شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

یه پیشنها!

سلام دوستان عزیزم


یه پیشنهاد:


بیاید یک شب قبل از خواب،


اول برای تمام نعمت های خدا شکر بگیم.


دوم برای هم دعا کنیم.


سوم تمام کسانی رو که به شما ظلم کردن 


یا ناراحت تون کردن رو ببخشید به خاطر رضای خدا.


حتی اگه شده  فقط به زبون بگید!


اگه دوست داشتید هر شب این کار رو  انجام بدید.


اگه توی زندگی تون تأثیر گذاشت حتما بیاید بگید.


به دیگران هم توصیه کنید.


اگر هم تأثیر نداشت حتما بیاید بگید.


میدونید با این کار کوچیک هر شب


تمام کائنات پر میشه از انرژی مثبت


و کائنات چند برابرش رو به شما بر میگردونه.


البته فراموش نکنیم که سرور تمام کائنات خدا ست!


انشاالله سلامت و شاد و موفق باشید.

نظرات 40 + ارسال نظر
پرستو سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 15:48 http://yekdelim.blogfa.com

سلام بر روانشناس ممنون که اومدی پیش دوستت شعر رهی بسیار زیبا بود و البته حرفای شما نیز همینطور
البته من نه عاشق شدم و نه از عشق متنفر .......
قربانت پرستووووووووووووو

سلام پرستو خانوم گل
خوشحالم که تو هم به دوست خودت سرزدی
شعرای رهی واقعا فوق العاده اس
شرمنده فرمودید پرستو جان
حرفایی که گفتم منظورم به شخص خاصی نبود
فدای تو عزیز دل

gogolimagoli سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 20:16 http://nasimarizara.blogfa.com

سلاممممممممممممم__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ _____________ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##من##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ______________ _ ______#
#__________#_آپ کردم نمی خوای بیای ببینی؟ __ #
_#_________#____بدوووووووووووو بیاااااااااااا_____#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__منتظرما_#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#_ ___#_#
___##__#________#___#________#__#_____________###
____##__##____##__#___________#__##_________##
______##__####__##______________#__##_____##
________########___________________#######

سلام
اومدم

نونوچه چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 19:42 http://nonoche.blogsky.com

یووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووو
من قفل از خواف میگم...
خداااااااااااااااااااااااااااااااااا جون جوجه هسته ایم رو زیر سایه لطف و کرمت حفظش کن چون قده تموم اتم های دنیاااااااااااااااااااااااا دوستش دالم

هوووووووووووووووووووووووووررررررررررررررررررا
قربون خودت با دعای خوشدله ت
منم اندازه تمام انرژی درونم که پایان ناپذیره
دوووووووووووووووووووووووووووست دارم نونوچه جون جونم

نونوچه پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 19:03 http://nonoche.blogsky.com

سک سک!!!

یووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووو جوجه هستی من
قوفونت بلم که همش میااااااااااااااااااااااااااااااااای پیشم

دووووووووووووووووووووووووووووست دارم خاله کوچولوی من

هووووووووووووووووووووورررررررررررررررررا
نونووووووووووووووووووووووووووووچه اومده
جوجو هسته ای حالش خیلی خووووووووووووووبه
خدا نکنه مامان نونوچه جونم
منم فدای تو که تند تند میای.
این چند وقت که نبودی حسابی دلم برات تنگیده بود
منم خییییییییییییییییییییییلی دوست دارم عزیز جون دلم

سحر پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 19:43 http://acnc.mihanblog.com/

سلام ..
تو اسطوره ای ...
جدی میگم ..چقدر به چیزای خوب فکر میکنی ..خوش بحال اطرافیانت ..
چه شکلکایی گذاشتیا !

سلام سحری خانومی
وااااااااااااااااااااااااااااااااااای جدی؟
اسطوره
فدای تو بشم من.
آخه واقعا حیفه ثانیه ها رو با فکر ناجور بگذرونی
من اینا رو مدیونی از مولانا دارم
اتفاقا اطرافیان زیاد به خوب فکر کردن اهمیت نمیدن
ولی چقدر خوبه که تو میدونی
نوشته های خودت خلاقیت منو به جوش میاره

zss جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:46

سلام سلام سلام....
خوفی>؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به به چه پیشنهادی...
من همیشه این کارو میکنم چون حوصله ندارم ظلم و ناراحتی کسی رو تو دلم نگه دارم مگه الکیه دل من جای بیخودی نداره
اپمممممممممم با عکاسی 3

ســـــــــــــــــــــــــلام
خوووووووووووووووووبم
ای جان چقدر خوب
درسته باید از تمام ابعاد دل بهترین استفاده رو کرد
آخ جونمی باز رفتی عکاسی کردی بلا!

سهیل جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 16:10 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام .
مرا بر نازنینان این نویدست
که پایان شب غم ها سپیدست
مترس از شام تار آسوده دل باش
چراغ روشن فردا امیدست .
سلام پروین خانم . نوشته ات خیلی خوب بود . شاد باشی و پرانرژی.

سلام آقا سهیل عزیز.
ممنون از شعر
مرسی که سر زدید. شما هم شاد باشید و سلامت

ستاره ی تنها جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 18:39 http://www.be-sadegie-sokoot.blogfa.com/

حتمـا امتحـان میکنـم!

خبرشـو بهـت میـدم!

آخ جون
امتحان کن جواب میده
خوش خبر باشی عزیزم

مه لقا شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 00:44

سلام...
ببخشید که دیر امدم کامپوترم خراب شده بود...
اول تولدت مبارک
دیش دان دیران دیش دان دیران دی دارا دیران دیش دان دیران
این موزیک بالا رو خودم ساخت
با عشق تقدیمش میکنم به تو
مرسی از راهکارهایی که برای هم نزدیکی به خدا وهم بهتر شدن زندگی به ماها میدی...
پروین فردا اولین جلسه ی کارورزی ما برای درس کودکان استثنایی هستش...
راستش میترسم چون تا حالا با این بچه ها سر وکار نداشتم...
واسم دعا کن

سلام مه لقا جونم چه عجب
خواهش دارم گلم. دلم شور افتاده بود
مررررررررررررررررررررررررررررررررررسی از تبریک
مه لقا جونم میگم آهنگ ساز خوبی میشه هااااااا
آهنگش خیلی خوشگل بود
منم با عشق دریافت میکنم
آخی اولین روز کاروزی کودکان استثنایی
منم اولش میترسیدم اما همون جلسه اول ترسم ریخت همون جلسه اول باهاشون آشنا میشی نگران نباش
به روی چشم واست دعا میکنم گلم
بیا خبرشو بهم بده خووووووووووووووووووووب؟

رضا سپه وندی شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 http://rsepahvandi.bloghaa.com

سلام سلام
من اومدم

حق گله نداری
من بیشتر موقع ها قبل اینکه بگی آپم مچت میگیرم و میام
حالا این یه بار تونستی بیای
هیجی میچرخیم بیکار نمونیم
حالا یه فکریم به این حرفات میکنم و تصمیمم میگیرم که عمل کنم یا نه
ازت بعیده زیر آب بزنی ها
زشته !!!! بده !!!! بفهمه ترمت میزنه

سلام و دو صد سلام
خیلی خووووووووووووووووش اومدی
خیلی هم حق دارم
تقصیر خودته همون موقع که من آپ میکنم یه 2ساعت بعدش میای خب من وقت نکردم هنوز هیچ کسی رو خبر کنم
این دفعه دومی بود که زود تر از خودت رسیدم اومدم
ما هم چپ میریم راست میریم ولی آخرش بیکار می مونیم
دست شما مرسی که حالا یه فکری درمورد حرفای ما میکنید
وقتی کارد به استخونت برسه زیرآب همه رو هم میزنی
خیلی هم خوشگله!خوبه! قبل از اینکه بفهمه از دانشگاه اخراج میشه

سحر شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:30 http://acnc.mihanblog.com/

سلام ..
راستش من قبلنا زیاد رادیو جوان گوش میدادم ولی اخیرا کم شده ...
امروزم ساگرد رادیو هست نه ؟
راستی پیش ازاینکه پست جدیدمو بخونی ازت معذرت میخوام بخاطر این دید کمی منفی ..
ببخش ..میخواستم بعضی حرفا رو بزنم ..وگرنه من خودم هم در کل آدم شادی هستم ..

ســـــــــــــــــــــــلام
آخی. به جای تو من قبلنا اصلا رادیو گوش نمیکردم ولی حالا رادییو جوان رو خییییییییییییییییییییییییلی گوش میدم
آراه امروز سالگرد تولد رادیو که فکر کنم 71 ساله شده
چرا معذرت خوهی گلم این دفعه رو میبخشم ولی دیگه تکرار نشه خوبه خوشم میاد از این بعضی ها همین که خودت شاد باشی کافیه چون یه وقتایی آدم مجبور میشه منفی نگری کنه
من کلا آدم شادی هستم
الان میام ببینم چقدر منفی نگری کردی؟

محمود عراقی یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

سلام
71 سالگی تولد رادیو مبارک.....
تشکر از نعمت های خدا وظیفه ی یه بنده ی خوبخ
بعد دعا برای هم خیلی خیلی عاله....
اما این که کساسس که به ما ظلم کرده اند رو میشه بخشید اما گاهی وقت ها خیلی سخته....ولی برخی ها باید ادب بشوند و تنبیه بشوند تابه اشتباه خودشتون پی ببرند
این کار رو هر شب که نه ولی ماهی یه بار یا چند ماهی یک بار انجام میشه
...موفق باشید.

سلام آقای عراقی
مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارکه
درسته سخته که بعضی ها رو بخشید اما اگه به خاطر رضای خدا باشه خیلی راحت تر میشه. در ضمن ما دیگران رو میبخشیم و ادب شدنش رو میگذاریم به عهده ی خود خدا.
چون واقعا ادب کردن کار ما نیست. البت تا حدودی ش چرا ولی نمیشه مطمئن هم بود که تونستیم فلانی رو ادب کنیم.
چرا ماهی یه بار یا چند ماه یه بار؟!
میشه هر شب برای تمام نعمت های خدا سپاس گفت و همه دوستان رو دعا کرد و میشه هر شب یه نفر رو هزاران بار بخشید.
اما همون ماهی یه بارش هم ما قبول داریم
شما هم موفق باشید و پیروز.

وحیده یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 18:03

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!!
به به خانوووم خانوووما!!!
خوب خوب خوبی! هووووووووووووووم!
با تمام این حرفا موافقم!! کاملا!!!
کاریه که من اکثرا قبل از خواب انجام میدم!!
فوق العاده است!! آدم رو پر از انرژی های+کائنات میکنه!!
وقتی بعد از یه روز سخت، همه رو میبخشی و واسه همه دعای+ میکنی و متشکر نعمت ها و تجربه های خوب و بدی هستی که خدا بهت داده،انقدر آروووم و ریلکس میشی که در تصور آدم هم نمی گنجه!!
منکه امتحان کردم و واقعا واسه روح و اعصاب و جسمم تأثیر+داشته!!
واسه همین به همه پیشنهاد میدم این فرصت عالی رو از خودشون نگیرن!!
منکه مطمئنم جواب میده ولی اگه جواب نداد همون طور که پروین گفته بیایید یقهءخودشو بگیرین!!!!!!
حال کردی پرپری چه جوری با طرفدارات در میندازمت!!!
بابا یه ذره از این حرفا واسه غووولوووم بزنی دیگه بچه رو میبری فضا!!!
هر چند بچه همین الان هم سوار شاتل شده!!!!!!!!
اینم یه شعر از حافظ!
حالشو ببری!!!!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دارم از زلف سیاهش گله چندان که مپرس
که چنان زوشده ام بی سروسامان که مپرس
کس به امید وفا ترک دل و دین مکناد
که چنانم من از این کرده پشیمان که مپرس
به یکی جرعه که آزار کسش در پی نیست
زحمتی میکشم از مردم نادان که مپرس
زاهد از ما به سلامت بگذر کاین می لعل
دل و دین می برد از دست بدان سان که مپرس
پارسایی و سلامت هوسم بود ولی
شیوه ای می کند آن نرگس فتان که مپرس
گفتگوهاست در این راه که جان بگدازد
هر کس عربدهء این که مبین آن که مپرس
گفتم از کوی فلک صورت حالی پرسم
گفت آن می کشم اندر خم چوگان که مپرس
گفتمش زلف به خون که شکستی گفتا
حافظ این قصه دراز است به قرآن که مپرس
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دووووووووووووووست دارم!
تا بعد...

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام بلای خودم
به به بلا خانومی
هووووووووووووووووووووووووووم
آخ جونمی که تو هم با این حرفا موااااااااااااااااااافقی
چه خوب که تو هم آزمایش کردی و جواب گرفتی به چه بزرگی واقعا فوق العاده اس
درجواب حرفات باید بگم: هوووووووووووووووووووووووم بله بلهمنو ببین بله بله
منم چون میدونم جواب میده گفتم اگه جواب نداد بیاید بگید اگه منو در بندازی پای خودتم گیره هااااااااواسه همینه دیگه با غلوم مکالمه نمیکنم بچه هوایی میشه! اون وقت به قول مژگان باید با سفینه فضایی برم دنبالش
کلا فضانورده خودش مثل من! وای یه تفاهم دیگه هم اضافه شد
آخ جونمی شعر اونم از حافظ
چقده خوشگله بلا
خیییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم
تا زوووووووووووووووووووووووووووووووووووود

ستاره ی تنها یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 20:04 http://www.be-sadegie-sokoot.blogfa.com/

امتحـان کـردم!

گولـه گولـه انـرژی مثبـت بـه سمتـم پرتـاب شـد!!!

حـس خیلـی خوبیـه!

چــــــــــــــــــــــــــــــــه قدر خووووووووووووووووووووووب
واقعا از همه طرف گوله بارون میشه
خوشحالم که تجربه ش کردی و خوشحال ترم که حس خوب رو تجربه کردی

سهیل یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 21:43 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام پروین خانم . اول اردیبهشت بزرگداشت سعدی خدای نثر فارسی بود . تولد بهار و سهراب نیز بود . من می خواستم از یکی از این سه شاعر بزرگ شعر بزارم که سهراب را انتخاب کردم . ممنون از شما و لطفتون . شاد باشی و همچنان پرانرژی.

سلام آقا سهیل.
انتخاب خوبی کردید. چون ما با سهراب بیشتر آشنا هستیم و بیشتر به حال و هوا مون میخوره.
شعر خیلی خوبی هم انتخاب کردید.
منم از شما ممنون. شما هم شاد باشید و پر انرژی و سلامت

مه لقا یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:30 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام...
وای اره رفتم خوب بود ولی امروز که به استادم گفتم چیکارا کردم بهم چندتا نکته رو گفت که اشتباه کردم...
راستی اسمش اریکا نیست رایکا هستش....
نه ما رفتیم یه بهزیستی به نام بهاران....

سلام مه لقا خانومی
تجربه ی خیلی خوبیه. تجول خوبی هم ایجاد میکنه توی زندگی و تفکر آدم برای من که اتفاق خیلی عالیی بود خب خوبه. برای بار اول برای ما که تا حالا تجربه نداشتیم یه سری اشتباهات پیش میاد
حالا چی کارا کردی؟
پس اسمش رایکا ست! توی لینک دونی ت گشتم ولی پیداش نکردم
بهزستی چه جوریه؟ ما هم میخواستیم بریم اما نشد
یه گزارش کار هم به من بده

منم رضا دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 20:35

Now avilable

نونوچه دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 21:22 http://nonoche.blogsky.com

جوجه هسته ایم رو دزدیدند از یابنده تقاضا میشود که جوجه هسته ایم رو بدید و اگر نه با بیل می کوبم تو سرتوووووووووووون...
من پروینم رو می خووووووووووووووووووااااااااااااااااااااام

نانا فندق برگشته

هووووووووووووووووررررررررررررررررررا نونوچه جونم اومده
نونوچه جونم نگرانم شده
دوست دارم نگرانم میشی
تا وقتی مامان نونوچه هست هیچ کس حق نداره منو بدزده یعنی جرات نمیکنه هر کی بخواد منو بدزده دچار تشعشعات هسته ای میشه
ای جان دلم الان میام نونوچه جووووووووووووونم
رایانه مون خراب شده بود منم دلم برات پرپر شده
هووووووووووووووووووراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
فندوق نونوچه هم برگشته اومده برام کامنتیده

حامی سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 20:55 http://www.derakhtesib.persianblog.ir

سلام. خوب هستتد؟ nemidoonam chera webe shoma baz nemishod. omidvaram sale khoobio shoro karde bashid

سلام
خوبم
چند روزه اینترنت قاطی کرده بعضی از وبلاگ ها رو باز نمیکنه
سال خوبی رو شروع کردم امیدوارم به خوبی هم ادامه بدم مرسی از حضورتون

وحیده چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:52

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
چه قدر خوبه که میدونم خوبی!
هوووووووووووووووووووووووووم!
پس چی؟!!من آخر آزمایشگرای دنیام!!!
هووووووووووووووووووووووووم!
آهااااااااااای!! من از دست نونوچه شاکی ام!!!!
چرا وبش باز نمیشه؟!!!!!
«بچه» واسش زیادی کوچیکه ها!!!!!
ناسلامتی داره آرنولد میشه!!!!!!!
مثل اینکه با بلندا میپره ها!!!!
شعرای انتخابیه من همیشه خوشگله!!!!
هووووووووووووووووووووووووم!
راستی یه سوال فنی:
چه جوری پای منم گیره؟؟؟
پای وحیده کماندو هیچ وقت گیر نیست!!!!
هوووووووووووووووووووووووم!
اوه اوه!مژگان پشت خط مونده!!!
برم ببینم چی میگه!!!!
تا بعد...

ســـــــــــــــــــــــــــــــلام بلای خودم
وحیدی یه طومار برات نوشته بودم همش پاک شد یهویی
خیلی خووووووووووووووبه که میدونی
بـــــــــــــــــــــــــــــــله بــــــــــــــــــــــــــــله
میگم بیا یه آزمایشگاه بزن. غولوم هم آزمایش کن ببین استثنائاتی هم وجود داره یا نه!!! نظریه از من، آزمایش از شما
چرا از دست نونوچه ناناحنی بلا؟ باید از دست اونایی شاکی بود که یهو میزنن قالب وبلاگ و فیلتر میکنن!!!
مهم قد فیزیکی نیست! مهم اینه که قد روح آدم بلند باشه
تو خودت خوشگلی سلیق ت هم خوشگله تازه بلا هم که هستی
جواب سؤال فنی شما دوست عزیز:
چون تو رفیق جون جونی منی، پای تو هم گیره
طبق قائده ی یکی برای همه، همه برای یکی
اوخی اوخی مژگان پشت خطه
بدو بدو بریووووووووووو
سلام منم برسون
تا زودی دوباره برگردی هااااااااااااااااااااااااا

نونوچه چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 20:37 http://nonoche.blogsky.com

یوووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو به جوجه هسته ای برنده من

یوووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو

هوووووووووووووووووووووررررررررررررررررررررا
برنده شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
جایزه ش کو پس؟؟

ارغنون پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 http://www.arghanoon89.blogfa.com

سلام عزیزم...خوبی؟؟؟
خیلی جالب بووووووووود..
آپم..خیلی خوشحال میشم بیای گلمم..بوووس
زاستی لینکت کردم با افتخار

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام ارغنون جان
خوبم
الان مییییییییییییییییییییییییییام
منم بوس
مررررررررررررررررررررسی از اینکه لینکم کردی عزیزم
افتخار دادی ارغنون جان

نونوچه پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 18:54 http://nonoche.blogsky.com

یووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو من اومدم
اسمت رو از شادکامی به جوجه هسته ای من تغییرش دادم

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام مامان نوچه جون خودم
خووووووووووووووووووووش اومدی
وای چه باحال جوجو هسته ای من
مرررررررررررررررررسی نونوچه جونم
مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ

مه لقا پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 22:30 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام...
بهزیستی مارو فرستاد یک توانبخشی...
بعدش بچه هاش خوبن
عقب مونده ذهنی هستن هموشون فقط بعضیابیشتر وبعضیاکمتر....
یه دختره توشون بود۴و۵سال بزرگتر از من اصلا بهش نمیخورد عقب مونده ذهنی باشه اما تو پرونده ش زده بود ایکیو بین۶۰تا۷۰...
گلیم میبافتن چقدر قشنگ..
پرونده چندتاشونو خوندیم...
نقاشی هایی رو که کشیده بودن دیدیم ونتیجه گیرهایی که از نقاشی ها کرده بودن رو خوندیم...
یه دختره فقط میخندید یکی دیگه پر حرف بود وتنبل وفراموشکار همشم وسط کار گیلیمشو خراب میکرد وخیلی هم حساس بود وسریع گریه میکرد
یه دختره که ایکوش به شدت کم بوداصلا از اول اشتباه بافته بود گیلیمشو...
وای پروین با همین دختره دوست شدم یه دفعه بدو کرد طرفم دستاشو انداخت دور گردنم فشارم داد تو بغلش من داشتم میمردم گفتم الان خفم میکنه سریع دستاشو باز کردم دیگه بعد که از استادم پرسیدم گفت نباید زیاد بهشون نزدیک وباهاشون دوست بشید...
داشتم سکته میکردم
توام برام بگو چیکار کردی...

سلام مه لقا جونم
ما از طرف مرکز آموزش و پرورس کودکان استثنایی برای یکی از مدارس نامه گرفتیم. مدرسه کودکان عقب مانده ی ذهنی و جسمی بود. اینجا که رفتین فقط مرکز نگه داری بود یا درسای مدرسه هم تدریس میشد؟
چه خوب که کلاس گلیم بافی هم داشتن. کارای دستی خیلی میتونه به تنظیم حرکات شون کمک کنه. اون مدرسه که ما رفتیم هیچی نداشت!!! اتاق کار داشتن ولی فقط اسمش اتاق کار بود در اصل انباری بود!!! چه ظلمی میشد در حق این بچه ها! استاد ما گفته بود که بعضی از بچه ها ضریب هوشی پایینی دارن اما ممکنه مهارت های دیگه شون خیلی بالا باشه. الان که اینو گفتی یاد حرف استاد مون افتادم.
چه خوب پس نقاشی ها و تفسیر نقاشی ها شونم خوندید. خیلی قشنگه این تفسیر نقاشی کودکان.
چه جالب همین اتفاقی که برای تو افتاد برای منم اتفاق افتاد! فکر کنم 10 سالش بود ولی هنوز کلاش اول بود.
توی حیاط داشتیم با بچه ها سر و کله میزدیم که یهو از پشت اومد منو بغل کرد.منم یه لحظه ترسیدم اما خیلی خودمو کنترل کردم که عکس العمل بدی از خودم نشون ندم که ناراحت بشه. چون استاد مون گفته بود که این جور بچه ها خیلی حساس ن اونا شما رو غیر عادی میبینن.
حالا دیگه منو ول نمیکرد که ده دور دور حیاط منو گردوند!!
خیلی دوست داشت همه رو بغل کنه. هر دفه هم که منو میدید میومد جلو! من تعجبی مونده بودم که این چه جوری منو بین این همه آدم تشخیص میده!
اینکه دستش و از گردنت باز کردی کار درستی بود باید رفتار ها شونو هدایت کرد. نه باید پس زد نه باید گذاشت هر کاری که میخوان بکنن.
آخی میدونم چی کشیدی.
ولی خیلی سخته دیدن و تحمل کردن این جور محیط ها! نه؟ ولی از یه چیز این بچه ها خوشم اومد اینکه با وجود این همه درد و معلولیت جسمی بازم دنیای شاد خودشون رو دارن و با روی خیلی باز هم از آدم پذیرایی میکنن.
توی اون توانبخشیه کودک اتیسم نداشتن؟
خیلی دوست داشتم جای کودکان اتیسم باشم ببینم چی یا چجوری فکر میکنن یا میبینن!
مامانم میگه بچه از این آرزو ها نکن یهو سرت میاد هااااااا!
خب من سلامتیم رو ترجیح میدم ولی کنجکاوم بدونم چی توی ذهنشون میگذره. آخه خیلی مرموزن این بچه ها.
بازم بیا برام تعریف کن چیکارا کردی.

نونوچه جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:20 http://nonoche.blogsky.com

یووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو به جوجه هسته ای من
جیگی یه خفر نونوچه ای

امروز تو گوگل نوشتم شادکامی... وبت شومی بوووووووووووووووووودش
کلی ذوقیدم

بوووووووووووووووووووووووووووووس

هووووووووووووووررررررررررررررررررررررررررررررا به مامان نونوچه جونم خفر نونوچه ای خاصی نیست
هوووووووووووووورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررااااا
واقعا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
منم کلی ذوووووووووووووووووووووووووووووقیدم الان
مرررررررررررررررررررررررسی از اینکه منو ذوق مرگ میکنی نونوچه جووووووووووووووووووووووووووووونم
مااااااااااااااااااااااچ ماااااااااااااااااااااااااااااچ

فرانک جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 21:50 http://fjoon.blogfa.com

سلام داوشی چه مطلب باحالی

یه سری بزن

سییییییییییییییییییییلوم آبجی
باحالی از خودتونه
به روی چشم. یه سر که هیچی! هر چقدر خواستی سر میزنیم

مه لقا جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:58 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام...
حالا فردام میرم باشه چشم میام تعریف میکنم
نه بابا شما مدرسه رفتین ماتوانبخشی رفتیم البته تو پرونده بعضیا نوشته بود یادگیریشون خوبه اما میدونی فکر کنم یادگیری بچه ها توهمون زمینه های خیاطی وگلیم بافی و....سنجیده بودن...
یکی از بچه ها تا سوم راهنمایی خونده بود بعد ازش پرسیدم دوست داری ادامه بدی گفت اره گفتم خوب چرا نخوندی گفت چون مدارس استثنایی تا سوم راهنمایی دارن اینجا بعد گفتم نمیتونی تو مدارس معمولی بخونی گفت رام نمیدن بعدشم ناراحت شد ومن دیگه ادامه ندادم چون بهم گفته بودن خیلی حساسن ناراحتشون نکنی که منم مثل یه خنگ اینکارو کردم...
بعدش بیا وبم یه شرح از بچه های اوتیسم بده لطفا...
خواهشا از این اروزهام نکن دیگه...
بگیرم بزنمش
من خیلی دوست داشتم برم مدارسشون...
بمیرن اینا که نمیذارن
واااااااااای چه لذتی داره با یکی مثل خودت هم رشته خودت حرف بزنی
پروین دوست داشتی شماره خودتو به من بده....
اگه دوست داشتی

سلام مه لقا خانومی
مرسی که میای تعریف میکنی
به نظر من همین مراکز توانبخشی برای این بچه خیلی بهتر باشه چون صرفا آیکیوشون مورد استفاده قرار نمیگره. توانایی شون توی زمینه های درسی ممکنه کم باشه اما توی این مراکز از توانایی های دیگه شون هم استفاده میشه. خدا رو شکر که نتونستی بری مدرسه استثنایی چون اگه میرفتی تا یه ماه به هر چی مسئول و مدیره بد و بیراه میگفتی!!!!
کم پیدا میشه مدرسه هایی که تمام امکانات مخصوص این بچه ها رو داشته باشه. واقعا در حق این بچه هاظلم میشه. من که توی گزارشم از اول تا آخرش انتقاد کردم!! یکی دو پارگراف هم از خوبی هاش نوشتم!!!
اون از نظام آموزشی شون! اون از وضع معلم ها! اون از وضع کتاب درسی ها شون! اون از وضع کلاسا شون. فعالت های جانبی شون هم میشد گفت نعطیله!!!
واقعا امکانات آموزشی برای این بچه کمه. همین که میگی این بند خدا تا سوم راهنمایی بیشتر نتونسته بخونه. مدرسه های معمولی هم برا شون سخت میشه. به نظر من ممکنه از لحاظ روحی تحت فشار قرار بگیرن. ما هم توی پیشدانشگاهی مون 3 تا از این بچه ها داشتیم. سخت شون بود که این همه تفاوت رو تحمل کنن.
مه لقا جونم خودتو به خاطر این اشتباه سرزنش نکن از عمد که نبوده.
از بچه های اتیسم که زیاد اطلاعاتی ندارم ولی میام برات تعریف میکنم. باشه چشم دیگه از این آرزو ها نمیکنم
آره واقعا لذت داره وقتی با یه نفر مثل خودت حرف میزنی. خیلی خوبه
هوووووووووورررررررررررررررررا میام شماره مو میدم
چرا دوست نداشته باشم

ندا شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 16:30

سلام پروین عزیز! خوبی؟

پیشنهاد قشنگیه... ولی بدبختانه هیچی تو دل ما نمی مونه که شب ها بخوایم کسی رو ببخشیم! البته شایدم خوشبختانه... چونکه آدم آرومتره... نه؟! آره خوبه که چیزی نمی مونه

راستی عزیز منم آپم... خوشحال میشم بیایی

سلام ندا خانومی خوبم گلم
این که خیییییییییییییییییییلی خوبه که هیچی توی دلت نمونه
خوووووووووووووووووووووووش به حالت
کاملا درسته اینجوری آدم آروم تره و ذهنش درگیر مسائل فرعی نمیشه
هوووووووووررررررررررررا! الان میاااااااااااااااااااااااام

وحیده شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:12

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
خوب خوبی! آآآآآآآآآآآآآآآفرین!
همیشه همین قدر خوب باش!
هوووووووووووووووووووم!!
امشب دست پر اومدم!!! با داستان!!
اونم پر از انرژی+ که تو رو ببره فضا!!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پسر و پدری داشتند در کوه قدم می زدند که ناگهان پای پسر به سنگی گیر کرد،به زمین افتاد و داد کشید: آآآی ی ی!!
صدایی از دوردست آمد: آآآی ی ی!
پسرک با کنجکاوی فریاد زد: کی هستی؟
پاسخ شنید: کی هستی؟
پسرک خشمگین شد و فریاد زد: ترسو!
باز پاسخ شنید: ترسو!
پسرک با تعجب از پدرش پرسید: چه خبر است؟
پدر لبخندی زد و گفت: پسرم،توجه کن و بعد با صدای بلند فریاد زد:
تو یک قهرمان هستی!
پسرک باز بیش تر تعجب کرد.
پدرش توضیح داد: مردم می گویند که این انعکاس کوه است ولی این در حقیقت انعکاس زندگی است. هرچیزی که بگویی یا انجام دهی، عینا به تو جواب می دهد.
اگر عشق را بخواهی،عشق بیش تری در قلبت به وجود می آید و اگر به دنبال موفقیت باشی،آن را حتما به دست خواهی آورد. «هر چیزی را که بخواهی زندگی آن را به تو خواهد داد.»
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

راستی کلی به این جوابیه ات خندیدم!!!!
من کاملا با این قاعده ای که گفتی قانع شدم!!
فکر بدی هم نیستا!!! من که تجربهء کارای آزمایشگاهی رو دارم چه اشکال داره؟ روش فکر میکنم!!!!!!
بابا غوووووولوووووم!! بابا طرفداری!!!
دیگه با این طرفداریی که تو ازش میکنی نیازی به آزمایش و آزمایشگاه نیست!!!!!
تو خودت قشنگ از راه بسیار بسیار منطقی ثابت کردی که استثنائاتی هم وجود داره!!!!
و از همه مهم تر اینکه اون استثناء کسی نیست جز«غووووووووولووووووووووم»!!!!!!!!!!
وای پروین انقدر خسته ام که نگو!!!
حسابی هم باریدم و هوای دلم آفتابی شده!!
انقدر هوا صافه که رنگین کمون هم مشخصه!!
منتظر آپ جدیدت هستما!
سر این آپ که نتونستم به موقع بیام!!
تقصیر این اداره مخابراته که بی هوا اومده بودن کابل برگردون و چه میدونم از این جنگولک بازیا!!!!!!!!
از ته ته ته دلم امیدوارم همیشه موفق باشی گلکم.
دووووووووووووووووووست دارم خفن خفن خفن!!
تا بعد...

سلاااااااااااااااااااااااااام بلا خانومی
خوب خوب ام! آفرین صد آفرین هزار و سیصد آفرین
چشم همنقدر خوب می مونم
هوووووووووووورررررررررررررررررررررررررررا وحیده دست پر اومده با کلی انرژی مثبت البته همیشه دست پر اومدی بلا با اون کامنتای خوشگلت
خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی داستان قشنگیه
در جواب تأیید حرف های پدر:
بــــــــــــــــــــــــــــله بـــــــــــــــــــــــــــــــله!!!!
یاد یه بیت شعر از مولانا افتادم:
این جهان کوه است و فعل ما، ندا
باز گردد این ندا ها را ، صدا
هوووووووووووووم خوبه قانع شدی وگرنه با بیل بیشتر قانع میشدی شوخی میکنمااااااااااااااااااااااااا
این جوری بهتره:وبه قانع شدی وگرنه من قانع می شدم
انقدر من میگم استثنا که آخر مثل قضیه ی این کوه که گفتی، یکیش نصیب خودم میشه! البته تاحدودی هم شده دیگه!!!
حالا میگم هی میگم غلووووووووووووم یهو نصیبم نشه واقعا
اثبات از راه بسیار بسیار منطقی و عینی!!!!
آخی وحیده جون خســـــــــــــــــــــــته اس
هوووووووووووووورررررررررررررررررررا هوا بهاریه دیگه یهو میگیره بعد که قشنگ بارید هوا دوباره آفتاب میشه و رنگین کمونش خیلی قشنگ میشه
خییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوبه که بعد از باریدن هوای دل آدم آفتابی بشه خیلی بهتره که حتی رنگین کمونش هم پیدا باشه
امروز میخوام آپ کنم. منتظر اس ام اسم بااااااااااااااااااااااااش
تو هر وقت که بیای به موقع اس گلم
از قدیم گفتن:
کامنت وحیده رو هر وقت دریافت کنی، تازه اس
امان از دست این مخابرات که....
مررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی عزیز دلم
منم از عمق وجودم برات سلامتی و شادی و آرامش آرزو کردم
دوووووووووووووووووووووووووووسّت داررررررررررررررررررررررررررررررم
تشدید ش رو داشتی؟!!!!!
تا زوووووووووووووووووووووووووووودی بدو بیااااااااااااااااااا

فرانک یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 13:41 http://fjoon.blogfa.com

به به عجب شعری
بیا اپم

هوووووووووووووووررررررررررررررررررررررا
خوشت اومد از اون شعره
مولانا جونمه دیگه

- - - Ali - - - یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 14:53 http://ali-07.blogfa.com

سلام پروین خانم. حال شما؟!

حقیقتش من اصلا از کسی دلخور نمیشم که شبا بخوام ببخشمش!!

این طوری راحت تره!

مگه ما کلا چقدر زندگی میکنیم که بخوایم فکرمونو به خاطر چیزای الکی آشفته کنیم؟!

خدااااااااااااااافظ

سلاااااااااااااااااااااااااااام علی آقا من خوبم
حال شما؟
خیییییییییییییییییلی خوبه کلا از کسی دلخور نمیشید
دقیقا این همین طوره که میگید
باااااااااااااااااااازم بیاید این طرفاااااااااااااااااااااااااااااااااا

violin یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:07 http://ariaviolin.blogfa.com

سلاااام
حتما این کار را انجام میدم
به خاطر غیبتم عذر میخوام
بیا آپم

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
چی عجب از اون طرفا!!!!
حتما اینکار رو انجام بدید چون نتیجه های خیلی خوبی میگیرید
خواههههههههههش
هوووووووووررررررررررا که اومدی! منم میاااااااااااااااااااااااااااااااام

نونوچه یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 17:36 http://nonoche.blogsky.com

یوووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو جوجه هسته ای من
سک سکت رو قفولیدم
ناناحن نباش جیگی نونوچه
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

هوووووورررررررررررا نونوچه جونم
مرسی که قفولیدی
میام جبران میکنم
باشه نونو جونم. از این ناناحن میشم که نمیتونم بیام پیشت
منم بوووووووووووووووووووووووووووس

فرانک یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 18:06 http://fjoon.blogfa.com

به پا هم پیر شین ایشاالله(مولانا)
وووووووووی ببخشید دیگه از این اپا نمیکنم

موفق باشی داوشی

من به پای عشق مولانا پیر بشم آمین بلند بگووووووووووووووووووو
وااااااااااااااااییییییی مرسی
پیروز باشی آبجی جونم

وحیده یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 20:57

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
بدیو بدیو کن!!!
من آپ جدید میخوام!!!
ولی اگه دیر وقت بود فردا میام!!
دووووووووست دارم
تا بعد...

سللللللللللللللللللام بلا خانوم
من میخوام بدیو بدیو کنم اما اینا نمیذارن
دیر وقت آپ نمیکنم تتا همون موقع بیاااااااااااااااااااای
میگن:
تا تنور داغه کامنت و بچسبون!!!!
منم میدوسمت زیاد تاااااااااااااااااااااااااااا
تا زووووووووووووووود زوووووووووووود

رضا سپه وندی دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:05 http://rsepahvandi.bloghaa.com

سلام خوبی؟
چطوری؟
یه چیز بگم میام تهران برا نمایشگاه
یه چیز بهتر بگم آپ کردم؟
یه چیز بهتر بگم ؟ دعوتت میکنم بیای پیشم نظرت بهم بگی؟
دیگه اینقدر خوب بهت گفتم پاشو بیا دیگه
منتظرم

سلامممممممممم
چه عجب از اون طرفا؟؟!!!
نبودی؟؟ وبلاگت هم نبود!
ایول!! چقده من نمایشگاه کتابو دوست دارمممم
هوووووووووررررررررررا بالاخره آپ کردی
وای تو رو خدا دار سکته میکنمااااااااا
مییییییییییییییییییییییییام الانه
چون خبر خوب آوردی نمیگم چرا نیومدی!!

وحیده چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 20:44

سلااااااااااااااااااااااااااااااام!
شه طوری؟!
ای بابا!!! پس آپت کوووووو؟!!!!
تنبل!!!!
بازم این نت مشکل داره؟؟؟
ای بر پدر...!!!!!! دییییییییییییید!!!!
ببخشید عصبانی شدم٬ کنترل خودمو از دست دادم!!!
ولی سانسورش کردم!!!!
آپ که نکردی عوضش من برات شعر رهی میزارم حالشو ببری!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آن که سودازدهء چشم تو بوده است منم
و آن که از هر مژه،صدچشمه گشوده است منم
آن ز ره ماندهء سرگشته که ناسازی بخت
ره به سر منزل وصلش ننموده است منم
آن که پیش لب شیرین تو ای چشمهء نوش
آفرین گفته و دشنام شنوده است منم
آن که خواب خوشم از دیده ربوده است تویی
و آن که یک بوسه از آن لب نربوده است منم
ای که از چشم رهی پای کشیدی چون اشک
آن که چون آه به دنبال تو بوده است منم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کاری باری؟
دووووووووووووووووست دارم!
بای.بای

سلااااااااااااااااااام بلا خانوووووووووووم
خووووووووووبم اگه این ویروسای رایانه بذارن
از این ور ویروسای رایانه از اون ور هم هی اینترنت قطع و وصل میشه
با این اوضاعی که اینا درست میکنن معلومه آدم کنترل خودشو از دست میده
ولی باید توی این جور مواقع گفت:
دییییییییییییییییییییییییییییید!!!!
هوووووووورررررررررررررررررا این دفعه از رهههههههیییییییییییییی
این جزو همون گلچین های منم بود
خییییییییییلی
دوووووووووووووووووووووووست دارم
مررررررررررررررررررسی از این شعره خوشدله ای که نوشتی بلااااااااااااااااا
مییییییییییییییییییدوسمت از اینجا تا همون جا
زووووووووووووووووووووودی بیا دوباره
اگه بتونم این دفعه دیگه آپ میکنم

zss چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 21:06


به به ذد اث اص خودمون
سیییییییییییییییییلوم
فکر کنم یه خبراییه؟؟

نونوچه پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 17:26 http://nonoche.blogsky.com

یوووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووو
جوجه هسته ای بگو سک سک که دلم برات تنگلودش

هوووووووووووررررررررررررررررا نونوچه اومده خووووووووووووووووووووش اومده
اوخی!! دل منم برات تنگلوده
الان میام سک سک میکنم
نبینم نونو جونم غصه بخوره هااااااااااااا

نونوچه جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:54 http://nonoche.blogsky.com

یووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو جوجه هسته ای من
دلم برات تنگولیده بود
قووووووووووووووووووووفووووووووووووووووووونت بلم تو لطف دالی دووووووووووووووووووووووووووست دالم هوارتایی

یوووووووووووووووووووهووووووووو
نونویی جونم دوباره اومده
سرعت بالا جواب میدی نونوچه جونم هاااااااااااا
خدا نکنه نونویی جونم
من لطف دارم، تو بیشتر!
دوستم داری، من بیشتر!
هوووووووووورررررررررررررررا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد