگه دلت تنگه خاطره هاست بسم الله!
منتظرتم
یاعلی

سلام همساده جون
آخ جون خاطره اووووووووووووووومدم

وحیده پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 22:57

سلام سلام! پرپری سلام! چه طوری؟ زود تر از اونی که فکرشو میکردم تونستم بهت سر بزنم! امیدوارم اولین نظر باشه! البته این دفعه دومه که نظرمو مینویسم! چرا؟ آخه وسطه کار کارت اینترنتم تموم شد! الان دارم از یه کارت دیگه استفاده میکنم! همه که مثل شما اینترنت پرسرعت ندارن که!!؟ قربون رفیق گلم که تو وبلاگش از من صحبت میکنه! خوشحال شدم که تونستی متن کاملشو پیدا کنی! پشتکارتو تحسین میکنم! خیلی شعر قشنگیه, حال و هوای لطیفی داره! مثل خودم و خودت, مثل من و...!( ای بابا دوباره دارم میزنم تو جاده خاکی!!) خلاصه شعرش عالیه! چه کرده این فریدون مشیری و چه میکنه این پروین خاتون!! این شعرو تقدیم میکنم به رفیق شفیق و جیگرم:
گفته بودی که چرا محو تماشای منی؟
آنچنان مات که یکدم مژه برهم نزنی!
مژه برهم نزنم تا که زدستم نرود,
ناز چشمان تو به قدر مژه برهم زدنی!
فکر کنم این شعر هم از فریدون مشیری باشه ولی مطمئن نیستم باید از علی بپرسم!!!! بالاخره بچه داره ادبیات میخونه دیگه!! ای بابا من آدم بشو نیستم!!
خیلی عالی بود وقتی از این شعرای + استفاده میکنی واقعا انرژی+ تو وبلاگت به جریان میفته! مثل 7پند مولانا که من خیلی ازش خوشم اومد!
قربون رفیق گلم, دوست دارم, بازم بهت سر میزنم!

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام گلمخووووووووووووش اومدی
منم این جواب رو ۲بار نوشتمجواب و کامل نوشتم تا اومدم تایید کنم نمیدونم چی شد دوباره اومد از اول!!!!!!!!!!!به این میگن قانون جذب!!!پر سرعت تموم شدبه عشق تو این کار رو کردم خشنگمثل خودت مثل خودم یه چیزی هم اضافه کنم مثل همه اونایی که اینجا نظر میذارنشعر عالی و نظر عالی وبلاگ رو عالی میکنه دیگههههههههممنون با مراماینم برات جستوجو میکنماین آق علی چه میکنه؟؟؟!!!!!کسی که عاشق میشه دیگه آدم نیستچون از آدمیت در میاد و به روحانیت میرسهشعر + وحیده+ انرزی مثبت میده +در+=+آره منماون پست رو خیلی دوست دارمفدای روی ماهت
میای پیشم خوشحال میشم!

مهران-خانه دوست کجاست؟/ جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 00:31 http://mehran1988.blogsky.com

همه می پرسند:

چیست در زمزمه ی مبهم آب؟

چیست در همهمه ی دلکش برگ؟

چیست در بازی آن ابر سپید،

روی این آبی آرام بلند،

که تو را می برد اینگونه به ژرفای خیال؟

به به سلام خیییییییییییییلی خوش اومدین
این شعر بسیار زیباست ممنون که یاد آوری کردید

DANNART جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 15:02 http://www.dannart.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااام عزیزم تا دیدم گفتی اپم با کله اومدم اخه دیگه یواش یواش دارم میرم
وایییییییییییییییییییییی خیلی قشنگ بود من فقط این بیتشو شنیده بودم
جای مهتاب به تاریکی شبها تو بتاب

من فدای تو،به جای همه گل ها تو بخند.
خیلی دوستت دارم
بایییییییییی

سلام خوبم!!ممنون که اومدی تو که میای انرزی+ توی وبلاگم پر میشه.کجااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منم خیلی دوست دارم گل قشنگم

رضاسپهوندی جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 16:07 http://rsepahvandi.webloghaa.com

سلام سلام
خوبی؟
مرسی خبرم کردی
شعر زیبایی بود و قشنگ مشیری دیگه نمیشه کاریش کرد شعراش جالبا بعضا اینم از اشعار خوبش بود...
شانس آوردی اومدم از دانشگاه بیرون نظرت دیدم سریع اومدم نظر دادم
به امیددیدار بعد...

سلام و دو صد سلام خیلی خوبم!!!چه سرعتی!!!!!!!!!!!!!چه شانسی آوردمااااااااااااااااااااابله شعر بسیار زیباییه
ممنون که اومدین. تا دیدار بعد...

نسیم جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 16:36 http://adatnakon.blogfa.com

سلام خانوووووووم روانشناس جونم
خوبی عزیزم؟
من این شعرشو نشنیده بودم
خوشمان آمد
شعراشو دوست دارم البته بیشنر سهراب میخونم
این شعر مشیری هم قشنگه میگه
بی تو مهتاب شبی باز ازآن کوچه گذشتم
همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم


عزیزم موفق باشی

سلام عزیز دلخوش اومدیتو خوب باشی منم خوبمخوش حالم که خوشت اومد چه خوب
این شعر هم واقعا قشنگه منم برات آرزوی بهترین ها رو دارم

نسیم جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 17:04 http://nasim9.blogfa.com

سلام ، آپ زیبایی بود ، ممنون که به وبم سر زدی ، موفق باشید ...

سلااااااااااااااااام.ممنونباز هم بهت سر میزنم
تو هم موفق باشی...

[ بدون نام ] جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 17:21 http://arezoooo.mihanblog.com

سلام
نکند روزی به هوای عشق تازه در کوچه های غریب پرسه زنی ، چون در غروب همان کوچه تو را ازیاد


خواهد برد ، و روزی که از یاد رفتی بدان که بر باد رفتی بدان که بر باد رفتی واسیر باد شدن یعنی همچون


قاصدک پرپر و آواره شدن

سلام.خوشحال شدم که اومدین
متن زیبایی بود.ممنون از لطف شما

همسایه شازده کوچولو جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:21 http://akhtarak70248.blogfa.com

خیلی ناز بود
موفق باشی
یاعلی

ممنون که اومدی... منم برای تو آرزوی موفقیت و خوشبختی میکنم.

رضا سپه وندی شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 http://rsepahvandi.webloghaa.com

چقدر بین نظراتم فاصله افتاد
خوبید؟
ببخشید سلام
من آپ کردم،ویژه نامه هم گذاشتم،منتظر نظراتت هستم
مثل همیشه خوشحالم کن

سلام.خیلی خوبیم!!! بله به سرعت میام تا خوشحال تون کنم؟؟!!!!

دوستداران سعید پورمحمودی شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 http://www.poor-mahmoodi.net

سلام....
با مصاحبه ای خواندنی از سعید پورمحودی به روزیم...
و منتظر حضور گرمتان

سلام...
بله حتما میام...

نرگس شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:55 http://www.doostdashtanee.mihanblog.com

سلام عزیزم
چطوری
میبینم که قالبتو تغییر دادی
خیلی خیلی خوشگله
هم قالبت
هم مطلبت
شعر خوشگل و پر مفهومی بود
خوشم اومد
واسم دعا کن
بهر حال روانشناسی میتونم رو کمکت حساب کنم دیگه
واسه دانشگاه و درسا و دلتنگی و ....
آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سبز و خرم باشی

سلام جیگر.خووووووووووووبماون یکی خیلی ساده بود شاید اینم تغیر کنه.خوشحالم که خوشت اومدهباشه حتما برات دعا میکنم
من همه جوره هستم.
آرههههههههههههههههههههههههههههه!
شاد و موفق باشی

maryam شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 15:01 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلام گلم لینکت کردم عزیزم این شعر هم قشنگ بود ها یادت نره به منم سر بزنی هاااااا

سلام بلا.ممنونم ازت
مگه میشه یادم بره؟؟؟؟؟

مه لقا شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 15:17

سلام علیکم.....اینجانب مزاحمتون شدم که بپرسم واقعاواقعاواقعاواقعاواقعاواقعاواقعاواقعاواقعاواقعاواقعا....یکی دیگه مونده واقعا اهان درست شد...خب میگفتم شماواقعاروانشناسی یابایک روانشناس درتماسی یاکتاب روانشناسی میخونی گزینه الف وب وج کدومش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شعرم قششششششششششششششششششنگ بود....

سلام دوست عزیز.مزاحم چیه؟شما تاج سری.
من دارم روانشناس میشم و با روانشناسانی در ارتباط هستم و کتاب های روانشناسی هم میخونم.
فریدون مشیریه دیگه!!!!

مه لقا شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 15:27

میخوام بدونم ازمن بزرگترید یانه اگه بزرگترید مودب باشم اگه همسن وکوچیکترید یه ذره شوخی کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟من رشته روانشناسی میخونم....اطلاعت جالبی تووبلاگتون هست کنترل خشم و.........حتمامیام ومیخونمشون....

من متولد ۶۹ ام.شما چی؟؟؟؟راحت باش من از آدمای راحت خوشم میادحالا جالب تر هم میشه!!!!!
بازم بیا خوشحال میشم

DANNART شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 17:15 http://www.dannart.blogfa.com

بچه ها برج مراقبت اپه
هجوم بیارید به وبhttp://www.injashabnist.com
همه بچه ها فردا شب ساعت 12 اونجا جمع میشن من که یک هفتس اونجا چادر زدم

با سر میام

مه لقا یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 22:32

سلام.....اخیش داشتم خفه میشدم خداروشکرراحتم کردی.....من مه لقا کلانتری متولد۱۳۷۰ ای بابا ازمایک سال بزرگتری.....خوب شما خوبید خوشید چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟

سلام عزیز دلخوش اومدیچه اسم قشنگی داری
۱سال که جایی رو نمیگیره!!! من یه نفرم هنوز ۲تا نشدمخوبم خوشم سلامتم تازه تورو میبینم بهتر میشهخبر خاصی ندارم امسال کنکور شرکت کردی؟؟؟قبول شدی؟؟؟

مهران-خانه دوست کجاست؟/ یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 22:47 http://mehran1988.blogsky.com

بین این همه غریبه

تو به اشنا می مونی

حرفای تلخی که دارم

من نگفته تو میدونی


من پر از حرفای تازه

عاشق گفتن و گفتن

تو با درد من غریبه

اما تشنه ی شنفتن


صدای ترد شکستن

مثل گریه با صدامه

تلخی هق هق گریه

طعم سرد خنده هامه

گرمی دست نوازشگر تو

مرهم زخمهای کهنه ی منه

طپش چشمه ی خون تو رگ من

تشنه ی همیشه با تو بودنه


ململ ابرای دستات

پر رحمت مثل بارون

ساکت نجیب چشمات

پر غربت بیابون


واسه این تنه برهنه

ناز دست تو لباسه

حس گرم با تو بودن

مثل رویا ناشناسه


مثل حس کردن و دیدن

عاشق منظره هایی

دشمن ساده و پاکه

پرده ی پنجره هایی


گرمی دست نوازشگر تو

مرهم زخمهای کهنه ی منه

طپش چشمه ی خون تو رگ من

تشنه ی همیشه با تو بودنه



خواننده: ابی

شعر:ایرج جنتی عطایی

اهنگساز: بابک بیات



رضا سپه وندی دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:04 http://rsepahvandi.webloghaa.com

سلام،باز اومدم
من آپم باز این روزا دلم گرفته و آپ کردم منتظر نظراتت هستم روانشناس!!!!!
خوبه رفتی فکر کنی بیای نظر بدی ها

سلاااااااااااام.خوش اومدید.
چشم حتما به وبت میام.

نونوچه دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 17:41 http://htp://nonoche.blogsky.com

مهربونم از اینکه بهم سر زدی مرسی به خاطر حسن سلیقت تبریک می گم... شعر زیبایی بووووووووووووووووووووووووود نازنینم
موفق باشی

سلام نونوچه جونبه وبت سر مزنم انرژی + میگیرمممنون ولی سلیقه خودتم که حرف نداره مثبت و موفق باشی

[ بدون نام ] دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 20:21

سلام.....به دست شما درد نکنه بنده یکسال که دانشجو هستم......خوب منم خوبم خداروشکرکه شمام خوبید.....راستی من نشنیدم روانشناسی کاربردی !!!!!!من روانشناسی عمومیم.....اگه اسمم قشنگه اسم دخترتو بزارمه لقاخودمم خوشگلم.....قربون تو....خیلی حال کردم خاکی مثل خودم خوشحال شدم باهات اشنا شدم....من این پیشنهادوبه اشکانم میدمجان خودت منم ۱نفرم باابجیم دوتا میشیم این اگه زودترشوهرکنه بره من خلاص میشم بعد کولاک میکنم.....جیگرخوشحالم به شدت

سلام عزیز دلببخشید اشتباه شدخوب چه خوب که هردو مون خوبییییییییییییییییییمروانشناسی کاربردی رشته نیست!از لحاظ اینکه به کار میاد گفتم کاربردی!!به به به به به به....منم عمومیمکدوم دانشگاه؟یهو دیدی هم دانشگاهی شدیم!!!!آره فکر خوبیه اگه به خودم بره اسمش رو میذارم مه لقااز اسمت معلوم که چقدر خوشگلیخدا نکنه گلمخوشحالم که منو خاکی میدونیاشکان صادقی؟؟؟راست میگی؟؟؟آخه آق اشکان افتخار نمیده بازم چه جالب منم یه خواهر بزرگتر دارم خیلی خوب درکت میکنممنم وقتی میام کامنت تو رو میبینم خخخخخخخخخخخخخییییلی خوشحال میشمبازم بیااااااااااا

وحیده سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:23

سلام گلم چه طوری؟ از نظری که واست گذاشته بودم ناراحت شدی؟!!!!!!!!!!!!!!!!! اگه ناراحتت کردم خب معذرت میخوام!!!! ببخشیییییییییییید!!!!!!

به به وحیده جونمنه گلم اتفاقا خییییییییلییییی هم خوش حال شدم و دارم به حرفات جامه عمل میپوشونمولی مجبور شدم به خاطر یه سری مسا‌‌یل امنیتی نظر خوب و دقیقت رو تایید نکنم تو ببخش که ناراحتت کردم بازم بیاااااااااااااااا

وحیده چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:26

سلام بلا!! تا گفتی که واسم جواب گذاشتی زودی اومدم!!! قربون تو رفیق گلم!! چه قدر خوبه که تو اینقدر مهربونی! فکر کردم از دستم ناراحت شدی!؟ آخه همیشه نظرامو تایید میکردی بد عادت شدم!! با این که دارم از کنجکاوی (همون فوضولی خودمون!!؟) میمیرم ولی باشه دندون رو جیگر میزارم و چون امنیتیه دلیلش رو نمیپرسم!!! راستی واسه نظر سایت عالی زدما!!!!
دوست دارم,دوست دارم,دوست دارم!

سلام خاتون گلمممنون که اهمیت میدیتو که زدی رو دست مندستت درد نکنه جیگر
من دوووووووووووووووووووووووووست دارم...

محمود عراقی چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:07 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

سلام
فقط خواستم بگم من از شعر بوی باران بوی سبزه بوی خاک
شاخه های شسته باران خورده پاک
خوشم میاد
خیلی حس خاصی داره

سلام آفای عراقی خیلی خوش اومدین.

maryam چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 20:26 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

salam azizam up kardam vaght kardi bia

سلام مریم خانوموقت من برای سرزدن به دوستام خالیه

مه لقا چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:29

سلام.....مرسی از ابراز محبتت.....اقای عراقی پس ازتو وب شما فامیلی منو میدونست......خوب چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟طرف وب اشکان نمیایی.....گرچه الان کمتر به وبش سرمیزنه.....این خواهرای بزرگتر مثل بختک میمونن......
چراوب اینجاشب نیست نمیای بیا اونجا همه جمع میشن جیگر

سلام عزیز.کم کم داشتم نگران میشدماااااااا من خودمم فامیلیت رو نمیدونمخوب یه خبر بد:قرار بود دانشگاهمون تغییر مکان پیدا کنه.وقتی رفتم دانشگگاه جدید مون رو دیدم خیلی حالم گرفته شداما اشکال نداره سعی میکنم ازش خوشم بیادآخه ترسیدم بیامخواهرای بزرگتر مثل بختک میموننمیام سر میزنم نظرات رو میخونم ولی حرفی برای گفتن یادم نمیادچون تو گفتی بیشتر سر میزنمراستی تو چه خبرااااااااااااا؟؟؟؟؟

مهر و ماه چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:39 http://www.sharteniknami.blogfa.com

سلام خانوم روانشناس خوب هستین؟
وبه ما نمیاید
خوشحالمون میکنیدا منتظریم
دوست شیم با هم
تبادل لینک...
موافقید دیگه؟؟؟
ما که موافق موافقیم
فقط لطفا اگه خواستید بلینکید با اسم شرط نیکنامی لینک کنید
ممنونم

سلام خوش اومدین حتما به وبت سر میزنم
مشتاقانه منتظر حضورم باشیدنه خیلی خودمو دست بالا گرفتمبا همه حرفات وافقم شما لینک شدید

صدف چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 22:44

سلام خوبی عزیزم.
شعر قشنگیه واقعا. وبلاگ قشنگی داری.
بازم سر می زنم.
فعلا

سلام خیلی خوبم دوست عزیز. خوشحالم که خوشت اومدهممنون که بهم انرژی میدیخوشحالم میکنی بیای

نسیم پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 http://adatnakon.blogfa.com

سلام سلام بر خانووووووم روانشناس مهربون
خوبی عزیزم/؟
اومدم بگم بروزم بیای خوشحال میشم
دوووووست دارم
مراقب خودت باش

سلام و دو صد سلامخووووووووووووبم
باشه حتما میام منم تو رو دوست دارم
باشه مراقبم

DANNART پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 17:57 http://WWW.DANNART.BLOGFA.COM

دخمل گل بابا برای پسر همساده سوت میزنی!!!!!

نونوچه پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:01 http://htp://nonoche.blogsky.com

میسی از اینکه همش بهم سر میزنی تو هم از گوسفندا خوشت میاد؟؟ من که عاشقشوووووووووووووووووووووووونم

انقدر وبت رو دوست دارم که دلم میخواد هر چند ساعت یه بار بیام سر بزنممن گوسفندارو دوست دارم اما از زبون گوسفند خوشم نمیاد

مه لقا پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:20

سلام.....چه جورفامیلیمونمیدونی!!!!!!!!!برات نوشتم که عزیز.....
والا خبری نیست....هنوزکلاسایه ماشروع نشده ازشنبه......
قربونت حتما بیایی....
چه فایده بیشتردرسامون بایه استاده.....دیگه حالمون بدمیشه وقتی میبینیمش
نگران نباش من میام شایددیربشه ولی حتمامیام گلم
فدای تو

سلام خشنگخوفی؟؟؟نمیدونم این روزا حواسم کجاست؟؟؟بعد از تایید نظرت یهو یادم اومد
منم از شنبه کلاسام شروع میشه!!! واقعا سخته که با یه نفر چندتا درس داشته باشی
ممنون گلم باشه منتظرتماااااااااااااااااااا!!!!!

sara_h جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 15:38 http://www.heaven75.blogfa.com

سلام.ببخشید.
آخه مگه این معلم ها میزارن ما کارامونو انجام بدیییییییییییم؟؟؟؟؟؟؟.

سلام.اشکال نداره جونم امان از دست این معلما ممنون که اومدی

نونوچه جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 16:01 http://htp://nonoche.blogsky.com

این گلای نونوچه ای رو تقدیم ناناسی می کنم ______________(▒)(▒)))_
______________(▒)(█)(▒)))
_______________(▒)(▒)))
__ __(▒)(▒)______________(▒)(▒)))
___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒)))
____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒)))
_____________(▒)(█)(▒)))
______________(▒)(▒)))
________________

_______________(▒)(▒)))_
______________(▒)(█)(▒)))
_______________(▒)(▒)))
__ __(▒)(▒)______________(▒)(▒)))
___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒)))
____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒)))
_____________(▒)(█)(▒)))
______________(▒)(▒)))
________________

_______________(▒)(▒)))_
______________(▒)(█)(▒)))
_______________(▒)(▒)))
__ __(▒)(▒)______________(▒)(▒)))
___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒)))
____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒)))
_____________(▒)(█)(▒)))
______________(▒)(▒)))
________________
نانا با وجود همیشه سبزت من رو این شکلی میکنی منم دوسمت دارم
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

وووووووووووووووووووای چقدر قشنگهاما تو قشنگ تری دوسسسسسسسسسسسسسست دارم یه عالمه

maryam جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 17:01 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلام عزیزم چطوری؟
بدو بیا آپ کردم با عنوان i miss u البته اگه وقت کردی ها مواظب خودت باش دوست دارم

سلاااااااااام.خووووووووووووووبم
بدو بدو میام ممنون عزیز.منم دوست دارم

سرگردان جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 17:09 http://sargardan-66.blogfa.com/

سلام

بچه باش. بچه باش، اما بچه‌ی زرنگ باش. بچه‌ی شرور و گیج و خنگ به درد

نمی‌خورد. تو بچه‌ی زرنگی باش.


عالم محضر خداست باکلام نغز دولابی وزیباترین شکل ها.

فکر نکنم توعمرتون چنین پست جذابی دیده باشد. !!!!!!!!!!!!

زود باشید وگرنه به شکل هاش نمکی رسید.!!!!!!!!!!!
.........................................
راستی توی وبلاگم اشعار زیبایی را از دوستانم به تاراج بردم هم یه نیمچه اشعاری

خودم دارم که درآرشیو موضوعی می تونید پیداشکنید.لطفا اومدید توی نیمچه اشعار

خودم (شاید غزل خداحافظی )نظر بدید.
لینکتون میکنم.

یاعلی
.................................

سلام... به به چه کامنت ریبایی واقعا این جودی شو ندیده بودم باشه حتما به شما سر میزنم.

MEHRAN1988-خانه دوست کجاست؟ جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 23:11 http://mehran1988.blogsky.com

جدایی


ای که بوی تن تو

چشم گلو پر میکنه

نرمی ناز تنت

مخملو کم رو میکنه

بی تو سرده زندگیم

پر درده زندگیم

وای چه سخته از تو جدایی

می اومدن دوباره

اون روزای قشنگ عشق

اما حیف که محاله

اگه میشد وای چی میشد

سر رو پاهات بزارم

مثل اون روزای خوب

واسه تو گل بیارم

وای چه سخته از تو جدایی
وای میمیرم اگه نیایی


خواننده:ابی

شعر: مسعود امینی

اهنگساز:مسعود امینی


وحیده شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:55

ای که از تازگی زخم دلم باخبری
یا که از قصه دلتنگی من باخبری
مثل مهتاب که از خاطر شب میگذری
هر شب آهسته از آفاق دلم میگذری
دوستت دارم میدانم که میدانی
تا یک شنبه بلا!

سلام وحیده گلم شعر بسیار قشنگی بود ممنون که بهم سر میزنی منم دوست دارم شدیییییییییییییییید
تا۱شنبه...

مژگان یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:33

سلام گلم.دستت درد نکنه خیلی مطلبات قشنگه .به پیشنهاد چه کسی سایت راه انداختی؟ایشاالله موفق باشی.

سلااااااااااااااام به جیگر جون خودمبه طور وحشتناکی خوشحالم کردی ممنون جیگرررررررررررررررر به پیشنهاد خودم آخه من عاشق روانشناسی ام.به خاطر همین خیلی دوست داشتم که یه وب مخصوص این کار داشته باشم.
یه چیز دیگه ای هم بود این بود که از وب گردی و ایمیل بازی خوشم میومد وقتی نظرت رو دیدم این شکلی شدم دوسسسسسسسسسسست دارم بازم بیا پیشم مزگان جونم

سهیل چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 23:30 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . وبلاگ قشنگی داری . منم عاشق شعرهای فریدون مشیری ام. تقریبا هر جا اسمش باشه یه سر می زنم . بیشتر شعراش رو دوس دارم . اینم یه شغرش به افتخار شما
دل من دیر زمانی است که می پندارد
دل من نیز گلی است
مثل نیلوفر و ناز
ساقه ی ترد ظریفی دارد
بی گمان سنگدل است آنکه روا می دارد
جان این ساقه ی نازک را دانسته بیازارد....
موفق باشی...

سلام سهیل خان بزرگخوش اومدیفریدون مشیری واقعا دوست داشتنیهخب منم میخواستم برای پست جدیدم یه شعر قشنگ بذارمخب حالا منم به افتخار شما کامل این شعر رو برای پست جدیدم انتخاب میکنمواقعا ممنون
پیروز باشی....

سهیل پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . بخشید سرعت اینترنت خیلی پایینه .۱۰بار قطع و وصل شده. شعر رو برات فرستادم. یه شعر هم از فریدون به افتخارتون گذاشتم . شاد باشی.

سلام.خییییییییییلی ممنونشما ببخش که به زحمت افتادی واقعا ممنونشرمنده ام میکنید
پیروز باشید....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد