شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

به آرامی آغاز به مردن میکنی!

به آرامی آغاز به مردن میکنی


اگر سفر نکنی، اگر کتابی نخوانی،

اگر به اصوات زندگی گوش ندهی،

اگر از خودت قدر دانی نکنی


به آرامی آغاز به مردن میکنی


زمانی که خود باوری را در خودت بکشی،

وقتی نگذاری دیگران به تو کمک کنند


به آرامی آغاز به مردن میکنی


اگر برده ی عادات خود شوی،

اگر همیشه از یک راه تکراری بروی،

اگر رنگ های متنوع به تن نکنی،

یا اگر با افراد ناشناس صحبت نکنی


به آرامی آغاز به مردن میکنی


اگر از شور و حرارت، از احساسات سرکش،

و از چیز هایی که چشمانت را به درخشش وا میدارند،

و صربان قلبت را تند تر میکنند،

دوری کنی


به آرامی آغاز به مردن میکنی


اگر هنگامی با شغلت یا عشقت شاد نیستی، آن را عوض نکنی،

اگر برای مطمئن در نامطمئن خطر نکنی،

اگر ورای رؤیا ها نروی، اگر به خودت اجازه ندهی،

که حداقل یک بار در تمام زندگیت

ورای مصلحت اندیشی بروی



امروز زندگی را آغاز کن!


امروز مخاطره کن!


امروز کاری کن!نگذار به آرامی بمیری!


شادی را فراموش نکن!


نظرات 16 + ارسال نظر
میلاد چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:39 http://www.thelatestquestion.blogfa.com

اگه تا آخر دنیا وقت زیادی باقی نمونده باشه آخرین سوالت از خودت چیه ؟
لطفا به وبلاگ "آخرین سوال" رفته و در این نظر سنجی شرکت کنید.

سلام آقا میلاد
وای چه سؤال باحالی
الان میام یه نظر فیلسوفانه برات میزارم

وحیده پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:38

سلاااااااااااااااااااااااااام عزیز دلم!!
من دلم برات تنگیده درحد بندسلیگا!!!
میدونم که خوب خوبی! امیدوارم بهتر هم بشی!!
اصلا حال خوبت از این پست جدیدت مشخصه!!
بابا خانم خوش سلیقه!! بابا شعر!! بابا ترکیب شعر با روانشناسی!!! غیرتی بشم؟؟؟
بازم پست جدید گذاشتی به من خبر ندادی؟؟؟
گفتم با من سرد شدی!!!
بگذریم!!!!!!!
خیلی باحال بود من که حسابی حال کردم مخصوصا با این قسمتش:
به آرامی آغاز به مردن میکنی
اگر از خودت قدر دانی نکنی

به آرامی آغاز به مردن میکنی
اگر همیشه از یک راه تکراری بروی
اگر رنگ های متنوع به تن نکنی

به آرامی آغاز به مردن میکنی
اگر از شور و حرارت، از احساسات سرکش،
و از چیز هایی که چشمانت را به درخشش وا میدارند،
و ضربان قلبت را تند تر میکنند،
دوری کنی!!

خیلی پر محتوا و با مفهوم روانشناسانه بود!!
استاد!!!!!!!!!!!
خیلی حال کردم!!! روحم تازه شد!!
میلتم چک کن جیگر!!!!
دووووووووووست دارم!
تا بعد...

سلاااااااااااااااااااااام بلا جون خودم
قربون اون دل مهربونت برم عزیز منم یه عالمه دلم برات تنگیده نانا
چه قدر خوبه که تو از حال و احوال من باخبری
این پست جدید مو خودم خیلی دوست دارم. بار اولی که خودم خونده خیلی روم تأثیر گذاشت. مخصوصا اینکه به آرامی آغاز به مردن میکنی! واقعا همینه بعضی وقتا به آرامی آغاز به مردن میکنیم
خودتم خوش سلیقه ای که با این شعره حال کردی بلا
وقتی غیرتی میشی کلی حال میکنم
بلا انقدر در گیر خونه تکونی بودم که فقط تونستم آپ کنم. شرمنده گلم
خیلی شعره قشنگه. خیلی محتوا ش قشنگه. مخصوصا این که روانشناسانه اس
استاد بفرمیو
کلی حال کردم که گفتی روحت تازه شد
آخ جونمی میل برام اومده از طرف جیگر جون خودم
دوست دارم .بووووووووووووووس
تا زوددددددددددددددددددددددددددددد

مریم تمدن‌دار پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 http://www.6.linknegar.com

_/
سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوستی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم
\|_

سلام.
مرسی از راهنمایی تون

maria cullen پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلام پروین جون خیلی قشنگ بود حال کردم
دیگه از این طرفا نمیای دیگه دوسم نداری؟ آخه چرا؟
اما از اینحرفا گذشته امیدوارم هرجا هستی سلامت باشی و عید بهت خوش بگذره

وااااااااااااااااااااااااااااااای سلام مریم جونم
چقده خوشحالم که تو هم حال کردی
شرمنده ام عزیز دل خیلی یهو سرم شلوغ شد من که تو رو دوست دارم حالا به دوست داشتن من شک میکنی؟ آره؟؟؟؟
مرسی از امیدواری قشنگت مریم جونم
عید به تو بیشتر تر خوش بگذره
منم امیدوارم هر جا هستی و میری شاد باشی و سلامت

سحر پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:30 http://acnc.mihanblog.com/

سلام ..خدا کنه من اول شده باشم ..! عاشقه این شعرم ... فکر کنم از نرودا هستش درسته ؟ البته من فقط یه قسمتش رو قبلا خونده بودم...همشو برداشتم با اجازه ات ..بدردمیخوره .. این قسمتش مخصوصا به آرامی آغاز به مردن میکنی


اگر برده ی عادات خود شوی،


مرسی ...مرسی ..مرسی ..عیدتم مبارک ..میخوامت چرا گل نداره اینجا ؟! هرچند تو خودت گلی...لازم نبود ..

ندا جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 http://neda94.blogfa.com

سلام پروین جان. خوبی؟
متن جالبی بود
پیشاپیش عیدتو تبریک می گم و سال خوبی رو برات آرزو می کنم، عزیزم
آپم عزیز... بیا که منتظرت هستم

سلاااااااااااااااااام ندا جون خودم
خوبم عزیزم
منم پیشاپیش عید رو بهت تبریک میگم عزیزم.
ممنون از پیام تبریک
آخ جون باز دوباره آپیدی
الانه میاااااااااااااااااااام

محمد جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 15:27 http://www.avayerood.ir/

سلام دوست گلم _
_$
__$$
__$$$
__$$$$__________________$
__$$$$$________________ $$
__$$$$$$$______________ $$$
__$$((▂))$$$____________$$$$
__$$$$$$$$$$_________$$((▂))$
__$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$
__$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$
__$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$
__$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$
___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$
_____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$
__$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$
_$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O
$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'$$$$__$$$
$$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$
__$$$((▂))$$$$$_$$$$$
____$$$$$$$_$$$$$
_________$$$$$
______$$$
_____$¤
___$¤
__$¤
__$¤______________¤¤¤¤¤
___$¤________¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤_$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤_¤¤
____$¤______$$$●$$$¤¤●¤¤__$$
___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤
__$¤__________♥$$$¤_____$$
__$¤___________$$$_____¤¤
___$¤________$$$$$$$___$$
____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤
_____$¤___$$$$$$$__$$$___$$
_____$¤____$$$$$____$$$___¤¤
_____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$
______$¤$$__$$$$$_____$$$
______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$
____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$
__$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$
___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$
_________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤$$
__$¤¤$$
___$¤$$
____$$$
_____$$
______$$
_______$$
______$$$$$$
_____$$$$$$$$$
_____$$$$$__$$$$
______$$$$$__$$$$$

آپم و منتظر حضور شما

سلام آقا محمد
مرسی که منم خبر میکنی
الان میاااااام

نونوچه جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 17:54 http://nonoche.blogsky.com/

یوووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو پروین جووووووووووووووووووووووووووووونم
قالب نووووووووووووووووووووووووووووووو مبارک
سال نو مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
درس ادبیااااااااااااات میدی نانا؟؟
به وحیده جووووووووووووووووووووووووووون سلامم رو برسوووووووووووووووووووووون
دووووووووووووووووووووووووووووست دارم جوجه من

سلااااااااااااااااااااااااااااااام مامان نونوچه ی خوووووووووودم
هوووووووووووووووووووورررررررررررررررررا
مررررررررررررررررررسی نونو جونم
هنوز که سال نو نشده ولی سال نو مبارک
درس ادبیات نمیدم ولی عاشق ادبیات ام
باااااااااااااااااااشه حتما سلام میرسونم نونو جونم
منم دووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم مامان نونوچه جونم

مه لقا جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:21 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام عزیزم....
خوبی؟؟؟منم خوبم
نه غمناک نیست
میدوونی چندوقت پیش وب ترلان نوشتن که مرده البته منکه میگم کار خودشه خلاصه ماها هم گریه بکن شب تا صبح نخوابو از این حرفا اخرش دوروز بعد خودش امد گفت که من زنده ام..اون پست برای این بود عزیزم....
نمیدونم چرا اما دوست ندارم عید بشه!!!!
دیوانه شدم...
منم دوست دارم مراقب خودت باش

سلام مه لقا جونم
خوبم عزیزم خدا رو شکر که تو هم حالت خوبه
وای خدا آخه این چه کاریه؟
مثل همون قضیه ای بود که برای استاد احمد در آورده بودن انگار دلمون نمیاد که از این سال دل بکنیم من عاشق لحظه ی تحویل سال ام به خاطر همین خوشحالم
خدا نکنه بلا
امیدوارم سال خیلی خوبی رو داشته باشی
قربونت برم منم خیلی دوست دارم.چشم مراقب به خودم هستم

zss شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:53

سلام اجی پروین جونم کم پیدایی...
خوبی عزیز؟؟؟؟؟؟؟؟
چقد باحال بود این متنه... خیلی اراده میده به ادم...ادم دوس داره سریع بره سفر..
هی رنگهای متنوع بپوشه
مرسی از پست خوبت عزیز
سال نو تو تبریک میگم...ایشالا 90 سال خیلی خوبی واست باشه

سلام zssجوووووووووووووووووووون خودم
آره کم پیدا شدم یه مدت
خوبم عزیز دل
آره خیلی باحال بود. منم خودم کلی باهاش حال کردم
ما نمیتونیم بریم سفر
آره دیگه هی رنگ های متنوع بپوشی ولی باید حواست جمع باشه که یهو بابایی ورشکست نشه
منم مرسی از حضور خوشگلت
منم سال نو رو بهت تبرک میگم
ایشاالله دهه نود دهه خیلی خوبی باشه

violin شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 http://ariaviolin.blogfa.com

سلااااااااااااام
آپم و منتظر حضور بهارانت
بدو بیا

سلااااااااااااااااااااااااااااام
آخ جونمی الان میاااااااااااااااااااااااااااااام
مرسی خبر کردی

نسیم شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:39 http://adatnakon.blogfa.com

تا شب و روز جهان آینده اند / روزگارت روز و شب نوروز باد

عیدتون مبارک

بروزما
سالتون شاد

سلااااااااااااااااام نسیم جونم
چه شعر خوشدله ای
عید تو هم مبارک عزیزم
آخ جونمی الانه بدو بدو میاااااااااااااااااااااام

تنهاترین یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:12 http://www.tanhatarin109.jbg.ir


سلام همشون قشنگ بود اما فکر کنم من سال آینده به این جمله از همه بیشتر نیاز دارم!!!!!!

یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم.

منتظرتونم

سلام
واقعا قشنگ بود من که کلی حال کردم
ما همیشه با هاین جمله ها نیاز داریم اما یه وقتایی بیشتر
اینکه آدم با خودش مهربون باشه خییییییییییییییلی خوبه
الان میاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

حامی یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 http://www.derakhtesib.persianblog.ir

سلام. مطالبت زیباست....ممنوننم. توی این خرابه ی متروکه.. تو که نیستی همه چی مشکوکه..خدا جوونم.[گل][گل] سالی زیبا رو شرو کنی و البته سخاوتمندانه....[گل]

سلاااااااااااااام
خوشحالم که شما هم خوشتون اومده
باید از نوسنده ی این شعر ممنون باشیم
چه باحال واقعا همه چی بدون خدا مشکوک و متروکه
ممنون این البته سخاوتمندانه رو خیلی خوب گفتید

تنهاترین چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:08 http://www.tanhatarin109.javanblog.com

سلام . نظرات پست جدیدت غیر فعال بود اینجا نظر دادام... اولا تفال !!!!!!!نه تفعل
دوما ما نیت کردیم پس کو فالمون.
پس یه فال به نیت من بگیر و بهم بگو....

خدایش من موندم شما این همه انرژی از کجا میارید؟؟؟

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام
گفتم نظرات پراکنده نشه برای یکی شو فعال کردم
وای خاک عالم الان میرم درستش میکنم
همون شب فال گرفتم اما هنوز وقت نکردم بزارمش
وقتی از یه منبع بینهایت انرژی تغذیه بشی دیگه جای تعجب نداره که
امروز تفعلی رو که زدم، میزارم

نجیبه یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:58 http://jude-abut.blogfa.com/

قربونت این قسمت اگه با عشقت حال نمی کنی اونو عوضش کن رو حذفش کن همین جوریشم عوض میکنن

جونم!من کلا با عشق حال میکنم
متوجه نشدم چی رو عوض کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد