شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

من و تو کم بودیم!

رستنی ها کم نیست، من و تو کم بودیم

خشک و پژمرده و تا روی زمین خم بودیم

گفتنی ها کم نیست من و تو کم گفتیم

مثل هذیان دم مرگ چنین درهم و برهم گفتیم

دیدنی ها کم نیست من و تو کم دیدیم

بی سبب از پاییز جای میلاد اقاقی ها را پرسیدیم

چیدنی ها کم نیست من و تو کم چیدیم

وقت گل دادن عشق روی دار قالی

بی سبب حتی پرتاب گل سرخی را ترسیدیم

خواندنی ها کم نیست من و تو کم خواندیدم

من و تو ساده ترین شکل سرودن را

در معبر باد با دهانی بسته وا ماندیم

من و تو کم بودیم، من و تو اما در میدان ها، اینک اندازه ما میخوانیم

ما به اندازه ما می بینیم ما به اندازه ما می چینیم

ما به اندازه ما می گوییم ما به اندازه ما می روییم

من و تو کم نه که باید شب بیرحم و گل مریم و بیداری شبنم باشیم

من و تو خم نه و درهم نه و کم هم نه که می باید با هم باشیم

من و تو حق داریم در شب این جنبش نبض آدم باشیم

من و تو حق داریم که به اندازه ما هم که شده با هم باشیم

گفتـــــــــــــــــــــنی ها کـــــــــــــــــــــــم نیــــــــــــــــــــــــــــــــست!




لینک مستقیم دانلود آهنگ فرهاد>>> من و تو >>>> آلبوم خواب در بیداری

حتماً گوش کنید!

نظرات 96 + ارسال نظر
zss یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:54

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
اولللللللل
جان...عاشق فرهادم البته میدونی که دل به دل راه داره
خیلی قشنگ بود پروین جون...انتخابت 20 ه

سلااااااااااااااااااااام zss
یوهوووووووو اول شدی
وای خیلی خوشحالم که خوشت اومد.
منم خیلی صدا شو دوست دارم
آره دل به دل راه داره
ووووووووووی شرمنده فرمودی
سلیقه تو هم 20 ه

نونوچه یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:00 http://nonoche.blogsky.com

میدونم افل نیشتم
میدووووووووووووووووووووووووووونم ولی بهترینم
هه هه هه هه جوجه هسته ای من خط دوم رو جدی نگیر دچار تب نونوچه ای شدم

نونوچه جونم دوووووووووووم شده
کاملا درسته
اتفاقا من خط دوم رو بیشتر جدی گرفتم
چقده درست میگه این تب نونوچه ای

تنهاترین یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:03 http://tanhatarin109.javanblog.com/

من و تو حق داریم که به اندازه ما هم که شده با هم باشیم.

سلام خییییییییییلیییییییی قشنگ بود. کاش ما همیشه بتونیم قدر چیزهایی که داریم رو بدونیم...


من آپم و یه پست طولانی گذاشتم اما نظر دیگران در مورد این پست برام اهمیت داره پست بشتاب

سلام. چه سرعت بالا اومدی
مرسی.خوشحالم خوشت اومده
کافیه به خاطر تمام چیزهایی که داریم از خدا تشکر کنیم
اوه سرعت بالا هم که آپ میکنی
بشتابم نظر بدم

سحر یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:54 http://acnc.mihanblog.com/

سلام ..من میخواستم اول باشم!!
عجب بهانه ای جور کردی دختر .....
خودن یه شعر زیا اونم تو عصر بهاری..

دیدنی ها کم نیست من و تو کم دیدیم

این بهانه است ...
من و تو حق داریم که به اندازه ما هم که شده با هم باشیم...
چقدر قشنگه این شعره ...
آپ عاااالی بود ...
باز ممیام

سللللللللللللللام سحری خانوم
اوخی! نه که من بازدیدم خیلی بالاست باید زود بیای تا اول بشی آره بهانه ی باحالی بودوووووی چه باحال خوندن یه شعر زیبا تو عصر بهاری
من و تو حق داریم در شب این جنبش نبض آدم باشیم
آره خیلی خوشگله
مرررررررررسی
آخ جون بازم بیاااااااااااااااا

فرانک یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:21 http://fjoon.blogfa.com

به سلااااااااااااام داوشی جونمنبودی کوجا بودی دلم تنگ بودمی

من و تو کم بودیم....کی گفتس هر کی گفتس غلط کردس

خوجگل بود

وووووووووی داوشی جونم اینا امده
نبودی نبودم! توهستی که هستم!
چرا خیلی هم من و تو کم بودیم
تو خوجگل تری بقوری
مرررررررررررررررسی

رضا یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:25 http://manam.blogsky.com

چقــــــــــــــــــــــــــــد قشنگ

به به!

وای وای!!!!
آره خیلی هم قشنگ!!
پستم عالی بود
مرسی ازاینکه میای سر میزنی

مه لقا یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:35 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام...
خوبی گلم؟؟؟
ای جان فرهاد..
میدونی یهو این فکر به ذهنم رسید چطور به یادفرهاد افتادی!!!
اتفاقا دقیقا۲۹اسفند یه مستندازفرهاد نشون میداد که بیچاره چقدر زود مرده...
من گنجشکک اشی مشی رو که خوندم دوست دارم
دستت درد نکنه گلم

سلااااااااااااااااااااااام مه لقا جونم
خوووووووووووووبم عزیزمتو چطوری مطوری؟
ووووووووووی تو هم فرهاد میگوشی؟
من یه 7-8 ماهی میشه که زدم توی کار فرهاد!
3 تا از آلبوم هاشو دارم. هی میگوشم از لحن صداش و مدل آهنگاش و شعراش خیلی خوشم میاد.
من ندیدم این مستند رو که میگی
آره گنجشگک اشیمشی ش هم قشنگه. ساده اما پر محتوا
مرسی عزیزم. دست تو هم طلا که میای میکامنتی

نسیم دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:37

سلام خوبی؟شعرت دوست داشتی بود مثل خودت
چیز دیگه ای به ذهنم نرسید ،خب دیگه فعلا

سلاااااااااااااااااام نسیم خانومی
مرسی عزیزم خیلی خوشحالم کردی که اومدی
مررررررررررررررررررررررسی

maria cullen دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com

سلام عزیزم وااااااااااااااای من خیلی بچه ها رو دوست دارم
البته به شرط اینه بامزه باشنو نق نرنن
آخی منم که دیگه ای میخونم تو هم که به به درگیری
منم دوست دارم فعلا

سلام مریم جونم
وای چه شرط سختی برای بچه ها گذاشتی
بچه اگه نق نزنه چی کار کنه
آره دیگه درگیری ها منتظر می مونن تا امتحانا شروع بشه اونا هم شروع بشن
مرررررررررررررسی مریم جونم

فرانک دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 http://fjoon.blogfa.com

وووووووووووی راست میگوی

به داوشی جونم اینا
بـــــــــــــــــــــــــله که راست میگم

رضا دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:44

اه اه!

ببین خودشو چجوری تحویل میگیره؟!

بابا یواشششششششششش!

خیلی هم به به
اگه من خودمو تحوی نگیرم تو تحویل میگیری
باشه یواااااااااااااااااااااااااااااااااااااش

ستاره ی تنها دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:47 http://www.be-sadegie-sokoot.blogfa.com/

سـلام پرویـن خوشکلـه!

خوبـی عزیـزم؟

چـه شعـرای قشنگـی انتخـاب میکنـی!

آفـریـن بـه ایـن سلیقـه!

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام ستاره جونم
خوووووووووووبم تو چطوری؟
معلومه دیگه آدم که دوستای به این خوبی داره باید سلیقه اش هم خوب باشه
مرسی گلم

وحیده سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:31

سلاااااااااااااااااااااااااااااام!
شه طوری گل من؟
چه میکنی با درد عضلات حاصل از کوه نوردی؟!!!!
وووووووووووووووی!عجب آپی!!!
فرهاااااااااااااد!!!
آخی! عکسشو ببین!
بنده خدا معلوم نیست چه مشکلی داره که مثل من دپرسه!!!!!
________________________________
من پذیرفتم که عشق افسانه است
این دل درد آشنا دیوانه است
می روم شاید فراموشت کنم
با فراموشی هم آغوشت کنم
می روم از رفتن من شاد باش
از عذاب دیدنم آزاد باش
________________________________

راستی ببخشید که به خاطر من از پارک موندی ها!!!
الهی!من ازت ناراحت نیستم! عصبانی بودم که رفعش کردم!
برام دعا کن!
دووووووووووووووووووووووووست دارم
تا بعد...

سلااااااااااااااااااام بلای خودم
خوبم . یه کم پاهام درد میکنه و مغزم به خاطر اینکه داشتم فیزیولوژی میخوندم
وای نمیدونی که میشینم پا میشم جونم در میره
آره فرههههههههههههههههههههههههاد
خیلی بد جور از این آهنگش خوشم اومده
با صدای بی صدا مث یه کوه بلند مثل یه خواب کوتاه..
یه مرد بود یه مرد...
غمگین و بود و خسته، تنهای تنها..
بلا شعر غمگین گذاشتی
نه گلم تو ببخش که ناراحتت کردم
خدا رو شکر که ناراحت نیستی
ولی خیلی خوب رفعش کردی
باشه ناناسی. حتما دعا میکنم
یه دنیا آرامش و شادی
منم میدوسمت جیگلی
تا زووووووووووووووووووودی بیا دوباره

وحیده سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:37

راستی میل هایی رو که فرستاده بودی رو گرفتم!
جالب بودن...

خیلی خوشحالم که خوشت اومده
به قول نونوچه:
دوووووووووووووووووووووووشمت دالم
بوس بوس

رضا سپه وندی سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:44 http://rsepahavndi.bloghaa.com

داره از ابر سیا خون می‌چکه!
جمعه‌ها خون جای بارون می‌چکه!

نفس‌ام در نمی‌آد، جمعه‌ها سر نمی‌آد!
کاش می‌بستم چشامو، این ازم بر نمی‌آد!

عمر جمعه به هزار سال می‌رسه،
جمعه‌ها غم دیگه بی‌داد می‌کنه،
آدم از دست خودش خسته می‌شه،
با لبای بسته فریاد می‌کنه

مرسی از انتخابت
خیلی با این تاپیکت حال کردم
دستت درد نکنه

آخی!
شعره و آهنگ جمعه اش رو هم خیلی دوست دارم.
کلا خودشو، شعرش رو آهنگ هاشو، لحن خوندنشو همه رو دوست دارم
خواهش دارم منم مرسی از انتخاب خودت
چه خوب که حال کردی
خیلی از این شعره خوشم اومد. من و تو کم بودیم .
چون واقعا هم همینه. همیشه خودمون رو دست بالا میگیریم و به اطراف مون کاملا بیتوجه میشیم و همه چی رو فراموش میکنیم
دست تو هم طلا

فرانک سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:24 http://fjoon.blogfa.com

باز این دوباره رفت

سک سک
من اوووووووووووووووووووووومدم
چطوری داوشی جونم؟

ستاره ی تنها سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:02 http://be-sadegie-sokoot.blogfa.com

قربونـت بـرم عزیـزم!

ممنـون بابـت جملـه قشنگـی کـه نوشتـی!

گولـه گولـه انـرژی مثبـت دریافـت کـردم!

خدا نکنه ستاره جونم
خواهش دارم. نوشته ی خودت باعث شد این جمله یادم بیاد
واااااااااااااااااای چقدر خوشحالم که انرژی مثبت دریافت کردی اونم گوله گوله
ایشاالله همیشه پر از انرژی مثبت باشی گلم

فرانک سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:09 http://fjoon.blogfa.com

وااااااااااااااااااااای سلااااااااااااااااامخوبه خوبم
منو عشقنه بابا اهنگ بنیامینو داشتم گوش میدادم معنیشو دوس داشتم تو وبلاگم نوشتم همین به جان تو[:S025:}
چه خفلا از دخملای دانشگاه

به سییییییییییییییییییییییییییییلوم داوشی خودم
هووووووووووووووووووووررررررررررررررررررررررررا بقوری جونم حالش خوووووووووبه آره کلک!!!! ما خودمون هفت خطیم هااااااااا آهان همین! چیجوری از محتوی ش خوشت اومد؟؟؟ چون جون منو قسم خوردی باور میکنم
والا خبری که نیست، چه برسه ه خفر!!

مه لقا چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:34 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام....
بهشت وجهنم بودن این دنیا که گفتی برام خیلی جالب بود
باید بهش فکر کنم۱
قربونت برم عزیزم.اره من فرهادو اون موقعه دیدم
خدارحمتش کنه

سلام مه لقا جونم
وااااااااااای راست میگی پس عجب حرف حکیمانه ای زدم
این بود نگاه یک روانشناس به زندگی
خدا نکنه گلم پس تقریبا همزمان با فرهاد آشنا شدیم
من که از آهنگاش نهایت لذت رو میبرم. خدا بیامرزش ایشاالله جاش اون دنیا خوب خوب باشه

رضا چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 http://www.srn2010-1370.blogfa.com

سلام
وبلاگ باحالی داری
خوشم اومد
یک خسته نباشید بزرگ
به منم سر بزنی خوشحال میشم

سلام
هر چند که میدونم که ....ولی مرسی
دست شما مرسی
اومدم همین الان سر زدم یه نظرم گذاشتم
شما هم خسته نباشی

فرانک چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 http://fjoon.blogfa.com

نه پس داداش بیا شک کنبه من اعتماد نداریمردم

برو بقوری ما رو سی نکون

نه داداش گفتم شک نکردم اوخی دل داوشی شکست
بقوری سیا کاری بلد نیست

فرانک چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 http://fjoon.blogfa.com

شوما دوباره از خودت شعر در وکردیراستی چه خفلا از مولانا جون بچه ی محکمتون؟

بوووووووووووووووووووووووووس بقوری

مگه بده؟؟ مولانا جونم و بچه محکمون خوبن
سلامت دارن خدمت شما
مررررررررررررررررررررررررررررسی داوشی جونم

بیتا چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:30

سلام دوست گلم

خوبی؟دلمان بسی فشرده شده بود زیاد

من عاشق فرهادم یعنی خیلی قشنگ می خونه و ترانه هاش همه مضمونشون قشنگن...نه مثل این خواننده های امروزییی


واسه متن قشنگی که انتخاب کردی ممنونم

شاد و پیروز باشی

سلام بیتا خانومی
خوبم عزیزماوخی! دل منم تنگولیده بود
وااااااااااااااای چه باحال تو هم فرهاد و دوست داری
آره کاملا باهات موافقم
خواهش دارم باید ممنون شاعرش باشیم
مررررررررررررررررررررسی عزیزم
پایدار باشی و سلامت

وحیده چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:18

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
چطوری رفیق؟
اوخی!اوخی!! چه بد بدن درد گرفتی!!
من از تو کم تر درد دارم! یعنی برام خوشاینده!
ووووووووووووووووی!فرهاد نابغه موسیقی بوده! من که عاشششششقشم!
من آهنگ جمعهء فرهاد رو با سوتش میخواااااام!!
هرچی سرچ کردم پیداش نکردم!! از بس قدیمیه!! مال سال1350 س!!
تو هم باید منو ببخشی!
بهت گفتم،زنگ زدنم واسه تخلیه شدنم نبود!!
فقط خواستم عمق فاجعهء روحیه منو ببینی و به مژگان هم منتقل کنی!! میدونستم که رفته جشن،نخواستم اون روز اذیت بشه!!
ولی مثل اینکه برعکس شد!!!
هرچند آخرشم مژگان منو متهم به هرچی که لایقش نبودم کرد و... ولی مهم نیست!!
من به هیچ عنوان دلم نمیخواد به خاطر یه موجود فوق العاده بی خاصیت رفاقت طولانیمو خراب کنم!
من دوستون دارم!
همه چیز همین جا خاک میشه!!
فقط قول دادین دیگه باهام اینجوری رفتار نکنین!! یادتون نره، که اگه بره این بار چیزی ازم نمیمونه!!!
جدی گفتم دیگه نمیتونم تحمل کنم!!
__________________________________________
می خواهم و می خواستمت، تا نفسم بود
می سوختم از حسرت و عشق تو بسم بود
عشق تو بسم بود، که این شعلهء بیدار
روشنگر شب های بلند قفسم بود
آن بخت گریزنده دمی آمد و بگذشت
غم بود که پیوسته نفس در نفسم بود
دست من و آغوش تو،هیهات که یک عمر
تنها نفسی با تو نشستن هوسم بود
سیمای مسیحایی اندوه تو ای عشق
در غربت این مهلکه فریاد رسم بود
لب بسته و پر سوخته از کوی تو رفتم
رفتم،به خدا گر هوسم بود، بسم بود
__________________________________________

راستی امروز تولد مامانمه!
میخوام برم براش ششیرینی بگیرم!
الهی که فداش شم!!
بسته دیگه!!زیادی حرف زدم!!
وبت خط خطی شد!!!
دوووووووووست دارم!
تا بعد...

سلللللللللللللللللللللللللللللا بلا خانومی!
خووووووووووووووبم رفیق جونم
خدا رو شکر الان دیگه بدن درد ندارم خوب خوب شدم
درد خاطه انگیزی بود واسم
هووووووووووووووووووووووووووم
فرهاد نابغه بوده اوخی! من نشینیدم با سوت
منم میخوااااااااااااااااااااااااااااام
باید از طریق قانون جذب جذبش کرد
ووووووی خواهش دارم بلا میدونم گلم واسه تخلیه شدنت نبوده کار خوبی کردی که زنگ زدی و گفتیمن که واقعا عمق فاجعه رو درک کردم.
من به شخصه قوووووووووووووووول میدم که دیگه تکرار نشه
مژگان خیلی حال روحیش بد بود. یه خوده بیشتر با مژگان همدردی کن. تا حدودی داره اشتباه میکنه ولی توی بد موقعیتی گیر کرده.

معلومه که رفاقت مون طولانی میشه و هر روز عمیق تر هم میشه
ما هم تو رو خعییییییییییییییییییییییلی دوست دارم
باشه هرچی تو بگی
مطمئن باش که دیگه تکرار نمیشه
ووووووووووووی شعرش خوشگل بود
یه خوده کم تر از اون دفه ای غمگینه
آخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
تولد مامان جونت مباررررررررررررررررررررررررررررررررک
منم تولد مامانت تبریک میگم
خوش به حالت مامانت که دخمل به این خوبی و گلی داره
مرررررررررررسی عزیزم. منم خیعییییییییییییییلی دوست دارم
تاااااااااااااااااااااااااااا زودی دوباره بیا

ستاره ی تنها چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:52 http://www.be-sadegie-sokoot.blogfa.com/

چـه خـوب کـه تـو رو دارم ...

وااااااااااااااااااااااااای مرسی
حسابی شرمنده کردی
منم خعییییییییییییییلی خوشحالم که دوست گل و خوبی مثل تو دارم

سحر چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:12 http://acnc.mihanblog.com/

سلام...
میگم این آقاه کیه ؟ من نمشیناسمش!
اصلا بگو ببینم شاعر این شعر خوشگل کیه ؟
***
خواندنی ها کم نیست من و تو کم خواندیدم !
- راست میگه ..من کم خواندم ..خواندیها کم نبود !!!
مثل هذیان های دم مرگ ...تشبیه قشنیگه ...
من عاشق شعر های ریتم دارم !
راستی تو خوبی ؟

سلااااااااااااااااااااام سحری جونم
سحری این آقاهه رو نمیشناسی؟؟
فرهاده دیگه!! تو فکر یه سقفم!!!
نمیدونم شاعر ش کیه هرچی گشتم شاعرش رو پیدا نکردم منم چون خودم کم بودم و کم خواندم و کم گفتم و....
این شعر ور خیییییییییلی دوست دارم
آره هذیان دم مرگ خیلی تشبیه خوشگلیه
ووووووووووی چه باحال
مولانا سرشار از شعرای ریتم داره
راستییییییییییییییییییییییییییییی!!! من خیییییییییییییییییییلی خوبم چون تو رو دارم

سارا(سطورپرازسکوت) چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:36 http://saraengineer.blogfa.com/

سلام وقت بخیر
خیلیییی قشنگ بود
ممنونم

سلام سارا خانوم
وقت شما هم بخیر و خوشی
مرسی عزیزم. لطف داری
منم ممنون از تو که میای سر میزنی

نونوچه چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:35 http://nonoche.blogsky.com

سک سک!!!
وحیده جونی گفته آشتی کلدین... خووووووووووشحالم نانا

هوووووووووووووووررررررررررررررررررررررراااااا
آره نانایی منم خیییییییییییییییییییییییلی خوشحالم

Fatima چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:56 http://scent4.blogsky.com

دوسش دارم !

منم خیییییییییییییییییییییلی دوسش دارم

نونوچه پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 http://nonoche.blogsky.com

یوووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو جوجه هسته ای من
نانایی تو که خصوصی واسم گذاشته بودی!!! چلا یادت رفت چطوری میشه با نونوچه تماس گرفت؟؟!!
خیلی ماهی عزیزم
بووووووووووووووووووووووووووووووووس

هوووووووووووووووووورررررررررررررررررررررررا نونوچه جونمی
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاره نونویی!!! من اصلا یادم رفته بود
هووووووووووررررررررا الان میام حرف درگوشیم رو میگم
من نهنگ شدم دیگه نونوجونم
منم بووووووووووووووووووووووووووووووس

نونوچه پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 http://nonoche.blogsky.com

به وحیده جونی بگو وب بسازه
نمیدونم چطولی باید بهش سر بزنم

اوخی!
منم به وحیده جونم گفتم
نونوجونم نمیتونی باهاش چت کنی؟ اینجوری هم خوبه هاااااااااا

فرانک پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 http://fjoon.blogfa.com

سلااااااااااااااام بقوری خودم
نه داوشی مرده بودمولی تو که اومدی زنده شدم
باوشه قبول فوکولم
دوشمممممممممممممممممت دالم

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام داوشی جونم
ووووووووووووووووووووووی چرا من هی داوشی جونم رو میکشم
خب قول میدم که دیگه قصد جونت رو نکنم
ای من عاشق این لهجه ت ام
منم خعیییییییییییییییییییییییلی دوشمت دالم

رضا پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:31

شما عادت ندارین تو وبلاگتون یه چیزی بنویسین؟!

اولا که من یه نفر بیشتر نیستم
دوما! تو عادت نداری آدرس وبلاگت رو بذاری؟
در مورد پست هام هم بگم:
از قدیم گفتن: کم گوی و گزیده گوی چون دٌر!

فرانک پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 http://fjoon.blogfa.com

بقوری تو دختری؟من فک میگردم پسری وای خاک عالم ببخشید بت میگم داوشی

آره بقوری
واااااااااااااااااااای انقده دوست داشتم داوشی یه نفر باشم
دوست دالم بهم میگی داوشی

- - - li@ - - - پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 http://be-sadegie-sokoot.blogfa.com

سلام پروین خانم! خوب و خوش و سلامتین؟!

[یاد خاله نرگس و عمو پورنگ افتادم!! ]

ببخشید که سر نزدم! یه کم سرم شلوغه.

شعری که گذاشتید خیلی قشنگه!

چه آقای خوش تیپی! مرسی که به یادم بودید.

به به سلام علی آقا هم خوبم هم خوشم هم سلامت
خاله نرگس و عمو پورنگ!!!؟؟؟
چی شد که یاد اینا افتادید؟
خواهش دارم. همین که میاید برام ارزش داره
مرررررررررررررررررررررررررسی
این آقای خوش تیپ فرهاد ه دیگه
خواهش دارم. منم مرسی که سر میزنید

محمود عراقی پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

سلام
خوب بود اما تو اولین سطر موندم
رستنی ها کم نیست، من و تو کم بودیم
اصلا این سطر با مثلا این سطر
خواندنی ها کم نیست من و تو کم خواندیدم
برام همخوانی نداشت
البته همین سطر
خواندنی ها کم نیست من و تو کم خواندیدم و سطر های مشابه خیلی خوب بودند
ممنونم از دعوتتون
راستی یه آپ خاص و عجیب و سخت و البته حرفه ای کردم و به کمک شما و خیلی های دیگر نیازمندم

سلااااااااااااااااااااااااااااام
درسته شبیه بقیه نیست اما به نظرم اینجوری بهتره!
آخه با مصرع بعدش قشنگ تر میخونه.
کلا شعر خیلی قشنگیه. مفهوم شعرش رو خیلی دوست دارم.
اگه دعوت نکنم که نمیاید که!!مرسی که اومدید
اووووووووووه چه جالب بیام ببینم چه خبره

فرانک پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:59 http://fjoon.blogfa.com

یه دفعه این نونو گفت چرا به پروین میگی داوشیمن گفتم پروین کیه؟
هیچی دیگه برام گفت منم تازه دوزاریم افتاد
اخه مثه پسرا حرف میزنی فک نمیکردم دخمل باشی خوب چه بهتر داوشی جونم

آهاااااااااااااااااااااااااااااان پس نونو منو لو داده
از اونجایی که من دختر شیطونی م و بیشتر با داداشم بشین و برخاست دارم حرف زدنم این جوری شده
هووووووووووووورررررررررررررررررررررررا داوشی جونم

نسیم از بهشت جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:46

سلام
خوبی؟
شعر زیبایی بود
راستی خوش به حالت که اینقدر با داداشت صمیمی هستی

سلام
خووووووووووووبم
مرررررسی
وووووووووووووووووی بازم مرسییییییییییییییی
آره من با داداشم راحتم! البته نه خیلی زیاد!

مرغ عشق جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 http://www.yardeli.blogfa.com

سلام.وب زیبایی دارین.از طریق نونو چه باهاتون اشنا شدم.خوشحال میشم دوست بشیم وتبادل لینک داشته باشیم.

سلام
مرسییییییییییییی تو وب زیبا تری داری بلا خانوم اوهوووووووووووم اسمت ودیده بودم وووووووی چه باحال
موااااااااااافقم لینک شدی

رضا جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 http://www.srn2010-1370.blogfa.com

سلام
ممنون سر زدی
بچه ها قلبشون مثل اینست
صاف و ساده
تازه
حالا میبوسیدیش دیگه
گناه داشت
مطالبتو کامل دیدم
همش قشنگ بود

سلام آقا رضا
خواهش دارم وب خودت باحاله
آخی آره بچه ها قلبشون صاف و مثل آینه اس نه دیگه این یه کار از من بر نمیاد من گناه نداشتم اونوقت
ووووووووووووی مرسی
چشمات قشنگ میبینه

سحر جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:10 http://acnc.mihanblog.com/

سلام ...قولت چی شد پس ؟
زووود باش دیگه دختر ....

سلام سحری
قوووووووووول؟
اومدم کد آهنگ و پیست کنم اما بلد نبودم کج باید پیست کرد
دانلودش رو گذاشتم
زود باشیدم

نسیم از بهشت جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:49

نامرد

وووووووووووی چلا؟؟؟
دخمل بد این همه میای لا اقل آدرس خونه ون رو هم بذار دیگه

سارا(سطورپرازسکوت) شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:27 http://saraengineer.blogfa.com/

سلاممممممممم
وقت بخیر
خوشگل بودممنونم

سللللللللللام سارا خانومی
وقت تو هم بخخخخخخیر و خووووشی
خواهش دارم . مرررررررررررسی

المیرا بی خیال شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:13 http://www.yshmm.persianblog.ir

سلام به منم سر بزن...

سلاااااااااااااااااااااااام اومدم سر زدم

نازنین شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:59 http://hamechiohichi.blogfa.com

بسیار زیبا بود
آپمممممممممممم

مرررررررررررررررررررررسی
اووووووووووووووووووووومدم

محمود عراقی یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

سلام
ممنونم از توضیحاتی که دادید...تصاویر رو دیدین یا نه....اگه ندیدید سعی کنید ببینید خیلی زیبا هستند...سه تا راه است برای دیدن اون تصاویر براتون میگم اومیدوارم بتونید ببینید.
۱. سخت ترین راه: باید اونقدر رو تصویر تمرکز کنید تا عکس ها دیده بشه البته بدون پلک زدن.
۲.راه معمول: تصویر رو بیارید جلوی صورتتون و بعد یواش یواش از تصویر فاصله بگیرید و تا فاصله ی سی سانتی هرچه یواش یواش تصویر رو از خودتون دور کنید بهتر میتونید ببینید...البته نباید پلک هم بزنید تو اینمدت
۳.ساده تر یا سخت ترین راه: تصویر رو تو فاصله ی س سانتی متری قرار بدین و بعد انگشتون رو تو فاصله ی ۱۵ سانتی بین تصویر و چشمتون قرار بدین در الی که به انگشتتون نگاه میکنید فکرتون رو هم رو تصویر متمرکز کنید هر وقت دیدین تصاویر داره به هم میریزه رود به تصویر نگاه کنید و انگشتون رو بکشید کنار که اونوقت توصویر براتون دیده میشه....البته اینجا هم نباید پلک بزنید...امیدوارم موفق باشید.

سلام آقای عراقی.
خواهش دارم.من هرچی سعی کردم نتونستم ببینم.اینا یه قلق خاصی داره دیدنش. هنوز کشفش نکردم.این راه هایی که گفتید رو هم امتحان کردم اما بازم نتونستم. من میخوام ببینم این تصاویر رو باید بیام یه صحبتی بکنم
ممنون که راه های مختلفی رو گفتید.
بازم سعی میکنم امیدوارم بالاخره موفق بشم

فرانک یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 http://fjoon.blogfa.com

اهنگه پایه بود

هوووووووووووووووووووراااااااااااااااااا
داوشی جونم خوشش اومده
خیییییییییییییلی خوشدله اس

- - - li@ - - - یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:52 http://ali-07.blogfa.com

ببخشید تو رو خدا ...!

دسته گلای یکی دیگه رو ما باید جمع کنیم!

یکی اومده از کامپوتر من استفاده کرده و آدرسه خودشو وارد کرده!

میشه درستش کنید؟!

خواهش دارم
اشکال نداره شما ناراحت نباش
باید دور کامپیوتر رو سیم خار دار بکشی
البته اینجوری یه مشکلی داره!!! اینکه خودت هم نمینتونی واردش بشی
این آدرسه که دست من نیست
چیش رو درست کنم

وحیده یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:13

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
من از شمال اووووووووووووومدم!!
چطوری نانایی؟
این مدت که من نبودم خوش گذشت؟
جات خالی لب دریا که بودیم خانواده ها نشسته بودن،یه یارو هم بود احتمال بالا!!! وای وای!! وای وای!!
اونجا پر قاصدک بود، یاد تو و مژگان افتادم!!! هی فوتشون کردم!!!
اووووهووووم! با سوت!!!
انقده قشنگه!! اگه اینو بشنویی دیگه اینی که داری رو گوش نمیدی!!!
من که عاشقش شدم!! ولی حیف که موجود نیست!!
قانون جذب؟؟؟
هوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم!!
آفرین دختر خوب، دیگه تکرار نشه لطفا!!!
مامانم که کمه!!! کل خاندان و فامیل و هفت پشت و بقالی سر کوچه و بقالی خیابون بالایی و پایینی و تمام اهل محل و استان تهران و کل کشور و... خلاصه تمام این کرهء خاکی باید قدر منو بدونن!!!!!!!!!!
عجب نوشابه ای بود!!!!!!!
مژگان چرا حالش بده؟؟؟
از دست من؟؟؟ نه!!! یا این جنس بُنجُل؟؟؟
چرا اشتباه میکنه؟؟؟ زودی روشنم کن که تو تاریکی بدجور دارم گیج گیج میزنم!!!!
___________________________________________
اگه خاکم، اگه سنگم، اگه دلتنگم
باخودم، با تو و این فاصله می جنگم
اگه کابوس، اگه رویا، اگه بیدارم
تو رو تنها، تو رو تنها، تو رو می بارم
اگه رودم، با تو بودم، به تو دل بستم
من از این من، من از این تو، از همه خستم
اگه بغضم، اگه گریه، اگه می بارم
کی می دونه سر رو دوش کی می ذارم؟؟؟
تب سرد و همه درد و من شبگردُ
کی می دونه، کی می فهمه حال این دردُ
گل و پرپر کن عزیزم، چشامو تر کن
منو باور کن عزیزم، منو باور کن
آی خدای نفسای منِ سرگردون
»»»به همون روز تولد منو برگردون«««
__________________________________________

مامانم هم بابت تبریک تشکر کرد نانایی!!
دوووووووووووووووووووووست دارم
تا بعد...

سللللللللللللللللللللام وحیده جونمی
هوووووووووووووووووووووووررررررررررررررررررا
وحیده جونمی برگشته خوووووووووش اومدی بلا
خوووووووووووبم بلا ولی از بس با اندیشه کلنجار رفتم حالم این شکلی شده
مگه میشه بدون تو خوش بگذره
به تو خوش گذشت؟؟؟؟؟ لب دریا؟؟؟
اوه اوه لب دریا و احتمال بالا
آره وای وای
آخیییییییییییییییییییییییییییییییی!
منم اینجا هی فرهاد گوش میدادم یاد تو میکردم
آره حیف که موجود نیست
ولی من با قانون جذب بالاخره از رادیو میشنومش
یهو دیدی تونستم ضبطش هم بکنم
چشم ناناسی
بــــــــــــــــــــله بــــــــــــــــــــــله
مخصوصا بقال سر کوچه که هی ازش خرید میکنی و هی از جلو رد میشی
من این نوشابه ها با طعم بهار نارنج رو دوست دارم
مژگان جور خاصی حالش بد نست
همون درگیری های همیشگیشه.
مگه کاری کردی که میگی ازت ناراحته؟
امروز داشتم بهش میگفتم خودتو زجر کش میکنی با این همه فکر و خیال
مژگان باید با یکی حرف بزنه تا راحت بشه. سیستم فکریش بهم ریخته. همه چی رو با هم قاطی میکنه همه چی رو به جای هم برداشت میکنه خدا کنه یه جری سر عقل بیاد و بشینه حرف بزنه و دنبال ایجاد آرامشش بیوفته
اوووووووووووخی چه شعر باحالی
وووووووووی چه خوب
چه مامان خوبی داری
تولدش خوش گذشت؟ چی براش کادو گرفتی؟
راستی یه خوده از نمره میان ترم ها اومده
کارت ورود به جلسه هم اومده
منم دوووووووووووووووست دارم بلا
تا زودی دوباره بدو بیااااااااااااااااااااااا

نونوچه یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:36 http://nonoche.blogsky.com

مشکل تماسم با وحیده جونی حل شد
خودتم میدونی چطوری
میسی جوجه هسته ای من
وحیده جونی یه اس خوشدل فرستاد... فردا آپش میکنم
دوووووووووووووووووووووووووشمت دالم ناناسی
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس

هووووووووووووووووووووررررررررررررررررررررا
جوجو هسته ای مشکل گشااااااااااا ست دیگه خواهش دالم نونوچه جونمی آخی وحیده جونی اس های خوشدله ای میفرسته
منم دوشتت میدالم
مااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد