شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

آرامش!

راه های کسب آرامش

 
۱-برای تغییر گذشته کاری نمی توان کرد پس از ادامه زندگی لذت ببرید.

۲- به کودکان نگاه کنید و ببینید چگونه از زندگی لذت می برند . زندگی با آرامش را از کودکان یاد بگیرید.

۳-سعی کنید به داشته های خودتان قناعت کنید  چون در این صورت احساس رضایت بیشتری از زندگی خواهید کرد.

۴-سعی کنید عجول و شتابزده نباشد.

۵-شوخی روش خوبی برای رسیدن به آرامش است . پس شوخ طبع باشید.

۶-جلوی گریه ی خود را نگیرید و گهگاهی گریه کنید.

۷-سعی کنید از لحظات زیبای زندگیتان فیلم و عکس داشته باشید و در لحظات ناراحتی به ان نگاه کنید تا به یاد بیاورید زندگی همیشه برای شما تلخ و دشوار نبوده است .

۸-مسافرت بروید.

۹-بخشش دیگران به انسان آرامش می دهد.

۱۰-به موقع غذا بخورید و از غذا خوردن لذت ببرید .
به موقع غذا خوردن باعث آرامش سیستم عصبی می شود .

۱۱-در محل زندگی خود گل و گیاه نگهداری کنید .



نظرات 27 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:02 http://tafakkorat.blogfa.com

سلام
بسیار عالی است.

سلام
خیلی ممنون از لطف شما شرمنده فرمودید

zss جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 http://zss20.blogfa.com/

سلام.... تولد تولد تولدش مبارک[نیشخند]
بدو بدو بیاااااااااااااااااااااااا تولده[نیشخند]

سلاااااااااااااااااااااااام آخ جونمی تولد
بدو بدو میااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
تولدش مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک

حامی جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:46 http://www.derakhtesib.persianblog.ir

سلام.امیدوارم شاد باشید. راستش اقدام کردم واسه فوق لیسانس روانشناسی بالینی. گفتم فوق اینم بگیرم که بارمون سنگین بشه اما زمستونم داره تموم میشه یادمون نره....

سلام
امیدوار باشید.من شاد شادم
چه عالی. فوق لیسانس بالینی
پس حسابی بار تون سنگین شده
خوش به حال تون
فقط یه نصفه از زمستون مونده
امیدوارم بهار خوبی رو در پیش داشته باشیم

محمد جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:01 http://www.avayerood.ir/

......♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
...................................♥
.................................♥
..............................♥
............................♥
.........................♥
......................♥
..................♥
.............♥
.........♥
......♥
....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥
..............♥
...................♥
..........................♥
...............................♥
.................................♥
.................................♥
..............................♥
.........................♥
..................♥
.............♥
.....♥
...♥
آپم و منتظر حضور گرم تو دوست عزیز

آخ جونمی جون الان میااااااااااااااااااااااااااااااام

مه لقا شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام....
با مورد اول موافقم اما میشه برای اینده از گذشته درس گرفت
۲:خیلی ها بهت میگن بچه بازی درنیار اما منظور این نیست که بچه بشی بلکه نوع لذت بردن رو یاد بگیر..
۳.بی شک درسته.چشم وهم چشمی ادمارو از اصل زندگی دور میکنه.
۴.پروین من خیلی عجولم وهمیشه هم چوبشو میخورم
۵.شوخ طبعی هم خوبه اما نه با هرکسی ونه هرنوعش
۶.اخ الهی فدات بشم دقیقا گریه بر هر درد بی درمان دواس...گاهی خنده گاهی گریه
۷.والا من همیشه از خودم عکس میگرفتم دیگه جا ندارم
۸.نمیبرنمون...ما دخترا که تکلیفمون دست خودمون نیست بدبختانه...
۹.اره اما گاهی خیلی سخته ونیاز به زمان داره...
۱۰.من ظهرصبحانه میخورم عصر ناهار ساعت۱۱شبم شام بعدش خوابم نمیبره...بگو چرا اعصاب ندارم
۱۱.ببین تو شهر ما گل وگیاه زرتی میخشکن اما بهانه نیارم حالشو ندارم تنبلم...
۱۲این عکس حکایت اینه که دنیارو اب ببره طرفو خواب میبره....
راستی چطوری پروین جان؟؟؟؟؟

سلااااااااااااام مه لقا جونم
چقده دلم برات تنگیده بود فدای این کامنت های قشنگت فکر کردن الکی به گذشته فقط باعث عذابه. راست میگی.بچه ها انقدر قشنگ از زندگی شون لذت میبرن امان از این چشم و هم چشمی منم عجول بودم ولی با اتفاقاتی که برام افتاد از زود تصمیم گرفتن پشیمون شدم درسته با هر کسی نباید شوخی کرد. وای خدا نکنه بلا خیلی گریه کردن خوووووووووبه آدم سبک میشه واقعا تعطیلات عید و تابستون وقت خوبیه برا مسافرت. ولی خب راست میگی متأسفانه ما تکلیفمون دست خودمون نیست این به زمان نیاز داره رو خیییییییییییییییلی خوب اومدی من فکر کردم فقط من ظهرا ناهار میخورم و عصر ناهار و 11 شب شام و بعدش هم تا ساعت 2 صبح بیدار!!!
واقعا گل و گیاه زرتی میخشکن حتی کاکتوس هم دووم نمیاره ول گل های آپارتمانی خوب میمونن البته بعضی ها شون این عکسه حکایت حال و احوال منم هست هااااااااااااااااااااا
مه لقا جونم با حضور تو مگه میشه بد هم بود
خوب بودم خوب تر شدم
دوووووووووووووووووووووست دارم دنیا دنیا

رضا سپه وندی شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:49 http://rsepahvandi.bloghaa.com

یه ذره آرامش برای من بیار من نیاز به راهش ندارم...
نمیگی و آپ میکنی دیگه؟
قشنگ بود اما برای من راه خاکی نیازه همه این راها بن بست شده

یه ذره که هیچی کیلو کیلو برات آرامش میارم
میخواستم امروز بیام خبر بدم ولی خودت زود تر اومدی دیگه هیچ وقت به بن بست نمیرسیم. همیشه یه راه جدید وجود داره نا امید نباش. اگه به بن بست هم برسیم راه آسمون بازم بازه.
مرسی که اومدی.

[ بدون نام ] شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 13:33

سلام خوبی دیگه پیشه مانمیایی نکونه از دست

من دلخوری نوشتت مثل همیشه زیباست امید وارم

همیشه موفق و پیروز باشید.

سلااااااااااااااااااااااااااااااام. خوووووووووووووووبم
نه عزیز دل من ناراحت نیستم برای چی باید ناراحت باشم گلم مررررررررررررررررررسی گلم که این همه بهم انرژی میدی چشمات قشنگ میبینه بلا مرررررررررررررسی عزیز دل
الان بدو بدو میام پیشت
شاد باشی و موفق و سلامت

مه لقا شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:30 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام...
چرا کامنتارو تایید نکردی؟؟؟؟
اهان وقت نداری....
قربون تو وظیفه اس.....
در عوض تو من هلاک شدم با خونه تکونی....
راستی از نینی چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام عزیزم
یه کم دیر دارم تایید میکنم
یه خوده وقت نکردم دیگه
خدا نکنه بلا. لطف داری تو
آخی الهی من از زیر خونه تکونی در رفتم
هی میگم دانشگاه دارم و در میرم
نینی ۱۴ تیر بدنیا میااااااااااااااااااااااااااد
اسمش هم فعلا گذاشتیم سارا
ایشاالله به سلامتی به دنیا بیاد

رضا سپه وندی یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 http://rsepahvandi.bloghaa.com

سلام
خوبی؟
من به روزم
منتظر نظراتت هستم
جواب نظرتم دادم
بیای ها

سلام
خووووووووووووووووووبم
آخ جونمی الاااااااااااااااااااااااااان میام
دستت طلا. اومدمممممممممممممم

maria cullen یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 20:08 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلام عزیزم وااااااااااای ده ساله نیومدم نت
مرسی واقعا اینروزا به آرامش نیاز دارم چون وحشتناک اعصابم خرابه ببخش اگه دیر اومدم فعلا بای

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیز دل
چقده خوشحالم که اووووووووومدی بعد این همه وقت
کی آرامش ت رو بهم ریخته بوده؟ بگو برم خودم حالشو بگیرم
نبینم غم ت رو بلااااااااااااااااااااااااااا
ایشاالله به زودی حالت خوب بشه و هر وزت بهتر از دیروزت باشه
مرررررررررررررررررررررررررررسی که اومدی مریم جونم

احمد یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 20:58 http://Successclub.ir

سلام دوست عزیز

وبلاگی زیبایی دارید و از اون مهم تر پر محتوا و بازم مهمتر که در رابطه با موضوعی هست که هدفش کمک به دیگران و آگاهی

مردم از موضوعات موفقیتی و و روانشناسی هست

دوست من

من از شما و یا دوستانتان دعوت می کنم به انجمنمون سر بزنید انجمنی که فکر می کنم جاش خالی بود تو اینترنت انجمن تخصصی

در رابطه با موضوعات روانشناسی هست اما نیازمند کمک و یاری شما و کسانیست که در این رابطه دستی بر اتش دارند

از شما خواهش دارم اگر علاقه مند هستید با انجمن و به عنوان مدیر یا همکار فعالیت کنید بعد از ثبت نام در انجمن یک پیغام خصوصی از این لینک

بفرستید یا با آی دی success_club در تماس باشید

این انجمن تازه افتتاح شده و به نظرات شما احتیاج دارد

http://Successclub.ir


همین طور می تونید از قسمت معرفی وبلاگ وبلاگ خودتونو معرفی کنید

باتشکر

سلام
مررررررررررررررررررررررررررسی
شما لطف دارید
حتما به انجمن تون سر میزنم
به دوستانم هم اطلاع میدم
ممنون که من رو دعوت کردید
پیروز و پایدار باشید

سحر دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 16:45 http://donyayejvooni.javanblog.com/

سلام ..دختر تو معلوم هست کجایی ؟ خیلی نگرانتم .... من یه هفته نبودم ... که بیام بپرسم ... امید وارم هرجا هستی خوب خوش باشی ..خب بدهی هااا

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام سحر جووووووووووووووووونم
من همینجااااااااااااااااااااااا م
فدای تو که نگران من میشی
یه هفته کجا بودی؟
شرمنده که نگرانت کردم
مرررررسی گلم
شاد باشی و پیروز

نسیم دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 22:33 http://adatnakon.blogfa.com

"می رسی و میرسم، میخندی و میخندم، میروی و میروم، دوستم داری و دوستت دارم، می خوانی و میخوانم، راه میروی و راه میروم"....

سلام
بروزم منتظرتون هستم[گل]

واااااااای چه قشنگ
سلام نسیم
الان میااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

محمود عراقی سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:45

سلام.....مطالب جدالب اما تکراری هست...
در مورد گزینه یک درسته گذشته رو نمیشه تغییر داد اما تغییری که گذشته کاهی وقت ها روی ما انجام داده میشه تغییر داد
در مورد گزینه ی دو من وقتی به کودکی نگاه میکنم معصومیت ش میاد به ذهنم
با گزینه۳موافقم
گزینه۴ رو نمیتونم
در گزینه ۵ بستگی داره به شرایطش
۶ موافقم
۷ موافقم
۸ امروز تبریز بودم چند روز دیگه اگه خدا بخواهد یک هفته میرم قم...برج هم از دست میدهم...مسافرت خیلی خوبه
۹ موافقم
۱۰ نمیتونم
۱۱ موفقم

سلام آقای عراقی
ممنون که تشریف آوردید.
چه خوب که در مورد همه گزینه توضیح دادید
به سلامتی اگه رفتید قم برای ما هم دعا کنید و سلام ما رو هم برسونید.
اشکال نداره ما جای شما رو هم توی برج خالی میکنیم
بازم ممنون که سر زدید.
پایدار باشید و پیرزو

سهیل سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 15:08 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام خانم روانشناس . نه اینترنتم مشکل نداشت . چند روزی مسافرت بودم رفته بودم زیارت اقا امام رضا . ایشالله نصیب شما هم بشه . حالا هم که شلوغی کار و خستگی کار بهم فرصت نمی ده . ممنون از تون . امیدوارم شاد شاد باشین.

سلام آقا سهیل
خدا رو شکر که اینترنت مشکل نداشته
چقدر خوش به حال شما که رفتید زیارت آقا امام رضا
ما رو هم که حتما یاد تون بوده که؟؟؟؟
انشاالله نصیب من هم بشه
امیدوارم زود تر این خستگی رفع بشه.
منم از شما ممنون. شما هم شاد باشید و سلامت

violin سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:57 http://ariaviolin.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااام
مرسی خبرم کردی
مرسی که بهم سر زدی
مرسی بابت پست فوق العاده ات

سلااااااااااااااام
خواهش دارم
بازم خواهش دارم. وظیفه بود
لطف داری
منم مرسی که سر زدی

وحیده چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:37

سلام!
تو رو ابرا من زیر ابرا! امیدوارم همیشه اون بالاها باشی و بالاتر و بالاتر بری گلم!
رو زمین نیستما!!! دقیق زیر ابرام! یه نیش گاز بدم میام بالا!!
ولی حقیقتش خودم دوست دارم همین جا باشم!! آخه اینجا بودن هم عالمی داره!!
رااستی دیگه آپ میکنی خبر نمیدی؟!!!!!!!
از من سرد شدی؟!!! سرت کجا گرمه؟!! دیگه دارم غیرتی میشم داداش!!!!!!
استاد!!!!! شوخی کردم!!!
با همه نوشته هات موافقم به غیر از مسافرت!!!
دوست دارم زیادی
به خودت باید بنازی!
تا بعد...

سلاااااااااااااااااااااااااااااام بلای خود خود خودم
الان منم میام زیر ابرا پیش تو
مرسی از آرزوی قشنگت بلا.
اره راست میگی زیر ابرا هم یه حال هوایی داره
خاک عالم یادم رفته بود
نه گلم مگه میشه از تو سرد شد.
سرم هم گرم تو ه
قربون غیرتی شدنت برم من.کلی ذوق میکنم
چرا با مسافرت مخالفی؟؟
من عاشق مسافرت ام ولی برام پیش نمیاد
چقده خوبه که تو نوشته های منو تایید میکنی
پس چی؟ دارم به خودم همچین مینازم که نگووووووووووو
تا زوووووووووووووووووووووووووووووووووووووود
دووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسست دارم بلا
خییییییییییییییییییییلی زیاد

رها چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:27 http://www.zamin09.blogfa.com

سلام
خیلی باحال بود لطفا منو بانام فقط خدا لینک کنید بعد بهم بگید تاشمارو با جه نامی لینک کنم

سلام.
باحالی از خود تونه
اومدم وبلاگت سر زدم خوشم اومد. میلینکمت
دوست داشتی منو با اسم خودم و وبلاگم بلینک
ممنون که سر زدی

رضا سپه وندی جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 http://rsepahvandi.bloghaa.com

سلام
یه بار نظر نوشتم گفت کد تصویری اشتباه و پاک شد
دلم گرفت!!!!
خوبی؟
ببین من برای بار آخر آپ دیت کردم میای؟
بابا جرا ناراحت میشی؟
برای بار آخر 89 !!!1
بدو بیا منتظرتم

سلام آقا رضا
آخی دلت گرفتالان میرم حال کد تصویری رو میگیرم
خوبم
واقعا یهو ناراحت شدماااااا
الان میااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
یه بار اومدم اما نتونستم نظر بزارم

تنهاترین جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:09 http://tanhatarin109.javanblog.com/

سلام. خانم روانشناس شما نون یارانه ایی میخوری و این همه انرژی داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ماشاالله به اندازه یک بمب هسته ایی انژی داری. منتظر نظر روان کاویانه ات هستم

سلام.
نون یارانه ای که بیشتر کوفت آدم میشه تا نوش جون آدم ! ما از نون عشق خدا میخوریم که این همه انرژی داریم پس چی! من خود انرژی هسته ای ام
تا روز انرژی هسته ای هم به دنیا اومدم
میام الاااااااااااااااااااااااان

همسایه شازده کوچولو شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 17:20 http://akhtarak70248.blogfa.com/

به نام حضرت دلبر
[گل][گل][گل][گل][گل]
سلام!
خواهش می کنم به دادم برسید.دیگه جونم به لبم رسیده!.......
[گل][گل][گل][گل][گل]
با پست خونه تکونی به روزم!
یعنی همون آپم!
حتما بیاید!
یاعلی[گل]

سلام همساده جونم
چه خبر شده؟؟ الان میااااااااااااااااااااااااااااااااام
وای گفتی خونه تکونی تمام بدنم درد گرفت
بدو بدو میام الان

نونوچه دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 http://nonoche.blogsky.com/

یووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو به خاله پروین وفادار خووووووووووووووووووووووودم
دلم واسه تو و وحیده تنگیده بوووووووووووووووووووووووووووود
از مرغ دونیم با همه وجووووووووووووووودم داد میزنم دوووووووووووووووووووووووست دارم نانا
به وحیده جون سلام برسوووووووووووووووووووووووووووووون
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای سلام نونوچه جونم
جونم به لبم رسید نونو دلم پکید
قربون ت برم نونو جونم
من و وحیده هم دلمون برات تنگیده بود
منم از عمق وجودم داد میزنم میگم عاشقتم نونوچه جون جونم
بهش سلام رسوندم فدای نونو چونم بشم من
مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ
ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااج

gogolimagoli دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 16:00

__________________$$$$___$$$$
__________________$$$$$$$_$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$سلاممممممممم
__$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$____$$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$چطوری شما
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$آپم بدو بیااااااااااااااااااا
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$منتظرمااااااااااااااااااااااااااااا
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
__$$$_________________$$$$$$$$$
$_____________________$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$$آپ قشنگی بود دوست جووون
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__$$$$$$$$

سلام گوگولی مگولی
آخ جونمی الان بدو بدو میاااااااااااااااااااااااااااااام
مرسی که خبرم میکنی

سحر دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 16:24 http://acnc.mihanblog.com/

سلام ..
وای انگار اینارو واس من نوشتی بخدا ..
چقدر بهش نیاز دارم ..به آرامش ...
همیشه دست رو یه چیزی میذاری که ادم میخواد
دمت گرم پروین عزیزم
میخوام دیگه جلو گریه امو نگیرم
مطمئنم نتیجه میده
مرسی ..
هر کار میکنم نمیتونم مثل تو شکلک بذارم!

سلام سحر جوووووووووووووووووووووووونم
واااااااااااااااااااااااااای جدی میگی
امیدوارم همه ی وجودت پر از آرامش بشه عزیزم
قربونت برم من.دلمو بردی با حرفات
اره بلا.بعضی وقتا خیلی خوبه که آدم گریه کنه
اینکه میگی مطمئنم که نتیجه میده خیلی خوبه
منم مرسی گلم
فدای تو. توکه قشنگ تر شکلک گذاشتی سحری جونم
دوووووووووووووووووووووووست دارم گلم

ندا سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 15:37 http://neda94.blogfa.com

سلام پروین جان، خوبی؟
آپـــــــــــــــــــــم...

سلام ندا جووووووووووووووووووووووووووووووووووونم
خوووووووووووووووووووبم عزیزم
آخ جون الان میااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

هیچ مهم نیست چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:44

دخترم
ز بسیاری الطاف نغمات و بنده نوازی محبات شما دل در پنجره جان این هیچ طپیدن گرفت و حدیث ارحنا در پرده ذوق و سماع به سمع ما رسانید و چنان سلسله وجداین حقیر بجنبانید که دواعی محبت و جواذب نزاع شما دختر مهربانم ما را برای عرض ادب و تشکر به خدمت آورد.
اینک بر عزم این تبرک آمده ایم تا برکات انفاس و استیناس شما دریابیم و لحظه ای بمحاورت و مصاحبتتان بیاساییم
من گرد سر کوی تو از بهر تو گردم
بلبل ز پی گل به کنار چمن آید
( یک دسته گل سرخ )‌

عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده
باز گردد یا بر آید چیست فرمان شما؟؟؟؟؟

سلام استاد عزیز
چقدر خوشحالم که دوباره کامنت شما رو میبینم.
حضور شما یه عیدی از طرف خدا برای من و همه دوستداران شما بود
واقعا ممنون از کامنت های زیبای شما
پایدار باشید و برقرار.شاد باشید و سلامت

نونوچه چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 http://nonoche.blogsky.com/


نبینم اشک تو چشماااااااااااااااااااااات باشه ها
نانای من باید بخنده
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام نونوچه جونم
چقده جای کامنت های خوشمل تو خالی بود
نانای نونوچه داره از ذوق و خنده منفجر میشه
خعیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم نونوچه جونم یه ماچ آبدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد