شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

قابل حل است...


اگر به مشکل امروزت،


غم دیروز و اضطراب فردا را اضافه نکنی


مشکل امروزت هر چه باشد، قابل حل است.



حضرت علی علیه السلام



نظرات 26 + ارسال نظر
بهزاد چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:43 http://behzadfarhadi.mihanblog.com


]rn cdfh 'tji hlhl ugd
چقد زیبا گفته امام علی
دقیقا اگه غم دیروز و اضطراب فردا رو نداشته باشیم
هر مشکلی قابل حله
مشکل دیروز که گذشته نیازی به غصه خردون نیست
فردا هم هنوز اتفاق نیوفتاده که اضطرابشو داشته باشیم
e
فک کنم اول شدم


به سیلوممممممممم بهزاد خان
اوهوومم خیلی قشنگ فرموده
درسته هر چی هست متعلق به زمان حال هست
اجرا کردنش سخته دیگه غصه دیروز و نخوردن و
اضطراب فردا رو نداشتن
بلی شما فرد بسیار خوش شانسی هستی که نفر اول شدی
یه وخ وحیده میاد شر میشه

مژگان پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:14

سلما باریک باریک ایفول ایفول صحیح است شهرزاد قصه گو آپم

سلاممممممم
یوووووووهووووو
ببین کی اومده
صحیح است و خوب اومدی
دیگه من پست میذارم همیشه بهترینه
شهرزاد قصه گو تازه بیدار شده
آپ خعلی خشنگیه
تو که نیومده رو دست همه بلند شدی

دیونه پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:41 http://mymina.blogsky.com

شب های هجر را گذراندیم و زنده ایم
ما را به سخت جانی خود این گمان نبود
یه وخ یادی نکنی ها

احـــــــــــــــــــسنت
ایندفه رفتی کفش ادیبان جهان خریدی هااااا
باشه چشم یادی نمیکنم
خخخخخ
خداوند را سپاس که شب هجران را گذراندی

بهزاد جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:18 http://behzadfarhadi.mihanblog.com

سیلام جوجو
کامنت اولی بجا غصه خوردن نوشتم غصه خردون
یه کلمه جدید کشفیده شد
"غصه خردون"
حالا معنیش چیه؟
به نظر من بیشتر میشه به آدمایی که غصه الکی-خرکی میخورن گفت
سعی میکنم غصه خردون نباشم
خوبی؟
این عکسه هم خوب انتخاب کردیا
نور میشه آینده سایه میشه گذشته یا بالعکس

یووووووووهوووووووووووو
سیلومممممممم
دوس میدارم جوجو
اگه دالکی بفهمه من جوجو ام دیگه خونه ش راهمون نمیده
یعنی مــــــــــــــــــــــوچ ذهن خلاق
خعلی باحالی
خردون و خیلی قشنگ تفسیر کردی:)))))
یک کلمه جدید به فرهنگ لغتت اضافه شد
.
.
.
غصه خوردن الکی(خرکی) = غصه خردون
منبع:فرهنگ لغت البهزاد الفرهادی
...
مگه میشه خوب نبود؟
هوومم این عکسه رو خیلی دوس میدارم
کلا عکس خیلی دوس میدارم
احســـــــــــــــــــــــنت بهزاد
دخیخا همینطوره نور میشه آینده سایه میشه گذشته
خیلی جالبه من حس میکنم تو حس منو به حرف در میاری
دوسست دارم(گل)

دیونه یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:02 http://mymina.blogsky.com

چه نظر پر محتوا و غنیی
یه وخ سازمان انرژی اتمی نگیردت

جیرجیر یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:08

سلووووووووووووووم بر عروس دوقبضه
چطوری عروس؟خوش میگذره؟
راسی اون راهکار به درد شوما هم میخوره حتمنی عملیش کن

:))) عروس دو قبضه رو خوب اومدی=))))
سلووووووووووممم
خوبم به لطف خارشوشو جیرجیرم
خوش میگذره دیگه معلوم نیس
کدوم راهکار؟
همین که خودم نوشتم؟
چیرا آدرس نمیذاری خو؟

علی دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:17

کلام امام.امام کلام است و هرچه در مدح این کلام که تمام اجزایش نور است بنویسم بازهم زبان از مدحش الکن و قلم ناتوان ست.تنها بیتی از شهریار را می توانم به رسم ادب پیشکش کنم در برابر این اقیانوس عمود به زمین ایستاده
می فرماید:
هم خدا توانمش خواند نه بشر توانمش گفت
متحیرم چه نامم شه ملک لافتی را...
یاعلی مدد

ســـــــــــــــــلام برادر گرامی
خیلی خوش اومدی
شما اینطوری صحبت میکنی من چی بگم دیگه؟
کتاب مشارق الانوار و که معرفی کردی در جست و جویش هستم ایشاالله پیدا کنم بخونم
چقد بیت قشنگ و خوبی رو انتخاب کردی
احــــــــــــــــــسنت بر شما

وحـــیده دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 http://hamishe-eshgh.blogsky.com/1390/12/

سسسلاممم و اینا
(مدل جدید شروع کامنت)
خوبی؟
خوشجیله بود آپت
صحیح است!
باز نبودم یکی جامو گرفته!! هعیی روزگار :دی

ای وای دارم چی میبینم
سه تا کامنت خوشجیل میبینم
صورت قشنگی میبینم
ولی وبش نیمیشینم
سلامممممممممممم
هر شروع جدید یه پایان جدید هم باید داشته باشه
هوممم معتدلم
میسی میسی
موقع امتحانا خیلی کاربرد داشت

شما هم جزو نفرات اول حساب میشی حالا دیر و زود داره فقط

وحـــیده دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 http://hamishe-eshgh.blogsky.com/1390/12/

آپـــممم
در دست تهیه بود!
بدو بیا!
یه جورایی واسه تو های لایته

یوووووهوووووووووووو
تا کلمه ی آپ رو دیدم شیرجه زدم وبت
افــــــــــــــــــــل شدم
بلـــــــــی لایته

وحـــیده دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 http://hamishe-eshgh.blogsky.com/1390/12/

بدو بیا جوابیهء شعرت رو بوخون!! :دی :دی :دی
همچینی فلبداهه بودا


:)) =)) ههه ههه ه خوندم جوابیه م رو
بداهه سرایی خوبی داری ها
تو هم در کفش ادیبان جهان پای کردی؟

جیرجیر دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 http://13890628.blogfa.com

اااااا نه دخمل جان اونی که تو وب خودم گذاشتم
پاهای یخ بچسبونی به عشقولیتاینم ادرس

بعدشم به این بهزادو خانت بگو خو عکسش خیلی کوچولو ادم نمیتونه ببینتش که
گذاشته مورچه نیگاش کنه

حالا به بهزادو نگوهاااااا ولی روش پیدا کنی انقذه کیف میکنی که نگو
بابا یوخده بدجنس بااااااااش
راسی از نونو خبر نداری؟


عجب خارشوشو بلایی دارم
هوومم تصور که میکنم میبینم خیلی خوبه
غافلگیری خوبی میشه
ولی بعد باید فرار کنی از دور بگی: خخخخخ
احســــــــــــنت آدرس میذاری
اینجوری دید و باز دید راحت تر میشه
ههه ههه=)))) گذاشته مورچه نیگا کنه
خعلی باحال اومدی
میگم خواهر و برادر خوب ذهن خلاق دارین
همون کوچولو باشه فقط من ببینم
:دی :دی
باوشه بهش نمیگم ولی اگه اومد خوند دیگه گردن من نیست
هوومم خوبه باید یه خوده بدجنس باشم ولی خو چیکنم که دلم نمیاد
هععععععععییی نه از نونو خبری ندارم
دیروز براش نظر گذاشتم
ایشاالله که هر جا هست خوب و خوش و سلامت باشن

جیرجیر دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:22 http://13890628.blogfa.com

اوووووووووووف خودمم انقده دوسشون میدارم همه شونو
اصن به بهانه این شکلکاس که پست میذارمافرین عروس میبینی اصن فکرشم دل ادمو خنک میکنه
اگه خودش خوند عب نداره
سرت خلوت شد بیا پیش خودم یه سری کلاسای فشرده عشقولی ازاری بذارم بری رو بهزاد پیدا کنی آی دلم خنک میشه آی دلم خنک میشه اصن ثواب میکنیااااا
دقیقا اصن چه معنی مرد ناز کنه مرد هم انقد لوس !!!مرد هم مردای قدیم
بعدشم اذیت کردن اصن یه جور ابراز علاقس باور کن دانشمندا کشف کردن
تازه اگه خلاق باشی میتوی راه های جدیدم ابداع کنی


خیلی نازن یه وبلاگ پیدا کردم از اینا داره میشینم نگا میکنم مذوق میشم
چه تشویخ هم میکنی آدمو
نهههههههه هوووووووراااا کلاسای فشرده
میام حتما شرکت میکنم تا ترم جدید شروع نشده
هوومم والا چه معنی داره
ولی خو مردای خیلی قدیم هم خوب نیستن
مردای معاصر خوبن
وااااااییی آره دخیخا همینطوره
اذیت کردن هم یه جور ابراز علاقه س
منم از طرف جامعه روانشناسی تأیید میکنم
خلاقیت و هستم خیلی خوبه اینجوری تفکر خلاق آدم هم رشد میکنه

مرغ عشق معین چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 http://http://yardeli.blogfa.com/

میگن یه بنده خدایی رو برده بودن خواستگاری
با خودش پیژامه برده بود
گفته بودن بابا خواستگاریه پیژامه میاری چی کار؟
گفت حالا شاید تعارف زدن شبم موندیم
حالا یه سوال فنی پروین جون؟
بینم این بهزاد چند تا پیژامه تو وبت جا گذاشته که هر وقت میام اینجاس؟ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چقدر قشنگ نوشتی عزیز دلم
کاش تو زندگی همه مون اجرایی میشد
این پسر ما رو بگو زود زود به دالکیش سر بزنه
من مادرم دلم براش تنگ میشه
کم دکل انرژی تو ببر بکار ور دلش


خخخخ برنامه ریزی بلند مدت به این میگن هااااا
بهزاد اینجا یه کمد پیژامه داره از این پیژامه گل گلی ها ی بنفش و سبز و آبی
خیلی بهش میاد
البته ایشون فقط مارک (پوما) می پوشه
مامی عشقولی کم میای سر میزنی خوو
مگه علوس دل نداره
میسی جیگر دونی
اوهووومم میتونیم سعی کنیم که اجرا بشه
بــــــــــــــــهزاد...! پاشو شام بریم خونه مامی اینا دلش تنگولیده

من که خودم و دکلم توی وبت پلاسیم
باشه نمیبرم ور دلش (یواشکی میرم)

وحـــیده چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

إوا !!
این آدرس من چرا این مدلی شده پس!
حق با بوده بید!
اما آگاهانه اینو ننفشتم!
این بار دقت فرمودیم ، درستش کردیم!
حالا شاید چون از دفتر نظر گذاشته بودم این مدلی شده! :دی
نیومدی نظرت رو درباره پست بگی ها!
دوستت میداریم
مااااچ


بلی حق با من بوده بید
من افل فکر کردم آگاهانه س میخوای چیزی رو یادآوری کنی
احســـــــــــــنت درستش کردی
هووومم شاید
اوه اوه خوب شد یادآوری کردی میام زودی
دوستت دارم دوست جونی
بــــــــــــــــوسی
یادش بخیر مینوشتی تا بعد...
من میگفتم تا زود...
(شکلک دست زیر چونه)

ستاره پرداز چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:06

سلام
خوبید؟
زیبا بود مث همیشه ممنون

سلام آقا معلم
خوبم خدا رو شکر
شما چطورید؟روزگار بر وفق مراد هست؟
خواهش میشود
شما هم مثل همیشه بدون آدرس ...

H.k پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:40 http://bescot.blogsky.com

حرفش حقه...

مگه نا حق هم میتونه باشه
خوش آومدی

تنهاترین جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 http://moteahedin.blogfa.com

سلام آبجی پروین خودم...

کدام گوری پیدات نیست؟؟؟هان؟؟؟؟؟؟؟؟

نکنه شوهر کردی؟؟؟؟؟؟؟شایدم ارشد میخوندی؟؟؟

اصلا به من چه؟؟؟اعصاب معصاب ندارم آآآآآآآ

سلام علیک برادر گم گشته
خخخخ نه به کدام گفتنت نه به گور گفتنت!
در ضمن آقامون اینجاست میبینه شاکی میشه ازت
ارشد هم سال دیگه میخونم
پس چرا سؤال میکنی؟
باز رفتی اعصاب معصاب تعطیل کردی اومدی!

پیمان شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 http://rapido-dowleh.blogfa.com

سلام علیکم
حال شما چطوره خانوم دکتر؟
ما رو نمی بینی خوشحالی یا نه ؟
قبلا هم گفتم خیلی وقتا سر میزنم اما چیزی نمی نویسم.
این روز ها دست زدم به تغییرات بزرگ توی زندگیم
تغییرات واقعا بزرگ!
همه چیزمو عوض کردم تا زندگیم اصلا شبیه دو سه ماه قبل نباشه و خیلی چیزا رو فراموش کنم.
ممنون که به یاد راپیدالدوله میباشید.


سلامــــــــــ آقا پیمان
حال ما درنوسان است گاهی خوب گاهی کمی خوبی
چه خوشحالیی؟وقتی آمار کامنت دونی میاد پایین
بلی درست است گفته بودی
یوووووووهوووووووووووو
خیلی خوشحالم که اینو میشنوم
حدس میزدم قوی تر از این حرفا باشی
ایشاالله که به تغییرات دلخواه زندگیت برسی
خواهش میشه دیگه

غمی یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:40 http://ghami.mihanblog.com/

اگه به آنچه که می خواستی نرسیدی، از آنچه که هستی غمگین مباش.(حکمت 69 نهج البلاغه)

احســــــــــــــــــــــــــــــنت

چه بهره برداری از وبت کردم
دستت طلا

ثمین یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:14 http://fardai-behtar.blogsky.com

وقتی که من عاشق میشم دنیا برام رنگ دیگست
صبح خروس خونش برام انگار یه آهنگ دیگست
وقتی که من عاشق میشم ترانه هام عاشق ترن
گلواژه های شعر من رنگ گلا رو میبرن

سلام دوست قدیمیمم
به شدت مجتاج دعاهات هستم....


عــــــــــزیزمـــــــــ
چه قشنگ نوشتی
سلامــــــــــــ به روی ماهت
چشـــــــــــــــم حتما دعا میکنم
ایشاالله که حل میشه

جیرجیر دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 http://13890628.blogfa.com

سلااااااام عروووووووووس
چطوریییییییییییییییییی

چه خوشگل شدی

عشقولیتو ازار دادی ایا
چه خبراااااا؟؟ازاین ورا رد میشدم گفتم بیام به عروس سر بزنم

سلاممممممم خارشوشو جیرجیر
خوبـــــــــــــــم
من؟
وای وای دیگه وقتی خارشوشو تعریف کنه یعنی خیلی خوبه
هههففف نــــــــــــــــه دلم نمیاد
قدم رنجه فرمودی جیگر طلا
وبلاگ علوس و منور کردی
دست مامی مرغی و هم بگیر بیار

مرغ عشق معین یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 http://http://yardeli.blogfa.com/

شما هم دعوتی عروس گلم


لیییلییلییللللییییی
دارم میام دارم میام

behzad چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:45 http://behzadfarhadi.mihanblog.com



« دوستت دارم » را
من دلاویزترین شعر جهان یافته ام
این گل سرخ من است.
دامنی پر کن از این گل که دهی هدیه به خلق
که بری خانه دشمن
که فشانی بر دوست،
راز خوشیختی هرکس به پراکندن اوست!
در دل مردم عالم – به خدا -
نور خواهد پاشید
روح خواهد بخشید.
تو هم ای خوب من ! این نکته به تکرار بگو
این دلاویزترین شعر جهان را همه وقت
نه به یکبار و به ده بار، که صد بار بگو
« دوستم داری » را از من بسیار بپرس
دوستت دارم را با من بسیار بگو
فریدون مشیری
---------------------------------
http://mostbeautifulflower.com/wp-content/uploads/2011/07/red-rose-flower-wallpaper-8.jpg


لیییلللیلللیییی دست و جیغ و سوت و هووووووووررررررررراااااا
چــــــــــــــــقد قشنگ
راز خوشبختی هر کس به پراکندن اوست
خعلی دوس میدارم این شعر و
کلی مذوق شدم دیدم اینو نوشتی
دوسســــــــــــــــــــــت دارمــــــــــــــــــــ
واااااااااااااایییی چه گلا خوشملاسیونی
انقده گل سرخ میدوسم
خودت گلی عزیزم(بوس)

شلیر چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:41 http://www.chiroki-dl.blogfa.com

سلام پروین جونی
ولی من خیلی غصه فردا رو میخورم
همش یه جورایی نگران آینده امم.میترسم اونی که میخوام نشه.یا اگه بشه دیر بشه.راستشو بخوای من تو زندگی تقریبا هیچ مشکلی ندارم بغیر از ترس از آینده ام

ســـــلام شلیر جونی
نگرانی آینده رو همه دارن ولی نباید زیاد بهش فکر کرد
مهم ترین چیزی که درحال اتفاق افتادنه همین الانه
از یه جایی خوندم که : آینده همین لحظه ی امروز است
وقتی الانت رو خوب زندگی کنی آینده هم خوب پیش میاد
قبــــــــول داری؟؟

روناس جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:47 http://www.boursebarani.blogfa.com

سلام...خیلی خوب و مفید بود...البته اگه بتونیم ازش استفاده کنیم...ممنون..زنده باشی

سلام دوست جدید
ممنون
نکته ش همین جا ست که اراده ی خودمون رو به کار بگیریم
سلامت باشی و شاد

مژگان دوست دورت سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:18

سلام پروین جونم این مطلب خیلی قشنگ بود واقعا اگه به کار بگیریم همه مشکلاتمون حل میشه


سلامـــــــــــــــــــــــــــ بر مژگان عزیزم
رفیق با مرام قدیمی
نکته خیلی خوبیه برا موقع امتحانا و مشکلات سخت
ایشاالله به کار بگیریم و مشکلاتمون حل بشه
خیلی خوش اومدی عزیز دل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد