شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

برای وحیده

وحیده جونم


تقدیم با گونی گونی انرژی مثبت!!!






نظرات 26 + ارسال نظر
zss شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:02 http://zss20.blogfa.com/

سلامممممممم...دشمنت شرمنده عزیزممم...
عکست میدونی مثله چیه؟ (گاهی مثل باران)
ما ام شعر بگیم به دوست جونت؟؟؟؟
اهم اهم
باید دیگر شد تا به یکدیگر شدن رسید
یکدیگر شد تا به همدیگر شدن رسید
و همدیگر شد تا معنای راستین عشق را
که ودیعه ی گرانبهای خداست
در گنجینه ی نهاد ادمی دریافت
تقدیم به هردوتون

سلااااااااااااام zssجونم اولین نظر رو تو افتتاح کردی
آره راست میگی مثل گاهی مثل بارانه
بفرمایید عزیز
واااااااااااااااااااااااااااااااااااای چقده قشنگ بودااااااااااااااااااا
بابا ایول
دوست جونم حتما خووووووشحال میشه
دستت طلا

رضا سپه وندی شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:15 http://rsepahvandi.webloghaa.com

سلام همین الان آخرین امتحانم دادم
اونم زبان بود
زبان بیرون!!!!
من دیروز باید آپ میکردم و متنش آماده ایشالا فردا
بیای ها
منم میام!
مرسی خبرم کردی ارزش خوندن و دیدن داشت
و از دستش نباید میدادم
میبینمت

سلام رضا خان
این زبان بیرونی همیشه هر جا باشی پاچه آدم و میگیره
ایشاالله که امتحانات به خوبی و خوشی تموم شده باشه
آخ جون آپایشاالله میام
خوشحالم که اینو میشنوم
میام حتما

وحیده شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:20

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
پروین یه چیزی بگم؟!
میدونی وقتی این آپو دیدم چه قدر انرژی گرفتم!؟
خییییییییییییییلی زیاد!
یه احساسی دارم مثل رفتن تو اوج ابرا!
کلی ذوق مرگم کردی!!!!!
بعد مدت ها امروز اومدم یه فال حافظ گرفتم واسه حال و احوالم ببین چی اومده؟! بیخود نبود بهم نوید بهبود حال و جهانم رو داده! خبر داشته رفیق گلم برام چیکار کرده!
_________________________________
در نماز خم ابروی تو با یاد آمد حالتی رفت که محراب به فریاد آمد
از من اکنون طمع صبر و دل وهوش مدار کان تحمل که تو دیدی همه بر باد آمد
باده صافی شد ومرغان چمن مست شدند موسم عاشقی و کار به بنیاد آمد
بوی بهبود ز اوضاع جهان میشنوم شادی آورد گل و باد صبا شاد آمد
ای عروس هنر از بخت شکایت منمای حجلهء حسن بیارای که داماد آمد
دلفر سپان نباتی همه زیور بستند دلبر ماست که با حسن خداداد آمد
زیر بارند درختان که تعلق دارند ای خوشا سرو که از بار غم آزاد آمد
مطرب از گفتهءحافظ غزلی نغز بخوان تا بگریم که زعهد طربم یاد آمد
____________________________________

وای پروین جونم واقعا شرمنده ام کردی ها!
اگه منم یه وب داشتم حتما از شرمندگیت درمیومدم! ولی ایشالا یه مدل دیگه جبران میکنم!
خیلیییییییی چسبید این گونیای انرژی+ها!
خییییییلییییییییییی دووووووووست دارم! فراتر از تصورت گلم!
منم هر چی گونی انرژی + دارم واست فرستادم!(البته گونی انرژی+ من ته کشیده بود تو انبارم نداشتم ،دیگه همین چندتا رو از ما قبول کن و به بزرگی خودت ببخش نانا!!!)
میدونستی چه قدر :
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم؟

راستی یادم رفت بگم اول باید نظر پایینو میخوندی!!!! اول اونو خوندم بعد اینو!!!!!
ازzss عزیز به خاطر شعرش ممنونم!
همچنین از سحر جون هم به خاطر حسن نظرش تشکر میکنم!
دوستون دارم!
تا زودِ زودِ زود!!

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بلا
شما هر چند تا چیز خواستی بگو
فدای رفیق گلم میدونی از خوشحالی تو چقده خوشحال شدم؟ میدونی
ایشاالله که همیشه توی همین حس باشی
خوشحالم که تونستم ذوق مرگت کنم
ایول حافظ
بوی بهبود ز اوضاع جهان میشنوم
شادی آورد و گل و باد صبا شاد آمد

دلفریبان نباتی همه زیور بستند
دلبر ماست که با حسن خداداد آمد
دشمتن شرمنده گلم اصلا قابل تو رو نداشت در حد توانم بود دیگه
بازم کم گذاشتم ولی تو به خوبی خودت ببخش گلم
اگه یه وب داشتی همه کامنتاشو خودم برات میذاشتم خدا رو شکر که تونستم خوشحالت کنم آدمی بخشنده اس که از اون چیزی که داره ببخشه خوبه اینا ته انبار بوده اگه از سر انبار بود میخواست چی کار کنه انقده دوست دارم که فقط خدا میدونهاول و آخر نداره همه اش خووووووووووشگله و بی نهایت ارزشمند
برو بچز خیلی گل ن
ما هم همه تو رو دوست داریم
تا زود زود زود زود

مه لقا شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:38 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام...
وحیده عروس شده؟؟؟؟
کنکور قبول شده؟؟؟؟؟
دانشگاه قبول شده؟؟؟؟
هیچکدام؟؟؟؟؟؟
الان جریان چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام مه لقا جونم
ایشاالله که عروس هم میشه
مه لقا جونم وحیده جونم هم رشته ی خودمونه
دوست دانشگاهیم
به خاطر اینکه خیلی دوسش دارم و از همراهیاش تشکر کنم این پست رو گذاشتم
خیلی گلی مه لقا جونم
بیا تند تند سر بزن دلم برات میتنگه

دریا یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:42 http://darya2012.blogfa.com

سلام خوبی مرسی از حضورت به خدا دیشب هرکاری

کردم بیام برات کامنت بزارم نمی شد ۲یا۳ مرتبه اومدم

اما همش از وب وبلاگ ایراد می گرفت امید وارم همیشه

موفق و پیروز باشی شعرتم خیلی زیبا بود.

سلام دریا جونمخوبم
عزیز دل مهم اینه که الان تو اینجایی
حالا دیگه از وب من ایراد میگرفته؟
میرم حالشو جا میارم
دفه دیگه بیا اگه ایراد گرفت یه دونه با چماق بزن تو سرش
مرسی دریا جونم به خاطر آرزو های قشنگت
چشمای قشنگت زیبا میبینه عزیز
شاد و سلامت باشی بازم بیاااااااااااااااااااااا

وحیده یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:43

سلااااااااااااااااااااااااام!
این اصلاحیه نظر قبلیه!؟
یادم اومد یه کلمهء شعر حافظ اشتباه نوشتم اومدم درستش کنم دیدم خودت لطف کردی اصلاحیه دادی!!
دستت طلا خانوووووومی!
میدوووووستمت خیلی زیییییییییییاد
به چشماتم خییییییییلیییییییی میاد!
تا بعد...

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بلاااااااااااااااااااااااا
با اون همه ذوقی که تو کرده بودی اگه اشتباه نمیکردی شوکه میشدمشوخی کردم
فدای تو عزیز دل البته به قصد اصلاحیه نبود به قصد تأکید مؤکد روی شعر حافظ بود
مررررررررررررررررررررررررسی بلا
منم مییییییییییییییییییییییییییییدوسمت اندازه تمام آسمون ای کلک تو هم زدی تو خط قافیه
تا زووووووووووووووووووووووووووووووووووووود

نرگس یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 http://www.doostdashtanee.mihanblog.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
بالاخره اومدم شرمندتم دیر شد بخاطر امتحانا بود
بابا خوشبحال دوستت شانس داره ها
خدایا بما هم ازینجور دوستا ارزانی بفرما! آآآآآآآآآآآآآآآآآآآمین
دلم خیلی واست تنگ شده بود
امتحانا چطور بود؟؟؟؟؟؟
خوب بود؟؟ انشالله که خوب بوده
با ترم جدید چطوری؟؟؟
حتما هنوز شروع نشده نه؟؟؟
بهم سر بزن
دوست دارمممممممممممممممممممممم
به اندازه ی تمام مورچه های رو زمین!!!

سلااااااااااااااااااام نرگس جونم بالاخره اومدی هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دلمون تنگیده بوداااااااااا دشمنت شرمنده عزیزم
خوش به حال من که دوست به این گلی دارم
نرگس جونم ینی عطا نفرماییده خدا؟
من اینجا چی کاره ام
قربون دل مهربونت امتحانا زیاد خوب نبود
برای ترم جدید هنوز انتخاب واحد نکردم
از کل ترم انتخاب واحدش رو دوست دارم
باشه حتما میام بهت سر میزنم
منم دوست دارم به اندازه تمام سلول های بدنم

رضا سپه وندی یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 http://rsepahavndi.webloghaa.com

سلام سلام
من به روز شدم
منتظرتم
امتحانا هم بد نبود به لطف خدا
یه ماه نخوابی از این بهتر نمیشه!!!

سلام و دو صد سلام
الان میاممممممممممممممم
خدا رو شکر
عوضش میری یک ماه تلافی میکنی
حالا کاشکی فقط شب بیداری بود
مرسی که خبر کردی

DANNART یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:09

سلام فدات
سلام انرژی
سلام پروینم
منم یه گونی انرژی موخوام

منم دلم برات تنگ شده بود

نه بابا اشک نیومد

سلام دانارت جونم
الان یه دو سه گونی برات پست میکنم
قربون دل مهربونت برم دانارت جونم
خب خدا رو شکر چشمات بارونی نشده بود
بیا بازم خیلی خوشحالم میکنی
میدوستم عزیزم

مه لقا یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:28 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام...
پس عروس نشده؟؟؟؟؟
خوب خداروشکر به خیر گذشت...
عزیزم من دانشگاه سراسری درس میخونم.
سخت که بماند ابروریزیه که نتونی پاسش کنی امارو
ما چندتا دوستیم شدیدا با هم رقابت داریم....
من سعی خودمو میکنم شد شد نشد دیگه غصه شو نمیخورم از بس بی رگم
روانشناسی یادگیری وشخصیت ورشد۲وبازی واندیشه سیاسی امام خمینی وتربیت بدنی۱وفیزیولوژی اعصاب وغددوروانشناسی اجتماعی رو این ترم پاس کردم...

سلاااااااااااان مه لقا جونم
نه هنوز عروسی نشده دخترم میخواد ادامه تحصیل بده
آره به خیر گذشت بابا ایول سراری
خیلی حالم گرفته شد خب رقابت هم خوبه باعث میشه محض ژوز زنی هم که شدی درس بخونی
قربون همون بی رگ بودن رگ داشته باشی عصبی میشی
من فقط یادگیری و اجتماعی رو از بین اینایی که گفتی پاس کردم بقیه شو میخوام این ترم بردارم

maria cullen دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:26 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلام آجی جونم چطولی؟؟
واااااااااای چه نازه این عکسه منم بعد مدت ها آپ کردم و منتظرتم

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام آجی جون جونم
خوووووووووووووووووووووفم
چشمات قشنگت ناز میبینه عزیزم
دلم برات تنگیده بود
الان میااااااااااااااااااااااام یه دلی از عزا در بیارم

بهاره جعفرزاده سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:44 http://www.bahareh1369radio.parsiblog.com

سلام به شما دوست نازنین

با شک یا شک یا بی شک در خدمتتونم
امیدوارم سلامت باشید و دچار شک نشید.

به همراه فرش پر از گل قدم های شما را پذیرا هستم.

یاعلی

سلاااااااااااااااااااااااااام بهاره جونم
عجب موضوع باحالی
الان میاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

ستاره ی تنها سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:36 http://be-sadegie-sokoot.blogfa.com

سلام عزیزم! آپم!

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ستاره جونم
آخ جونمی الان میااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

وحیده چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:21

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
چه طوری عزیزکم؟ ایشالا که تو ابرایی!!
راستی آقا مسعود خوابمونُ دیده!! خدا به خیر کنه!!!
__________________________________________
بغض پاییزی ابرَم،بغض یه غروب غمناک
شاهد شکستن من، قطرهء بارون رو خاک
غربت هر چه غروب،غمِ هرچه ابرِ دنیاست
کوله بار این غریبه ،جادهء دربه دری هاست
میون تنهای دنیا،شده تنهایی نصیبم
کاشکی بودی و میدیدی،اینجا بی تو چه غریبم
کاشکی میدونستی بی تو،مرگ تدریجی هستی
یاد تو تنها رفیقِ توی هشیاری و مستی
من هوای گریه کردن،تو صدای گریه ء من
یاورِ خوب و نجیبم،بی تو من خیلی غریبم
بی تو هر لحظه یه قرنِ،هر نَفَس زخمِ کُشنده
تنها با گفتن اسمت،رو لبام میشینه خنده
آخ که این فقط یه لحظه است
بعد از اون های هایِ گریه است
جای هر آغازِ اینجا
هر صدا،صدای گریه است
__________________________________________
درضمن: هر گونه برداشت از شعر فوق اکیداً ممنوع!!!!
راستی خانووومی میلتُ چک کن!
دوووووست دارم فراووون،
میایییی بریم لواسوووون؟!!!!
فعلا...

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام وحیده جونم
من هنوز هم رو ابرام
اوه اوه خواب دیده خیر باشه
از بس فکرت مشغوله روحت همه جا سر میکشه یهویی رفته تو خواب آقا مسعود
من میخوام بداشت کنم
برداشت یک! اکشن!!
میلم رو چک کرده بودم جواب ایملتم دادم اما یهویی اینترنت قطع شد!نفرستاد حالا تو میلت رو چک کن
دوست دارم بی اندازه
آخ جون لواسوووووون
تا زود بیا

ندا چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 http://neda94.blogfa.com

سلام پروین جان خوبی؟
آپیدم.بدو بیا که منتظرت هستم.

سلااااااااااااااااام ندا جونم
خووووووووووبم چه عجب از این ورا
الان میااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

مائده(تنهایی یک عادت) چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:33

سلام پروین جونم
خوبی؟
بدو بیا که آپم
بدو...

سلااااااااااااااااااااااااام مائده جون خوبم
الاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان میام

gogolimagoli پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:09 http://nasimarizara.blogfa.com

سلام گلمممم ...
.
.

بیا دنبالم کارت دارم
.

.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.

........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............


نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.

........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

چیه خسته شدی؟آره؟.
.
.

.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1...
.
.
.
2...
.
.
.
3...
.
.
.

@...............@..........@............@@@@@.........@
@@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@
@.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@...............@....@.........@
@....@..@....@....@.........@...............@....@.........@
@.....@@.....@....@.........@................@....@.........@
@......@.......@....@.........@................@....@.........@

نمیخوای بیای بترکونییییییییییییییییییییییییییییییی.....

سلااااااااااااااااااااام
الان میام سر میزنم

maria cullen پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:34 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلام عزیزم واااااااااااااااای چه خوشکله این عکسه
منم از اینا میخوام چرا واسه من نمیذاری؟

سلاااااااااااااااااااام مریم جونم
چشمات قشنگ میبینه بلا
چشم برای گل خوشگلم هم میزارم

ندا پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:37

سلام پروین جان.خوبی؟
آپ کردم...منتظرت هستم.

سلام ندا جونم
خوووووووووووبم عزیزم
الان میییییییییییییییییییییییییییییییام

وحیده جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:14

سلام!
خوش به حالت که رو ابرایی خانومی!
امیدوارم با رعد و برق و گردباد هم پایین نیایی!!
من که بین ابر و اعماق زمین در گردشم!! با خوشحالی میرم تو ابرا ، از اونور با ناراحتی پَرت میشم تو اعماق زمین!!!!؟
گفتم که هرگونه برداشت،ممنوعِ!!!!!! م-م-ن-و-ع!!!!
ولی از این شعر هر چه قدر که دلت خواست برداشت کن!! برداشت آزاد، برداشت...
_______________________
نمی بخشم تو رو هرگز
از آزار دلم ممنون
پُرم از نفرت و کینه
ازززززززت ممنون
نمی بخشم تو رو هرگز
برو از خاطرم بیرون!
_______________________
همین الان میلم رو چک کردم!
2تا میل ازت اومده!
همین حالا میرم میخونمشون!!!!!
راستی=> اسم قافیه رو جلو من نیار!!!!
(ببخش اعصابم زیر خط فقرِ!!!!! شرمنده!!!)

خیلییییییی دوست دارم!
به امید جا اومدن حسابیِ اعصابم!
تا بعد...

سلااااااااااااااااااااااااااااام
ایشاالله تو هم میای این بالا
نه دیگه با رعد و برق و اینا نمیام پایین البته پایین اومدن هم اشکال نداره بلاخره چرخه طبیعته دیگه
چون میدونم که اگه پایین بیام دوباره برمیگردم بلا نگران رعد و برق نیستم
نگران نباش گلم همین گردش باعث تجربه ای تازه و با ارزش میشه برداشتم و کردم دیگه
یه چیزی بگم؟؟؟: اگه بخوای کسی یا چیزی رو به زور بیرون کنی، بیشتر مقاومت میکنه
به خاطر همه بدی هایی که بهت شده تشکر کن
من خودم این کار رو میکنم این جوری آرامش و عشق آدم دو برابر نه، صد برابر میشه
2تا اومده؟حتما دوبار فرستادم
باشه گلم اسمش رو نمیارم
دشمنت شرمنده بلا
منم خیییییییییییییییییییییییلی دوست دارم
ایشاالله که حالت جا میاد به زودی زود
تا زوووووووووووووووووووووووود بیا

نازنین جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:35 http://javani-hayahoo.blogfa.com

سلام پروین جون با یه جشن کوچولو آپم خوشحال میشم بیای

سلااااااااااااام نازنین جونم
الان بدو بدو میااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

zss جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 http://zss20.blogfa.com/

سلام پروین جونم... اپم عزیزم...بدو بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلااااااااااااااااااام zssجوووووووووونم
الان با کله میااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

Aliii جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 http://ali-07.blogfa.com

سلاااااااام خانم روانشناس! حال شما؟


این روزا با کمبود انرژی مثبت روبرو شدم!

این بود که اومدم اینجا و دیدم بــــَــــــــه!

چندتا گونی انرژی مثبت گذاشتن! کسی هم اون اطراف نبود!

من هم یه کم از اونو برداشتم و وجودم سرشاررررر از روحیه شد!

حالا اومدم عذر خواهی کنم که بی اجازه برش داشتم!

راستی! پست قبل هم عالی بود! ***

سلاااااااااااااااااااااااااامخووووووووووبم
خب میگفتید یه چندتا براتون پست میکردم
خوشحالم که روحیه گرفتید
وقتی سهراب میگه :بیا زندگی را بدزدیم!
جواز هر نوع دزدی از نوع مفیدش البته! صادر میشه
ممنون از شما
پایدار باشید و برقرار و پر انرژی

3ep!de جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:24 http://www.superglambert.mihanblog.com

سیلوممم وای وبلاگت خیلیی قشنگهه ناناسم

سییییییییییییلوم
مرررررررررررررسی عزیزم
چشمات قشنگ میبینه

سحر‏@‏‏>‏--- شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:55 http://www.Rezasadeghi.org

سلام پرررررررررروین جون.
خوبی شکرخدا.
باید زودتر از اینا بهت سر میزدم
زیبا بود.تبریک میگم به خاطر داشتن دوستی مثل وحیده جون.

سلااااااااااااااااااااااااام سحر جون گلم
خوبم عزیزم.شکر خدا
آره باید زود تر سر میزدی
دلم برات تنگیده بود بدجوری
چشمات زیبا میبینه سحر جونم
مرررررررررررررسی بابت تبریکت
بیای بازم هااااااااااااااااااااااااااااااا
دلمو شور نندازی هاااااااااااااااااااااااا
بوس

احسان پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:17 http://geofun.loxblog.com

سلام پروین عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری ، از مطالبش استفاده کردم.
میخواستم روشی بهت معرفی کنم که در کنار وبلاگنویسی درآمد هم داشته باشی. اونم خیلی!
5 دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.
من خودم از این روش استفاده میکنم و با یه ذره فعالیت بیشتر کلی پول هم به جیب زدم.
خیلی ساده س ولی واقعا درآمدزا
امتحانش ضرر نداره
یک وبلاگم ساختم که میتونی برای جزئیات بیشتر بهش سر بزنی.
اینم آدرسشه :
http://geofun.loxblog.com
اگه اومدی نظرم بده تا لینکت کنم و اگه منم با عنوان (کسب درآمد با وبلاگ) لینک کنی ممنون میشم
خوشحال شدم
بای

سلام
ممنون شما لطف داری
ما درآمد مون از راه عشقه! سبد سبد کیلو کیلو هم داریم عشق و شادی پارو میکنیم
ممنون از راهنمایی تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد