شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

باور..

تو انسان فوق العاده ای هستی


فقط باور نداری!


                               

نظرات 41 + ارسال نظر
رضا شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 19:05 http://manam.blogsky.com/

خالیه؟!!

یهو دستم رفت روی گزینه انتشار
حالا که متن داره و یه عکس خوووووووشگل

مرغ عشق شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 19:24 http://www.yardeli.blogfa.com

وااااااااااااااا پروین جونم!
جریان این پستت چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هییییییی! جیگلی دستم اشتباهی رفت روی گزینه انتشار پست الکی گذاشتم
تیترش و زده بودم ولی متنش و ننوشته بودم هنووووووز
حال که پر شده خوووووووووبه؟؟؟

رضا شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 23:34 http://manam.blogsky.com/

یه جور میگه متنش که انگار واقعا متن درست حسابی داره!

حالت گرفته شد. نه؟!

پس چی که متن درست و حسابی بود
تازه یه چیزی هم اون ور تر بودبه مثت محور مثبت ها اشاره کردم
هیی اگه تونستی حال مو بگیر

رضا سپه وندی یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 00:20 http://rsepahvandi.com

سلام عیدتون مبارک
خوبید؟
میخواستم یه خبر خوب و توپ بدم
وبلاگم امشب تو این شب مبارک تبدیل به سایت شد
حالا از شما دو درخواست داشتم
لینک من به اسم وب سایت شخصی رضا سپه وندی
تغییر بدهید
و آدرسشم به ادرس زیر تغییر بدید
rsepahvandi.com
آدرس شما ثبت شده است
با تشکر رضا سپه وندی
لطفا این عمل انجام بدهید
و دوست دارم با حضورتون من دل گرم کنید
پس منتظرتونم
با تشکر

این واسه همه لینکا نوشتم
ولی تو دعوتم کرده بودی واسه خوندن پستت
خیلی جالب بود ساده و زیبا
دستت درد نکنه
مرسی که این همه شرمندم میکنی و همیشه میفتی تو زحمت و کمکم میکنی و نظر هم میزاری
مرسی
ایشالا که بتونم جبران کنم
راستی حتما سایت و پست جدیدم بخون
مرسی

سلامممممممممم
یهو تعجب کردم چرا انقدر رسمی صحبت کردی
نکو واسه همه لینک دونی هات نوشته بودی
ولی خوب بود
واقعا! مرسی
دست تو هم طلا که پست های باحال میذاری
خواهش دارم. دشمنت شرمنده
چه زحمتی؟ کاری نکردم که
چیکار کنم دیگه مگه میشه پستت رو خوند و نظر نذاشت
اونم من که راجع به همه چی نظر میدم
شیرینی بخر تا جبران بشه
اووووووووووکی!همین الان اومدم خوندم
خواهششششششش!

zss یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 00:55

سلاااااااااام...
هههههههه بچه ها رو سرکار گذاشتی؟؟؟

جدی میگیییییی؟؟؟؟ واقعا فوقالعاده ام
عکست خیلی جالبه خاله

سلاااااااااااااااااام zssجووووووووونم
بـــــــــــــــــــــــــــــــله پس چی بلا خانوم
این همه عکس خوشگل میندازی یکی از نشونه های فوقالعاده بودنته دیگه
مرررررررررررررررررررسی خیلی دنبال یه عکس مرتبط گشتم که اینو پیدا کردم خوبه واقعا؟

محمود عراقی یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

سلام
اول در مورد پست جدید بگم گالیله خودش رو باور داشت ولی جامعه قبولش نداشت...گاهی وقت ها جامعه باید فرد رو باور کنه..تو تاریخ مثل اینها زیاد است....فردوسی اینطوری بود بعد از این که با فقر شدید مرد صدها شتر طلا آوردند و گفتند کتاب خوبی نوشتی یا مثلا امیرکبیر اینطوری بود...یا مثلا مسعود سعد اینطوری بود یا مثلا همین پیامبر خودمون حضرت محمد(ص) و همه امامها اینطوری هستند ...خودشون رو باور دارند ولی جامعه باورشون نمیکنه و نکرد
......
در مورد گوشی هم خیلی خوشم میاد این کار رو بکنم هر جا که میبینم با گوشی عکس انداخته اند میرم و مدل گوشی رو میگم...چون رو خود عکس نوشته ولی خیلی ها نمیدونند. بعد نوشتید هییی...انگار از گوشی راضی نیستید...زیاد دنبال گوشی با امکانات نباشید گوشی هرچقدر پیچیده امنیت کمتر.
....
در مورد هندونه...این هندونه هایی که دارند میفروشند از جنوب و از سیستان و بلوچستان میارند...مال ما نیست...

سلام آقای عراقی.
دقیقا همینه. مهم اینه که آدم خودشو باور داشته باشه. اون وقت هیچی نمیتونه مانع پیشرفتش بشه. همین گالیه و فردوسی و حتی پیامبر خودمون با وضعیت فرهنگی جامعه روزگار خودشون، تونستن شاهکار هایی رو به وجود بیارن که تا دنیا دنیا س پا برجا بمونه. ااگه جامعه این افراد رو قبول داشت و قبول میکرد خیلی جلو تر از اینی که هست، بود.

چه جالب من نمیدونستم که مدل گوشی رو عکس زده میشه.
نه! من از گوشیم راضیم. از گوشی های امکانات بالا خوشم نمیاد!
دوست ندارم گوشیم امکاناتی داشته باشه که نتونم ازش استفاده کنم یا به کارم نیاد. همین که برنامه میخوره خیلی خوبه.
منظورم از هیییی! خنده بود یه چیزی شبیه همون هه هه هه!!

فکر کنم چون جنوب هواش گرم تره هندوانه هاش هم زود تر میرسه.

نسیم یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 http://adatnakon.blogfa.com

سلام
من بارو دارم که فوق العاده هستم

خواستن توانستن است

مراقب خوبیات باش

دوس جونم بروزم منتظرتمااااا

سلاااااااااااااام نسیم جونم
فقط کافی آدم باور کنه که فوقالعاده اس اون وقت دیگه هیچ مشکلی نمیتونه مانع رسیدن به اهدافش باشه
دقیــــــــــــــــــــــــــــقا
مرسی عزیزم. تو هم مراقب خوبی هات باش
هووووووووورررررررررررررررا آخ جونمی الان میااااااااااااااام

شادی یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 17:06 http://wordsofshadi.blogsky.com

سلام پروین جونم. خوبی عزیزیم؟
عیدت مبارک
با جمله ای که نوشتی کلی حال کردم. واقعاً... فقط کافیه آدم خودشو باور داشته باشه. بعدش هم نسبت به خودش احساس رضایت می کنه همین هم باعث می شه خودش رو آدم خوشبختی ببینه.

سلااااااااااااااااااام شادی جونم اینا
خووووووووووبم جیگری
مرررررررررررسی
آره دقیقا همینه که میگی وقتی به فوقالعاده بودن و منحصر به فرد بودن خودمون شک میکنیم اون وقت از همه چی دلسرد میشیم. ولی اگه باور داشته باشیم دیگه هیچی نمیتونه مانع پیشرفت مون بشه

وحیده دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:35

سلام!
چطوری؟
۲دفعه این نظرو گذاشتم!! ثبت نمیشد!!
کاملا!! از چپ به راست ٬ از راست به چپ٬ از بالا به پایین ٬ از پایین به بالا... خلاصه همه جوره موافقم!!!
آپ باحالیه!! مختصر و مفید!!!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آروم آروم چشامو روی هم میذارم
گذشته ها رو یادم میارم
کنار اون همه خاطراتی
که از بدِ زمونه دارم
فریب دروغای آدمای اینجا
که ندارن خبر از فردا
رحم و وفایی به هم ندارن
تا بوده اینه رسم دنیا
آهای دنیا٬ دنیا ٬دنیا
دلم ویرونهء دستای تو دنیا
توی بازی زمونه شدم تنها
نفرین به تو دنیای بی وفا
اونی که دزد آرزومه خوش به حالش
که با همه بدی خوبه فالش
میدونم که یه روز غم میشینه
تو اون نگاه بی خیالش
کی میشه که زمین به ساز من برقصه
که از سکوت خدا بترسه
آتیش خنده رو شعله ور کن
که غم داره میزنه پرسه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دیگه تعطیلاته باید تند تند آپ کنی!
وای این شکلکه رو!! هیجانش منو کشته!!
کاری باری؟
فعلا...

سلااااااااااااااام نفس
منم خوبم جیگر تو چطوری؟ چه اوضاع و احوال؟
آخخخخخخخخخخخخخخخخخی 2 دفه نظر گذاشتی
دیگه با وضعیت اینترنت ایران بهتر از اینم نمیشه یه وقتایی هم مشکل از خود بلاگ اسکای ه
هووووووووورررررررررا وجیده جونمی از همه جهت مواااااااااااااااااافقه
ووووووووووی دیگه اعتماد به نفس رفت روی 2000!!!
خوشم میاد از جمله هایی که مختصر و مفید باشن
اوووووووووووخی این شعره هم خووووووووشگله
4 بیت آخرش خییییییییییییییلی قشنگه
آره دیگه . باید دست بجنبونم
هیییییییییی! عاشق هیجانم دیشب رفتیم پارک حریف کشی کردم.
حدود 3یا 4 ساعت مداوم والیبال زدم.
ولی با این حال تا خود صبح خوابم نبرد
کلا سیستم خوابم مختل شده باید یه سر و سامونی بهش بدم
دووووووووووووووووووسسسسست دارم جیییییییییییییییگی
بازم زودی بیاااااااااااااااااااااااااااااا

سحر دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:37 http://acnc.mihanblog.com/

سلام .
خداییش این اسم وبلاگت چقدر با متنات هم خونی داره
اشکالمون سر همین باور ه که گاهی میشیم این
چه عکسایی هم میذاری ها !
من این عکس و این جمله رو با اجازت میذارم تو گوگل پلاسم بقیه ام حال کنن ..

سلاااااااااااااام سحری
ووووووووووووی چقده خوووووووووووووب
آره خدا ییش
از عکسه خوووووووووشت اومد
دیگه اعتماد بنفسم داره میچسبه به سقف
خیلی خوشحالم که خوشت اومدم. خیلی دنبال یه عکس مناسب میگشتم که بهتر از این پیدا نکردم دیگه
مرررررررررررررررررررررررررسی سحری جونم

رضا سپه وندی سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 http://rsepahvandi.com

سلام خوبی؟
من هی پست میزارم ها،دیگه فقط برا روزنوشت ها خبر میدم مابقی خودت باید بخونی
ما دیگه با کلاس شدیم
ولی خاکی هستیم
در ضمن تو دو شیرینی خودت بده چشم منم شیرینی میدم
در ضمن همون که پیگیر هست کلی کاره
ممنون

سلام آقای باکلاس
خووووووووووبم
به به دیگه هی تند تند آپ میفرمایید
من که گفتم شیرینی میدم خودت نمیای اینجا
من تبرئه شدم
ای بابا شرمنده میفرمایید
خواهش. وقت کردم میام پست ها تو میخونم حتما

نسیم از بهشت سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 http://nasime.mihanblog.com

سلاااااااااااام
میدونم که هستم!:دی
خیلی هم باور دارم

سلااااااااااااااااااام نسیم اینا
خعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی خووووووووووووووووووووبه
اگه واقعا اینطوره که میگی از عمق وجودم بهت تبریک میگم
همین گفتنش هم خیلی میتونه مؤثر باشه

نونوچه سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 21:01 http://nonoche.blogsky.com

یووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو من اومدم ناناسی
این مار پله ست یا دارته؟!
دوووووووووووووووووووووشتت دالم هوارتایی

هوووووووووووراااارررررررررررررااااااااااااا نونوچه جونم اینا اومده دارته نونوچه جونم همون دارتیه که روحمون رو هدف گرفتیم و چپ و راست به سمتش نشونه میریم
منم دوووووووووووووووشمت دارم نونووووووووووووووویی

تنهاترین چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 http://WWW.TANHATARIN109.JBG.IR

سلام خاله پروین(خاله هسته ایی)!

خوبید شما؟ چند مدت نبودم و البته نباید هم باشم فقط اومدم عرض ادبی کرده باشم.

بازهم همون حدیث تکراری از مولا علی علیه السلام:

در شگفتم از کسانی که وقتی چیزی را گم میکنند, مدتها بدون نا امیدی همه جا دنبالش میگردند
اما
سالهاست که خود را گم کرده اند و از هیچ کجا سراغش را نمیگیرند

سلام آقای تنها ای خاله هسته ای رو خیلی خوب اومدی
خووووووبم منم چرا نباید هم باشی؟؟؟
ممنون که اومدی
دقیقا همینه بازم ممنون به خاطر حدیث

وی گروهی رادیو افلاین جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 http://radiooffline.blogfa.com/

ســــــــــــــــــــلام ســــــــــــــــــــــلام.........

رادیو افلاین تقدیم میکند

پشت در کیست؟!

یک مسابقه ی هفته ای از رادیو افلاین...
.
.
.
تعلل موجب پشیمانیست

سلاااااااااااااااااااااااااااام
اووووووووووووووووه چه مسابقه باحالی
بدون تعلل آمدم

المیرا بی خیال جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:51 http://www.yshmm.persianblog.ir

من میدونشتم فوقالعاده ام
باورم که دارم
دیگه دیگه اعتماد به نفسم که بالای خطه ــــــــــــــــــــــــــــ*

هووووووم راستیی اووووووجی ناناسم بیا اپم
فداتشممممممممممممم

هوووووووووورررررررررررررررا تو فوقالعاده اییییییییییییییییی
ماشاالله به این اعتماد به نفس
وووووووووووووووی الانه با کله میاااااااااااااااااااااام
خدا نکنه جیگی

مرغ عشق شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:15

یووووووووووهووووووووووووووووو
سلاام پروین قشنگم!
من اومدم بدو بیا مامانی!
پروین این نونو چشه!
چرا نیخواد بیاد
چلا ترک کرده
دلم براش یه عالمه تنگولیده!

یهوووووووووووووووووووووووو مامان مرغ عشقی برگشته
سلاممممممممممممم نفسسسسسسسس
الان دارم بدو بدو میااااااااااااااااااااااااام
نونوچه جونم آموزشگاه تدریس داره وقت نمیکنه بیاد تند تند
اوخییییییییی! میاد زووووووووووودی

نونوچه شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:09 http://nonoche.blogsky.com

از وحیده خبر ندالی ناناسی؟!

چرااااااااااااااااا خبر دارم
قرار گذاشتیم همدیگر و ببینیم
ناناحن نباش نونوچه جونمی میاد زووووووووووودی

نونوچه شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:10 http://nonoche.blogsky.com

یوووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو جوجه هسته ای من
خوفی جیگی من؟!
خیلی مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااهی
به وحیده جون اینا سلام برسون

دووووووووووووووووووووووشتت دالم هوارتایی

سلااااااااااااااااااااااااااااااام نونوچه جوووووووووونمی
خوووووووووووووووووبم نفسسسسسس
مرررررررررررررررررررررسی نونویی
اگه من ماهم تو خوووووووووووورشیدی
باااااااااااااااااااااشه حتمااااااااااااااااااااا
منم دووووووووووووووشت دالم هزااااااااارتای هوارتایی

نونوچه یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 http://nonoche.blogsky.com

کجایی ناناسی؟!

من همینجام نونوچه جووووووووووونم
دلم تنگیده بود. داداش داشتنم دردسره هااااااااا

سحر یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:43 http://acnc.mihanblog.com/

سلام ..
خوبی ؟
بازم ازین پستا بذار ..روحیه بده ..

سلااااااااااااااااااام سحری
خووووووووووبم
به روی جفت چشام

وحیده یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:44

سلاااااااام!!
چطوری نیناش ناش!!
خوش میگذره نانایی؟ تابستون و شب زنده داری و تعطیلی درس و...!!!
من که حسابی درگیرم با خودم و کتابم و حالم و...!!!
فکر کنم هیشکی مثل من تابستونشو با درس خراب نمیکنه!!! اشکال نداره باید خوند!! پس میخوانیم و میخوانیم و میخوانیم...
از کی دنبال چندتا آهنگ بودم فکر کنم ۹تا ۱۰تایی میشد!! به هر دری زدم پیدا نشد!!!!!
سپردن به این و اون - پرس و جو و... حتی دانلود هم جواب نداد!!!!!
چند روز پیش داداشیم چند تاCDآورد!!!گفت:اینا آهنگای قدیمی ه!!!!دوستم به زور داد گفت مال خودت، ببر گوش بده!!!
منم که خورهء آهنگ هیجان زده گفتم بده من گوش میدم!!!آهنگای ستار و آرف و مارتیک و معین و... خلاصه از شیر مرغ تا جون آدمی زاد از نوع آهنگ!!!
هر فایلی رو که باز میکردم یکی از آهنگایی رو که مدتها دنبالش بودم پیدا میکردم!!! وای که لذت و هیجانی بهم دست داده بود!!!
تازه کلی آهنگای قشنگ دیگه از بینشون جدا کردم!!
این جریان خیلی برام جالب بود که آهنگایی رو که میخواستم اینجوری به دست آوردم!!
به قول تو: این است قانون جذب!!!
_________________________________________
گفتی که من از طایفه سنگدلانم ... به خدا نه
یا عاشق این هستم و یا عاشق آنم ... به خدا نه
هرجا که تو رفتی و به هرکس که رسیدی
گفتی که من از قوم جدایی طلبانم ... به خدا نه
چون اهل سکوتم ، نه اهل هیاهو
تو تشنهء تعریفی و من، بسته دهانم
پنهان شده در زیر سکوتم هیجانم
تقصـــیر ز من نیست
دیوانهء تو اهل سخن نیست
هربار دلم خواست تا یک دله باشم
هربار دلم خواست حرفی زده باشم
دیدم که همان لحظهء گفتن نگرانم
تو تشنهء تعریفی و من بسته دهانم
لحظهء سوختنم، سینه افروختنم
عاشقی آموختنم، همه تقدیم تو باد
هی نگوحرف بزن، یک جهان شعروسخن
قصه های دل من همه تقدیم تو باد
شور و حال سازم، گرمیِ آوازم
شعر عاشق سازم، همه تقدیم تو باد
_________________________________________

خیلی دووووووووووووووووست دارم!
منتظر آپ جدیدت هستم.
تا بعد...

سلاااااااااااااااااااااام جیگملی خووووووووووودم
خوووووووووووووووووبم بلا خوش که تا حدودی آره خوش میگذره آره همیناش خوووووووووووووش میگذره
ولی چه میشه کرد با دوری و دلتنگی
هییی!!! آدم با خودش درگیر باشه ولی با دیگران درگیر نباشه
این درگیری رو میشه سر و سامون داد ولی اون نمیشه
به قول سهرابک همچنان خواهم خواند/ همچنان خواهم راند!
این فرهنگ هم مثل آمار برای من ، حوصله سر بره و لج در بیار
به به عجب اتفاق باحالی افتاده دیدی قانون جذب چه میکنه؟! ووووووی آهنگای معین و دوس میدارم آرف و چند تا شو! ستار و مارتیک نگوشیدم
مـــــــــــــــــــــنم میــــــــــــــــــــــــــــخوام
هووووووورررررررررررا به این لذت و هیجان
ووووووی چه شعر باحالی خوووووووووووووووشگل بوووووووووود
اینجاش که میگه:
تقصیر ز من نیست/
دیوانه ی تو اهل سخن نیست
منم خعععععععععععععععععلی دوست دارم و دلم برات تنگیده
دنبال آپ جدید میگردم ولی هنوز پیداش نکردم
ولی پیداش میکنم به زووووووودی
تااااااااااااااااااااا زوووووووووووووودی زوووووووووودی!
مثل فررررررررررررررردا

تنهاترین دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:53

سلام آپم

ســــــــــــــــــــــــــلام
بـــــــــــــــــــــــــــه چی عجب
میام حتما

violin دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:12 http://ariaviolin.blogfa.com

__ _█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
______█_________█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█

آپم و منتظرت

اووووووووووووخی چرا غمگین
میاااااااااااااااااااام الان

المیرا بی خیال دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:26

ســـــیلوم نـــــانـــــاســـــــــــــــی
خوفـــــی
هوووووم فقط 4 تومن
این همه رقصیدم فقط 4 تومن
الــــــــــبته بهم گفتن اصلش 5 مرداد یهنی 4 شنبه
میگن تو سالن بهت شاباش میدیم
راستی اپمممم جیگمل

سلااااااااااااااااااااااااااااک جیگلی جوونم
خووووووووووووبم عزیز
همش 4 تومن ولی راست میگن روز عروسی یه عالمه شاباش میدن
آخ جووووووووونمی میامممممممم الان

violin دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:17 http://ariaviolin.blogfa.com

سلام
مرسی از لطفت
ولی راستش خیلی چیزهارو نمیشه فراموش کرد
....

سلام دوست جونمی
خواهش دارم .کاری نکردم
نگو نمیشه! شاید نشه کاملا فراموششش کرد اما میشه انقدر کم رنگش کرد که دیه به چشم نیاد

نونوچه دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:30 http://nonoche.blogsky.com

خوش به حالت که فردا وحیده جونی رو می بینی
بهش یه سلام گنده برسون

منم عاشقتمممممممممممممممممممممممم

میسی که میای... دوشتت دالم هوارتایی

هووووووووووووررررررررررا سلام نونوچه جونمی رو حتما میرررررررررررررررسونم
نونوچه جومی ناناحن نباش
خعییییییییییییییییییییییییییییییلی جیگلی نونوچه جون
دوووووووووووست دارم که میام
بازم میااااااااااااااااااااااااام

فرانک سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 http://fjooon.blogfa.com

به سیییییییییییییییییییییییییلوم ابجی گله
چه عجب از این طرفا یادی از ما کردی
چرا اجی من باوفام
دووووووووووووووووشت دالم

سیییییییییییییییییییییییییییلوم نفس خودم
دلم واست یه ذره شده بود جیگملی
اوووووووووووخی میدونم آبجولویی جونم
شوخو کردم
مرررررررررررررررررررسی
منم دوووووووووووووووووووووووووووووومت داررررررررررررررم

فرانک سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:47

بدو بدو بیا اپم

هووووووووووووووووووووووررررررررررررررررررریاااااااااااا
اووووووووووووووومدم
جیگملی چلا آدرست اشتب میزنه؟؟

محمد سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:55

رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور
ادامه روند پیروزی های تنها نماینده استان مازندران فائزکاران فرح آباد
خوشحال میشم بهم سر بزنی

من طرف دار والیبال ساحلی مممممممممم
خوبه بازم فوتلاب ساحلی یه کاری میکنه
به روی چشم میاااااام

مرغ عشق سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:46 http://www.yardeli.blogfa.com

یووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو
پروین جونم
قفلونت برم!
پروین جونم منم میخوام با این وحیده جونت دوشمل شم!
بهش بگو دوشمل منم بشه!
موخوام موخوام

هووووووووررررررریییییییییییا عشششششششششششششق خودم خدا نکنه مامانی جونم
ای به چـــــــــــــــــــــــــشم
به وحیده جونمی خفر بدم
ووووووووووی دیگه گریه نکنی هاااااااااااااااااااااا

وحیده چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:41

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!!
چطوری ناناسی؟
آهنگارو گوشیدی؟؟؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پشت سرت نگاه نکن،بذار نگات یادم بره
برو پشیمون نمیشی،این دفعه بار آخرهفقط اومدم برات شعر بذارم و بگم:
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی دووووووووووووووووووووووووووووست دارم!

پشت سرت نگاه نکن،حتی اگه صدات کنم
حتی اگه گریه کنم،زل بزنم نگات کنم
مارو نساختن واسه هم،تو قسمت من نبودی
بذار که از یادت بره،یه روزی عاشقم بودی
جاده صدامون میزنه،خوب میدونی مسافریم
من از یه راه،تو از یه راه،هردوتامون باید بریم
جاده پر از غربت و غم،خیس عبور گریه هاس
توشهء راهمون فقط ،هق هقِ تلخ بی صداس
طناب سرنوشت من، به پای تو گره نخورد
قلب تورو دست خدا، به عشق دیگری سپرد
ما مثل خورشیدیم و ماه،قسمت نمیشیم خوب من
طلوع روشنِ نگات فقط میشه غروب من
پشت سرت نگاه نکن حتی اگه صدات کنم
حتی اگه گریه کنم، زل بزنم نگات کنم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
چقدر اون روزی خسته و تشنه و گشنه شده بودم!! خدا نصیب گرگ بیابون نکنه!!!
راستی آفتاب سوخته که نشدی؟؟؟
فقط اومدم برات شعر بذارم و بگم:
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی دووووووووووووووووووووووووووووست دارم!

بای بای ناناس

سلاااااااااااااااااااااااااااااام عــــــــــــــــــــــسل خودم
خووووووووووووووووبم نفس
دیدی؟ مامانی مرغ عشق جونم موخواد باهات دوووووووست بشه
با اجازه بزرگترا بــــــــــــــــــله رو میگی؟
چیقده این آهنگا زیاد بووووووووود هنوز بعضیاش مونده
آخی یاد سیاوش صحنه بخـــــــــــــــــــــر
جیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــگی جون خودمی دیگه
چیییییییییییییییییییییییییی خوشدله بود نفس
همین بود که میگفتی شکل خودته؟آهنگه رو میگما!
آخخخخخخخخخخخخخخخی! تقصیر من شد
باید بیشتر اطلاعات میدادم
نه من چون عااااااااااااااااااشق آفتابم نمیسوزم
دووووووووووووووشمت داررررررررررررررررررررم جیگی
مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی
میخوام آپ کنم.
منتـــــــــــــــــــــــــظر خبر باااااااااش
بوووووووووووووووووووووووس

مرغ عشق پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 http://www.yardeli.blogfa.com

پروین جونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منو فقط واسه خودت میخوای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من وحیده تو میخوام
میخوام
اخه خیلی نظراش خوشدله منم میخوام
این از نونو هم مثبت اندیش تره!

جـــــــــــــــــــــــــــــــــــون پروین جون نفس
اوووووووووووووووره
وحیده مو باید خواستگاری کنم ازم
همینجوری که دختر نمیدن
آره خودشم خووووووووووووووووووووووشمله
اووووووووووخی نونوچه همه جوچو هاش مثبت اندیشن

فرانک پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:41 http://fjoon.blogfa.com

سیییییییییییییییییییییییییلوم ابجی گله
وای ممنون از تمام نظرات خوجحالم کردی ابجی جون
اره بگو تا بدو ام بیام
بوس بوس بوس

هووووووووووورررررررررررررررییییییییییییییییییا جیگملی خوووووودم اومده مرررررررررررررررررررررسی نفس
پست قشنگ خودت منو به وجد میاره
بااااااااااااااااااااااوشه داوشی جونم
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوشششششششش

وحیده پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:05

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!!
چطوری نانایی خودم؟!!
ای وای!!! چرا شعری که گذاشتم وسطش پارازیت افتاده؟؟؟
چرا نظرم کج و کوله شده؟؟؟ از من بعیده!!! واسه همین گفتم یه مدته گیج میزنم!!!!!!

حالا اشکال نداره!!! فدا سرت وسرم!!!؟
چون خودم عاشق این شعر شدم دوباره برات میذارم!
__________________________________________

پشت سرت نگاه نکن،بذار نگات یادم بره
برو پشیمون نمیشی،این دفعه بار آخره
پشت سرت نگاه نکن،حتی اگه صدات کنم
حتی اگه گریه کنم،زل بزنم نگات کنم
مارو نساختن واسه هم،تو قسمت من نبودی
بذار که از یادت بره،یه روزی عاشقم بودی
جاده صدامون میزنه،خوب میدونی مسافریم
من از یه راه،تو از یه راه،هردوتامون باید بریم
جاده پر از غربت و غم،خیس عبور گریه هاس
توشهء راهمون فقط ،هق هقِ تلخ بی صداس
طناب سرنوشت من، به پای تو گره نخورد
قلب تورو دست خدا، به عشق دیگری سپرد
ما مثل خورشیدیم و ماه،قسمت نمیشیم خوب من
طلوع روشنِ نگات فقط میشه غروب من
پشت سرت نگاه نکن حتی اگه صدات کنم
حتی اگه گریه کنم، زل بزنم نگات کنم
__________________________________________


وای.وای!
وای.وای!
دوست جدید؟؟؟
وحیده همیشه پایهء ایجاد دوستی ها و روابط جدیده!!!
قبووووووووووووووووووووووووووله!!
به مرغ عشقی بگو دیگه گریه نکنه!! آخه من دلم طاقت دیدن اشک کسی رو نداره!!!
آره آهنگا خیلی زیاده!!!! من خودم نرسیدم بعضی هاشو گوش بدم!!!
همین سیاوش صحنه رو اصلا نمیشناسم آهنگاشم گوش نکردم!!!
بیشتر معین-آرف!کمتر ستار و چندتا بیژن مرتضوی جدا کردم!!
منظورتو از این 2 جمله متوجه نشدم!!!

(1-چی خوشدله بود نانا؟؟؟
2-چی شکل خودمه؟؟؟)
پس بالاخره موضوع آپ پیدا کردی؟؟؟
میخوایی شعر بذاری!! نه؟؟؟
وووووووووووووووویی منتظر خبر هستم!!
خیییییییییییییلیییییییییییییییی دووووووووووووووووووووووست دارم نانا!
برام دعا کن!
تا بعد...

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام خوشگل خانـــــــــــــوم
خوووووووووووووووووبم جیگی جونم
تو میایی بهترم میشمممممممممممم
وحیده جونمی پارازیت وسط شعععععر تم خوووووووووووشگله
اشکال نداره جیگی. پیش میـــــــــــــــــــاد دیگه
هییی! واااااااااااااااااااااااااای وااااااااااااااااااای
آره جیگی یه دوست خوشمله یه مامانی جیگری
یه مامان نمونه رفتم بهش گفتم
وحیده جونمی دلش مهلبونه طاقت گریه کسی رو نداره
همه ش روووووووووو گوش میدم یهویی
اوووووووووووه من از بچه گی سیاوش رو دیده بودم و میشناختم
پسرخاله مه دیگه
منم معین رو دووووووووس میدارم. بیژن مرتصوی رو هم همینطور
شعره رو گفتم جیگی خووووووووووووشدله بود
این شعره که گذاشتی رو گفتم. آخه مژگان گفت یه آهنگ توی این سی دی ه پیدا کرده بودی گفته بودی خیلی شبیه خودت بوده شعرش گفتم شاید این شعره همون شعره باششششششششششه
هووووووووررررررررررریا امشب آپ میکنم
خعلللللللللللللللللللللللللللللللی دوس میدارمت بلاااااااااا
به روی جفت چشمام
تا زوووووووووووووودی که همین امشب باشهههههههههههههه

مرغ عشق پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:46 http://www.yardeli.blogfa.com

یوووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو پروین جونم!
قربون دلت برم!
قربون وحیده جونم!
بالاخره قفول کرد دوشمل من شه!
من خیلی دوشملش دالمممممممممممممممممممممممم!
مثبت اندیشه!
وحیده جونممممممممممممممممممم
سلاااااااااااااااااااااام
بالاخره تو تله خودم افتادی!
قربونت برم!
کی میای خونه من میخوام واست گاوی گوسفندی چیزی قربونی کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جیگملییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خودم
خدا نکنه نفــــــــــــــــــــــــــــــس
وووووووووووووووووی چیقده تو مهلبونی
آرهههههههههههههههههههه قفول کرد
آره وحیده جوووووووونمی کتابای مثبت اندیشانه هم داره که داده ن بخونم
الان خفرش کردم بیاااااااااااااااااااااااااد پیشم

حامی پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:46 http://derakhtesib.persianblog.ir/

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
بالاخره تشریف آوردید هااااااااااااااااااااااا!
خووووووووش اومدید

سحر سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:02 http://acnc.mihanblog.com/

نه که هرروز ..هروز ..ولی بیشتر روزها بهت سر میزنم ..

مرررررررررررررررررررررررررسی جیگری
عوضش من هر روز هر روز میام پیشت

آیلا چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 http://getartanha.mihanblog.com/

سلام زیبا بود کوتاه مختصر و مفید
روانشناسانه

سلاااااااااااام آیلا خانوم
ممــــــــــــــــــــــــــــــنون که انرژی مثبت میدی

هانی پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 http://hanimane.blogfa.com

سلللللللللللللام روانشناس خودم خوبی.........؟؟؟؟؟؟میگم من لینکت کردم تو هم خواستی لینکم کن فدات شم

سلاااااااااااااااااااااااااام هانی جوووووونم
مررررررسی خووووووووووووبم
ووووووووووی لینک شدم ممنون
تو هم لینک شدی خدا نکنه عزیزم

شلیر(چیروکی دل) شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:24 http://www.chiroki-dl.blogfa.com

سلام مخسی که بهم سر زدی.بازم بیا
اگه حال داشتی لینکم کنبعدش به منم خبر بده تا جبران کنم

سلااااااااااااااااام شیلر جونمی
خواهش دارم نفسی
بــــــــــــــــله! من همیشه حال دارم
لینک شدی جیگر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد