شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

فال حافظ شب یلدا!

بازم سلام دوستان گلم.


شب یلدا، همه شما دوستان گلم رو به ذهنم آوردم و برای


خوشبختی و شادی و موفقیت و سلامتی شما عزیزانم

فال گرفتم.


این شعر خیلی قشنگ اومد.


به قدری خوشحال و ذوق زده شدم که حد نداشت.


هرچند که دیر شده اما


دلم نیومد که شما دوستان رو از این فال


خوب و عالی باخبر نکنم.


برای همه شما آرزوی خوشبختی و شادی و موفقیت و

سلامتی دارم.



مطرب عشق عجب ساز و نوائی دارد

نقش هر نغمه که زد راه به جائی دارد


عالم از ناله عشاق مبادا خالی

که خوش آهنگ و فرح بخش هوائی دارد


پیر دردی کش ما گرچه ندارد زر و زور

خوش عطا بخش و خطا پوش خدائی دارد


محترم دار دلم،کاین مگس قند پرست

تا هوا خواه تو شد،فرّ همائی دارد


از عدالت نبود  دور، گرش پرسد حال

پادشاهی که به همسایه ،گدائی دارد


اشک خونین بنمودم به طبیان،گفتند

درد عشق است و جگر سوز دوائی دارد


ستم از غمزه میاموز که در مکتب عشق

هر عمل اجری و هر کرده، جزائی دارد


نغز گفت آن بت ترسا بچه ی باده پرست

شادی روی کسی خور که صفائی دارد


خسروا،حافظ درگاه نشین فاتحه خواند

و زبان تو تمنّای دعائی دارد

نظرات 30 + ارسال نظر
منم رضا شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:49

خیعلی خفن بود!

البته اصولا اگه شما ۲۰۰۰۰۰۰اینقد بارم فال حافظ بگیری بازم خوب میاد!

چون فکر کنم این حافظ با این قانون جذب یه رابطه ای داره!

نداره؟!

آره خعیلی خفن بود
ای رضا خان کلک
راست شو میگم تا حالا شده بود با حال خوب فال گرفتم اما جواب منفی بود
حافظ همیشه حرف های خوب میزنه چه مثبت باشه چه منفی
شاید تا حدودی به قانون جذب ربط پیدا کنه.
ولی اینکه تو نیت میکنی و یه صفحه رو باز میکنی ربطی به قانون جذب نداره.
قانون جذب میگه فکر خوب زندگی رو خوب رو به وجود میاره و تو اون رو میسازی
بسه دیگهالان آق رضا کفری میشه

نونوچه شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 22:02 http://nonoche.blogsky.com

به فندق گفته بودی کم میای نت
دلم تنگت میشه

هوووووووووووووووورررررررررراااااااااااااااااااااااااا نونو چه جونم اومده
آره نونو برای تو هم نوشته بودم اما مثل اینکه نفرستاده بوده
مجبورم به خاطر امتحانم کمتر این ورا پیدام بشه
ولی من که طاقت نمیارم

مه لقا شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 22:04 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام....
به به فالگیر شدی؟؟؟؟
اونم فال حافظ.....
ببین پروین داری ادرس بدی برم یه جایی ویه قالب قشنگ پیدا کنم؟؟؟؟؟؟

سلام مه لقا جونم
آره فال گیر شدمتو خونه هم من برای همه فال حافظ و غیر حافظ میگیرم
آره گلم دارم.برات کامنتیدم گذاشتم

محمود عراقی شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 22:49 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

سلام
یه چیز جالب دیدم
نوشتید که عاشق هندونه اید....خیلی خوشم اومد اخه من هم عاشق هنودنه ام از خوردنش سیر هم نمیشوم ...برخلاف بعضی ها که میگن هنودنه که چیزی نیست همه اش ابه...در حالی که یکی از بهترین و خاص ترین میوه ها هست برام خیلی دوستش دارم و خیلی هم باهاش خاطره دارم....
چند نکته در مورد هندوانه
اول این که من از دور میتونم تشخیص بدم کدوم هندونه شیرینه و کدوم نه تخصصش رو هم دارم چون دوست داشتم یادهم گرفته ام مثلا همین عکس که گذاشتید هندونه اش ای بد نیست اما شیرین شیرین هم نیست
نکته ی بعدی در مورد هندونه اینه که گرگ هم هندونه میخوره و میتونه تشخیص بده کدوم هندونه شیرینه این رو از جایی نشنیده ام خودم دیده ام
نکته ی بعد اینه که شما نمیتونید یک هندوانه از زنجان بخرید و سالم برسونید مثلا به شهرتون چون هم شیرین هستند و هم هم پوست کاغذی داره حتما بین راه و حتی ممکنه تو دستتون بترکه و باز بشه....فکر نمیکنم دیده باشید اگر راهتون بین تبریز و رنجان افتاد حتما بین راهی یه هندونه بخرید و اگه با دست و یواش به یه هندونه ی شیرین که از بین راه کنار جاده میفروشند بخرید و بزنید خواهید دید من چی گفتم و هندونه ی شیرین به چی میگن
هندونه ی زرد و نارنجی و قرمز و صورتی و هفت رنگ و مکعب هم من دیده ام فکر نمیکنم هیچ جای دنبا دیده باشید و دیده باشند...چون فقط من دیده ام
هندونه ای که هیچ کود و ابی بهش نرسیده باشه رو هم نمیدونم خوردید یا نه ولی تو شهر ما هر سال میفروشند هندونه میبینید از خاک خشک روییده اصلا هم براش اب نداده اند ...اما شیرین هست مثل عسل نمیدانم دیده اید یا نه
خیلی حرف دارم در مورد هندوانه اما اینجا اصلا مناسب نیست حالا بماند برای بعد...

سلام آقای عراقی
آره من عاشق هندونه امواقعا که آدم از خوردنش سیر نمیشههندونه خیلی هم ویتامین دارهتازه همون آبدار بودنش هم باعث میشه آدم بدنش دچار کم آبی نشه
آقای عراقی عجب اطلاعاتی
هندونه چهار گوش!!!!!!!!هندونه زرد!!!!!!!!!هندونه ای که بدون آب رشد میکنه!!!!!!!!!هندونه پوست کاغذی!!!!!!!!!!!!!!!
هندونه مکعب!!!!!!!!هنونه هفت رنگ!!!!!!!
شما کارشناسی ارشد هندونه رو دارید با این اطلاعات
آقای عراقی شما منو بیشتر شیفته هندونه کردید
قول بدید که بازم در موردش برام بگید
مرررررررررررررررررسی از این همه اطلاعات

محمود عراقی شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 22:53 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

راستی من هر از گاهی یه کارهایی از برخی وبلاگ نویسهای رادیویی میبینم که واقعا اگر امکانش بود شاخ هم در می آوردم
برام سوال هست که شما این خانم نسیم...وبلاگ مرا کسی نساخت خدا ساخت رو از کجا پیدا کردید چطوری باهاش اشنا شدید...ایشان که هیچ جای خاصی پیام نمیزاره این که چطوری ژیداش کردید برام کلی سواله
لطفا جوابش روتو وبلاگن بگید اگه امکانش بود

آقای عراقی شاید بتونم بگم خودم هم نمیدونم چه جوری پیداش کردم
مثل همون موقع که وبلاگ شما رو با دانارت اشتباه گرفته بودم
خودم هم داشتم شاخ در می آوردم
حالا فکر میکنم براتون میگمامیدوارم یادم بیاد

سهیل شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:54 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . واقعا چه فالی . خیلی زیبا بود . پست قبلیتم خیلی خیلی عالی بود . ببخشید من اینترنتم خیلی مشکل داره به خاطره همین خیلی دیر اومدم . شاد و سلامت و موفق باشید .

سلام آقا سهیل عزیز
ممنون از حضورتخیلی فال باحالی بودخودم هم از پست قبلیم هم خوشم اومد
البته چشمای شما قشنگ میبینه
وای مشکل اینترنتیه مدت با هاش دست و پنجه نرم میکردمآما خب الان درسته
همین که شما میاید برام خیلی ارزش داره
شاما هم شاد و سلامت و موفق باشید

دریا یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 http://darya2012

سلام شعرت خیلی خیلی زیبا بود امید وارم همیشه

موفق و سربلند باشی پروین جان. به کلبه درویشی من

سربزن خوشحال می شم.



سلام دریا جونم
آره خیلی خوشگل بود
ممنون از دعای خوبی که برام کردی
منم برای تو آرزوی خوشبختی و شادی و سلامتی دارم
به رو چشم میام سر میزنم

مجید یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 http://moshaverravan.blogfa.com

آرزوی سعادت

ممنون
شاد و سلامت و موفق و پیروز باشد.

سحر یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 http://donyayejvooni.javanblog.com/

سلام ..
دمت گرم که تو بیاد من بودی ...فکر میکنی کس دیگه ای هم به نیت من فال گرفته باشه ؟
راستی چرا دیگه نیومدی نظرتو بگی ؟

سلام سحر جونم
دم تو هم گرم که انقده باحالی
آره ممکنه که یه نفر هم به نیت تو فال گرفته باشه
آخ ببخشید.یادم رفته بوداز بس سرم شلوغ شده بود
ولی اومدم برات نظر گذاشتم

maria cullen یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 19:59 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلام عزیزم واو خیلی وقت بود نبودم
دلمان تنگ شده بود
چه شعر قشنگی اومده عزیزم.
راستی درسا و امتحانا چطوره؟؟
امیدوارم موفق باشی

سلام گلم
آخی منم دلم تنگ شدهقربون دل مهربونت عزیز
آره شعرش خیلی خوشگهخوشحالم که تو هم دوسش داری
وای درسا و امتحانادارم سعی میکنم بشینم بخونم مگه استرس میزارهولی دارم سعی میکنم
مرررررررررررسی بابت دعای خوشگلت
پیروز باشی و پایدار

derakulaa دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:11

به زبان ساده؟؟؟معنیش چی میشه؟؟؟

به به دراکولا خان عزیز
فالی که گرفتم معنی شده نبود
ولی خبرای خوب خوب داره.
مرررررررررررررررررسی که اومدی

سحر‏@‏‏>‏--- دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:43

دستت طلا ...
چه زیبا ...

مرررررررررررررررررررررررسی
خیلی واقعا قشنگ بود
مرررررررررررسی که اومدی پیشم

مه لقا دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام...
بابا تو که کل پست منو بردی زیر سوال....
کامنتارو میخوری تو....من میدونم

سلام مه لقا جونم.
نه گلم من جرأت یه همچین کاری رو ندارم
همین جوری یهو همون مسئله به ذهنم رسید گفتم
از بس کامنتای تو رو دوست دارم نگه میدارم شونصد بار که خوندمشون اونوقت تأییدش میکنم

وحیده دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:59

]سلام!
شه طوری؟!
عجب فال جالبی!؟
دمت گرم که تو فکر همه بودی! عاشق همین کاراتم دیگه!
مرسی که به من فکر کردی!!
واقعا؟!!!!!
مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد
نقش هر نغمه که زد راه به جایی دارد؟!!
ولی من میگم:
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عجب!مطرب عشق راه به جایی ندارد
هر چه رفتیم٬راه به آغاز نداردکه ندارد!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
راستی میل نزدم!!!!!!!!! (جان من قیافت نشه!!!!؟)
دووووووسسسسسسست دارم نانا!
تا بعد...

سلاااااااااااااااااااام عزیز دل خودمخوووووووووبم بلا
خعیلی فال باحالی بود
از بس که گلی مگه میشه به فکرت نبودمن همیشه به فکر تو هستم وحیده جونم
آخی وحیده جونم از دست حافظ شاکی شده
جدیدست خودم نبود یهو این شکلی شدم
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم بلا
تا زووووووووووود

ندا دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 http://neda94.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟
یه آپ یه نموره کوچولو کردم.چون فصل امتحاناس طبیعتن نمی تونم بیام این پست برای خداحافظی تا آخر امتحانا گذاشتم.خوشحال میشم سر بزنی.

سلام.خوبم ندا جونم
وای تا آخر امتحانادلم میتنگه
الان میام پیشت ندا جونم

منم رضا دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:27

کججججججججججججججاااااااااااااااااااایییییییییییییی؟!


رضا خان بلا

وحیده دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:43

یادم رفت واست شعر بزارم!!
واسه آدم حواس نمیزاره که!!!!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
روز اول خیلی اتفاقی دیدمت,
روز دوم الکی الکی چشمام به چشمت افتاد!
هفته‌ی بعد دزدکی بهت نگاه کردم,
ماه بعد شانسی به دلم نشستی
و
حالا یه سالی میشه که یواشکی دوست دارم!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دوستت دارم نازنینم...

خودت یه شعر خوشگلی شعر میخوای چیکار
اشکال نداره نانایی
آخی چه شعر خوشدله ایآخرش خیلی قشنگه
منم دووووووووووووووووووست دارم گلم

zss سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 20:58 http://zss20.blogfa.com/

سلام سلام..پروین جوووووون...دختر تاخیر تابلویی یه ها
ولی خوب ارزششو داشت...جالب اومد شعرش...
منم یه فسقل اپیدم...
راستی ایمیل من رسید؟

سلام zssجون خودم
تأخیر تابلو
zssجونم چی ارزشش رو داشت؟؟؟
آخ جون آپ کردیالانه میام

Aliii چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 18:57 http://ali-07.blogfa.com

سلام!

چه فال جالبی!

امیدوارم همیشه شاد و خرم باشی! ***

سلام علی آقا
خیلی فال خوووووووووووووبی اومد
ممنون از دعای خوبتون
پیروز باشید

اناهیتا پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:25 http://www.presentofgod.blogfa.com

سلااااااااام....مرسی پروین جون که فال گرفتی....اخه من امسال نتونسته بودم بگیرم

این که به یادت دوستات هم بودی خیییییییییییییییییلی ارزش داره خیییییییییییییییلیاااااااااااا

سلام آناهیتا جونم
آخی نتونستی فال بگیریولی من به جات گرفتم
خیلی شعر خوشگلی اومد
من همیشه به یاد دوستانم هستم
از بس دوستای گل و با ارزشی مثل تو دارم

بیتا پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 http://khaste-nabash.blogsky.com

سلام
مرسیییی چقد قشنگ بود...ممنونم دوست گلم...همیشه موفق باشی

سلام بیتای عزیز
آره خیلی خوشگل بود.چون به نیت همه شما فال گرفتم انقده خوشگل در اومد
ممنون عزیزم که سر میزنی
شاد و سلامت باشی

سحر‏@‏‏>‏--- پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:03

سلام خوبی عزیزم؟ نیستی خانومی‏!‏‏!‏‏!‏
باز بهت سر می زنم.

سلام سحر عزیزم
ببخش که دیر جواب میدمآره 2-3روز به نت دسترسی نداشتم
ممنون سحر عزیزم که میای پیشم
دوست دارم سحررررررررررررررررررررررر

ثریا (قشنگ ترین دقایق در کنار هم..) پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 http://soraya90.blogsky.com

یاد ایامی ........

آخی با این حرف یاد افتخار بزرگ ایران استاد شجریان افتادم
ممنون ثریا جان که سر میزنی
بازم بیا خوشحالم میکنی

مه لقا جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:36 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام...
تو چرا کامنتارو تایید نمیکنی؟؟؟؟؟
ممنونم گلم...
پروین بهت پیشنهاد میکنم این کتابو حتما بگیری...
واقعا قشنگ وحیرت انگیزه....
تجربه خوبی هم برای ما روانشناساس....
موفق باشی گلم
راستی من به خاطر اینکه اقای مرادیان کامنت گذاشته که کمتر کنید کامنتای غیر موضوعی رو کم میام وب برج.....دوست ندارم در نظرش بد جلوه کنم....
وب یه سبد که دیگه اصلا نمیرم....
حتی وب خود نادریم نمیرم....

سلام عزیز.
چون میخوام حرص تو رو دربیارم
خواهش دارم عزیز
باشه اگه گیر آوردم حتما میخرمش
اگه بخرم هم با خوندنش یاد تو میوفتم هم ازش استفاده میکنم
شاد باشی عزیز
پس بگو چرا اون روز انقده خلوت شده بود
ولی خیلی خوش میگذشت توی برج
چرا وب یه سبد ترانه نمیری؟؟؟وب نادری دیگه چرا؟
آخه اینجوری خیلی جات خالیه

ملیکا فراهانی جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 http://melikaf74.blogfa.com

سلام عزیزم.
مرسی که به یادمی.لینکت کردم.چه خوب شد وبتو گذاشتی.
یه سوال بپرسم؟چی شد گفتی دستت طلا؟از چه لحاظ؟

خیلی خوشحال شدم به یادم بودی.دل منم برات تنگ میشه حالا وبتو دارم بهت سر بزنم.
برات آرزوی موفقیت و پایداری دارم.
خدانگهدارت باشه

سلام ملیکا جان عزیز
ممنوووووووووووووووون که لینکم کردی
به خاطر شعر و متن خوشگلی که گذاشته بودی
منم خیلی خوشحالم که تو هم به من سر میزنی و به یادمی
میام پیشت بازم
ممنون از آرزو های خوشگلت
سلامت و شاد باشی عزیزمخدا پشت و پناهت

نازنین جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 15:23 http://javani-hayahoo.blogfa.com

سلام پروین جون
شناختی منو؟
وبلاگ خوشگلی داری پیشم بیا

سلام نازنین جونم
مگه میشه نشناسم
نازنین جونم یهو انقدر سرم شلوغ شد که اصلا 2-3 روز به نت دسترسی نداشتمممنون که اومدی پیشم
چشما نازت خوشگل میبینه
میام حتما پیشتمررررررررررررسی که آدرس وب تو گذاشتی

رضا سپه وندی شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 14:32 http://rsepahvandi.webloghaa.com

به نام خدا
باز به روزی و خبر نکردی....
عیبی نداره
ولی جالب بود
از این پس خبرم کن
فهمیدی
الانم من به روزم و اومدم دستت بگیرم وردارم ببرم که نظر بدی!!!!!!!!!!!!!
منتظرم

سلام آقا رضا
ها این گفتی یعنی چه
من متوجه نشدم
خب باشه الان میام دستم و نشکنی حالا
منتظر باش

ستاره ی تنها شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 19:22 http://be-sadegie-sokoot.blogfa.com

سلام به تو دوست ستاره ای خودم! خوبی؟

آپم! با حضور مهربونت به کلبه م گرما ببخش!

منتظرم پروین جون! سردمه زودتر بیا!

سلااااااااااااااااااااااااااااام عزیز دل خودم
خوبم عزیزم
الان میام سر میزنم
فقط باید مواظب باشم که کلبه خوشگل رو به آتیش نکشم
الان میام عزیز

حمیدرضا چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 19:39 http://hamidrezarahimi.rozblog.com

be ma sar bezan yadet nare
montazere nazarateteam


اومدم سر زدم
خیییییییییییلی باحال بود
میام بازم

سحر دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:48 http://donyayejvooni.javanblog.com/

سلام ..دلواپست شدم ..یه خبری بده

سلام سحر جونمقربونت برم دلواپس من شدیالان میام یه خبر میدم که زنده ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد