شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شب یلدا.

سلام دوستان گلم


یلدا یعنی :


 یادمان باشدکه زندگی آنقدر کوتاه است که


               یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت.


                       



                                         یلدا مبارک





















اینم از شب یلدای یارانه ای!!!






شب نوشت:هندوانه ها به افتخار عاشقان هندوانه که یکیش خودمم ام!!

نظرات 22 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:50 http://arezoooo.mihanblog.com

سلام
امیدوارم عمرتون مثل شب یلدا بلند باشه
من گفته بودم عکس بذار اما نه اینقدررررررررررررررررررررررررررررررررررررراما عیب نداره چون قشنگن

سلاااااااااااااااااااااااام بابا عکس العمل
شوکه شدم
مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی
مررررررررررررررررررررررسی از توصیه ای کرده بودی
رفتم عکس انتخاب کنم دیدم همه اش قشنگه دلم نیومد نذارم شون
خوشحالم که خوشت اومده
بازم بیااااااااااااااااااااااااااااااا

اناهیتا سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:03 http://www.presentofgod.blogfa.com

محفل آریائی تان طلائی دلهایتان دریائی

شادیهایتان یلدائی پیشاپیش مبارک باد این شب اهورائی

واااااااااااااااااااااای چه جمله ی قشنگییییییییییییییییی
شب اهورای
دووووووووووووووووست دارم

اناهیتا سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:06 http://www.presentofgod.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااام......وااااااااااااااای اگه بدونی من چه قدر هندونه دوست دارم

میمیرم واسش

ولی اون دو تا عکس اخری دلمو غصه کرداااااااا

دوست داااااارمااااااااااا....بوووووووووووس..باااااای

خوش بگذره امشب بهت عزیییییییزم

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خوشدله
عکس های هندوانه ای رو تقدیم کردم به همه عاشقان هندوانهمنم عاشق شم
آخی ناناحت شدیخوشحالم که خوشت اومده
مرررررررررررررررررررررررسی
امشب به تو هم خووووووووووووووووش بگذره

مه لقا سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:37 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام....
یلدات مبارک.....
برایت یلدا را ارزو میکنم...
ی:یادت جوان
ل:لایق بهترینهایی
د:دوستیهایت پایدار
ا:ارزوهای بلندت انشاالله براورده بشع عزیزم....
ا وا این هندونه رو که ادم دلش نمیاد بخوره فقط دوست داره نگاهش کنه.....
اجیلش کو؟؟؟؟؟؟؟؟من تخمه میخوام

سلاااااااااااااااااام مه لقا جوووووووووووووووونم
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه تفسیر قشنگگگگگگگگگگگگگگگگگیییییییییییییییییییییی
مررررررررررررررررررررررررررسی
آخی خب یه هندوانه میزارم که زودی بخوریش
اگه هندوانه خوردنی میزاشتم که هی هر روز باید یه عکس جدید میزاشتمشوخی کردم نازنینم
مه لقا جوووووووونم توی عکس اول که 3-4تا کاسه آجیل داره
دووووووووووووووووووووووووووووست دارم

فرزاد عصبی سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:47 http://nice-sms.blogsky.com

خوب بید بید بیدا بیداااااا
یلدا مبارک بید بید بیدا بیدا

دلم واست تنگیده بود پروین جووووون


فعلنیاش بای

مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی
مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی
مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی
منم دلم تنگیده بود
بازم بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دستت طلا با اون همه اس ام اس خوووووووووووووووشگل

نونوچه سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:51 http://nonoche.blogsky.com

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووووو یلدات مبارک نانا

هوووووووووووووووووووووووووررررررررررررررررررررا
نـــــــــــــــــــــــــونـــــــــــــــــــــــــــــــو جونم
ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون عزیزم

وحیده سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:06

سلااااااااااام عاشق هندونه!!!!
چه طوری گل من؟! چه سوالیه! با این آپ یلدایی٬ باید عالی باشی نانا!!
میگم این خانومه هم داره فال حافظ میگیره؟!
بهش بگو خودشو الاف نکنه!!!!!
آقا من عاشق این هندونه لاوه شدم!!!!!؟
منم هندونه دوست دارم ولی نه به اندازه تو!
الان که بد سرما خوردم بهم نمی چسبه!!؟
ولی اگه هندونه اش شیرین و قرمز باشه پایه ام!!
این یارانه رو خوب اومدی ها بلا!!
عاشق این مناسبتی کار کردنتم!
خیلیییییی دوست دارم نانا!
تا بعد...

سلااااااااااااااااام نفس
خوووووووووبم بلاآره وحیده جونم خیلی با این آپ یلدایی حال کردم خودمم
آره نانایی فال میگیره.از اون فال ها هم میگیره
نانایی الافی نیستخوشمل بلا خوش سلیقه ای هااااااااااااااااااااااااااااامن خیییییییییییییییلی هندونه دوست دارمآخی وحیده جونم سرما خورده
برات دعا میکنم که زود ر خووووووووووووووب بشی
خب دیگه باید از الان نتیجه های این طرح رو پیش بینی کنیم تا یهویی شوکه نشیم
منم عااااااااااااااااااااااااااااااااااااشق تو ام
فدای تو گل قشنگم
تا زوووووووووووووووووووووووووووود

zss چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:51 http://zss20.blogfa.com/

سلام....یلدات مبارک عزیزم...کرسی دیدم یه چیزی یادم اومد...امسال داداش بزرگم دست به ابتکار بزرگی زد و یک کرسی درست کرد میریم زیرش کلی حال میده

سلام zssجون خوووووووووووودمون
مرسسسسسسسی بلااخی کرسی درست کردیدچه صفایی داره کرسی
پس حسابی خوش میگذره

گل مریم چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:26

سلاااااااااااااام
ببخشید دیر اومدم! امیدوارم دیشب شب خوبی رو گذرونده باشی
شب یلدای یارانه ای رو خوب اومدی!

سلام گل مریم عزیز
اشکال نداره.همین که میای یه دنیا ارزش داره
شب خیییییییییییلی خوبی بود
خودمم باحاش حال کردم
مررررررررررررررررررررسی که اینجایی

رضا سپه وندی چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 http://rsepahvandi.webloghaa.com

سلام،خوبی؟
چطور مطوری؟
با با ترشی نخوری چیزی ازت در میاد
شیرینی این سری یادت نره
خاله شدی !!!!!!!!!

سلام.خوبم
من عاشق ترشی هم هستم.
من ترشی میخورم بیشتر سر حال میام
شیرینی کدوم سری دیگه؟؟؟
من همش یه بار خاله شدم
مرررررررررررررررررررررررررررررسی که اومدی
بازم بیااااااااااااااااااااا

بیتا چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 14:16 http://khaste-nabash.blogsky.com

سلام دوست گلم

شب یلدا که الان تموم شده اما اولین روز زمستونت مبارک
هندونه هاش خیلییییی قشنگ بودن مرسییییییییی

به به دوست خوووووووووووووبم بیتا
اولین روز زمستونچقده قشنگ
چشمای نازت قشنگ میبینه بلا
منم مررررررررررررررررررررررررررررسی

سحر( به قلم آنها ... چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:53 http://donyayejvooni.javanblog.com/

سلام به هندوانه خانوم گل...چه عکسای قشنگی ..کاش این نوشت هات رو دیشب میخوندم واسه پیامک ... مرررسی
شب یلــــــدای غــمـت را بــه ســـحر نســپردم
در ســــکوتی ابــــــدی
تـــا ســـــحر دورتـــــرین
در تکــــــاپوی طپشــــــهای نفســـهای حـــزین
مــن بــه یلــــــدای غمت دل بســتم
مــن چــو پــروانــه آواره در ایـن یلـــــداها
کــه زمــــان را بـه اســـارت می برد
تــا ســــحر
منتــــظر
شــــمع وجـــودت مـــاندم.

"محمدحسین داریونی"

سلام سحر عزیزم
منم این نوشته رو برای همه اس ام اس کردم
چه شعر خوووووووووووووووووشگلی
مرررررررررررررررررررررررررررررررررسی که این شعر خوشگل رو برام گذاشتی
ممنوووووووووووووووووووووووووووووووون که اومدی

......... پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:40

سلام شب و روز خوبی داشته باشید. از اینکه وبلاگ خوبی درست کردید برای همه خیلی ممنونم.

سلام دوست عزیز
ممنووووووووووون برای دعای خوووووووووب تون
شما لطف دارید.خوبی از خودتونه
بازم ممنووووووووووون

سعیده پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:15 http://www.sabaleh.blogsky.com

سلام
من یه سوال روانشناسانه داشتم!
می خواستم بدونم ما روانشناسی جنایی هم داریم ؟؟؟؟؟؟
آخه من امسال ۲ انسانیم
و عاشق اینکه بشم روانشناس جنایی!!!!!!

به به سلام سعیده خانوم
سعیده ی عزیز روانشناسی جنایی هم داریم
البته روانشناسی جنایی یکی از درس های این رشته اس
ایشاا...توی درس هات موفق باشی و هم چنین توی کنکور
رشته روانشناسی واقعا فوقالعاده اس
براب رسیدن به آرزو هات تلاش کن و هیچ وقت نا امید نشو
ممنون که سر زدی

نسیم پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 22:32 http://adatnakon.blogfa.com

سلام سلام خانوووووووم روانشناس
خوبی؟
یلدات پساپس مبارک

بروزم

سلام نسیم عزیزم
خوووووووووووووووووبم
پساپس مبارک
آخ جونمی جون اووووووووووووووومدم

بهار پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:11 http://www.baharalipoor.blogfa.com

مرو ای دوست که مر ناوک هجران تو را

در دل ما نه که در سنگ اثر خواهد بود


مرو ای دوست مرو ور بروی زود بیا

که مرا چشم به ره گوش به در خواهد بود


[قلب شکسته]

بهاره جوووووووووونم چقده شعر قشنگیه
چرا قلب شکسته؟؟الن میام بند میزنمش
ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

وحیده جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:35

سلااااااااااااااام!
عزیز دل من که حالش خوبه٬ میدونم!
فقط یه دستی سر ما بکش ما هم حالمون خوب بشه!!
یه کم از اون گونیه انرژی +بردار٬فورا واسم بفرست!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آسمون سنگی شده
خدا انگار خوابیده
انگار از اون بالاها
گریه هامو ندیده!؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
میلتم چک کن نانا!
تا بعد...

سلااااااااااااااااام وحیده جووووووووووونم
آره خوووووووووووووبم
نانای همه اش دارم به تو فکر میکنم
وحیده
انـــــــــــــــــــــــــــــــــرژی مــــــــــــــــــثـــــــــــــــــبــــــــــــــــــــــــت

میلم هم چک میکنم
تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا زووووووووووووووووووووووود

DANNART جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 http://DANNART.BLOGFA.COM

سلام پروین جونم خوبی؟ببخشید بهت سر نزدم گلم
خوشحال شدم خدا از زبونت بشنوه


سلام دانارت عززززززززززززززززززیزم
خوبم گلم
نیومده بودی انقده دلم برات تنگیده بوووووووووووووووود
ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــشاا....
قبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــول بشـــــــــــــــــــی
بوس بوس

مه لقا جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:07 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام علیکم ورحمت الله....
زیاد نمیام خونه ت مهمانی چون:
مهمان همچو نفس است...
خفقان ارد گر بیاید وبیرون نرود
پروین جان...
رویاهایترا براورده کند انکه اسمان را میگریاند تا گلی بخندد...
بذار یه خورده غیر مجاز بخونم...
دارم میام پیشت
جاده چه هموراه
هوای چقدر بوی
عطر تورو داره...
اهنگ وبمم...بیاببین خوفه؟؟؟؟؟

علیکم السلام
تو که زیاد نمیای
تازه تو که مهمون نیستی
تو عزیز دلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
تو اگه نیای من خفه میشم میمیرم
اونوقت خونم میوفته گردن ت
مه لقا جونم عجب دعای قشنگی برام کردی
مررررررررررررررررررسی
مه لقا جونم این غیر مجازه
خواجه امیریه دیگه
الان میااااااااااااااااااااااااااااااااااااام میگوشم

ستاره ی تنها جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:16 http://be-sadegie-sokoot.blogfa.com

سلام...

آپم...

سلام عزیز دل
چرا ناراحتی ؟؟؟؟؟؟
الان میااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

نقطه چین سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:33

سلام. این وبلاگ رو خیلی دوست دارم.عکسای بد نمیگذارید و چیزهای خوبی هم مینویسید. ولی میخوام یک خواهش کنم.لطفا در باره چیزایی که میتونه کمک باشه بنویسید.برای سنین مختلف.آدمای مختلف و این چیزا هایی که همه دنباتلش هستند. مرسی

سلام.
خیلی خوشحالم که از وبلاگ من خوشتون اومده
ممنون نظر لطف شماست
بله یه چند روز از بحث اصلی خارج شدم
امیدوارم مطالبی که میگذارم مورد توجه باشه و خوشتون بیاد
دوست عزیز اگه مطلبی مورد نظر دارید بگید تا در موردش مطلب بگذارم
مرسی که سر زدید

Aliii جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 http://ali-07.blogfa.com

سلام خانم روانشنــــــــــــــــاس!
چه خوب! پس شما روانشناس هستی!

خیلی دوست داشتم یه دوست روانشناس داشته باشم!
گفتم شاید خودشیفتگیم درمان بشه!!!

خیلی جالبه! به دقیقه نکشیده به خصوصیات اخلاقیم پی بردی!

از حالا معلومه که برای مشاوره گرفتن باید از چندین ماااااه قبل وقت بگیریم نه؟!
چون خیلی تو کارت مهارت داری! باریک!

رادیو جوان رفیق لحظه های منه!
زیاد گوش میدم! طرفدار اصیل روشنا بودم!
البته قبل از مرحوم شدنش!

مرسی بابت حضورت و اینکه نذاشتی زیر بارون تنهایی خیس بشم!
با اجازت اولین پیوند دوستی رو به نام شما زدم.

شادکام باشی***

سلام علی آقا
البته دانشجوی روانشناسیمونده تا روانشناس بشم
منم خیلی خوشحالم که با هم آشنا شدیم
خود شیفتگی تا یه حدیش خیلی خوبه
خب دیگه اینم از استعداد های من که هی همینجوری فوران میکنه
امیدوارم یه روزی واقعا به این درجه برسمآرزوی یه همچین روزی رو دارم
شما هم مهارت خوبی توی انرژی دادن داری هاااااااااااااا
فکر میکردم که رادیو جوانی باشیاما گفتم بگم بهتره
آخی روشناخیلی این برنامه رو دوست داشتمیعنی همه دوست داشتنولی خب یه عده چشم نداشتن ببینن
خواهش دارمزیر باران تنهایی
چه جالب گفتید
وااااااااااااای چه خوب که من به عنوان اولین دوست انتخاب شدم
ممنووووووووووووووون
خوشحالم که یه دوست جدید و باحال پیدا کردم
شاد باشی و پیروز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد