شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

۲۶ راه برای داشتن تفکر مثبت

یه سلام پر انرژی و مثبت به همه دوستان


نسبت به خودمان احساس خوبی داشته باشیم و خود را خوب ، توانا و با ارزش بدانیم.

۲.لیستی از صفات مثبت خود تهیه کنیم و راههای تقویت آنها را بیابیم و تجربه کنیم.

۳.لیستی از افکار منفی خود در طی روز تهیه و سعی کنیم برای هر فکر منفی یک فکر مثبت معادل بیابیم تا به کمک آن بتوانیم با افکار منفی مقابله کنیم.

۴.سعی کنیم در گفتار و برخوردهای روزانه از کلمات و جملات مثبت استفاده کنیم، مثلاً در ملاقات با دیگران بجای استفاده از کلمه «خسته نباشید» که دارای بار منفی و القای حس خستگی است، بگوییم «خدا قوت» ، «شاد باشید» و یا «پر انرژی باشید».

۵.افکار خود را متوجه خوبیها و جنبه‌های مثبت زندگی کنیم تا به مرور مثبت نگر شویم.


اجرای راهکارهای تقویت تفکر مثبت هیچ هزینه‌ای نداره و به سن و سال افراد هم مربوط نمی‌شه .

فقط باید این شعار را فراموش نکنیم.

«اگر افکارمان را کنترل کنیم، زندگی مان متحول می‌ شود»

بنابراین اجرای راهکارها را از همین حالا شروع کنیم و آن را به فردا موکول نکنیم، زیرا ممکن است فردا هرگز نیاید!

 

۶.با خوش بینی سعی کنیم، دستوراتی به ذهن خود بدهیم که اندیشه‌های جدید مثبت شکل گیرند.

۷.هر روز صبح که از خواب برمی‌خیزیم با نگاه کردن به یک منظره یک تابلوی نقاشی زیبا و یا اسماء الله روز خود را با نشاط و خوش بینی آغاز کنیم.

۸.از افراد منفی نگر یا موقعیت‌هایی که باعث ایجاد افکار ناخوشایند و منفی می‌شوند دوری و یا سعی کنیم کمتر با آنها برخورد داشته باشیم.چون منفی در مثبت مساوی با منفی.

۹.به مشکلات به عنوان محکی برای ارزیابی توانایی‌های خود نگاه کنیم و هرگز نتیجه بدی را پیش بینی نکنیم، زیرا مشکلات فقط به اندازه‌ای مهم هستند که ما آنها را مهم می‌پنداریم.


۱۰.به لحظات و خاطرات زیبا و دوست داشتنی گذشته خود فکر و سعی کنیم آنها را تکرار نماییم.

۱۱.از تردید و دودلی دوری کرده و کارها را با جدیت دنبال کنیم.

۱۲. به ندای منفی درونی خود و تلقین‌های مخرب و نگران کنندة دیگران بی‌توجه باشیم و سعی کنیم عکس آنها را انجام دهیم.

۱۳. به قدرت بی کران خداوند ایمان داشته باشیم و با خود تکرار کنیم که من لیاقت بهترین‌ها را دارم و با لطف خدای بزرگ به آنها خواهم رسید.

۱۴. از میان اهداف خود هدفی را انتخاب کنیم که امید بیشتری به موفقیت آن داریم و در تلاش برای تحقق آن، به فکر تأیید یا تکذیب دیگران نباشیم.

۱۵.در توصیف احوال و زندگی خود از کلمات مثبت استفاده کنیم.

۱۶.در تعریف از افراد خانواده یا دوستان از کلمات مثبت و روحیه بخش استفاده کنیم (فلانی شخص بسیار شریف و بزرگواری است(.

۱۷.از چشم و هم چشمی‌ و حسادت که باعث ایجاد افکار منفی می‌شود دوری و سعی کنیم روش زندگی خود را خودمان انتخاب کنیم.

۱۸.هرگز شعار خواستن، توانستن است را فراموش نکنیم و بدانیم که در سایه سعی و تلاش به آنچه بخواهیم می‌رسیم.

۱۹. قدر لحظات زندگی را بدانیم و از آنها به خوبی استفاده کنیم، زیرا هرگز تکرار نخواهند شد.

برای تغییر اوضاع و شرایط نامساعد اقدام کنیم و مطمئن باشیم که می‌توانیم آنها را از بین ببریم.

۲۰.از خود انتظار بیش از حد نداشته باشیم و خود را همه فن حریف ندانیم، به عبارت دیگراز کمال گرایی مطلق که باعث اضطراب و احساس عجز و ناتوانی می‌شود خودداری کنیم.

۲۱.خود را از قید و بندهای آزار دهنده رها  و ساده زندگی کنیم تا فکر و خیال آسوده‌ای داشته باشیم.

۲۲.از انزوا و گوشه‌گیری که باعث ایجاد افکار منفی می‌شود دوری و اوقات خود را در جمع خانواده، فامیل و دوستان سپری کنیم.


۲۳.هر وقت احساس کردیم که افکار منفی سراغمان آمده است، وضعیت خود را تغییر دهیم و به کاری سرگرم شویم.

ممکن است هنگام خواب در رختخواب افکار منفی به سراغمان بیاید، تا خسته نشده‌ایم به رختخواب نرویم.

۲۴.هرگز به هیچ وجه خود را بدبخت، ناتوان و درمانده احساس نکنیم.

۲۵.اعتماد به نفس خود را در هر شرایطی حفظ کنیم و هرگز به دیگران اجازه ندهیم که آن را متزلزل کنند. باید متوجه باشیم که اعتماد به نفس کلید خلق تفکر مثبت است.

۲۶.خندیدن را فراموش نکنیم. خندیدن باعث می‌شود تا افکار ناراحت کننده و منفی جای خود را به افکار مثبت و شاد بدهند.

نظرات 71 + ارسال نظر
DANNART شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 19:29 http://WWW.DANNART.BLOGFA.COM

سلام عزیزم عجله دارم باید برم ممنون خبرم کردی بعدا وقت کردم میام جیگر

سلام دخمل گل بابا. خیلی دوست دارم
منتظرت میمونم بیاااااااااااااااا

وحیده شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:20

سلاااااااااام!!! من دوباره اومدم! چه طوری جیگر من؟ وقتی من با همه اینا موافقم٬ چیزی نمیمونه که بگم!! فقط؛
۱-یه کم سختم میاد جای خسته نباشید بگم(خدا قوت)!!
۲-عادت کردیم - فکر کنیم و + فکر کردن واسمون سخته!؟
۳-همیشه از خودم انتظار بیشتری دارم!!
۴-اعتماد به نفسمم که خدا رو شکر هر روز کمتر از دیروز!!!!
ولی مدتیه دارم رو خودم کار میکنم!
اما.................................اما چی؟
تا دلت بخواد میخندم!!! تازه از اون بیشتر به قدرت بی کران خدای مهربونم ایمان و اعتقاد دارم!
دلم برات یه ذره شده!! دل توی دلم نیست که ببینمت! ولی خدا رو شکر که این زمان فراق داره تموم میشه و همدیگرو می بینیم!
مواظب خودت باشیا!!؟ باشه؟ بای گلم

سلام عزیز دل خودمخوووووب خوووووبم آره سخته ولی ممکنهنکته خیلی مهمی که آدم روی خودش کار کنهاما یه نفر هست که اعتماد به نفسش روز به روز بیشتر میشهاگه گفتی کی؟؟؟ خیلی خوبه که میخندی به قول فریدون مشیری:بیمار ختده های تو ام،بیشتر بخندمنم دلم برات(.)شده جیگردیگه چیزی تا فردا نمونده عبید زاکانی میگه:شب وصال کم از روز پادشاهی نیست
دوست دارم وحشتناک

نسیم شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 23:21 http://nasim9.blogfa.com

سلام ، آپ قشنگی بود ، ممنون که به وبم سر زدی ، موفق باشید ...

سلام...
خییییلللللی خوش اومدی. ممنون.

همسایه شازده کوچولو شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 23:45 http://www.banooyyashaykabood.blogfa.com

از همشون جالب تر این بو:
.لیستی از صفات مثبت خود تهیه کنیم و راههای تقویت آنها را بیابیم و تجربه کنیم.
خیلی خوب بودهمساده جونم
یاعلی

به به همساده جونم خوشحالم که خوشت اومد
یا علی...

r.sepahvandi یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:14 http://rsepahvandi.webloghaa.com

سلام:خوبیدل



مرسی خبرم کر دی:چو ن به قول ترکا چخ جالب بود!مقسی و بهترین جاش او نجا بود که شاید فر دا .‏ ‏.‏ ‏.و ای کاش.‏ ‏.‏ ‏.من با موبایل اومدم،یه بار نظر دادم پرید،باز دادم

سلام .خیلی خوبم خوشحال شدم اومدیییییییییی واقعا با موبایل خیلی سخته امتحان کردم.ممنون که انقدر اهمیت میدی بازم ممنون موفق باشید

نرگس یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:35 http://www.doostdashtanee.mihanblog.com

سلام عزیز دلم
قربونت که بهم سر زدی خیلی خوشحال شدم
مطلبت جالب بود ولی اجراش خیلی برام سخته
چه کنم زندگی بد کرده باهام
درسا چطورن خانمی؟
برام حسابی دعا کن

سلاااااااااااااااااام.خواهش میکنم وظیفه بود نفسسسس قبول دارم سخته ولی ممکنه یکی دو بار که امتحان کنی برات عادی میشه زمونه با همه بد میکنه اما ما تصمیم میگیریم با مثبت بودن این بد آوردن رو خنثی کنیم درسامو خیلی دوست دارم چشم از صمیم قلبم برات دعا میکنم

سلام عزیزم. خوبی؟
چه وب شادی داری!!! روحیم عوض شد!
اما یه چیزی راجبه مطلبت: وقتی میگم خداقوت یاد کامیون دارا میفتم! ‌آخه یکم لوطی واره. نه؟!
اما در کل مطالب خیلی جالب و آموزنده ای بودن.
اگه دوست داشتی به من هم سر بزن.
راستی! شما لینک شدی
خوب دیگه بای...!

به به یه دوست جدید خوش اومدی.
ممنون.خیلی خوشحالم که خوشت اومده
خیلییییییییی باحال گفتی خوشم اومدآره لوطی باشه عزیز حتما بهت سر میزنم
ممنون از لینک. بای.... موفق باشی

راستی یه سوال: با چه اسمی لینکت کنم؟
منتظرما!

نونوچه یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:15 http://htp://nonoche.blogsky.com

یوووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو ناناسی خدا قوت چه متن طولانی و پر مثبتی نوشتی خیلی جینگیلی بود
میسی که دیشب من رو خبر کردی همشو خووندم عین منیا فینگیلی
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

عزیز دلم نونوچه ممنون. طولانی... ولی مثبت ممنون که همه اش رو خوندی ناز گلم من که گفتم به پای تو که نمیرسه
خوووووووووووووووووووووواهش

maryam یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 20:17 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلام عزیزدلم وااااااااااااااااای این مطلبا خوراک منه تقریبا تونستم خودمو پیدا کنمو اعتماد به نفسم بره بالا باز باید بیشتر سعی کنم که همیشه افکارم مثبت باشه لیستو فقط هنوز تهیه نکردم
مرسی خبرم کردی خیلی حال کردم با این مطلبت

سلام مریم جوووووووووووونم. این اراده و هوشیاریت رو نشون میده. ممنون خوشحالم که خوشت اومد موفق باشی....

kooleposhti89 یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 23:18 http://kooleposhti89.blogfa.com

salam.afarin!!!!!!!!!!
veb zibaeeee dari?????!!!!

سلاااااااااااااااااااااااام یه دوست جدید ممنون عزیزم

همسایه شازده کوچولو دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 15:12 http://akhtarak70248.blogfa.com

بسم الله الرحمن والرحیم
سلام همسایه!
یه سر بزن!بد نمی بینی!
----------------------------------------------
آپم!
منتظر حضورت تو اخترکم
یاعلی[گل]

سلام همساده خودم اووووووووووووووووووووومدم

سلام عزیزم. لینک شدی.
منو با این اسم بلینک:
به سادگی سکوت(ستاره ی تنها)
موفق باشی!

سلام ستاره تنها ممنوووووووووووووووونم تو هم لینک شدی پیروز باشی

محمود عراقی دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 20:17 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

سلام
یه این میگن یک رون پروری درست و حسابی!
موفق باشید
باور کن باور کن
یادخدا ارامش دهنده ی قلبهاست...

سلام. منتظرتون بودم بالاخره اومدینااااااااااااااااااااا
این که گفتین(رون پروری) رو نفهمیدم!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟
باور دارم باور دارم که یاد خدا آرامش دهنده قلب هاست
پیروز باشید....

zss سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 http://zss20.blogfa.com/

وای خدا خیرت بده. امروز ناجور داغون بودم ... شانسی اومدم وبت... افکارم یکم سر جاش اومد...
ببخشید سلام
با اجازتون اومدم وبتون
اجازه هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وبت خیلی شاده ها... من گل میخوام. چرا اینجا گل نداره؟[گل]

به به zss سلام. خیلی خوش اومدی. عجب شانس جوبی داری هااااااااااااااااااااااااااااا!!!! حال کردی انرژی مثبت رو. وب خودتونه بفرمایید
ممنون(گل). شما خودت گلی.گل میخوای چیکار؟؟؟؟

وحیده سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:34

سلام سلام...سلام سلام چه طوری بلا؟
چیه؟!!!! چرا این جوری نگاه میکنی؟!!! آهان!!! چون برعکس شدم تعجب کردی!؟ میدونی چرا برعکس شدم؟
خب معلومه نفس! چون تو رو دیدم خوشحالم دیگه!!!
اصلا مگه میشه من به تو سر نزنم!!؟ دلم تنگ شد زودی اومدم!
خیلی خوشحالم که وبلاگت هر روز بهتر از دیروزه و فضا هر دفعه مثبت تر از دفعه قبله!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آری٬آری زندگی زیباست؛
زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست؛
گر بیفروزیش رقص شعله هایش هر کران پیداست؛
ور نه خاموشیست؛
خاموشی گناه ماست...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
واسم دعا کنیا!! باشه؟
موفق باشی جیگر!!
میبینمت

به به وحیده جون خودمخوفی گلم؟؟؟ ای جان که من عاشق نظر گذاشتنت ام وقتی میبینم برام نظر گذاشتی این شکلی شکلی میشم قربون دل نازنینت تازه قراره بهتر از این هم بشه
آخ جووووووووووووووووووووووووووووون شعر. این همنشینه بد جوری داره اثر میذاره ها جیگرررررررررررررررررر این شعرا رو توی دفترم مینویسم من که همیشه دعای گوی توام طلا پیروز باشی نفس بازم بیاااااااا

محمود عراقی سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

روان پروری...... ببخشید

آهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان!!!!!!حالا شد!!!!
ممنون.

sara_h سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:12 http://www.heaven75.blogfa.com

انسان خدائیست پوشیده در تن پوشی مندرس.

ارباب کیهانها که از این و آن نان گدایی میکند.

پادشاهی که در مقابل خادمان خویش به خاک مذلت افتاده.

یک زندانی که اسیر جهل خویش است.

تنها اوست که باید خود را از زندان خود ساخته اش

رهایی بخشد.

کافیست این را اراده کند...

سلام خیلی قشنگ بود خوشحالم کردی اومدی

نونوچه سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:23 http://nonoche.blogsky.com

راستی نانایی من لینکت کردم به اسم شادکامی اگه چیز دیگه ای دوست داشتی بهم بگو عوض کنم
حضور سبز یعنی پر انرژی و مثبت دقیقا این شکلی خیلی حااااااااااااااااااااااال می کنم وقتی commet هات رو می خوونم ذوق مرگ میشم
در حد فجیحی دوست دارم
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

ای جان نونوچه خودم خدا نکنه ناز گلم نه جوجو همون خوبهتو آخر منم ذوق مرگ میکنی با این کامنتای ناناسی ات. دوسسسست دارم(با تشدید بخون) یه ماچ آبدار:
مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ

رضا سپه وندی سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 19:20 http://rsepahvandi.webloghaa.com

سلام
یه کم دیر اومدم ولی خب من آپم
نظراتت ازم دریغ نکنی ها
فعلا...

سلام.دفعه دیگه زود بیاااااا حتما میام

مه لقا سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 19:32 http://www.mahlaghajon.blogfa.com

سلام.....خوبی؟متن جالبیه....ممنون
پیش منم بیا گلم

به به به به به مه لقا جونمخووووووووووووووووووبم اووووووووووووووووووووومدم

maryam سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:06 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلام عزیز دلم آپم وقت کردی بیا

سلام عزیز.باشه حتما میام

مه لقا چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 http://www.mahlaghajon.blogfa.com

سلام....ممنون خیلی خوشحالم کردی بازم پیشم بیا گلم

به به مه لقای خودم.سلاااااااااااااااااااااااااااااام. باشه جیگر بازم مییییییییییییییییییییییییییییییییام

kooleposhti89 چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:50 http://kooleposhti89.blogfa.com

سلام خوبی؟!
ممنون از اینکه برام نظر گذاشتی؟!!!
درباره ی سوالایی که پرسیدی:
آبجیش خودم هستم!
هنوز به دنیا نیومده؟؟!!!
خیلی خوشحال شدم از اینکه شما هم می خوای خاله شید؟؟!!
در ضمن من دختر خاله یheaven75 یا همون سارا هستم!!!

سلااااااااااااااااااااام.خووووووووووووووووبم خواهش میکنم. به به آبجی جونایشاا... به سلامتی به دنیا میادممنون لطف داری
دختر خاله سارا!!!!!!!

مه لقا چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 15:29 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام....ببخشید من ادرس وبمو عوض کردم...بدو بیا اونجا...اون یکی ترکید

سلام. ترکید؟؟؟؟؟ باشه میدو ام میام

نونوچه چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 15:40 http://nonoche.blogsky.com

تقدیم به مهربووووووووووووووووون ترین جوجه نونوچه به خاطر حضور همیشه سبزش
برای کسی که حرف و سکوتش... دوری و دیدارش... ماندن و رفتنش و پاسخ و اشاره اش یک سمفونی رویایی با تکنوازی هنرمندانه ی یک شب بارانی ست چه می شود نواخت جز سکوت
یه دنیا آرزو برای لطف قشنگت نازنینم
یووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو به پروین جووووووووووووووووونم روی صندلی شکنجه میگم دوووووووووووووووووووووووست دارم ناناس

سلام به نونوچه مثبت و پر انرژی واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

آرزو میکنم آرزوی کسی باشی که آرزویش را داری
هووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووورا برای نونوچ جونم اگه گیر دزدای دریایی هم بیافتم بازم پای حرفم میمونم
حرف من:دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم

فرزاد پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 http://nice-sms.mihanblog.com

سلام بر خانم دکتر
ممنونم که به وبلاگم اومدی و نظر دادی...
واقعا وبلاگ مفید و ارزشمندی داری....
بازم طرف ما بیا .......
________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@
______________________@____@@@
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@

سلاااااااااااااااااااااااااامممنون که اومدی چه گل قشنگی خودت گلی وای خانوم دکتر ممنون از لطفت

ستاره ی تنها (به سادگی سکوت) پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 15:45 http://www.be-sadegie-sokoot.blogfa.com/

سلام دوست گلم!
حالت خوبه؟
من آپم. با حضورت موجی از شادی رو به قلبم روانه میکنی!
منتظرم...!

سلاااااااااام گل قشنگم خووووووووووووووووبم آپیدیالان با موج مکزیکی میاااااااااااااااااام

maryam پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 16:09 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

آپم عزیزم تونستی بیا

به به مریم جونم.خوش اومدی بدو بدو دارم میام

مه لقا پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 19:44 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام.....چقدم که امدی

ووووووووووووووووووووووووی ای جان دل من همون موقع که نظرت رو دیدم اومدم نظر هم گذاشتم ناراحت نباش جیگر جونم یه بار دیگه میام 4-5 نظر میذارم

وحیده شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:41

سلاااااااااااااااااااااااام!! من اومدم! حال و احوال رفیق گلم چه طوره؟
رزو دختر مبارک باشه خانومی!

من دعاهام کاریه ها!!؟ امیدوارم تا سال دیگه که روز دختر میشه هنوز تو جمع خودمون باشی و 2تا نشده باشی و بهت همین تبریکو بگم!!!!!
بابا شوخی کردم چرا رنگت پرید؟!!!
ایشالا یه جواهرشو پیدا کنی!!
__________________________________________
من از عهد آدم تو را دوست دارم؛
از آغاز عالم تو را دوست دارم؛
چه شبها من و آسمان تا دم صبح,
سرودیم نم نم تو را دوست دارم؛
نه خطی نه خالی نه خوابی و خیالی؛
من آن حس مبهم تو را دوست دارم؛
سلامی صمیمی تر از غم ندیدم,
به اندازه غم تو را دوست دارم؛
بیا تا صدا از دل سنگ خیزد,
بگوییم با هم تو را دوست دارم؛
جهان یک دهان شد هم آواز با ما,
تو را دوست دارم, تو را دوست دارم...
__________________________________________
بی صبرانه منتظر مطالب جدیدت هستم!
سبز باشی, بای!

سلاااااااااااام جیگر.خوش اومدی تو خوب باشی منم خووووووووووووووووووووووبم
منم روز دختر رو به عسل بابا تبریک میگم
از الان میتونی مطمئن باشی که سال دیگه میتونی بهم تبریک بگی رنگم نپرید.این شکلی شدم
آخ جوووووووووووووووووم بازم شعر
تو منو با این شعرا ذوق مرگ میکنی هااااااااااااااا احتمالا تا چند روز دیگه یه پست جدید میذارم سبز: یا سبز:
انقدر دوست دارم بشنوی خنده ات میگیره

نونوچه شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 http://nonoche.blogsky.com

دختر گلاب خونه
همدل و مهربونه
چشاش دو تا ستاره
دلش یه آسمونه
یوووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو روز دختر مبارک
پروین جوووووووووووووووووووووووونم با همه عشق و احساسم میگم...
روزت مبارک ناناس من

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام نونوچ خودم وقتی میبینمت این شکلی میشم تو هم فیتیله نگاه میکنی؟؟؟؟؟؟
روز دختر رو به تو گل دختر تبریک میگم
منم از عمق وجودم میگم خوشدله دوسسسسسسسسسست دارم

[ بدون نام ] شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:30

سلام.....۲۶تا...وای خدا....تفکرمنکه مثبت مثبته....خیالت جمع
ببیم منوبا تفکرمثبت:

به به آدم مثبت تازه ۲۶ تا که چیزی نیست
هزاران راه برای مثبت بودن وجود داره
بهت تبریک میگم پیشرفت خوبی داشتی
باز هم سعی کنی از اینم بهتر میشی هاااااااااااااااا
از اومدنت ممنون مثبت

هاچ زنبور کچل شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 http://www.yallameh.blogfa.com

سلام دوست عزیز ببخشید که نتونستم بهتون سر بزنم .از اینکه به وبلاگ من امدی ممنونم...خشحال میشم اگه دوباره سر بزنی....منتظرت هستم ...هر وقت شد سعی می کنم بهد سر بزنم...(اگر هم مایل به تبادل لینک بودی اول منا با اسم وبلاگم لینک کن وبعد هم خبر بده تا شما را لینک کنم)بای...

به به هاچ زنبور خان کچلبالاخره اومدیاااااااااااااااااااا باشه میام سر میزنم

maryam شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 16:16 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

_$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$_____اپم_________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____اپم______$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$____اپم___
_اپم______$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_اپم______$$$$$$___________$$$$$$____اپم___
___اپم_______$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$_______اپم______

سلااااااااااااااااااااااااااااام مریم جونم
چه قشمگ آپیدی. بدو بدو اومدم پیشت کلی حال کردم.
موفق و پیروز باشی عزیز

ستاره ی تنها شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 17:02 http://be-sadegie-sokoot.blogfa.com

سلام عزیزم. خوبی؟
میلاد حضرت معصومه و روز دختر رو به خودم و به تو دوست خوبم تبریک میگم!
به عنوان هدیه یه سبد گل محبت از راه دور برات میفرستم!

سلاااااااااااااااااااااااام ستاره تنها ممنون که به من سر زدی.خیلی خوشحالم کردی
خیلی خوشم اومد که اول به خودت تبریک گفتی ممنون عزیز خودت هم قشنگ ترین گل این سبد هستی خوشحال شدم
بازم بیا پیشم

وحیده شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 20:18

سلام خانومی!! در و دیوار جدید مبارک!!!!!!!!
ایول دم ما دوتا دخمل باحال و باصفا گرم!!! (عجب نوشابه ای واکردما!!؟ تگری تگری!!)
ذوق مرگ رو از فرهنگ لغت یارو برداشتی!!!!
آخ جوووووووووون پست جدید!!!
منظورم این سبز بود نه این !!!!!
سبز سبز باشی همه جوره از حال و احوال و دلت گرفته تا در و دیوار اتاقت!!؟ همین جوری سبزه بره بالا!!؟
باور میکنی اعصابم کج و کوله شده بود؟! میخواستم بزنم زیر گریه!!
از دست زندگی و آدما و ... خلاصه همه چی دیگه دارم هنگ میکنم! اونقدر دلم میخواست این اعصاب خوردیا رو بریزم تو گیسه فریزر و سرشو محکم گره بزنم و تا میتونم بهش بد و بیرا بگم!! بعدشم کلی دلمو خنک بشه!!
ولی وقتی اومدم تو وبلاگت این موج انرژی + به منم سرایت کرد و الان خیلییییییییی بهتر شدم!
راستی بابا این قانون جذبتو به کار بنداز منم آهنربامو کار میندازم یه مرکز استثنایی خوب پیدا کنیم!!؟ باشه؟ زودی این موتور جذبو روشن کنیا!!؟
۲تا از شعرای علی رو پیدا کردم!!! ولی نمیدونم چرا بهم اون جور که فکر میکردم حال نداد!!؟ بدتر اعصابم خطخطی شد!! واقعا چرا؟
حسابی وبلاگتو سیاه کردم!!؟ کاری باری؟! برام دعا کن دوست دارم٬ فعلا...

سلام وحیده خودم.خوش اومدیبله که اول دم هودمون گرم.از قدیم گفتن منتظر نشید تا دیگران براتون در نوشابه وا کنن آره ذوق مرگ رو از فرهنگ لغت نونوچ برداشتمای ناقلا این سبز رو خوب اومدیسبز و همیشه سبز!!! چراااااااا؟من این چند روزه خیلی بهم سخت گذشتآخ جون وبم انرزی مثبت دارهاین وب مثل آینه میمونه وقتی دلتگرفت میای اینجا خود پر انرزی ات رو توی آینه میبینی و انرزی میگیری این کیسه فریزر رو خووووب اومدی حال کردم باشه قانئن جذبم رو بکار میندازم تا یه گزارش مشتی بنویسیم. راست میگیییی؟؟؟ خوب برا منم بفرست ببینم چیه؟؟؟ آخی بچه از غم فراق داره هلاک میشهسیاه کردی؟؟اینایی که تو مینویسی همه اش نور و انرزیه برات یه عالمه دعا میکنممنم دوست دارم بااااااااااااااااااااااااااای زودی بیای یااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

zss شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 20:46 http://zss20.blogfa.com/

در دبستان خواندیم ان مرد امد. سالها گذشت. ترشیدیم. ان مرد نیامد
روز دختر مبارکککک

به به zss خودمون چه باحال بوداااااااااااااااااااااااااااااااااا آن مرد نا مرد بود.چون اگه مرد بود تا حال دیگه باید میومد آن مرد این شکلی بود همون بهتر که نیامد.وگرنه ما رو هم با خودش به درک واسل میکرد

kooleposhti89 یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:50 http://kooleposhti89.blogfa.com

سلام دوست عزیز ممنون از اینکه برام نظر می زاری؟
داخل نظرات حرف های خیلی دلنشینی می زنی؟!!!
بازم ممنون!!!!!!!

سلام عزیز بابا ممنونم که بهم سر زدی
حرفای دلنشین بازم میام از این حرفای دلنشین میزنم نه شوخی کردم خوااااااااااااااااااااهش گلم

نونوچه یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 19:07 http://nonoche.blogsky.com

یوووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو مبارک مبارک مبارک
قالب نو مبارک
از کره مریخ دارم واست comment می فرستم تا شنیدم که قالب وبت رو عوض کردی گفتم بیااااااااااام تا یه عرض ادب و تبریکی به دوست خووووووووشملم بدم
اگه فاصله باشه
اگه من با خودم قهرم
ولی تو رو خیلی دوووووووووووووووووووووووووست دارم ناناسی

به به به به به نونوچ مریخی خودم. دارم دنبال یه قالب خوب واسه وبلاگم میگردم.اینه که هی تغییر میکنه چقدر تو خوبی که از کره مریخ هم هوا مو داریییییییییییییییییییییییی
دوسسست دارم یه عالمهُهر چی بگم بازم کمه!!!!

DANNART یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 19:42 http://WWW.DANNART.BLOGFA.COM

سلام پروین جونم خوشگل خودم قربونت برم دلم برای خودت و حرفات یه ریزه شده بود آی گفتی کی بشه از شر مدرسه راحت شیم

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای دانارت جووووووووووووووووووون دخمل گل بابا دیگه کمیاب شدیاااااااااااااااااااااا
ایشاا... زود تر سایه شوم این درس و مدرسه از سر همه کم بشه دوووووووووووووووست دارم بازم بیااااااااا

وحیده یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 20:51

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام جیگر خودم!!
عشق من چه طوره؟ روزگاره دیگه آدم یه روز کوکه یه روز ناکوک!! ولی الان از شنبه حالم بهتره و کوک ترم! تازه میام وبلاگت بهترم میشم! بازم کاغذ دیواریا رو عوض کردی که!!؟ مبارک باشه!!
بابا خانومی دلمون واست یه ریزه شده ناجور!؟
مهمونی خوش گذشت؟!! امروز حسابی جات خالی بود٬ حسااااااااااااااااااااااااااابی!! آقایون نامحترم اومده بودن!! پیمان٬دارو دسته علی٬ آبی آبی٬ تازه سد لتیان هم بود!!!؟ این شکلی شدیم از بس نیگا نیگا کردن!!؟ چشو چال واسمون نموند دیگه!! آهان علیش مست یادم رفت!! اونم بود!
همه این کته کله ها یه ور نبودن تو یه ور!! کاش بودی! واقعا گفتم جات خیلییییییییییی خالی بودا!!
آهان یه چیزی!! این قانئن جذب یعنی چی؟!!
تا چهارشنبه مواظب خودت باشیا!!
قربون رفیق گلم! بای...

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام گل خوشگل خودم خوووووووووووووووبه تازه تو رو که میبینه خعلی بهتر میشه خب خدا رو شکر که حالت بهتره دارم دنبال یه قالب خوب میگرد واسه همین هی تغییر میکنهتا حالا ۵تا قالب عوض کردم!!!! آخی دلت برام تنگ شده منم همینطور حالا باید تا چهار شنبه صبر کنم جای شما خالی ولی خونش خیلی کوچیک بود جا برای نفس کشیدن هم نبود ولی در کل خوش گذشت آقایون نا محترم رو خوب اومدی پس کلی جای من خالی بوده!!!!!!! چه توقعی داری از ایناآخه تا حالا سرو خرامان ندیده بودن که فقط توی شعرا شنیده بودنخوب حق دارن که این شکلی بشن این قانون جذب خیلی باحاله اما خیلی ها باورش ندارنمن که باور دارم در یه جمله کوتاه یعنی:هرآنچه را که در زندگی خود دارید(چه بد چه خوب)خودتان جذب کرده اید!!!! حالا بیشتر توضیح میدم باشه مواظبم تا چهار شنبه بااااااااااای

مهران-خانه دوست کجاست؟؟؟؟؟ دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 00:08 http://mehran1988.blogsky.com

درود بر تو

سلااااااااااااااااااااااام و دوصد درود خوش اومدی

وحیده دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:59

سلااااااام! بازم من اومدم!!؟ نشد تا چهارشنبه صبر کنم!!
آهان پس درست نوشته بودی؟ « قانئن »!! اسمش چرا این جوریه پس؟!!
منم شدید به قانون جذب اعتقاد دارم ولی اکثرا واسه چیزای بزرگ و... استفاده میکنم! یه کم تنبلیم میاد واسه چیزای پیش پا افتاده ازش استفاده کنم!!؟ ولی تا یه مشکلی پیش میاد زودی از این مدل قانونا استفاده میکنم! آخه فقط جذب نیست که بازم هست!!
وای این یکشنبه ای ابوذر مغزمونو جویید!!! از این لحاظ خوب شد نبودی! مخ تو رو هم گازگاز میکرد!! راستی آق شاهزاده هم تشریف فرما شده بودن!!
آخی پرپری نفس کم آورده!!؟ میگفتی خودم با کپسول اکسیژن ۳ سوت میومدم رفیق!!
راستی از ۱۷تا ۲۲ مهر حذف و اضافه اس! رفتم اندیشه رو حذف کردم!!؟ دیگه اعصاب اندیشه۲ نداشتم!
شعرای آق علی ما چه طور بود؟ واست میل کردم! میخوام نظرتو بدونم بلا!
کاری باری؟ تا بعد رفیق...

سلاااااااااااااااااااام وحیده جون خودماوااااااا اشتباه نوشته بودممنظورم همون قانون بود چی اسمش چه جوریه؟؟!!خب خیلی خوبه چون کسایی که بهش اعتماد دارن بهتر و راحت تر میتونن زندگی شون رو تجزیه و تحلیل کنن و ازش استفاده کنن این ابوذر واقعا پیدیده ای واسه خودشااااااااااااااااااااا شاهزاره با اسب سفیدش اومده بووووووووووووووووود؟؟!!!آخه راضی به زحمت نبودمولی این دفه خبرت میکنم!!خوب کاری کردی آخه این درسای عمومی حوصله آدم رو سر میبرن!!!آره خوندم.من خوشم اومدبرات ایمیل زدم
دوووووووووووست دارم بازم بیا خوشحالم میکنی

رضا سپه وندی دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 23:39 http://RSEPAHVANDI.WEBLOGHAA.COM

سلام خوبی؟منزل نو مبارک،یعنی نو نوار کردی خانم!!!!!!!
من آپ کردم بعد از مدت ها منتظر دیدار

به به سلام .خوش اومدی ممنون ولی شاید اینم تغییر کنه چشم حتما میام

وحیده سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:34

سلام طلا!! شه طوری عشق من؟
همین قانئن رو گفتم چرا این جوریه که اونم گفتی اشتباه نوشته بودی!!؟
والا از پدیده تبدیل شده به دریده!!؟
نه بابااگه این شاهزاده اسب داشت تا حالا قاپش زده بودن!!!
آخ جون ایمیل!! بدو بدو میرم ببینم!؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
باز هم با نام تو افسا نه اى گلریز شد
باز هم در سینه ام عشق تو شور انگیز شد
باز هم در هر شفق دلتنگ و دلگیر میشوم
باز هم با یاد تو سر شار رویا میشوم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وای چه قدر خوشحالم که دوباره چهارشنبه داره میاد و میبینمت! دلم واست تنگ شده ناجور!!
ای چهارشنبه بلا زود بیا که تحمل ندارما!!؟
مژگان گفت میخواین صبح بریم اگه این ۵ ساعت رو تونستیم تحمل کنیم دیگه صبحا بریم!!؟ والا من دیگه نمیدونم هر وقت شما دو تا توافق کنید میام! چه صبح چه ظهر چه شب چه نصف شب!!!! رفاقت همینه دیگه!
زودی به منم خبر بده چی کار میکنین!
مواظب خودت باشیا گلم!
فعلا...

سلام بلااااااااااااااا.خوووووووووبم آره دریده مناسب ترهکاش لااقل یه الاغ سفید داشتفردا همدیگرو میبینیم آخ جون شعرممنون گلم همیشه با کامنت هات شرمنده ام میکنیبا مژگان هماهنگ کردم صبح میریمای رفیق بلا پایه ای همه جوره!!!!!مواظبم گلم دووووست دارم ....

نرگس سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 http://www.doostdashtanee.mihanblog.com

سلام گلم
خوبی؟خوشی؟
به به تیپ جدیدت مبارک خانومی
خوشگل مشگل شدی ها!
تنوعی که وبت داره جذابش میکنه
مطلب جدید و انرژی دهنده نمیذاری؟
دوست دارم عزیزم
مواظب خودت باش

به به دوست داشتنی خودمخوووش اومدی نرگس بانو
خووووووووووووووبم ممنون گلم چشمای قشنگت خوشگل میبینه چرا جیگر یه پست پرانرزی هم مخصوص تو میذارم
منم دوست داااااااااااااااااارم بازم بیا پیشم

نونوچه سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 http://nonoche.blogsky.com

یووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو به پروین جونم که به خاطر من میره نونوایی تا نون بیگره اومدم دم نونوایی بگم... پروین جونم برو خونه خسته میشی گلم... خانمم... ناناسم... دوست خوفم که اگه نباشی می خوام دنیا هم نباشه من به عشق تو میام تو دنیای مجازی تا commen هات رو بخوونم تا ذوق مرگ شم این شکلی خلاصه نازنین نونوچه آخرشی
دووووووووووووووووووووست دارم

سلام نونوچ ارشدینون که هیچی تو جون بخواه نونوچ
آخر ما در کنار هم در حالی عاشقانه همدیگر رو دوست داریم از کامنت های هم ذوق مرگ میشیممن تازه اولشم ناناس جونم منم دوسسسسسست دارم جیگر جونم

رضا سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:13 http://manam.blogsky.com/

سلام روان
یعنی پروین
خوبی؟!

مرسی منم خوبم(کسی از من چیزی پرسید؟!)

بگذریم!!!

مرسی که اومدی و کامنت دادی!!!

فعلا بای بای!!

به به به به آق رضا.خووووووووش اومدی.صفا آوردی
من خوووووبممن بودم که پرسیدم توهم نبود
ببخشیدااااااااااااااااااا کامنت رو نمیدن،میذارن!!!!!!
تا های دیگه باااااااااااااااااااای

مه لقا سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 15:19 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام.....ممنون که بهم سر میزنی....خیلی خوشحالم میکنی....
چه خبرا؟؟؟؟خوب خوب خوب باشی عزیزم

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام مه لقا جوووووووووون
خوشحالی شما آرزوی ما ست
خبر خاصی نیستممنون گلم موفق و پیروز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد