شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

جشن هسته ای!

سلام به همه دوستای گلم


یه خبر خــــــــــــــــــــــــــــــــــوب!


توی یه همچین روزی، انرژی هسته ای به دنیا اومد!


بعد ها به خاطر تولد من (همون انرژی هسته ای!)


اسم امروز رو فناوری انرژی هسته ای گذاشتن!!!


این کیک های خوشمزه رو هم برای شما سفارش دادم


نـــــــــــــــــــــــــــــــــوش جون


راستی! ولادت  حضرت زینب  به همه تون تبریک میگم


اینم از برکت روز تولد من








نظرات 28 + ارسال نظر
محمود عراقی شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

سلام
تولدتون مبارک

سلام
ممنون
خیلی خوش اومدید.

محمود عراقی شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

تولد تولد حق مسلم ماست
امروز روز هنر انقلاب اسلامی هم هست
انرژی هسته ای مبارک مبارک
....یه وقتایی تو این روزها ایرانی ها هم بلد شدند کیک زد بپزند.

این
تولد تولد حق مسلم ماست رو خیلی خوب گفتید
بله روز انرژی هسته ای هم مبارک
از اونجایی که من عاشق نگ زرد ام کیک هسته ای هم زرده!
منم یه روزی یاد میگیرم که کیک درست کنم

سحر شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:12 http://acnc.mihanblog.com/

سلام ...خدا بگم چیکارت کنه دختر !
دلم ضعف رفت ...من گشنمه ...
تولدت مبارک گلم ...
این انرژی تو ناشی از انرژی هسته ایه یا انرژی هسته ای از تو ؟
بهترررررررررررررین ها رو برات آرزو میکنم ...
ایشالا بهترین هدیه رو از بهترین کس بگیری ..

سلام سحری جونم
به خدا بگو بوسم کنه
منم میخواستم دلت ضعف بره دیگه
آخی گشنت بود!عذاب وجدان گرفتم
مرررررررررررررررررررررررررررررررسی سحر جونم
ببین من یه نوع خیلی خوبی از انرژی هسته ای ام
این انرژی هسته ای که الان استفاده میشه خطر هم داره ولی من کاملا بی خطر امپس من بهترم
بازم مررررررررررررررررررررررررررررررررسی از آرزوهای قشنگت
بهترین هدیه رو از خدا گرفتم که از در و دیوار برام خوبی و خوشی میباره.دیروز توی تمام لحظه صدای تبریک گفتنش رو میشنیدم
بازم مررررررررررررررررررررررررررررررررسی

هیچ مهم نیست یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:47

چون زمیـن را شــرف مولـــد تو حــاصـــــل شد
آســـمان راه نظــــیرت بـــزد انــــدر تحـــصــــیل

خصم اگر در پـــی دیــــوار حســــد حرفــــی زد
زان سعایت چه تو را ، کم مکن از سعی جمیل

تولدتون مبارک دخترم...


(کلیستو سرئوس)

........... یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 http://tanhatarin109.javanblog.com/

papari یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 17:25 http://pique.blogfa.com

سلام عزیزم
تولدت مبارک خانومی
امیدوارم که عمری پر ثمر داشته باشی و هر سال یه پله به خدا نزدیکتر بشی...

و اما در مورد فال قهوه!
امتحانش جالبه ولی گرون تموم میشه!
راستی من امروز تازه از مشهد برگشتم...
جای شما خیلی خالی بود
واسه همه دعا کردم

واسه اون حس الهام...شاید به خاطر اینه که دل به دل را داره

امیدوارم به همه ی آرزوها برسی

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
مررررررررررررررررررررررررررررسی
بازم مرررررررررررررررررررررررسی عزیزم
امتحان فال قهوه گرون پولی تموم میشه یا گرون جور دیگه!
خیلی خوش اومدی
چقدر خوب که جای من خالی بوده
چقدر تو خوبی که برای همه دعا کردی
من که حتما جزو ش بودم دیگه!
آره واقعا دل به دل راه نداره بزرگراه داره
بازم مررررررررررررررررررررررررررررسی گلم
منم برات آرزو میکنم به آرزوهای خوشگلت برسی

وحیده یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 20:53

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
خوبه خوبی! میدونم!!؟ آخه انرژیه هسته ای که حالش بد نمیشه!!!
تولد تولد...تولدت مبارک ،
مبارک مبارک تولدت مبارک!
بیا شمعا رو فوت کن ، که 100*سال زنده باشی!
تولد تولد...تولدت مبارک ،
مبارک مبارک تولدت مبارک!
*100 سال اغراق دارد!!! منظور همان عمر طبیعیه انسان است!!
این جمله بالاییه شوخی نبودها!!!؟
چون به نظر من آدم50-60سال عمر همراه با خوشبختی داشته باشه بهتر از 100سال زندگیهء بی خاصیته!!!
همیشه کیفیت برتر از کمیته!! قبول داری که؟!!!
پس انشاالله عمر طبیعی همراه با خدا و عشق و موفقیت داشته باشی گلکم!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
امیدوارم تو این فصل از زندگیت:
بهاری داشته باشی سرسبز!
تابستونی به گرمای عشق!
پاییزی طلایی و زیبا!
و زمستونی سراسر سپید!
و تمام فصولت سرشار از تجربه های رنگی باشه!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

در جریانی دیگه! این نظر رو 2بار گذاشتم!!
تاخیر تبریک هم واسه همین بود!
دیگه به اورانیوم غنی شدت ببخش ما رو!!!
دوووووووووووست دارم!
تا بعد...

سلاااااااااااااااااام وحــــــــــــــــــــــــــــــــیده ی بابا
چه تله پاتی قوی ایاین انرژی هسته ای رو خوب گفتی
مرررررررررررررررررسی عزیزم
اتفاقا کیکم شمع نداشت آخه دیگه سنم معلوم میشه دیگه
وحیده کاملا موافقم کیفیت برتر از کمیته
پس همون 50-60سال خوبه
مرسی عزیزم. واقعا اینا سه رکن اساسی زندگیه
البته میشه این جوری هم بگی:
من، تو، خدا، هر سه/ کی فکرشو میکرد!
چه شعر خوشدله ای نوشتی بلا
مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی
وای حتما یه بار نوشتی پاک شده مجبور شدی 2باره بنویسیش
چشم به اورانیوم غنی شده خودم میبخشمت دوباره اما چه فایده داره!!!
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم بلااااااااااااااااااااااا
تاااااااااااااااااااااااااااااااااااا زوووووووووووووووود

وحیده یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 21:03

آهان! یادم رفت بگم!!
این کیک و شیرنی ها جه قدر جذاااااااااابه!!
گرسنه ام شدیو!!!!
من این کیک سفیده رو میخوام که روش طرح برگ داره!
واییییی!!!!فردا برام بیارش!!!!!!!!
شکلکا چه قدر نازن!!
آخی آخی آخی!!!!
جای غولوم خالی!!!!!!

چقدر خوبه که یادت میره دوباره میااااااااااااااااااااای
کیک تفلده دیگه باید جذاب باشه دل آدم آب بشه
اوخی اوخی!ببین خودم چی کشیدم که 2بار م آپ کردم
فکر میکردم از این کیکه خوشت بیاد
چشم شما امر بفرما من همین الان میرم سفارش میدم البته دیگه به فردا نمیرسه دیگه!!!
چشمای قشنگت ناز میبینه بلا
اوخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی!
غلوووووووووووووووم
بازم تا زوووووووووووووووووووووووووووووووووووووود

بهازه جعفرزاده دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 00:58

سلام به دوست عزیزم سال خوبی داشته باشی

آپم خوشحال میشم با حضورت شادم کنی ....


پروین جونم تولدتت مبارکککککککک به ارزوهات برسی دوسست دارم بوس بوس

سلام بهاره جون
چشم الان میاااااااااااااااام مجلس و گرم میکنم
عزیز دل مرسی از تبریک قشنگت
منم امیدوارم تو هم به آرزوهای خوشگلت برسی
منم دوووووووووووووووووووووووست دارم
مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاچ

حامی سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 00:21 http://www.derakhtesib.persianblog.ir

جرم ما هم بد مستی بود...هرچند مستیم درد مارو دوا نکرد...
اگه اومدید سایت ما ناراحت نشید...[گل]

فقط مستی از عشقه که درمان همه درد هاست
خیلی خوش اومدید
چرا؟؟! چشم اومدم ناراحت نمیشم

نونوچه سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 14:49 http://nonoche.blogsky.com

کجایی تو؟؟
دلم پوکید بس که ندیدمت

نونو من همینجام ولی وقت نکردم بیااااااااااااااااااااام
دل منم پوکید
الان میام که هم من تو رو ببینم هم تو منو

سحر سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 15:52 http://acnc.mihanblog.com/

سلام... آخ از ته دل خوشحالم که خوشحالی...
نمیدونم این دنیای مجازی چه جوری میتونه دلهارو اینقدر بهم نزدیک کنه ..
سلام مارو هم برسون به اوس کریم ..

سلام سحری جونم
منم خوشحالم که تو از خوشحالی من خوشحالی
مهم نت فقط یه وسیله اس! این نزدیک شدن دلها نتیجه انرژی هایی که ما به کائنات میفرستیم و جواب میگیریم
شما که خودت با اوسا کریم سلام علیک داری ولی چشم سلام میرسونم البته اگه لایق باشم

ندا سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 19:54

سلام پروین جونم خوبی عزیزم؟

تولـــــــــــــــــــــدت مبارک عزیز

آپـــــــــــــــــــم... خوشحال میشم بیای

سلام ندا جونممرسی عزیزم خیلی خوبم
مرررررررررررررررررررسی گلم از تبریک
آخ جونمی الان میاااااااااااااام

zss چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 http://zss20.blogfa.com/

سلام سلام سلااااااااااااااااااام...
به به تولدهههههههههههه...
ناقلا نمیدونستم.... مگرنه زودتر میومدم......
19 ام تولد داداشه منم بود
الانم چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تولد خودمه...
تولد ت مباااااااااااااااااااااااااااااااارک پروین جونم
انرژِی هسته تولدت مباااااااااااااااااااارک
بدو بیامنم اپممممممممم

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام بلا خانوم
من باید میومدم زود تر میخبریدم
اشکال نداره مهم اینه که الان اینجایی
چه جالب!
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه جالب تر
تولد تو هم مبارکککککککککککککککککککککککک
بلا تولدت مبارک
آخ جونمی الااااااااااااااااااااااااااااااااااان میام

رضا سپه وندی چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 13:13 http://rsepahvandi.bloghaa.com

مبارکه
سلام
خیلی ناراحتم
دیگه خبر نمیکنی؟
باشه
من به روزم
اما ناراحتم ازت...

مرسی
سلام
چرا؟
منم ناراحتمچرا؟
چون وبلاگت باز نمیشد
چه خوب به روز کردی
الان میام.منم شاکی ام هااااااااااااااااااا!

ارغنون چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 13:28 http://www.arghanoon89.blogfa.com

سلام عزیزم...خوبی؟؟؟
منم آپم ...خیلی خوشحال میشم بیای گلم

سلام ارغنون گل
چی عجب از اون ورا
خوبم عزیزم
چشم حتما میام

نرگس چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:13

سلام چطوری خانمی خوبی خوشی؟
ممنونو افتخار دادی اومدی
دلم برات تنگیده بود
راستی ها تولد انرژی هسته ای مبارک!
در مورد اون فضولی که کردی
(شوخی کردم بابا ناراحت نشی)
هیچی فراموشش کردم دیگه بهش فکر نمیکنم
بازم بهم سر بزن گلم

سلام نرگس خانومی
خوبم عزیزم
سعادتی بود نصیب مون شد
خیلی بدی دیر به دیر میای
خب انرژی هسته ای منم دیگه پس تولدم مبارک
فضولی! من ناراحت شدم حالا میخوای چی کار کنی؟!
وااااااااااااااااااااااااااااای چه خبر خوبی بهم دادی عزیزم
اصلا چه معنی داشت! تو باید به من فکر کنی
آدم باید بیشتر به فکر خودش باشه
به روی چشم سر هم میزنم

montazer/عالیه پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 13:27 http://www.shahabi-radio.persianblog.ir

سلام
از این لحظه شب تلخ از صفحه وبلاگ من حذف شد و به نام زمزم پنهان تغییر یافت!
لطفا از این به بعد با آدرس
www.zamzam-penhan.persianblog.ir
وارد وبلاگ این حقیر شوید.
و اینکه اگر بنده رو لینک نمودید لطفا آدرس لینک رو تغییر بدید.
منتظر حضورتون هستم.
با احترام montazer

سلااااااااااااااام عالیه خانوم
وای چه تغییر خوبی
چشم به آدرس جدید عالیه خانوم تشرف میارم
بله که لینک نمودم تغییر هم میدم
اووووووووووووووووووووووووووووووومدم

وحیده پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:39

سلاااااااااااااااام!
به به وبلاگنویس نو رسیده!!!
چه طوری یا نه؟!!!
چه عجــــــــــــــــــــــب بابا!!بالاخره نظر منو تایید کردی!!!
گفتم شاید یادت رفته بود که منم نظر گذاشتم برات!!!
نه!همون روز که بهت گفتم وبت باز نشد برات کلی نوشته بودم ولی ثبت نشد!!!!
اونی که نوشتم شعر نبود! تراوشات ذهن خلاق و حساسم بود!!!

واااااااااااااااااااااااااای!!
من ٬تو ٬خدا هر سه / کی فکرشو میکرد؟

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
میدونم حالت خوبه و خیلی روبه راهی
میدونم بی دغدغه فکری و دلشوره داری
کاش از همون اول این دل ازت خسته میشد
که حالا نتونی تو روم بگیری دست پیشو
به هر دری که زدم رو بهم بسته میشد
چقدر دلم به دست تو شکسته میشد
خوش بحالت چقدر دلت قرصه و
صدمه نمیزنه اصلا بهت غصه و
بغض من باعث میشه نیشت بازشه
تو دوست داری که یکی دیگه پیشت باشه!
بدی هات خوبی هاتو از یادم برد
چه شبایی که از دوری تو سخت خوابم برد
کارای زشتت آبرومو جلو عالم برد
چه ضربه هایی از تو این دل ساده ام خورد
تو هم یه ذره دلت تنگ من بود کاشکی
تویی که ادعا میکردی منو دوست داشتی
کاشکی هیچ وقت تو زندگیم این مسیرو نداشتم
من بدبخت که جز تو هیچ کسی رو نداشتم
تو گذاشتی رفتی دلم غمگینه کاشکی
تو هم واسه ادامه دوستیمون انگیزه داشتی!!
چقدر تو رو دور نگه داشتم از دشمنا
یه آدم خوب ساختم از یه انگشت نما!!
همه چی خوب بود،همه چی زود زود
میگذشت و تنها غم من غم این روز بود
که تو بری و من گله کنم از دست تو
من عاشقت بودم دقیقا برعکس تو
جای تو رو پر کنه واسم چه آدم دیگه ای؟
من تو رو میخوام،که توام تو یه عالم دیگه ای!!
تو زندگیت من چه نقشی داشتم؟
واسه تو با دور و بری هات چه فرقی داشتم؟
آره دوستت ندارم و یه وقتی داشتم!
وقتی که واسه دستای خالیم دست میخواستم
آره،وقتی واسه دستای خالیم دست میخواستم!!
دیگه نمیخوام الکی کنم سخت گیری
ولی تو هم یکی مثل باقی وقت گیری!!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ولی کیکه رو نیاوردی ها خانوم خوش قول!!
تو که نمیخوایی بیاری چرا قول میدی دل منو آب میکنی؟!!
لااقل واسه غولوم بخت برگشته میاوردی!!
اوخی اوخی!!!
دوووووووووووووووووووووست دارم!
تا بعد...

سلااااااااااااااااااااااااااااام بلا
وبلاگ نویس نو رسیده
خووووووووووووووووووووووبم بلا
ببخشید دیگه صندلی خالی نمیشه من بشینم
نه گلم مگه میشه یادم بره
آخی.هر چی بوده زیر سر این بلاگ اسکای بوده!
هر چند وقت یه بار همینجوری میشه
ببین بلا یه دو روز با من نشست و برخاست کردی چه جوری ذهنت خلاق شده!!!شوخی میکنم
ذهن بلای خودم از همون اول خلاق و حساس بود
ولی خیییییییییییییییییییییییییییییییییییلی قشنگ بود
تازه!!
نزدیک و هم پرسه ، شبی که بی ترسه/
من ، تو ، خدا ، هرسه، کی فکر شو میکرد؟؟؟؟!

بیت آخر این شعره که نوشتی:
دیگه نمیخوام الکی کنم سخت گیری
ولی تو هم یکی مثل باقی وقت گیری!!!

خیلی باحال بود
هوووووووووووووووووووووووووووم
یاد حرف میثاق افتادم که میگفت عشق هایی که از نیاز شروع میشه خیلی زود هم تموم میشه. اینو با توجه به بیت یکی مونده به آخرش گفتم!!!!
استاد تفسیر فرمودیه!!!!
آخه لنگه ی کیکه رو پیدا نکردم
ولی عوضش شکلاتش خوشمزه بود
یه دوغ گاز دار و خوشمزه برای خودم باز کردم
اوخی دلت آب شد غرض دل آب کردن بود که به حمد الله انجام شد شوخی میکنماااااا
غلوم که بخت برگشته نیست! خیلی هم خوشبخت و خوش اقباله که عاشق من شده!!!
ولی خب تقصیر خودشه نیومد شیرینی بخوره!
تازه کادو هم نیورد
منم دوووووووووووووووووووووووووست دارم بلا
تا خیلی زوووووووووووووووووووووووووود

سهیل جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام ابجی پروین . من هم به نوبه خودم تولدتون رو تبریک میگم . امیدوارم همیشه خوب . خوش و سلامت باشین . ببخشید یه مدته سرم خیل شلوغه و مشغله کاری فرصت بقیه کارا رو ازم گرفته . به همین خاطر وقت نمی کنم بیام وب و اپ کنم . شاد شاد و موفق باشی.

ســـــــــــــــــلام جه عجب از این ورا! خیلی خوش اومدید
ممنون از تبریک و این همه آرزو های خوب
خواهش دارم. همین که میاید سر میزنید ارزش داره
ایشاالله که سر تون زود تر خلوت بشه. ما همچنان منتظر آپ های بینظیر شما هستیم
بازم ممنون. پایدار باشید و برقرار

نونوچه جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:03 http://nonoche.blogsky.com

دیگه حق نداری دست من رو ول کنی تا دوباره تو کوچه پس کوچه های نت گم بشی؟؟

دوووووووووووووووووووووووووووووست دارم هسته ای من

هوووووووووووووووووووررررررررررررررررررررررررا نونوچه عصبانی اومده
من غلط بکنم دست مامان نونوچه م رو ول کنم
مرررررررررررررررررررسی مامان نونوچه جون خودم
فکر کنم من اولین جوجوی هسته ایت باشم

تنهاترین شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 18:57 http://tanhatarin109.javanblog.com/

سلام منتظر نظر روانشاسانه ات هستم..........
این بار زود بیا

سلام
به شدت معروف شدم رفت هااااا
چشم الان میام

نونوچه یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 http://nonoche.blogsky.com

آره اولین نونوچه هسته ای منی
این راز رو تو جیفت قایمش کن تا کسی نفهمه

قوووووووووفونت راونشناس پروفسورم بشم
عجب جملات حکیمانه ای گفتی جیگیلی من

منم اندازه ی اتم های درختان نونوچه ستان دوووووووووووووووووووووووووستت دارم

آخ جونمی پس من اول شدم
توی جیفم امن نیست یه وقت از توی جیفم میوفته بیرون همه میفهمن میذارمش توی صندوق قلب تو!
خدا نکنه نونوچه جونم دیگه جوجوت همینجوری تخته گاز داره میره به سمت موفقیت
وای معروف شدم رفت هااااا! جملات حکیمانه!
نونوچه یعنی نونوچه ستان این همه درخت داره؟!
پس حتما هوای خیلی ردیفی هم داره
فدای مامان نونوچه ی خودم

وحیده یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 18:36

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
عالی هستی!
میام یه چیزی به این داداشت میگما!!!
ببخشید ولی...کثافت!!!
دختر تنها نشسته بی کامپیوتر!
(این لقب جدیدته!!!!)
حالا کجاشو دیدی؟ باید منتظر تراوشات تازهء ذهن خلاقم باشی!!!!!
فوق العاده فوق العاده! آخرین خبر!!
آثار جدید وحیده!(زیبا٬جادار٬مطمئن!!!)
آره!من خودمم عاشق این ترانه ام!!
باید ممنون 2afm باشیم!! با این ذهن داغونش!!!
تاااااااااااازه!
کی فکرشو میکرد؟ آخر این راهو
پلنگ ناباور تو بستر ماهو!!!

این جنس همه شون همین جورین!!!
بیشعور ٬خودخواه ٬ پرادعا و کمپوت اعتماد بنفس!!!
البته استثناءهایی هم وجود داره!!!!!!

یه خبر بد دارم!!!!!!!!!!!
سجاد اول شد!!!!!!!! کثافت!!!
این کادو رو به من انداختی؟!!!!!
من که گفتم خودم کادو ام!!
میخوایی قبول کن٬ میخوایی قبول نکن!!!
۲بار این نظرو گذاشتما!!! از دست این نت داغون!!
دووووووووووووووووووست دارم!
تا بعد...

سلام بلای خودم
آری! تازه تو رو میبینم عالی تر هم میشم
ای جان اینو خیلی خوب اومدی
لقب جدیدم خیلی برازنده ام
اوه اوه چه شوددددددددددد خدا وکیلی من اهل قسم خوردن نیستم ها ولی خدا وکیلی تراوشات ذهنت رو خیلی دوست دارم.واقعا قشنگه
تو هم مثل من شبکه احداث کردی بلا!! زیبا،جادار، مطمئن! ارزون حساب کن مشتری بشیم
دیروز که توی
بوستان همین آهنگه رو گذاشتی منم خوشم اومد.
این بیت از این شعره منو یاد این شعره میندازه:
خیال خام پلنگ من سوی ماه جهیدن بود!
حالا این میگه پلنگ ناباور تو بستر ماهو! خیلی باحاله

ای جان دل! این کمپوت اعتماد به نفس رو خیلی خوب اومدی بی شعور و خود خواه هم خوب بود هووووووووووم
گاهی استثناء وجود داره گاهی استثنایی!!!!
من میدونستم!!!!من میدونستم که سجاد اول میشه!
آخی یاد کارتون گالیور بخیر! یهو یاد بچه های دیروز افتارم سجاد اول شد! حتما فرزاد هم دوم شد
نه گلم کادو رو ننداختم! گذاشتم توی جیبت
خودت برام بهترین کادویی تازه اونم از طرف خدا
میخوای قبول کن میخوای هم قبول کن! به هر حال هیچ راه فراری نیست باید یکی از این دو مورد رو انتخاب کنی
ای خدا چقدر بد آدم میسوزه وقتی یه نظر رو 2بار میذاره! اونم طولانی
امیدوارم دیگه این بلا سرت نیاد
منم خییییییییییییییییییییییییلی
دوووووووووووووووووووووووووووست دارم بلا
تا زوووووووووووووووووووووودیه!!!

ندا یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 22:39 http://neda94.blogfa.com

سلام پروین جان. خوبی عزیز؟

خبر آورده اند که ما آپنموده ایم... از شما تقاضا میشود که

صدق و مذب بودن این خبر را بررسی کنید... منتظر پاسختان

هستیم

سلام عزیزم
خوبم ندا جونم
وای چه خبر خوبی آورده اند
الان میاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

سحر دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:16 http://acnc.mihanblog.com/

سلام ..خوشبحالت ..وقتی این انرژ یتو میبینم رو حیه میگیرم ..
بابا بسه دیگه چقدر شیرینی میخوری ؟

سلام سحر خانومی
خیلی خوشحالم که از انرژی من روحیه میگیری
نه که من خیلی شخص بزرگ و مهمی بودم گفتم به مناسبت تولدم هفت شب و هفت روز جشن بگیرم

پرستو دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 21:13 http://yekdelim.blogfa.com

سلام دوست عزیز تولد تون مبارککککککککککککککک همیشه شاد باشی (بوس تولدی)

به به پرستو خانوم
سلام
مرسی عزیزم از تبریک
شرمنده فرمودی
شاد و سلامت باشی

ستاره ی تنها جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 18:37 http://www.be-sadegie-sokoot.blogfa.com/

سـلااااااااااام پرویـن گلـم! خوبـی خواهـر؟!

اوا خـاک عالـم! چقـدر دیـر اومـدم!

شرمنـده پرویـن جـون ...

با یـه عالمـه تاخیـر تولـد قشنگتـو تبریـک میگـم!

چـه روز محشـری بـوده روز تولـدت!

سلاممممممممممممم ستاره جون خودم
خوبم خواهر
اشکال نداره عزیزم همین که اومدی برام یه دنیا ارزش داره دشمنت شرمنده ستاره جونم
مررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی عزیزم
آره واقعا برام روز محشری بود
بازم مرسی که اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد