شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

آزار (هوشنگ ابتهاج)

دختری خوابیده در مهتاب

چون گل نیلوفری بر آب

خواب میبیند

خواب میبیند که بیمار است دلدارش

وین سیه رؤیا 

شکیب از چشم بیمارش

باز میچیند

مینشیند خسته دل در دامن مهتاب

چون شکسته بادبان زورقی بر آب

میکند اندیشه با خود

از چه کوشیدم به آزارش؟

وز پشیمانی سرشکی گرم

میدرخشد در نگاه چشم بیدارش.

روز دیگر چون دلداده می ماند به راه او

روی میتابد ز دیدارش

میگریزد از نگاه او

باز میکوشد به آزارش...


نظرات 37 + ارسال نظر
پیمان جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 http://saieroshan.mihanblog.com/

سلامف چه پست دلنشینی.
ممنون. پس چی شد تو قرار بود کمک کنی پشیمون شدی.
عیبی نداره لا اقل بیا سر بزن.
خداقوت_پیمان

سلام
ممنونخوشحالم پسندیدید
هنوز هم قراره کمک کنم
شما موضوع رو اعلام کنید من هر کمکی از دستم بر بیاد دریغ نمیکنم
بله حتما میام سر میزنم
موفق باشید...

رضا جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 http://jom.blogsky.com

ابته چیز؟!

jib bor جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:25

فید ها رو می خونم اغلب ، بعد نهایت اش پنج دقیقه پس از آپدیت می فهمم :D


خب شما که پنج دقیه بعد از آپدیت میفهمید. یه سری هم بزن خوشحالم میشیم

Roya s.b جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:25 http://meslemah.mihanblog.com/

سلام
به منم سر بزن، خوشحال میشم

سلام
میام الان خوشحالت میکنم

Roya s.b جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:56 http://meslemah.mihanblog.com/

خوووووووووووووووووووووووووشحالم کردی گلم[:S007


مذوق(ذوق زده) شدیم

نونوچه جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 21:19

عشقولویی من خصوصیت چطوری باز میشه؟؟ هر چی میزنم عوامل خارجی میااااااااااااااااااااااااااد
دوستت دارممممممممممممممممممممم


نونو عشقی خوووووووووووووودم
خوشجیل نونو جونم روی اسمم کلیک کن. بعد تماس با من رو بزن
اونجا دیگه فقط خودم و خودتیم
من بیشتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

مرغ عشق شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 http://www.yardeli.blogfa.com

سلام علوس ملوس خوشگلیم
عیب نداره مامی شوهری
ایشالا که هر جا باشی موفق باشی
پروین میدونی نونو عروس شده واسه همین این مدت غیبش زده بود
نگو جوجه خروس نوک سیاه پیدا کرده
اونم نونو
واسم خیلی جالبه

سلامممممممممم خوشجیل مامی جون خودم
مرسییییییییییییی مامی عشقی جونم
آره میدونممممممممممممممممم
حتما باید خروس خیلی خوشجیلی باشه
خوبه من زود تر علوسی خودم و نونو رو گرفتم با وحیده و نونوو هم یه خارج رفتیم وگرنه دلم میسوخت
اووووووووخی انقده واسه ش آرزو خوشبختی کردم

مرغ عشق شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:05 http://www.yardeli.blogfa.com

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای نیگا کن نونو اومده اینجا

هووووووووووووووووووووم
نونو عشششششششششششششششششقیم اومده بوده پیشم
تازه یه چند تا کامنت پایین تر هم نونو عشقی اومده

فریبا شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 http://doostdashtanee.mihanblog.com


دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم

بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم

فردا که کسی را به کسی کاری نیست

دامان حسین اگر نگیرم چه کنم
ایام سوگواری آقا امام حسن(ع) رو تسلیت میگم
التماس دعا

سلام عزیزممممممممممم
خیلی قشنگ بود
منم متقابل التماس دعا دارم ازت جیگر

ستاره پرداز شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 15:15

سلام
خسته نباشید.خیلی شعر قشنگی بود.

سلام آقا معلم
خسته نباشید نه! خدا قوت
اینجوری انرژی ش بیشتره
ممنون. خوشحالم خوشتون اومد
موفق باشید...

دیونه شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 16:19 http://mymina.blogsky.com


وضع حال من.


کلا وضعت اینه! یا از وقتی پست جدید منو خوندی این شکلی شدی
منم دست کمی ندارم . ایشالله همه چی رو به راه میشه

نونوچه یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 http://nonoche.blogsky.com

اسم خوشملت باز نمیشه بازم عوامل خارجی رسوخیده ن
وحیده جونی کجاست؟؟!!!

اواااااااااااااااااااااا چرااااااااااا
خو میام آدرس ایمیل جوجو م رو میذارم برااااااااااااااااااااات عشقی
دیگه عوامل خارجی اونجا نیستن
وحیده جونی همینجا ست پیش خودمه
ولی لپتاپ ش خراب شده، نمیتونه بیاد خونه مون سر بزنه

maria cullen یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:06 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com

سلام دیگه به ما سر نمیزنیااااا درسته ما کنکور داریم و هر ده سال یه بار که آپ میکنیم!

سلااااااااااااااااااااااام مریم جونم اینا
چرا سر میزنم هییی! مث خودم می مونی ده سال یه بار آپ میکنی
میام الان بهت سر میزنم

بچه شیر یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 16:12 http://صثقلصثقلسیلصثقلثقلصثقلصثقلصث


سیلوووووووووووووووووووووم خاله جون
دختره چطور دلش میاد پسر به این خوبی رو اذیت کنه؟
_____________________________________________
پاسخ:
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی خاله جون؟
کجا بودی تو ؟خوشجیل من نمیگی دلم برات تنگولیده میشه؟
دوستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ دارم جیگر


سیلووووووووووووووووووم خاله جون
از کجا معلوم پسر خوبی باشه خو دختره باید پسره رو اذیت کنه دیگه

عجب جواب دندان شکنی ، به کامنتت دادی
باید میگفتی سیلوووووووووووووووم
خوبی خاله جون ش خوب بود
حالا خوبی خاله جوووووووووون؟
هیی! این کجا بودی رو هم خوب گفتی
اوووووووووخییییییییی خو آدم دلش واسه خاله جونش تنگول میره دیگه
اوه اوه!این آخری رو یه جور دیگه میگفتی
این آدرسی که گذاشتی خیلی باحاله

نونوچه دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:16

یووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو عشقولویی نونوچه
غیبت اونم زیر نور لامپ؟؟
گونیت رو سرت کن
برو پشت دیفال عصمت خانم اینا تا بیام بماچمت
اوووووووووووووووووووف نوک سیاه ... غیرت دارم روش!!!
در مورد من بحرفید در مورد نونوچه بحرفید نوک سیاه نه نه نه نونوچه اره اره

خب بوووووووووووووووووووووووووووووس!!! میلت رو موخوام چی کار؟! بلد نیستم میل بفرستم عادت دارمممممممممممممممم بخورمشون

دووووووووووووووووووووستت دارم به وحیده جونی سلام من رو بفرست ناناسی

یوووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو نونو عشقی خودم

غیبت نبود که نونو عشقولویی یه درد و دل مامی عشقی بود با علوس ملوسش
هییییییی!! باچه نونویی

میگم نونووووووووووووووو قبل از اینکه منو بماچی یه نیگا سر دیوار بنداز همه سر دیوار جمع شدن
خب خلوس نوک سیاه خوشدله اس دیگه
نونوووووووووووووووووووو خیلی دووووووووووووووست دارم
درباره نونووووووووو عشقولویی خودم که همه جا حرفت بود
همه مون دلمون برات تنگولیده بود
باچه نونووووووووووووووووو . از عشقولویی جون خودمون میحریفیم
مگه نگفتی میخوای حرف درگوشی بزنی
هه ههه ههه نونووووووووووووووو عشق میل داریییییییییی؟؟
به رو جفت چشام
سلام میرسونم واسه ش
عاااااااااااااااااااااااااشقتم عشقییییییییییییییییییییییییییی

بچه شیر دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 14:41 http://behzad.spi-blog.com

آجی وحیده من کوووووووووووووووووووووووووووووووووو؟

راست میگه

آجیییییییییییییییییییییییییییییی وحیــــــــــــــــــــــــــــــــــــده
کووووووووووووووووووووووووووووووووووجایییییییییییییییییییی؟؟
بدو بیا ببینم

سی سی کام دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 16:57 http://sisicom.mihanblog.com

واااااااااای چه عکسه با نمکه
خوشمان آمد
راستی من بهت گفتم آپمممممم؟؟؟

مرررررررررررررررررررررررررررسی
ما هم از خوش آمدن شما خوشحالیم
آری فرمودین. ما هم تشریف آوردیم
اما حیف که جواب معما را نکشفیدیم

پیمان دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 21:30 http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام، اولا قرار بود شعرای خوبو خودت بذاری دوما من ازت مولانا میخوام اونای که دل خودت نشسته.
خداقوت_پیمان

سلاااااااااااااام
چشم حتما هر چند سخته انتخاب کردن ولی سعی میکنم
موفق باشید

ندا سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 21:03 http://neda94.blogfa.com

سلام پروین بانو، ما رو نمی بینی خوشی همشیره؟!
پست زیبایی بود...

شرمنده که نمیومدم... نمی تونستم، ییخشید!

اگه کاری نداری... بای

سلاممممممممممممممممممممم ندا خانوم
نووووووچ خوش نیستیم. ما آمدیم ولی نبودید
مررررررررررسی عزیزم
دشمنت شرمنده گلی
مررررررررررررررسی. مایم حتما پیشت

المیرا بیخیال سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 21:12 http://www.yshmm.persianblog.ir

کوجایییییییییییییییییییییییییی
چلا دیگه بهم سر نمیزنی اجیttp://
تو هم من01و:]
تنها گذاشتی کوجایییییییییییی
هاااااان
دلم بلات تنگولیده
دوشت دالم هوارتا


آبجولویی گل گلی خووووووووووودم چرا تو هی میری و میای؟
نمیگی یهو من سکته کنم
اومدم دیدم هیچ خبری نیست.
بخش نظرات هم که غیر فعال بود
مگه میتونم آبجولویی جیگرویی خودم و تنها بذارم
الان میام پیشت هم دل تو باز شم هم دل من
ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ تقدیم جیگرویی خودم

merlin سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 23:09 http://merlinee.blogsky.com

سلام
منو یادتون میاد
امشب اومدم ارض ارادت ولی فردا صبح نیستم

سلام جناب مرلین
من حافظه م خوبه
یعنی میتونه چه خبر شده باشه
میام الان کشف میشه

نونوچه چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 http://nonoche.blogsky.com

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس به عشقم
دوستت دارمممممممممممممممممم ناناسی خوده خودم
گونیت رو سفت بچسب


مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی نونو عشقییییییی
منم دووووووووووووووووووووووووووست دارم هوارتاییی زیاد تایی
باچه نونو جوووووووووووووونم

سی سی کام چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 16:45 http://sisicom.mihanblog.com

دیدی خواهر پیر شدیم آلزایمر گرفتیم

نـــــــــــــــــه!!! ندیدیم
کووووووووو؟؟؟ آلزایمرت کوووووووو؟؟

پرستو چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 23:36 http://yekdelim.blogfa.com

کاش همیشه در کودکی می ماندیم تا به جای دلهایمان سر زانوهایمان زخمی می شد


مرررررررررررررررررررررررررسی
خوشگل بود ولی من زخمی شدن دلم و بیشتر دوست دارم

وحیده پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:54

سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلام!!!
به به...به به!!ببین کی اومده؟؟؟
وحـــــــــــــــیـــــــــــــــــــــده!!!
بعد از مدت ها انتظار!!!!

چیخبرا؟؟؟
بابا من دلم پکید از بس دور بودم ازت!!
(البته منظورم تو نت بودها!!!! و إلا حضوری که میبینمت فراووووون!!! که اگه نمیدیدمت دیگه هیچی!!! دیگه اورژانس لازم میشدم!!)
خوبه من نبودم همه کولاک کردن!!!
مرغ عشقی جونم فعال بوده ، داداشی بهزاد که حسابی شیطنت کرده ، نونوچه هم که اومده یه چند تا نظر گذاشته کلا وبتو نورانی کرده!!
اوخی! داداشی از دستم عصبانی شده!!!
خب لبتابم مشکل داشت دیگه!!!!
ولی عوضش الان درست شده!!!
الان هم جلومه!!!!
ای نونوچهء ناقلا!!!
من اون دفعه هی بهت گفتم موضوع درخواست دعات ((ازدواجه)) هی گفتی نه!!!! حالا میگی یه ماهه عقد کردی؟؟؟
از دست تو نونو!!! انشاالله خوب و خوش و سلامت در کنار هم، همیشه موفق و راضی باشین!
از اونجا که میدونم رو خروس نوک سیاهت تعصب داری دیگه اسمش رو نمیپرسم!!!!
راستی پروین عجب عکس بامزه ای انتخاب کردی!!!! خیلی باحاله!!!!
عجب دختر با جَنَمیه!!!! پسر آزاری دل میخواد که اینم مثل من زیاد داره!!!
شوخی کردم ها!!!! پ.ن.پ!!!! وحیده و مردم آزاری؟؟؟
دیگه میدونی دیگه!!منم این شعره رو خیلی دوست دارم!
نه اینکه درباره پسر آزاریه!!!!!
بعضی از شعرای ابتهاج رو خیلی دوست دارم!
آپت شعره ، من نباید شعر بذارم ولی میخوام یه شعر بذارم!!
________________________________________
لعنت به من
که چشمانت را دوست دارم،
لعنت به من
که ابرهای سیاه را دوست دارم،
لعنت به من
که دست هایت را دوست دارم،
لعنت به من
که برگ های پاییزی را دوست دارم،
لعنت به تو
که دوستم نداری!!!
________________________________________
این همون شعریه که گفتم!!
تو کتابی بود که آقای بهمنی بهم هدیه داده بود!!
لغت "لعنت" توش خیلی بار منفی داره ولی بازم خیلی به دلم نشسته! خیلی دوسش دارم!
راستی اون آهنگ "سلام.سلام" رو خیلی باحال اومدی!!
من و حسن همیشه مسخره ش میکنیم کلی میخندیم!!
اوه.اوه!!!
بازم طومار شد!!!
الان دوباره بقیه لعنت میفرستن بهم!!!!
خییییییییییییلییییییییییییییی دوسسسسسسسسست دارم نانا!
تا بعد...

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
جیگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگی
چه غافل گیرانهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ببین کی اومده!!
سلطان کامنت ها اومده
هعععععععععععععععععی آره! خیلی انتظار سختی بود
خبرای این روزه دور و بر آمار میگرده دیگه
این دل ما هم پکید از بس نبودی
خدا نکنه اورژانس لازم بشی گلمممممممممممممممممممممم
خودم بوق بوق کنان میام درخونه تون
هه هه ه! یه بررسی کلی بفرمیو
مرغ عشقی که فعالیت ش بالا بوده من از همه پست ها جا مونده بودم
اوخیییییییییییییییییییی داداش بهزادت آره شیطونی زیاد داشت
وایییییییییییییییییییی نونووووووووووووووووووووو اومده اینجا رو چراغونی کرده
هییییی! خب نبودی دیگه آدم دلش میگیره!
من تو رو میدیدم ولی داداشیت که تو رو نمیدیده که
یهووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
لپتاپت درست شدههههههههههههههههههههههههههههههههه
تبریک میگممممممممممممممممممممممممممممممممم
شیرینی بده شیرینی بده
بازگشت شکوه مندانه ی شما را به وبلاگ خود و دوستان گرامی تبریک عرض می نماییم
وحیده خوش آمدی وحیده خوش آمدی
نونوووووووووووو عشقی زیرآبی میره
همینجوری مونده بودم که چه عکسی بذارم
داشتم عکسام رو زیر و رو میکردم یهو چشمم افتاد به این
بعد ازش رد شدم بازم داشتم میگشتم
دوباره دیدم نه همون عکسه که دیدم خیلی به دلم نشست
همین و انتخاب کردم دیگه
هه هه ه! دختره با جنمه کلا مردم آزاری حال میده
البته نه در حد روان رنجوری
هه ههه!!! این پ ن پ ها رو باحال میگی
هوووووووووووووووووووووم میدونم این شعره رو دوست میداری
چون یه مدت نبودی بهت اجازه میدم که شعر بذاری
آخییییییییییییییییییییییییی این شعره اس که برام تعریف کردی
مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی
این لعنت هایی که به خودش میفرسته رو جمع میکنه
بعد توی بیت آخری میزنه توی سر طرف واسه همین انرژی منفی نداره
خیلی باحاله
هه ههه ه! آره این آهنگ سلام سلام خعلی باحاله
صبح از خواب پاشدی بگی سلام سلام! همگی سلام ! آآآآآآآآآآی زندگی سلاااااااااااااااااااااام !! آی زندگی سلاااااااااااااااااااااااااام
ما هم ادا شو در میاریم میخندیم
خوبه خوبه طومار بشه
باهاس جبران کنی این جند وقت که نبودی رو
اینجا هر کی لعنت بفرسته چون از فیلتر من رد میشه! ناخالصی هاش گرفته میشه ! مثبت میشه
منم خیییییییییییییییییییییییییییییلی دوووووووووست میدارممممممممم
تا خیلی زووووووووووووووود واسه آپ جدید بدو بیااااااااااااااااااا
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سحر پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:37 http://acnc.mihanblog.com/

سلام ....خوبی ؟
هوشنگ ابتهاج شعرهای قشنگ زیادی داره ....
باز می کوشد به آزارش ....
عکس باحالی هم هست خداییشش ...

سلّاااااااااااااااااااااااااااااااااام سحری بلا
خووووووووبم مرسیییییییییییی
اوووووووووووهوووووووووووم شعر های خوشگلی داره
هه هه! همه جذابیت شعر به همین قسمت آخرشه
مرررررررررررسی از باحالی خودمه دیگه عکس باحال
طرح خود تحویل گیری در مقابل درب منزل

ستاره پرداز جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:55

سلام
شرمنده این روزها سرم خیلی شلوغه وقت نکردم.انشالله جبران میکنم.

سلااااااااااااام آقا معلم پر مشغله
دشمن تون شرمنده بله میدونم سر تون شلوغه
وقت برای جبران هست حالا. جبران میشه
موفق باشید

مهشید جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:04 http://hekayatidegar.blogfa.com/

سلام پروین جان من این شعر هوشنگ ابتهاج رو خیلی دوست دارم
موفق باشی و ممنونم از لطفی که در وبلاگ سایه روشن به من داشتی وتو زحمت افتادی برای این همه شعر وهمشون زیبا هستن

سلام مهشید خانومی
خواهش میکنم. لطف نبود حقیقت و گفتم
چه زحمتی. کاری که میکنم لذت داره
امیدوارم خوشتون بیاد از انتخاب هایی که میکنم
شما هم موفق باشید

وحیده شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:28

یووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو!!
سسسسسسسسسسسسسسسسلام!
فقط اومدم یه دالی بگم ، برم!!!!
وقت ندارم!!!
کلی با احساس و ادراک و فیزیولوژیک کلنجار رفتم!!!
الانم که نصفه شبه!!! خوابم میاد!حسسسسابی خسته ام!!
آخ اگه مثل کنکور این امتحانای دانشگاها رو بر میداشتن چی میشد؟
دنیای دانشجوها گلستون میشد بخدا!!!
باید بریم طرحشو واسه تصویب بدیم مجلس!!!!
دوسسسسسسست دارم
بای.بای

یووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووووووووو
وحیده جوووووووووووونی خودم
سلامممممممممممممممممممممممممممممممم جیگی بلااا
هیی!!! دااااااااااااااااااااااااالیییییییییییییییییییی
اووووووووووخییییییییی!! وقتمون زیغ شده
همین جوری که با احساس و ادراک خودمون درگیر هستیم دیگه با احساس ادراک کتاب هم آدم درگیر بشه دیگه ببین وخاومت اوضاع تا چه حده
آخخخخخخخخخخخخ این خستگی و خواااااااااااااااب !!!
اووووووووخیییییی یه جوری گفتی خسته ام دلم سوخت
هه هه ه کو آخه؟ نه کنکور و بر میدارن نه تعطیلی ها رو
اگه امتحانای دانشگاه رو بر میداشتن که .... !
جای خالی را معلومات خود کامل کنید!
هوووووووووووم پا شو بریم مجلس طرح بدیم
صبر کن من عینک دودی م روبزنم نه که توی مجلس چراغ زیاد داره یهو چشمامون رو میزنه
منممممممممممممممم دووووووووووووووووووووست دارم
بای بای تا خییییییییییلی زوووووووووود
مثلا تا امشب یا فردا شب

شیطون شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 http://satanperdu.blogfa.com

[گل][گل][گل][گل]

سلام
خوفی؟
===================

خدایا کفر نمی‌گویم، پریشانم، مرا بی ‌آنکه خود خواهم اسیر زندگی ‌کردی.
خداوندا! اگر روزی غرورت را برای ‌تکه نانی ‌به زیر پای‌ نامردان بیاندازی‌
و شب آهسته و خسته تهی‌ دست و زبان بسته به سوی ‌خانه باز آیی
زمین و آسمان را کفر می‌گویی ... نمی‌گویی؟!
خداوندا!
اگردر روز گرما خیز تابستان تنت بر سایه‌ی ‌دیوار بگشایی
لبت بر کاسه‌ی‌ مسی‌ قیر اندود بگذاری و قدری آن طرف‌تر
عمارت‌های ‌مرمرین بینی‌ و اعصابت برای‌ سکه‌ای‌ این‌سو و آن‌سو در روان باشد
زمین و آسمان را کفر می‌گویی ... نمی‌گویی؟!
خداوندا!
تو می‌دانی‌ که انسان بودن و ماندن
در این دنیا چه دشوار است،

چه رنجی ‌می‌کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است

======================
موفق باشی

[بوسه] روزگارا که چنین سخت به من میگیری.با خبر باش که پژمردن من
آسان نیست. گرچه دلگیرتر از دیروزم. گرچه فردای غم انگیز مرا میخواند.
لیک باور دارم دلخوشیهام کم نیست. زندگی باید کرد [بوسه]

فعلا [بدرود]

[قلب][گل] *•.¸¸.•*´بی تو تنهاترینم`*•.¸¸.•* شیطون [گل][قلب]

http://satanperdu.blogfa.com

سلااااااااااام جناب شیطون
متن هایی که انتخاب میکنید خیییییییییلی قشنگه مررررررررررررررسی
شاد باشید و سلامت

مهشید شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 17:11 http://hekayatidegar.blogfa.com/

سلام پروین جون خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببین سایه روشن به روزه سر بزن

سلاممممممم مهشید خانومیییییییی
ممنوووووووووون خوبم
بله چشممممممممم سر میزنم

المیرا بیخیال یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 00:17

بیبخشید ابجیگولیه من
یکی اذیتم کرده بود تو نت
اشکمم دروورد
بعد منت کشی کرد بخشیدمش برگشتم
بیبخشید اوجییییییی فداتشم چه خبر از جوجوی اوجیت خوفه
اجییییییییی برام دعا کن فردا امتحان زبان فارسی دارم
بووووووووووووووووس
انرژی ازز اوجییییییییییییییییییی
انرژییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
گرفتم شارژ شدم هورا


بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس دوستدالم خیلی

اوووووووخییییییی آبجیگولیه چه کلمه جالبی
هووووووم کی اذیتت کرده بود؟
به خودم میگفتی حالشو میگرفتم
خب خدا رو شکر که معذرت خواهی کرده
خواهش دارم آجی گلی مهسا هوشولو میگی حالش خووووووووبه هر روز بزرگ تر میشه و با مزه تر
جون آجیییییییییی؟ به روی چشم برات دعا میکنم گلی
میییییییییییسیییییییییی
تو هم میای این جا پر انرژی میشه
بووووووووووووووووووووووووووص
منم دوسملت دارممممممممم

violin یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 14:58 http://ariaviolin.blogfa.com

سلاااام
خوبی؟؟؟
واما در مورد پستت...
واااااااااااااااااااااااااااااااااااای
چقدر قشنگ بوووووووود
خیـــــــــــلی قشنگه شعری که گذاشتی...خیلی
یه سوال...
اینجا آیکون بوس نداره؟؟؟؟
اینطوری که نمیشه...ما کارمون لنگ می مونه

بــــــــــــــــه سیلووووووووووووم
ببین کی اومده
خووووووووووووووبم
خودم این شعر و خیلی خوشم اومد کلی هم خندیدم
سؤال به جا و دقیقی پرسیدی
خیر اینجا آیکون بوس ندارد! ازیرا که هر کس خواست که بوس بفرستت
مستقیم و بدون هیچ واسطه ای بفرستد
کار شما که لنگ نمی مونه که!!

فقط کافیه بنویسی:
بووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسس

violin یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 15:04 http://ariaviolin.blogfa.com

راســــتـــی !!!
چرا اون یکی وبم (ariaviolin.blogfa.com) رو توی لینکات نداری هاااااااااان؟؟؟؟؟؟

ببین بغضم گرفت...

بدو...بدو بلینکم تا اشکم نریخته...


چرا دعوا میکنی حالا
خودت گفتی راز جوانی وبلاگ جدیدمه!منم لینک عوض کردم
خب کاری نداره که وبلاگ قبلیت رو هم لینک میکنم
اووووووووخی بغض نکن جیگر الان لینک میذارم

مرغ عشق یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:20 http://www.yardeli.blogfa.com

سلام علیکم علوس ملوس
والا ما یه ابر یه حرفی زدیم گفتیم میایم با وحیده خانوم مسابقه میذاریم از طرف ما به ایشون بفرمایید ما همین جوری زمین خورده ایشونیم ما کی باشیم در برابر ایشون وصحبت هاشون بعدشم
میگما یادته این نونو تپل منو گذاشت تو کیسه زباله گذاشت دم در؟
نوک سیاه پیدا کرده بود ها!!!!!!!
تو نوک سیاه پیدا کنی با وحیده چش خودتونو ونوک سیاتونو در میارم

سلامممممممممممممممممممم مامی عشقولویی خودم
ههه هه هههه!!! همینه دیگه میخواستم یه پست بذارم برای رقابت
ای بابا این حرفا چیه شما خودت استادی توی نوشتن
هووووووم آره نونوووووووووووووو عشقی رفته واسه خودش علوس ملوووس شدههههههه
هییی! اوه اوه نــــــــــه! ما حالا حالا هستیم در خدمت شما

نونوچه دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:17 http://nonoche.blogsky.com

سک سک!!! جاااااااااااااااااااااااانمی جان این وحیده هم برگشته!!!

بیا پایین کارت دارم












اینجا کسی نیست!!! دووووووووووووووستت دارم!!!

یوووووووووووهووووووووووووووووووووووو
هوووووووووووم وحیده جونمی برگشته
دارم میااااااااااااااااااام پایین


منم دوووووووووووووووصت دارم عشقولویی خودم

مدادرنگی پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:37 http://manui.blogsky.com/

قققققققشششششننننگگگگ بید و دلنشین

عکسشم دوست میدالم


مررررررررررررررررررررررررررسی
سخنان دکتر ابراهیم میثاق همیشه دلنشینه و همچین میچسبه به کف قلبت
کلا انسان دوستداشتنی هست
عکسای خوشگلی انداخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد