شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

یه وقتایی...!

یه وقتایی خودمون باعث میشیم!!!




پ نوشت:

طراح قالب:رضا سپهوندی

دستش درد نکنه

نظرات 87 + ارسال نظر
شلیر پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:11 http://chiroki-dl.blogfa.com

افل شدم...........

یووووووووووووووهووووووووووووووووووووو
آرههههههههههههههههههههه

merlin پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:58 http://www.merlinee.blogsky.com

دوفوم
میگم این زنه انگار خیلی شوهرشو دوست داره
میگم به این آقای رضا میگفتین یه شادکامی بزنه سر در وبلاگ
ببخشیدا ناراحت که نشدین

هیی!!! دوم هم خووووووووووووووووبه
هه هههه هه آره دیگه یه وقتایی عشق آدمو کور میکنه
آره دقیقا درست گفتی
نه بابا اینجا ناراحتی معنا نداره! کلا ناراحت نمیشم.

رضا سپه وندی پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:06 http://rsepahvandi.com

سلام
جالب بود
ولی متن غمگینیش به عکس نمیومد
نیاز نبود اضافه کنی طراح من بودم
مرسی
حالا لینک میدادید
مشکلی نبود
یعنی لینک دار باشه :P
البته من فقط ویرایشش کردم و شخصی سازیش کردم
بعد از سالها و قرنی خوب بود دیدم آپ کردید

سلام علیک
هیی! جالب بود
زیاد غم نبود که متنش!!
چرا نیاز بود پیشنهاد و عملش از خودت بود
اوووووووووووووو!!! پ لینکم بدم
بلد نبودم لینک بدم
خب هنوز این کار داره
خب کم کم که ویراش بشه میشه قالب جدید
خوبه به میلون ها سال نکشید
خوبه یه چیز جدید دیدی چشم ت روشن

DANNART پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:26 http://DANNART.BLOGFA.COM

سلوووووووووم

اره خوب بود جزغلیدم(جزغاله شدم)

بعضی وقتا خودمون باعث میشیمو خوب اومدی

بـــــــــــــــه سیلووووووووووووووووووووووم دانارت اینا
هییی!!! چه کلمه ی باحالی منم زیاد به کارش میبرم
حالا چرا جزغاله؟؟
یهو به دلم اومد دیگه نوشتمش

شلیر جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:09 http://chiroki-dl.blogfa.com

نبینم باز سال به سال آپ نکنی

ووووووووووی باوشه زود آپ میکنم

ستاره پرداز جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:19

عجب !!!!!!!!!!!!!!!!!
گفتم همیشه این عشق افراطی زن ها کار دست مردها می دهد این هم نمونه ی بارزش
ای بابا به دل نگیر شوخی بود اما برای تنوع که شده آپ جالبی بود درسته یه کم خشن حالا دیگه چون شمایید اشکال نداره
یه وقت های خومون باعث میشیم اینجا را خوب اومدی

عجب عجبی گفتید
آره دیگه آقایون هیچ وقت عشق خانوما رو نسبت به خودشون(آقایون) جدی نمیگیرن
اگه عشق زنش رو جدی رفته بود الان پای دار نبود
هیی!! خشن بود؟ تازه عاشقانه بود که
یهو به دلم اومد نوشتم این جمله رو. میگن سخنی که از دل برآید....
آقا اجازه!! بازم تشریف بیارید

rain girl جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 http://www.hichkas8.blogfa.com

سلام
خوبی؟
نوموخوااااااااااااااااااااااااااااام
من نتونستم عکسو بیبینم....!!!!
باز نیمیشه هر کاری میکنم
اصلا من قهرم

سلااااااااااااااااااااااام
خووووووووووبم ممنون
اووووووووووخی!! چرا!! باز میشه عکسش که
یه دور دیگه بیا ببین
نه قهر نکن آدرس اییلت و بذار برات بفرستمش اگه ندیدیش

المیرا بی خیال جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 http://www.yshmm.persianblog.ir

هووووووووووووووووووووهووووووووو
من اومد
بعضی وقتا خودمون باعث میشیم دارمون بزنن
قالبتم نایسه
دسته اقا رضا درد نکنه

یووووووووووووووووووهوووووووووووووووویییی
خووووووووووووووووش اومدی آجی گلی
هیی!!! اینم میشه ولی یه وقتایی خودمون باعص میشیم که اونی که دوسش داریم بره بالای دار
وووووووووی مرسی جیگر
آرههههههههههه دستش درد نکنه

سحر جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 http://acnc.mihanblog.com/

سلام .
خوبی ؟
آخی چه عاشق ..
خیلی باحااال بود ..
آره دستش درد نکنه طراح قالب ..

سلاممممممممممممم سحر نازم
خوووووووبم سحری
هیی!!! عاشق
چشمات باحا میبینه جیگر
هووووووووووم دستش درد نکنه

وی گروهی رادیو افلاین جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:46 http://radiooffline.blogfa.com/

**********پشت در کیست 2 *********

سلـــــــــــــــــــــــام به شما دوست خوب رادیو افلاینی...

با یه قسمت دیگه از سری قسمتهای پشت در کیست...

********آپیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم*********

در رادیو افلاین منتظر شما هستیم...

؟؟؟؟؟؟؟یعنی اینبار چه کسی پشت دره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

********رادیو افلاین....به دوستان خود بگویید*********

یوووووووووهووووووووووووووووووووو
پشت در کیست
میاااااااااام الان

ملیکا.ف جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:38 http://melikaf74.blogfa.com

بـــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــــــــــــه!!!!!!!!!!!!

برام آدرس ایمیلتو بذار.انقد از این عکسا دارم برات بفرستم کیف کنی!چیزای خفن انگیز.بعضی عکسا ام هست موجودات زنده از کاریکاتوراشون خنده دار ترن!!!!!!

بعضیا خیلی نابن.عند خنده س.

قربونت برم نوش جان.

مرسی اومدی.قربانت
فعلا گلم

ووووووووووی با اجازه بزرگ ترا
مگه نذاشته بودم خب میاممممممممم میذارم
ووووووووووووی عکسای این مدلی زیاد دوس دارم
کلا عاشق عکس م
خدا نکنه ملیکا جونم
خواهش گلم منم مرسی که میای پیشم
فدات جیگر

نونوچه جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:22 http://nonoche.blogsky.com

قوفونت بلم عزیزم... خیلی قشنگه...
جوجوی من مواظب خودت و وحیده جونی باش تا من برگردممممممممممممممممم...
وقتی اومدم میریم دبی

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی دوستت دارم

خدا نکنه نونوووووووووووووووووووووووووووووووووووو
چشمای خوشگلت قشنگ میبینه نونوووووووووووووووو
ووووووووووووی داری میری
من و وحیده جونمی مواظب از خودمون هستیم تا بیای
دیر نیای هاااااااااااااااااااا نوووووووووووووو
ووووووووووووی بریم دوبی دوبی
من و وحیده جوونمی هم تو رو خیییییییییییییییییییییییییلی دوست داریم
زودی بیا

وحیده جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:50

سسسسسسسسسسسسسلام!
گل گلیه خودم!!
خوبی؟
وبت با آپ جدید منور شده ٬ نور چشمم رو زد گفتم عینک آفتابی م رو بزنم چچشام اذیت نشه!!![:S017:.]
موااااااااااااااااااااااااااااااااااااااافقم! مثل همیشه!!
ولی عکسش رو ندیدم ها!!! باز نمیکنه!! دلم سوخت!!!
راستی دیشب خوابتو دیدم!
داشتیم کوه نوردی میکردیم با یه گروهی بودیم!
ولی کوه که چه عرض کنم؟بیشتر شبیه جنگل بود!!
رودخونه داشت ٬ روش از این پل های چوبی بود از روش رد شدیم!!
تو مثل قرقی میرفتی ٬ منم دنبالت!!!
یه پیشنهاد!!!
برو یه پلاکارد بردار توش بنویس (یالا یالا...من لپ تاپ میخوام یالا...!!!) بعد همون جا تا شب وایستا ٬ به نشونهء اعتراض!!!
اعتصاب غذا یادت نره ها!!!
حتما در دراز مدت جواب میده!!!

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام وحیده جونمی گلم
گل گلی گل گلی خووووووووووووووووبه
تو چطووووووووووووووری بلا
هههه هههه آره منور شده عینک آفتابی بهت میاد جیگی
هوووووووووووووم آخ جونمی وحیده جونمی موافقه
اووووووووخیییییییییی برات ایمیل میکنم ش
اوووخی دلت نسوزه بارت میفرستم ببینیش
ووووووووووووووووووای راست میگی
خواب منو دیدی آخخخخخخخخخخخخخی کوووووووه
اتفاقا دلم واسه کوه خیلی تنگ شده بود
کوه نوردی گروهی آخییییی جنگلم داشته! فکر کنم کوه های شمال بوده آخه اونجا همه کوه هاش جنگله
ای جان رودخونه دلم رفت جیگی
چه خواب شیرینی میدیدی
دیگه دیگه!!!! پل چوبی که من عاشقشم
وووووووووووی مثل قرقی
جیییییییییییییییییییییییییییییگی همه اون چیزایی که من عاشقشونم رو خواب دیدی تو هم سر دسته همه اون دوست داشنتی های منی
هوووووووم پیشنهاد
هییی!!! پیشنهاد خیلی خوبیه اذیت هام بیشتر داره جواب میده ولی اینم چاشنیش میکنم بیشتر تر جواب بده
الان ماه رمضونه اعتصاب غذا خود به خود اجرا میشه
با اذیت های من و این اعلام اعتراض به زودی به اهداف خود خواهیم رسید

وحیده جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:06

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وقتی دستام خالی باشه
وقتی باشم عاشــــق تو
غــــیر دل چیــــزی ندارم
که بــــــدونم لایــــــق تو
دلـــــمو از مــــــال دنـــیا
به تو هدیه داده بــــــودم
با تمـــــوم بی پناهـــــی
به تو تکــیه داده بـــــودم
هر بلایــــــی سرم اومد
همه زجــری که کشیدم
همه رو به جــون خـریدم
ولـــــــی از تو نبریـــــدم
هـر جا بودم ، با تو بــودم
هـر جا رفتم تو رو دیـــدم
تو سبک شـــدن ، تو رویا
همه جا به تو رسیـــــدم
اگه احساسمو کشتـــی
اگه از یاد منو بـــــــــردی
اگه رفتــــی بـــی تفاوت
به غریبه سر سپــــردی
بدون اینو که دل مـــــــن
شــده جادو به تلسـمت
یکـی هست اینور دنـــیا
که تو یادش مونده اسمت
____________________________

جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییگی
شعر ش خووووووووووووووووووووووووووووشدله اس
تو همیشه شعرای خوشدله انتخاب میکنی
حتی غمگین هاشم خووووووووووووووووشدله اس
مممممممممممممممممممرسی جیگی
بوووووووووووووووووووووووووس

وحیده جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:08

راستی دست آقا رضا هم درد نکنه واسه این قالب جدید!!
کاری بیاری با من نداری؟
((تا بعد)) هم میگم فقط به خاطر گل روی نازنینت!!
تا بعد...

هییی!! آره دستش درد نکنه. قالبش خوشگله
وووووووووی نرو جیگی
کاری ندارم جیگی ولی زوووووووووووووووووووووووووودی بیا دوباره پیشم
به خاطر گل روی من
تاااااااااااااااااااااا زوووووووووووووووووووووووووود

شلیر جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 18:36 http://chiroki-dl.blogfa.com

چرا دعوتت کردم نیومدی

وووووووووووووووی دعوت نکردی منو
ما بدون کارت دعوت میاااااااااااااااااااااااااایم

مرغ عشق جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:35 http://www.yardeli.blogfa.com

یوووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بر علوسان ملووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خوشجلی بالاخره اپیدی قربونت برم
پروین جونم وحیده جونی بهم سر زد
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای دلم واسش تنگولیده بود اساسی
پروین جون این خانومه شوشوشو دار زده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلش میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پروین جونم
ما بخار شیشه ایم ، نازمون کنی اشکمون در میاد چه برسه فراموشمون کنی!
--------------------------------------------
ایمان داشته باش که کمترین مهربانی ها از ضعیفترین حافظه ها پاک نمیشوند
پس چگونه فراموش خواهی شد تو که پیشه ات مهربانی است . . . ؟
---------------------------------------------
به بوس گندله واسه پروین جووووووووووووووووووونم!
یه بوس گندله با یه بشگون گندله تر واسه وحیده جووووووووووووووووووووووووووووووووونم

یوووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووییییی
مرغ عشق جیگری
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بر مامانی جوووووووووووووووووووون گل خوووووووووووووووووودم
وووووووووووی آره دیگه یهویی اومد
اوووووووخی بهش گفتم اومدی
اووووووووووووخی ما هم دلمون حسابی تنگولیده بود
هه ههه ههه!!! شوشو!!!
هه هه آره دیگه عشق آدمو کور میکنه ولی اینو قبول ندارم
عشقه دیگه!!! مرگ عاشقانه به این میگن
جوووووووووونم مامانی جونم
وووووووووووووی من بخوام هم نمیتونم فراموشت کنم جیگری
ووووووووووووووووووی آره دقیقا موافقم
تو هم هیچ وقت فراموش ما نمیشی
مرررررررررررررررررررررررررسی مامانی جونم
من از طرف خووووووووووووووووووودم بووووووووووووووووووس
ههه ههه هه بشگون نگیر وحیده جونی رو ناناسه دردش میاد
همون بوووووووووووووووس خوبه

ستاره پرداز شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:00

ای بابا این بیچاره هنوز که بالای داره
خانم دکتر شرمنده ها!!!!!! می خواهی این بیچاره را تو این آفتاب تابستان خشکش کنی بابا دیگه خلاص شد از دست این زنش
شما هم ولش کنید بیچاره را
راستی یک آپ با حال تو ذهن دارم نمی دونم می تونم جمع و جورش کنم یا نه ؟ راستی قاصد ک های مرا به کلی فراموش کردی ها؟وقت کردی سراغی هم از اون ها بگیر .

این مرگ عاشقانه تا پست بعد بالای دار می مونه. احتمالا اسمش هم منصور بوده که بر دار شده
هوای آفتاب و اینا رو دارم. روزا براشون آفتابگیر میزنم
بلد بودم تاکسیدرمی ش میکردم برای همیشه داشته باشمش
آخی این بیچاره نیست که عاشقه
واااااااااااای یه آپ باحال منتظر م ببینمش
قاصد ک ها رو یادم نرفتم نوشته خاصی نداشتم بذارم. بعد وقت هم نکردم برم سر بزنم به چشم مریم سر میزنم

صندلی داغ شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 18:10

سلام....صندلی داغ با دومین مهمان منتظر حضور پر سوال شماست....[نیشخند]

چرا خصوصی نداری؟!

سلااااااااااااااااااااااام
یوووووووووووهوووووووووووو دومین مهمون هم آماده شد
حضور پر سؤال شما بزن خصوصی ما خصوصی ش میکنیم
روی اسمم که پایین نوشته هامه کلیک کنی اونجا میشه خصوصی گذاشت

rain girl شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 18:15 http://www.hichkas8.blogfa.com

نه نیومد بازم
تا نصفه میاد
من فقط هوا رو میبینم...!
این ادرس ایمیلم

اوااااااااااااااااا
خب ایمیلش میکنم برات
آخیییییییی فقط آسمونش پیداس اصل مطلبش روی زمینه
مرسی آدرس گذاشتی

ستاره پرداز شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 18:33

همه بچه ها : حاضر
روانشناس: غ


ووووووووووووی
آقا اجازه!! ما نتونستیم بیایم
آقا واسه ما غایب نزنید آقا

شلیر شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:15 http://chiroki-dl.blogfa.com

دوست دالم

ووووووووووووووووووووی مرسی جییییییییییییییییییییییییییییگر
منم دوووووووووووووووووووووووووست دارم

رضا یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 http://jom.blogsky.com

خوبی؟!

مبارک باشه

بـــــــــــالاخره اومدی هااااااااااااااااا
خوووووووووووبم
مرسی

مرغ عشق یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 http://www.yardeli.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام پروین خوشجیلم
کجایی نیستی
وب بی تو رنگ وبو مزه وهیچی نداره هااااااااااااااا
بدو بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
قربوووووووووووووووووووووووونت برمممممممممممممممم
دوست جونی خودددددددددددددددددددددددددددددم
علوووووووووووووووووووس ملووووووووووووووووووووووس

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام جیـــــــــــــــــــــــــــگری
اووخی! یه خوده نبودم
ای جـــــــــــــــــــان بدون هم هیچ رنگ و بویی نداشت
باااااااااااااااااااااشه ماااااااااااااااامانیییییییییییی الان میام
خــــــــــــــــــــــــدا نکنه
مامان جوووووووووووووووووووووووووووووووونی خود خودم
وووووووووووووووی سلام برسون به تپلت

شلیر یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:38 http://chiroki-dl.blogfa.com

یوووووووووووهووووووووووووووو

رضا یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 20:28 http://jom.blogsky.com

100 در 100

هووووووووووووووووووووووم
120 درصد هم جا داشت

المیرا بی خیال یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:43 http://www.yshmm.persianblog.ir

واییییییییییی
چه باکلاس
بالاش نوشته شادکامیییییییی
خوکشل اوجیـــــــــــــییی
کوجایـــــــــــــی

یوووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو
آجـــــــــــــــــــــــی گلی
اره باکلاس شده
دست نویسنده اش درد نکنه
آجی گلییییییییییییییییییییییی
فکر کردم رفتیآخه همه نظرا رو غیر فعال کرده بودی
همین الان اومدم پیشت جیییییییییییییییییییییگویی

المیرا بی خیال دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:02 http://www.yshmm.persianblog.ir

هوووووووووووووووووووم
مگه میشه بی خبر بزارم و برم اوووجیییییی

هوووووووووووووم میدونستم بی خداحافظی نمیری آجی گلی
دووووووووووووووووووووووووووووست دارم

وحیده دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:00

سسسسسسسسسسسسسسسسسسلام!
چیییییطوری؟؟؟
بابا سر در!!!
بابا شادکام!!!
این عکست خیلی بوووووووووووق ه!!!!
چرا به هیچ صراطی مستقیم نمیشه؟؟؟
چرا باز نمیشه من ببینمش؟؟؟

پس حالا که اینجوریه من خوابمو بهت میفروشم!!!
چند خریداری؟
تازه پلش هم از این پل معلق ها بود که تکون تکون میخوره ٬ خوشدله!!!
نه دیگه منظورم از اعتصاب غذا این بود که افطار هم نخور!!!
داشتی پیشنهادم چه قدر کاربردیه!! ۳سوته جواب میده!!!
وووووووووووویی ناناسی داری خجالتم میدی ها!!
راستی ناناسی امروز با مژی چطور بود؟ شنیدم حسابی خوش گذشته!
این ۲-۳شب هوا چقققققققققققدر عالیه!! من همه ش یاد هوای شمال میفتم و فصل تولدم میفتم (پاییز)!!
وااااااااایییییییی!! الان دستام و بینیم داره قندیل میبنده ولی دلم نمیاد پنجره رو ببندم!!! آخه این هوا بی نظیره!! هر۱۰۰سال یه بار اتفاق میفته!!!
یه گلهء دیگه: از وقتی قالب عوض کردی ۲ساعت طول میکشه تا وبت باز شه!!!
چرااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟
آخه چرا این وبت با من لج کرده؟؟؟

سیلوووووووووووووووووووووووووووووووووم وحیده جوووووووووووووووووووووووووووووووووووونمی جونم
خوووووووووووووووووبم بلا تو چطوری؟؟
آره دیــــــــــــــــگه
هیی! دست همونی که اینو نوشته طلا
الان به یه صراطی مستقیم میشه صبر کن
اگه باز نشد میفرستم برات. دیروز میخواستم میلش کنم برات اما نشد
ووووووووی بفروشی با یه دنیا خوشحالی ازت میخرم
ووووووووووووی پل معلق خییییییییییییلی دوس دارم
قیمت خوابت بیشتر شد
این پل معلق ها خیلی باحل ن. آدمو تا سر حد مرگ میترسونن
یه وخت هم از روش لیز بخوری آویزونش میشی بعد کلی هیجان و استرس داره بعد یهو یه نفر میاد میگه دستت و بده من بعد من میگم آخه تو نامحرمی هرچی اون اصرار بکنه من انکار میکنم. دست آخرم من میوفتم پایین و.....
حالا یه جور دیگه ش هم میشه. تو بدو بدو میای منو نجات میدیبعد که نجات پیدا کردم میشینیم با هم کلی گریه میکنیم
ووووووووووی خب افطار نکنم که به اعتصاب فردا نمیرسم که
یواشکی افطار میکنم
آره حسابی کاربردیه چپ میرم راست میام میگم لپ تاپ باید بیشتر کار کنم. بابا رو باید در نظر بگیرم
جیگی جونم چرا خجالت
هییی!!! آره با مژی بودم مژی گفت رفتی دفتر
خیابونای انقلاب و بالا پایین کردیم یه جواب درست حسابی نشنیدیم بعد رفتیم بیمارستان رازی اونجا هم کلی منتظر موندیم تا نوبت ش بشه مژگان بعد یه نفری هم بود که هی نگا نگا میکرد دیگه اعصاب مژی داشت میومد پایین
یکی دیگه هم بود تو مایه های شازده هی میومد میرفت! تموم شد بیچاره از بس هی اومد و هی رفت
خلاصه خندیدیم با مژگان
بنده خدا مژی داشت ضعف میکرد دیگه
رسیدم شهرری داشت بارون میومد. منم تا تونستم سرعتم و کم کردم و آسه آسه اومدم
آرههههههههههههههههههههه جیگی هوا بینظیر شده
به قول من: و یک بار هم شهر تهران هوا ابر شد/ و باران تندی گرفت آره دقیقا هوا پاییزیه بارون میومد انقدر یاد تو کردم آخییییییییییییییییییی قندیل بستی
آره آدم حاضره یخ بزنه اما از هوا لذت ببره
هر 100 سال یه بار و خوووووووووووب اومدی
آره واقعا هم همینطوره. کم پیش میاد یه همچین هوایی
ووووووووووووی دیشب دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم زدم به پشت بوم اول رفتم زیر بارون یه خوده خیس شدم و یخ کردم. دیگه دیدم دارم میلرزم، رفتم پالتومو آوردم نشستم زیر بارون
یه جیر جیرک هم اومده توی حایاط خلوت مون جیرجیر میکرد
صدای بارون و جیرجیرک و رعد وبرق و بوی نم بارون حسابی چسبیده بود جات خیییییییییییییییلی خال بود
ولی یاد تو و مژگان زیاد کردم
دیر بالا اومدن وبم دست من نیست. شاید به خاطر قالبش باشه نمیدونم میشه کایش کرد یا نه
وووووووووووووی وب من با هیچ کی لج نیست
مخصوصا با تو که انقده کامنتای خوشدله ای میذاری
غصه نخور جیگی
زوووووووووووووووووووووووووودی زوووووووووووووووووووودی بیا پیشم
مرسی که برام چند تا نظر گذاشتی
راستی شعر یادت رفت هاااااااااااااااااااا
هر چند خودت یه شعر خوشدله ای که هیچ وقت تموم نمیشه
دووووووووووووووووووووووووووست دارم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

وحیده دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:11

نانایی واسه دوست من دعا کن!
خاله ش سرطان گرفته اصلا شرایط روحیش خوب نیست!!
دلم براش گرفته!!
به همه بگو براش دعا کنن!!

اوووووووووووخی
باشه جیگی برای خودش و خاله اش دعا میکنم
وووووووووووییی همون دوستت که اومده بود دانشگاه؟
باشه جیگی به همه میگم واسش دعا کنن

مرغ عشق دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 http://www.yardeli.blogfa.com

یووووووووووووووهووووووووووووووووووووو
پروین جوووووووووووووووووووووووووونم
خوفی
این ستاره ژرداز ما اینجاس که!!!!!!!!
یووووووووووووووهووووووووووووووووووووووفرزین خودم سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
من چرا اینجا سلامت میکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پروین جونم ناناسی خودمی هواااااااااااااااااااارتاااااااااااا!
-------------------------------------------.
هیچ ثروتی بالاتر از مهربانی نیست ، یادت باشه تو خیلی ثروتمندی
یه خورده از ثروتت رو هم به ما بدی چی میشه آخه !؟
---------------------------------------
یوهو پروین خوشجیله خودمی!
نونوی قشنگم لفته ددل
دلدم براش یه موچه شددددددددددددده

یووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو
جــــــــــــــــــــــیگری خودم
خوووووووووووووووووووووووفم مامانننننننننننننی
آره آقا معلم اومده برام غایبی زده
فرق نمیکنه که مامانییییییییییییییییییییییییییییییییی جونم
اینجا خونه همه برو بچه ها ست
ووووووووووووووی مرسی مامانی جونمیییییییییییییییییییییییی
همه ثروت ما مطعلق به شما ست
من از تو یاد گرفتم چه جوری ثروت جم کنم
یوهوووووووووو جیگری جون خووووووووووووود خود خودم
اوووووووخی!! آره. لفته. رفته سیب شناسی کنه
بالاخره این سیبیه که همه یه دونه دارن ازش.
میاد زودی ایشاالله

وحیده دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:55

بالاخره موفق شدم عکسه رو ببینم!!
بالاخره باز کرد!!

دست و صوت و جیغ و هوووووووووررررررررررررررررررا
بالاخره این عکسه چشمش به جمال جیگی جون ما روشن شد
حالا خوشدله بود؟؟

وحیده دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:06

وووووووووییییی!!
همین الان مسعود رایگان و رویا تیموریان اومدن دفترمون!!!

یوووووووووووووووووهوووووووووووووووووو
اوووووووووووووووووووخیییییییییییییی
چه زوج موفقی میشن. توی شمس الاماره که بهم میومدن
حالا چیکار دارن اونجا؟؟؟

فرانک دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:45 http://fjoon.blogfa.com

سییییییییییییییییییییییییییلوم ابجی چه عجب از این ورا
دلم برات تنگ ورفته بود
نه اجی دیگه کسیو خبر نمیکنم از مد رفت
الهی قلفوووووووووووووووووووونت برم

سییییییییییییییییییییییییییییییلوووووووووووووووووووم آجوووووووووووییی
ووووووووووووووووووی خووووووووووووووووووووووووش اومدی
منم دلم تنگیده بود واسه ت
خب کسی رو خبر نکن فقط بیا به من بگو
خدا نکنه نــــــــــــــــــــفس

فرانک دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:46 http://fjoon.blogfa.com

چه قالبی خوشگلی زدی بهم
ازقبلیه خشه شدی بودی

آره آجووووووووووویییی خوووووووووووشگله
من بهم نزدم برام بهم زدن
آره قبلیه ساده بود. این خوشگل تره

آناهیتا دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:52 http://www.presentofgod.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااام

قالب نو مبارک خیلی خوشگله

این عکسه باز نمیشه واسه منخودت برام تعریف کن چی داره میشه تووش

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام آناهیتا اینا جونم
مررررررررررررررررررسی جیگر.
ووووووووووووی چرا خب من تعریف کنم لذتش میره
برات میل میکنم

ستاره پرداز دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 20:16

روانشناس : حاضر
سلام خانم دکتر
شرمنده الان تو یک مسافرت کوچلو هستم نمی تونم زیاد برات بنویسم آخه عجله دارم
ممنون که بهم سر زدی راستی قاصدک هام را فراموش نکن.

یوووووووووووهوووووووووووو حاضری
سلام آقا معلم
وووووووووی مسافرت همین که اهمیت میدید برام ارزش داره یه عالمه
خواهش میکنم وظیفه بود چشم فراموش نمیکنم
یه پام گذاشته بودم

المیرا بی خیال دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:09 http://www.yshmm.persianblog.ir

اپــــــــــــــــــــمممممممممممممممــــــــــــــــــــ
اوجیییی
ناســــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــم

یووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووو آجی گلی
بـــــــــــــدو بــــــــــــــــــدو میااااااااااااااااااااااااااااااام

شقایق سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 http://bikaranegi.blogsky.com

سلام شما واقعا روانشناسید؟
من عاشق این بودم که روانشناس بشم بابام دوس نداشت
بهم سر بزن منتظرتم
خووووووووش به حالت

سلام شقایق خانومی
هنوز واقعی روانشناس نشدم فعلا اول راه م
ایشاالله روانشناس واقعی هم میشم
آخخخخخی چرا دوست نداشت
رشته خیلی خوبیه. تازه کلی هم کلاس داره
به روی چشم

مرغ عشق سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 http://www.yardeli.blogfa.com

یوووووووووووووووووهووووووووووووو
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوووووووووووشگلللللللللللللللللللللللللمممممممممممممممممم
خوبی علوووووووووووووووووووووووس ملووووووووووووووووووووس
هوووووووووووووووووووووووووت کووووووووووووووووو؟؟؟
این وحیده جونمی هنوز بله نداده به تپل ما!
به نظرت چه جوری میتونم یه هوو واست بیارم پروین جونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اخه خیلی دلم میخواد وحیده جون علوس تپلم شه!
این نونو که به تپل ما وفا نکرد
میخوام دو تا دو تا واسش بستونم حداقل اگه یکیش رفت اون یکی بمونه!

rain girl سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:22 http://www.hichkas8.blogfa.com

هلال عید می‌بینی و من پیوسته ابرویت‌

مبارک باد بر تو عید و بر من دیدن رویــت‌

[لبخند][گل]پیشاپیش عید مبارک[گل][لبخند]



عیــــــــــــــدت مبـــــــــــــــــــــــــــارک
یه دنیا ممنون

آناهیتا سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 16:18 http://www.presentofgod.blogfa.com

سلاااااااااااام عزیییییییییزم

مرسی خیلی لطف کردی برام فرستادیسیوش کردم هم رمانس بود هم بانمک

ولی یه چیزی بگم؟الان که اومدم دیدم عکس باز شدفکر کنم دیروز سرعت ٫پایین بود که باز نکرد

به هر حال یه دنیا تشکر عزییزم

سلاااااااااااااااااااااااام آناهیتا جیگری
خووووووووووووووواهش دارم اوووووووخی
عکسش جالب بود
ه هههه ههه آره حتما سرعت پایین بوده باز نکرده
منم یه دنیا تشکر واسه اینکه میای سر میزنی

ارغنون سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:03 http://www.arghanoon89.blogfa.com

سلااااااااااااااممممممم
خوووووووووووبی؟؟؟
بابا گجاااااااااایی؟؟؟
بدو بیا که آپممممم

سلااااااااااااااااااااااام ارغنون جونمی
اتفاقا همین امروز توی فکرت بودم
خوووووووووووووبم جیگر
همینجا ها پرسه میزنم
یوووووووووهوووووو میام الان

وحیده سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:47

سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلام!
چیجوریایـــــــــــــــــــی؟
ووووووووووووییییییییییییییییی چه جوابیهء بلند بالایی!!! از نظرای منم طومارتره!!!
دیگه نمیخواد میلش کنی دیــــــــــــــــــــــــدمش!!! چیقده
آره قیمت خوابم رفته بالا ، تورمه دیگه!!!
اوخی نانایی خوشحالیه تو خیلی از اون قیمتی که من گفتم خیلـــــــــــــــــــی بالاتره!!! قیمت خوابم بالا رفته نه دیگه اینقدر! خوشحالیات حروم میشه نانایی!!
عجب ذهن خلاقی!!! تا کجاها رفتی!!! لی جاهای خوبی نرفتی ها!!!
خجالت بکش دختر ، بیفتم پایین یعنی چی؟؟؟ تو بیفتی پایین من چیکار کنم؟؟؟
ولی گریه رو خوب اومدی ها!!! من نجاتت میدم بعد با هم کلـــــــــــــی گریه میکنیم!!!
آره ، افطار کن ولی یواشکی!!!
مژگان واسم تعریف کرد! چقدر خنده دار بوده!! خیلی هم خسته شدین!! اوووووووخیییییییییییی!!
الهیــــــــــــی!مرسی که تو اون حال خوشت یاد ما هم بودی ناناسی!!
وووووووویــــــــــــــــــــی!! من شعرم؟
مرسی که دعا میکنی نانایی! نه نانا!من که همون یه دوست رو ندارم!! این یه دوست دیگمه!!ملیحه اس اسمش! الهی خیلی ناراحت بود!! گریه میکرد
مریضیه خاله اش خیلی پیشرفت کرده!بهش گفتم واسش دعا کن ولی دعا نکن بمونه!دعا کن هرچی صلاحشه پیش بیاد!

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام جیگولویی
چه احوال پرسی خوشدله ای
خوووووووووووووبم جیگری جونم
یوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووو
جوابیه بلد دادم حال شو ببری
سرعت که میاد پایین عکسا رو بد باز میکنه.
وووووووووووووووووووووووووی برم یارانه مو بگیرم خوابت و بخرم
نه جیگر خوشحالیم حروم نمیشه دو برابر میشه
هر شب مبذارمش توی سی دی خون مغزم نگا ش میکنم
هی هر شب ذوق میکنم
هییی!! ذهن خلاق حرفات آدمو به خلاقیت وادار میکنه
نه جای خوبی بود.اگه جای بدی بود نمیرفتم
وووووووووووووووی اگه تو بوفتی پایین منم میپرم پایین
بعد با هم میریم تجربه مرگ و میبینیم
ووووووووووووی من انقدر سریش م که نمیوفتم پایین
هه ههه آره وقتی آدم زیاد هیجان زده میشه گریه ش میاد
آخی مژگان واه ت تعریف کرده آره کلی خندیدم جات خالی من زیاد خسته نشده بودم نه که انرژی هام زخیره شده بود پیاده روی بهم حال داد
خواهش جیگویی من همیشه یاد تو و مژگان میکنم
جیییییییییییییگی مثل یه شعر خوشدله
خواهش نفسی مگه میشه تو فقط یه دوست داشته باشی گفتم شاید همون دوستت ه ما دیدیمش
اووووووووخی ملیحه آخیییی سخته دیگه تحمل کردنش توی این چند تا کتاب روانشناسی که خوندم نوشته بود سرطان قابل در مانه حد اقل میشه کنترلش کرد
آره حرف خیلی خوبی بهش زدی همیشه بهتر دعا توی اینجور مواقع همینه که هر چی صلاحه پیش بیاد
ایشاالله همه چی رو به راه میشه و همونی میشه که باید بشه

وحیده سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 18:11

اوخی! یادم نرفته شعر بذارم نانایی!!!
الان میذارم!!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پنجره بسته ،دلم شکسته
دلی که تنها دل به تو بسته
با یاد عشقت همیشه مسته
اما تو رفتـــــــــــی!!!
به من میگفتی هرجا که باشی
نمیشه روزی ازم جداشی
اما چه آسون دل کندی از من
دروغ میگفتــــــــی!!!
دستِ تو دستم ، چترِ شکسته ام
توی خیابون، نم نم بارون
پای پیاده ،آخ که چه ساده
عشـــــــقُ میخواستم!!!
هنوز میشینم تورو ببینم
تو اون خیابون ،زیر بارون
چه خوش خیالم که برمیگردی
تو ای بهــــــارم!!!
صدای نازت توی خیالم
دستای گرمت تو دست سردم
نوازشم کن حتی تو خوابم
هنوز چشم به راهم!!!
اگه تو حتی خاطره باشی
بازم قشنگه مال من باشی
هرجا که رفتی، هرجا که باشی
خدا نگهــــــــــدار!!!
__________________________________

خب رویا تیموریان زن مسعود رایگان دیگه!!
مسعود رایگان برادر دفتریار بابامه!!
اومده بودن ماشین رویا تیموریان رو بفروشن!!
از نزدیک خیلی متین تر از توی فیلم و سریال بنظر میرسیدن!
خیییییییییییییییییییییلییییییییییییییییییییی دوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم!
مواظب وجود نازنینت باش ناناسی!
درباره داداشت هم یه کوچولو بیخیالی طی کن! ولی از حقت به هیچ وجه نگذر!!
کاری باری؟
تا بعد...

اخه شعر نذاشته بودی برام گفتم شاید یادت رفته
یووووووووووووهووووووووووووووو شعر خوشدله
این شعره هم واش بارونیه
اره میدونستم زن و شوهرن به قول مرغ عشق شوشو
واااااااای چه جالب پس برادر دفتر یار شماست
وووووووووی ماشینش چی بود حالا؟؟
آخیییییییییییییی واقعا شخصیت های متنی هستن
بهم میان
فدااااااااااااااااااااااااااااااای تو جیگی جونم
منم خعـــــــــــــــــــــــــــــــلی دوست دارم
وووووووووووووییییی باوشه جیگی واظبم
تو هم مواظب خودت باشششششششششششش
باووووووووووووووشه سعی میکنم بیخیالی طی کنم
هووووووووووووووووووم از حق نمیگذرم
لپ تاپ حق مسلمه من
تازوووووووووووووووووووووووووووووودی دوباره بیاااااااااااااااااا نفسی

ستاره پرداز چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:20

خداحافظ ای ماه راز و نیاز ،خدا حافظ ای هر دمت دلنواز
عید سعید فطر مبارک.





به قول قیصر امین پور:
تا آدم که با خداحافظی کنم/ بغضم امان نداد و خدا در گلو شکست
واقعا ماهی بود که هر دم ش دلنواز بود
ممنون بابت تبریک
عــــــــــــید فطر مـــــــــــــــــبارک

مرتضی پاشایی چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 16:39 http://psychology-tab.blogfa.com/

سلام

خوشحالم از آشنائیتون

بله این وبلاگ سراسر روان شناسیه

ممنون از لطفتون [گل]

موفق باشید [گل]

سلام.
منم خوشحالم از این آشنایی
چقدر هم عالی بود وبلاگ
خواهش میکنم
ممنون. پیروز باشید

مرتضی پاشایی چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 16:54 http://psychology-tab.blogfa.com/

سلام

بله بیوریتم هرشخص مخصوص خودشه

این ریتم ثابته و هر چند روز یک بار تکرار میشه

سلام
ممنون به خاطر جواب
خیلی موضوع جالبی بود بیوریتم
خیلی راحت آدم به حال و احوال خودش آگاهی پیدا میکنه در نتیجه هم بهتر عمل میکنه
بازم ممنون

بهزاد چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 18:14


سلام.باعرض شرمندگی
من برگشتم!
ادرس وب من رو از www.tobehzad.blogfa.com
به
www.tob1-teb-tab1.blogfa.com
تغییربده
منم(تورک اوغلان بهزاد!)
ازین پس بانام (پاشا)یا(مهندیس)نظرخواهم داد
یه اپم کردم بیای بخونی ممنون میشم

سلام سلسله جبال نمک
خوووووووووووش اومدی
چرا یا عرض شرمندگی؟ با عرض خوشحالی خب
لینک و درست کردم
اووووووووو!! اسم کامنت هم عوض میشه
هووووووووم میام میخونم

ستاره پرداز چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 20:08

سلام
روانشناس : غ
راستی عیدو تبریک گفته ام دیگه بازم میگم عیدت مبارک
بعضی هاراحت شدند نه ؟
یک پست از سفر دارم آماده میکنم حتما سر بزن و لذت ببر
اون روزی نوشته بودید که جیرجیرک اومده ؟؟
عجب !!! مثل اینکه روی این خانم ها را شما باید سفید کنید از بس که از هر جک و جونوری می ترسن
راستی شرمنده این قلب ات را خوب دریافت نمی کنم اگه ممکنه عوض اش کن
و در ضمن از بس که به پست تکراری جنابعالی برخورد کرده ام فک می کننم همه چی تکراری است اگه ممکنه این هم عوض اش کن بیچاره مرده بسه اش !! به اندازه کافی تنیه شد....

سلاااااااااااااااااام
آقا واسه ما غایبی نزنید دیگه ما که میایم
مررررسی از تبریک چرا ناراحت؟ کی؟؟
یوووووهوووو گزارش سفر میام حتما میبینم
هه هه ههه!!! کم از جک و جونور میترسم ولی از سوسک در حد مرگ میترسم
قلب م؟؟؟!! این قالب و طراحی کردن برام. نمیشه عوضش کنم ههه ههه چقدر شما حساس اید به تکرار
این مرگ برای تنبیه نبود
مرگ عاشقانه اس. در ضمن عبرت آموز هم هست
آپ میکنم به زودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد