شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

حال هر روز ما...

وَ أَنَّهُ هُوَ أَمَات وَ أَحْیَا


و هم اوست که بمیراند و باز زنده فرماید


(آیه44 سوره انجم)





نظرات 15 + ارسال نظر
وحـــیده چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:29 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

و هم اوست که بمیراند و باز زنده فرماید...


و چه لذت بخش خواهد بود،آن هنگام که از همه چیز و همه کس خسته ای و دست شسته ای...
خودت را بسپاری به دست موج های خروشان و پر از عشقش...
تا به زیباترین شکل ممکن،با علم و عشق و خردش...
تو را ، از نو بسازد...
و من ایمان دارم که بی نظیرتر و شاعرانه تر ، ساخته خواهی شد

احســـــــــــــــــــــــــــــــــــــنت



جایی برای سخن گفتن نمونده دیگه

پیمان چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:48 http://rapido-dowleh.blogfa.com

سلام
عرض ادب و احترام

سلام
عرض ادب و احترام متقابل
اینو جا انداختی:
و عرض تبریک به مناسبت روز با شکوه تولد گل دختری به اسم روانشناس

پیمان پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:18 http://rapido-dowleh.blogfa.com

سلام
تولدتون مبارررررررررک!!!!
انشالله صد سال به این سال ها! .. نه راستی این دیالوگ مال یه جای دیگه بود
انشالله صدسالگیتون!!... اها این بهتر شد. اما نه خانوما که اصولا پیر نمیشن!
امممممممم
اها!!!!
انشاالله صد سال عمر با عزت و در کمال جوانی و جواندلی در انتظارتون باشه! حالا خوب شد فک کنم.
ضمنا آهنگ وبلاگم آهنگ "صبوری" از روزبه نعمت اللهی هست. حتما گوشش کن که خیلی عجیب و غریب احساسات آدمو قلقلک میده

سلامـــــــــــــ

=))))) به این میگن درگیری خود با خود
من هر سه مورد رو میپذیرم
انشاالله صد سال عمر با عزت و عشق باشه
احــــــــــــــــــــــسنت
خیلی آهنگ قشنگیه
ولی اتفاقی یه آهنگ جدید هم پیدا کردم از خواجه امیری خیلی خوشم اومد
دست وبلاگت طلا که آهنگ و نخوند و مجبور شدم خودم دنبالش بگردم و اون آهنگ و پیدا کنم

بهزاد شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:08

یک شبی مجنون نمازش راشکست

بی وضو در کوچه لیلا نشست

عشق آن شب مست مستش کرده بود

فارغ از جام الستش کرده بود

گفت یارب ازچه خوارم کرده ای

برصلیب عشق دارم کرده ای

خسته ام زین عشق دلخونم مکن

من که مجنونم تومجنونم مکن

مرد این بازیچه دیگرنیستم

این توولیلای تو من نیستم

گفت ای دیوانه لیلایت منم

دررگت پنهان وپیدایت منم

سالها با جور لیلا ساختی!

من کنارت بودم ونشناختی!


عـــــــــــــــــــــــــــــــالیه
به شدت تمام دستت طلا
فکر کنم یه جورایی تازه اینو فهمیدم

بهزاد یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:03

بهانه ی دخترا: 1 - فاصله سنی مون خیلی زیاده(یعنی خیلی از مرحله پرتی) 2 - من به تو علاقه به اون صورت ندارم (یعنی خیلی بد هیکلی) 3 - من الان تو موقعیت بدی هستم (یعنی دلم یه جا دیگه گیره) 4 - تقصیر تو نیست تقصیر منه (یعنی عجب غلطی کردم با تو آشنا شدم) 5 - من تو رابطه مون از هیچ کاری دریغ نکردم (یعنی هر غلطی خواستم کردم) 6 - دیروز یه خواستگار دکتر داشتم (یعنی زودتر بیا منو بگیر )


محض خنده میپذیرم ولی بعضیاش برای بعضیا صدق میکنه
یعنی بعضی دخترا اینجوری غیر مستفیم حرف میزنن
کامنت بالایی رو فکر کنم از روی قلبت نوشتی
حالا کدومشو خودت دوس داری و قبول داری؟ بالایی یا پایینی؟

مرغ عشق معین دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:01

واااااااااااااااااااااااای
عزیزم
تو تولدت بوده ومن یادم رفت
بخدا این روزا اصلا وقت نت اومدن ندارم
روم سیاه
تولدت با هزاران گل بوسه مبارک باد


باشه باشه
برا همه تولد بگیر برا منو یادت بره
خیلی هم روت سفیده
قربون مامی جونی خودمون
از قدیم میگن:
تبریک و هر وقت دریافت کنی، تازه س

مرغ عشق معین دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:03 http://http://yardeli.blogfa.com/

هر روز برات رویایی باشد دردست نه دوردست ،عشقی باشد دردل نه درسر و دلیلی باشد برای زندگی نه روزمرگی
تــــــــــــــــــــــــــــــــــولدتــــــــــــــــــ مـــــــــــبارک


چه تبریک خوشملاسیونی
عشقی باشد در دل نه در سر
مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
اگه نونو جونی بود یه عالم دمپایی و شلوار شونصد پیلی برام هدیه می آورد
در ضمن
قربون آدرس نوشتنت مامی جونی(بوووووس)

بهزاد دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:18

دومی برا خنده بود عزیزم
:دی خودت میدونی چیو قبول دارم و چیو قبول ندارم


بله بله
احســــــــــــــــــنت جمله ی قصار قشنگی بود

بهزاد دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:19

سوره انعام آیه 64:
بگو خداست که شما را از آن سختی ها نجات می دهد و از اندوه می رهاند.
-----------------------------------------------
بگو هست، یزدان نیکوصفات که از وحشت و رنج بخشد نجات
-----------------------------------------------
Say: Allah is the One who saves you from this [danger] and from every affliction.

تشــــــــــــــــــــــــــــویییییییییییخخخ
یه پست درسته شد همین یه کامنتت
خعلی قشنگ و به جا بود

behzad pasha پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:03

اون بهونه دخترا بهتر از همه بود!

(تایید با کله)



سلامم ندادم
ادرس وبمم ننوشتم!

تا تو باشی زودزود سر بزنی!

جهت یادآوری عرض کنم که اون محض خنده بوده
هاااا!
نه که قبلا خیلی آدرس وب مینوشتی و اینا
اون موقع که من برا هر پستت شصت تا نظر مینوشتم،
وعده های دروغین خودت رو به یادآور
هی میگفتی میام سر میزنم و اینا
تو سلام نده
من سلام میدم
حضرت علی میگه در سلام گفتن پیش دستی کنید

علی جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:16

ای انسان تو هر لحظه در حال شدنی و هر گفته و هر کرده سنگیست از بنای شدنت.پس نیک بیندیش که چه گفته ای ، چه شنیده ای و چه کرده ای که اگر دو روزت یکسان بگذرد،مانده ای و رود مانده مرداب است و مرداب ،مرگ آب است.
امام علی(علیه السلام)
یاعلی


چـــــــــــــــــــــــقد قشنگ و زیبا
احــــــــــــــــــــــــــسنت
بعد یه مدت که نبودید، خوش اومدی دوباره
یا علی...
(گل)

بهزاد یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:08

http://dl.8beheshtgroup.com/images/gifts/8beheshtgroup_gift_of_the_day_672e_m.jpg


چــــــــقد قشنگه
واقعا هم همینطوره
چقد قشنگ تره که اینو میفهمیم
(مذوق خوشحال)
دستت طلا بهزاد جونم

بهزاد یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:04

امام زمان عج
ملعون و نفرین شده است آن کسی که نماز صیح را عملا به تاخیر بیاندازد تا موقعی که ستارگان ناپدید شوند
------------------------
پیامبر (ص)
اخلاق بد، عمل صالح را تباه میکند آن گونه که سرکه عسل را
------------------------



خداوند رحم کناد

آی استار دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:10 http://www.i7star.blogfa.com

سلااااام !!

خیلی وقته ها !

سال نو مبارک

چطوری شما !؟ میبینم که انگار پستای روانشناسی ته کشیدی زدی تو کار پستای عرفانی مذهبی !

البته دین هم با روان آدم سر و کار داره به هر حال..

صبر کن بینم اصلا شناختی ما رو !؟

این شکلکا چه باحاله

خوب دیگه ما رفتیم
فعلنات

سلاااااااااااااااااااام استار خان
نهههه
زمان برا من سیندرلایی میگذره
سال نو برا تو هم مبارک
ایشاالله سال پر از استار باشه برات
خداروشکر منم خوبم
نه پست های روانشناسی ته نکشیده
من متناسب با حال خودم پست میذارم
بله بله شکی نیست که دین هم با روان آدم کار داره و روان هم با دین آدم کار داره
خخخخخ میخوای نشناسم
باحالی از خودتونه
به سلامت یه کاسه آب بریزم پشت سرت زود برگردی
=))) :)))) فعلنات و خوب اومدی

بهزاد دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:30


تابع عشق تورا دامنه اش پیدا نیست

یک به یک هست ولی بهر دلم پوشا نیست

می هراسم که چو معکوس نمایم آنرا

آشکاراشود آن رابطه که پیدا نیست

راستی گر به تو بسیار شوم من نزدیک

عشق پاکت به کجا میل نماید جا نیست

گر تو خواهی که در آغوش تو من جا گیرم

تابع ، فرد خودت زوج نما پروانیست

منحنی دلت از راس شکسته است چه باک

که مماس دل من هست ولی آنجا نیست

رفع ابهام نمودم ز خم لبهایت

پس سخن ساده بگو وقت غم و حاشا نیست

هر چه من روی نمودار رخت گردیدم

باز یک نقطه بحرانی آن پیدا نیست

من بیچاره اسیر خم گیسوی توام

این چنین تابع بی چون و چرا هر جا نیست

چون سعادت سر و کارش به توابع افتاد

بیکران تر ز نگاهش به همه دنیا نیست


خعــــــــــــــــــــلی قشنگه
دستت طلا
اینجا ش خیلی قشنگه
منحنی دلت از رأس شکسته است چه باک
که مماس دل من هست ولی آنجا نیست
رفع ابهام نمودم ز خم لبهایت
پس سخن ساده بگو وقت غم و حاشا نیست

بیت آخرش هم خیلی قشنگه
چون سعادت سر و کارش به توابع افتاد
بیکران تر ز نگاهش به همه دنیا نیست
(بووووووووس)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد