شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

بگذار که این جاده خطر داشته باشد...

باید برود هرچه شود گو بشو و باش                           

بگذار که این جاده خطر داشته باشد


باید بپرد هرکه در این پهنه عقاب است                      

حتی نه اگر بال و نه پر داشته باشد


کوه است دل مرد ولی کوه نه هر کوه                   

آن کوه که آتش به جگر داشته باشد


عشق است بلای من و من عاشق عشقم                 

این نیست بلایی که سپر داشته باشد






نظرات 74 + ارسال نظر
بهزاد پاشا جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:42

باز ک شب بیداری نموده ای!

چ چ چ

ببینم چیا نوشتی!

دیگه امتحانا که تموم میشه و فصل دلخواهم (تابستون) شروع میشه....
مگه میشه شب بیدار نموند(مذوق)
نظّاره کن در پستِ ما....
:دی

behzad pasha جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:45 http://anayurdumazarbayjan.blogfa.com

اول از عکسش شروع کنم!

معنای بی نظیری رسوند

(تاکید میکنم هنوز مطلب رو نخوندم)

عکسه بدجوری تاثیرگذاره!

چندجور میشه ازش برداشت کرد

فاصله میان ازادی و اسارت!

یا

باهم باشیم کسی نمیتونه ب محدوده ما وارد بشه

و و و

خخخخ راستی اول شدنت رو تبریک میگم:دی
شیرینی بده یالا:دی
بهله از عکس شروع بفرما...
لیییللییللی:دی
اوهومممم خودمو هم به تفکر فرو برد (تأیید)
و اینکه چقد راهت برای هم حسار میسازیم و جلو راه خودمون و دیگران رو میگیریم بدون اینکه قصد بدی داشته باشیم
دخیخا فاصله میان آزادی و اسارت همینقدره...
احسنت به این برداشت ها:دی
یادم باشه نمایشگاه نقاشی زدم خبرت کنم بیای:دی

بهزاد پاشا جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:47

هووووم!

میونه زیاد خوبی با شعر ندارم!

اما شعرشم ب دل نشست!

برداشت دیگه : عشقم ی نوع اسارت میاره

بخاطر عشقت باید از یه چیزایی بگذری

و و و

اصلا خیلی پسندیدم این پست رو

لایک!

چــــــــــــــه عجب یه آدرس نوشتی (خوشحال):دی
دو بار آدرس بنویسی... خودش ثبت میشه دیگه لازم نیست هی اومدی آدرس بنویسی (تأیید با سر)
شعرش خیلی ساده س...
با داداشت هم حسی پس:دی
یسسسسسس برای عشقت باید از یه سری چیز ها بگذری(قلب)
وای وایییی وای :دی
متحول شدی رفت:)))
سپاسگذار برای لایک:دی

سیده زهرا (عاشقانه های مسیحا جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:52 http://zahra4552.blogfa.com

هیچ کجا جز خواب روی

شانه هاش....

امنیت را معنا نمی کند برایم!

(قلب) چقد لطیف و عاشقانه...
دوســـــــــــــــــــّت دارم زهرا(بــــوس)

سیده زهرا (عاشقانه های مسیحا جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:53 http://zahra4552.blogfa.com

عاشقم کن تا بیفتم

عشق کشف اتفاقه

هووووممم بسی زیبا...
عشق کشف اتفاقیه(قلب)
به قول مولانا:
ای بیخبر از ساختن و سوختنی...
عشق آمدنی بود، نه آموختنی...
(مذوق)

وحـــیده جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:49 http://hamishe-eshgh.blogsky.com/

یووووهوووووووووو
سلاممممم بر عاقل ِ عاشق شده
خوبی گلم؟
به به...
چه شعر زیبا و پر معنایی
...

چه عکس پر مفهومـــــــی

...
تشفییییییخخخ
بسی بسیار لذت بردم
دووووسّتت دارم هوارتا...
نه بالا ، نه پایین...
فقط عمیق و عاشقانه
بووووسسس

بــــــــــــــــه سلااااااااااااام بر وحیده جونی خودمون (مذوق)
:دی (لپ گلی)
خوبم شکر خدا (قلب)
تو چطوری؟
هوورااااااااااا دوس میداشتم همین یه تیکه شو فقط (قلب)
لیییللی دست و جیغ و سوت و هوراااااا:دی (مذوق)
سپاس خدای را که بسی بسیار لذت بردی (قلب)
منم خعلی دوس میدارمت گلی (قلب)
حیف که شکلک نداره نمیتونم حسمو منتقل کنم:دی
به قول یه جمله از شریعتی بود انگار...
میگفت: یک قطره باش اما به عمق دریا...
موووووووووووچ (خوشحال)

مژگان شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:37

سسسسسسسللللللللللللللااااااااااااممممممممم گیتوری؟به به عشق است بلای من و من عاشق عشقم این نیست بلایی ک سپر داشته باشد

یوووووووووهووووووووووووووو مژگانی جونی(قلب)
شکر خدا خوبم (لبخند)
ولی من فکر کنم درباره تو برعکس باشه... تو بلای عشق میشی:دی
از آنجایی که یادم رفت برای خبر پراکنی...
هم تو هم وحیده خودتون اومدین (لپ گلی)

محمد شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:59

سلام.دوستان قبل از اینکه خودمو بشناسونم...نظرشما نسبت به اهل سنت چیست...آیا دوست سنی داشته یا دارید...ممنونم

سلام.
خب مامانمون گفته با غربیه ها حرف نزنیم:دی
من از جانب خودم میگم:
اهل سنت هم دین ما هستن و همه ی ما به عنوان یک انسان قابل احترام هستیم.
خیر من دوست سنی نداشته ام.
حالا چرا اینو پرسیدی؟

سیده زهرا (عاشقانه های مسیحا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:14 http://zahra4552.blogfa.com

همه چیز با تو شروع شد

اما هیچ چیز با تو تمام نمی شود


حتی همین دلتنگیهای من !

تشویییییییییییییییییییخخخ (شیپورر)
احسنت آفرین بر تو بهترین (مذوق)
خیلی خوب اومدی اینو لیییللیییلییی
بوس بوس بوس

سیده زهرا (عاشقانه های مسیحا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:57 http://zahra4552.blogfa.com

سلام
ممنون :)
من واقعا نوشته های عرفان و دوست دارم [قلب]
+


هر یکی را که برایـــــــــــــش بِکَنم می میرم

اما در آغوشـــــــــــــش دوباره جان می گیرم

سلام بر عزیز دل:دی
خواهش میشه...
خیلی قشنگ مینویسه (تأیید با سر همراه با قلب)
باریـــــــــــــــــــک.... چقد خوب ادامه شو گفتی (مذوق)
خلاصه اینکه همه زندگی همینه دیگه « و هم اوست که میمیراند و زنده میکند»
هوووممم...
خفته ی خاک لحد را که تو ناگه به سر آیی
عجب اَر باز نیاید به تنِ مرده روانش

نونوچه سلطان یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:00

یوهو عخشم
جوجو هسته ای خودم
خوفی نانا؟

شعرش سیاسیه؟;-)
با گوشیم اومدم اینجا:-( همچنان تو تحریمم:-(
بوسسسسس پرتغالی:-*

یووووووووهوووووووو ببین کی اومده (مذوووووووق)
نونوچه عشقی اومده های های
از توی تحریم اومده های های
:دی
به نظر می اومد که شعرش اجتماعی سیاسی باشه اما من همین یه چند بیتش رو برای مقصود خودم دونستم(مذوق)
خدا این گوشی و اینترنت ش رو برا تو و ما نگه داره:دی
بوووووووس از جنس هلو ناب و عالی (هووووووووراااااااا)

پیمان یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:21 http://rapido-dowleh.blogfa.com


سلام
عکس جالبیه
برداشت من اینه:
بستگی به زاو.ه دیدت داره! گاهی همون سدی که جلو راهته می تونه بال برای ژروازت باشه. مهم اینه که چطور بهش نگاه کنی و چطور بتونی ازش استفاده کنی

سلام بر آقا پیمان خان
بلی (تأیید با سر):دی
صبر کن من زاویه دیدم رو عوض کنم (تفکر)
احــــــــــــسنت (تشویقققققققق)
پس مهم اینه که.... ما بخوایم پیشرفت کنیم (مذوق)

نونوچه سلطان دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:52

یوهو عخش من
گل گلدون من
شب توت فرنگی با طعم لواشک آلو من:-)
این نت گوشی تا پایدار باشد همواره می آیم اینجاااا

جییییییغ;-)

یوووووووووهووووووووووو
دست و جیغ و سوت و هوووووورااااااااااا (مذوووووق خوشحال)
woOoOow شب توت فرنگی با طعم لواشک آلو تو (دهان باز مانده):دی
خدایا خدایا انتهای تحریم/ از گوشی نونو جون/ محافظت بفرما (مذوق)
جیــــــــــــــــغ و هورااااااااا

بیتاپاشا دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:44 http://azarigiz.blogfa.com

سیلام به همگی

عالی بود عزیزم

عکسش اصلا منو کشته

سیلوووووم همگی بر تو (تأیید با سر)
دمت گرم آبجی:دی
عکس که بدجوری مردم کُشِ:دی
دل منم برد لامصب

مجید سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:05 http://moshaverravan.blogfa.com

سربلند باشید

شاد و سلامت باشید...
(لبخند)

بهزاد پاشا سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:36 http://anayurdumazarbayjan.blogfa.com

بهله فصل تابستون و شب زنده داری ما!

یادش بخیر

چ خاطرات ک ازین شب زنده داریا دارم!

البته ماله من از اذر شروع شده :)))))))

باریک که آدرس نوشتی:دی (تشششششششششویخ)
هییی امان از این شب زنده داری ها....
چه روزها و شب هایی که گذشت...
یادش بخیر...(قلب)
تو هم به این شب زنده داری دعوت شدی :))))
به قول مولانا...
پیش تو شب هست چو دیگ سیاه
چون نچشیدی تو زحلوای شب....
بله (تأیید)

بهزاد پاشا سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:42

حالا ی بار ادرس گذاشتم دیگه روت وا نشه

خخخخخخ

و اما در مورد اول شدن تو باید مذوق بشی و شیرینی بدی ک شخص شخیص بنده در وبلاگ حقیری حضور بهم رسانیدم :)))))))))))


بهله برداشتای من حرف ندارن!


ایول توام خوب اومدی

چقدر راحت و ناخواسته راه خودمون رو میبندیم!

بچه پــــــــــرّّّرو:دی
نه خیر آقای پاشا:دی
اول شدن توی این وبلاگ شلوغ و پر محتوا سعادت میخواد (تأیید باسر)
خخخخ حضورت خودت رسانیدی:دی
من از سعادت تو خوشحال شدم:)))))
احتمالا مراحل کاشت و داشت هم همینطوری حرف ندارن:دی
بله من همیشه خوب میام=))))

بهزاد پاشا سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:45

کلا بهزاد ها باهوشن و هم حس

برداشتشون بالاست

بایدم هم حس باشیم


پری ی اتفاقاتی افتاد ک هم خودم رشد کردم هم روحم



عشق ادم رو متحول میکنه

خودشم ی عشق بلااااااااا :)))))))

بله بله کلا خردادی ها باهوش هستن (تأیید با سر):دی
به نازم به این درک بالا (قلب)
بله دیگه خوب هم حس هستین
احســــــــــنت به روح و خودِ رشد کرده ت (مذووق)
من که نمیدونم چه اتفاقی افتاده ولی ...
ایشاالله بازم از این اتفاقا بیوفته (قلب)
شاعر میگه...
چشم دل باز کن که جان بینی
آنچه نادیدنی ست آن بینی


خودشم ی عشق بلاااااا نفهمیدم ینی چی؟:دی

سیده زهرا (عاشقانه های مسیحا پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 http://zahra4552.blogfa.com

بــــآرانی امـ

دلــَمـ چـتری مـی خـوآهد

از جــنسِ دستـــهآی ا و...

چه کسی خواستنی تر از «او» (قلب قلمبه)
یاد این شعر از پیام ابراهیم پور افتادم....
انقدر باورت دارم که ...
وقتی میگویی بـــــــــاران...
خیــــــس میشوم

بهزاد پاشا شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:34

البته شب زنده داری مولانا فرق فوکوله!

اون راز و نیاز میکرده ما اس و نت و فیس و وب و یاهو :)))))



در جواب کاشت و داشت باید بگم!

تو که اینجوری خوب میای خوبم میری خخخخخخخخخخخ

نقطه مشترک داره دیگه
مولانا با خدا راز و نیاز میکرده...
ما با بروبچ و نت و شب زنده داران دیگر:دی
ولی همینم که فهمیدیم شب زنده داری هم خوبه... خودش خیلی راهه (تأیید با سر)
=)))) :)))))) احــــــــــــــــــسنت ههه ههه هه
حالا دیدی چقد من خوبم:دی
هم خوب میام هم خوب میرم :دی :)))))

بهزاد پاشا شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:37

جاست! خرداد!

دیدی امسال چند بار جشن گرفتیم

اصلا خرداد یه چیز دیگس


هیچی! ی چیزی گفتم دیگه

WwWOoOo:دی
حالا یه سال چندتا اتفاق با هم افتاد هاااا:دی جو گیر شدی:ی
فروردین اولین گل سربد فصل ها و فصل بهار هست و خرداد آخرین ماه از فصل بهاره:دی
مهم اینه که اول و آخر فصل بهار قُرُغ شده=))))

بهزاد پاشا یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:36

همین ک فهمیدیم شب زنده داری عالمی داره هم خوبه (تایید میکنم)

همیشه اتفاقات خوب خرداد میفته
حالا من مشروطم نشدم!

اصلا خود امام هم میدونستن خرداد چه ماهه پر فیضیه ک تو این ماه فوت فرمودن

اصلا فروردین رو دوس ندارم :)))))))))))))))

مهم اینه که سلظان 12 ماه خرداده بهله

بلی بلی :دی
نه قبول ندارم :دی حالا امسال اینجوری شده (سوت)
پاشو برو انقد تاریخ نگاری نکن=)))))
آرهههههههههه!! :))))
اوووه چه سلطانی هم میگه:دی
حالا هی من فروتنی میکنماااا :دی

مرغ عشق معین یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:55

یووووووووووهوووووووووووووووووو
سلوووووووووووووووووووووووووم بر مرغ عاشق
بینم میبینم که این روزا عشقولانهازخود به در میکنی
چقدر زیبا بود این شعرت
اما نمیدونم چرا عکست یه جور دلتنگی رو به همراه داره
راستی دیدی نونوچه اومده؟
چه اسماییم واسه خودش میذاره
نونوچه سلطان
هنوزم عاشق تپل منه
داره چشش در میاد واسش

یوووووهوووووووووو
سلام عشقولوی اعظم اومده
خوش اومده خوش اومده(ذوق)
اوخییی آره یه جور آینده نا معلوم ولی رو به رهایی رو نشون میده
آرههههههه نونوچه جونی اومده (شیپور)
سلطان نونوچه ستانه دیگه (قلب)
:دی بوی توطعه میاد:دی

behzad pasha سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:53

حالا ما فروتنی میکنیم نمیگیم کل بهار اسمش خرداده!

یا اصلا 12 ماه اسمش خرداده :))))))))

خداییش دیدی چ تاریخ نگاری ای کردم و ب کجا وصلیدم!

راستی نظر زشتت رو تو وبلاگ عالیه خودم ج دادم :))))))

نه دیگه اعتماد به سقفت از کره زمین هم رد شد:))))
نمره تاریخ دبیرستان و راهنماییت هم همینجوری خوب بوده؟:دی
یه جواب زشت تر هم برات نوشتم:دی خخخخخ

بهزاد پاشا سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:21

هوووم

ما همیشه خواستار بیان حقایق بودیم هستیم و خواهیم بود

این نظر تنگ شماست ک بالا بودن پرچم خردادیا رو نمیبینی!

ارررررره همیشه جلو تخته داوطلب بودم !

منم جوابیه صادر میکنم الان !

الان وارد تاریخ سیاسی میشی کم کم:))))
بعضی حقایق هست که احتیاج به پرچم نداره و پنهان از دید خیلی ها س (تأیید با سر):دی
باریک (تشویییییییییییییخ) یه عکس از هم کارنامه ت ضمیمه نظرت کن:دی
صادر کن بینیم=)))):دی

مژگان سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:51

سلام نفس باد صبا گیتوری؟
ن بابا من چ کار عشق دارم دخمل ب این ساکتی آرومی مظلومی

سلام جیگر طلا(قلب)
شکر خدا خووووبم(مذوق)
توی مظلومیت که...
یکی تو مظلومی یکی هم غفار خانی:)))))
:دی :دی :دی
خعلی دوس میدارمت هاااااااااااا (کج کلاه خان)

بهزاد پاشا چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:50

من بیشتر ب فکر دیانت هستم تا سیاست :)))

بهله بهله موافق هستیم مثلا : خوش تیپ - سرزبون دار - خوشگل - تو دل برو و و و بودن خردادیا یکی از این موارده =)))) -بترکه چش حسود-

نچ اون موقع ریا میشه

صادر نمودیم

=)))))) دیانت و خوب اومدی
یه اسفند هم دود کنم که چشم نخورین:دی
فووووت فووووت
ینی الان ریا نشده آیا؟:)))))
برو تحویل بگیر:دی
قشنگ وبلاگت به نظرات زشت من مبتلا شد=))))))

بهزاد پاشا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:51

نچ الان ریا نشده ک!
بیان حقایق مگه ریامیشه؟

خبرداری جزمن و تو کسی وب نمیاد!

تو میای وب زشت من نظرای زشتتو میذاری

منم میام وب زشت تو نظرای زشتمو میذارم

بلی بیان حقایق وقتی زیاد گفته بشه، ریا میشه:دی (تأیید)
هه ههه ههه
الان که به وب خودم هم نگا میکنم ...
میبینم که به نکته ی خوبی اشاره میکنی:))))))
همینه دیگه از قدیم میگن:
دیگ به دیگ میگه روت سیاه=)))))
وبلاگمو زشت کردی دیگه کسی نمیاد نظر بنویسه:دی

behzad pasha شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:58

نچ
بعضی از حقایق هستن ک ملت لذت میبرن از گفته شدنش

مثل تعریف از خردادیا و ویژگی هاشون -تایید با سر-

بهله کلا رو فرمم ب نکات ظریفی دس میذارم!

هه!

اتفاقا من پا گذاشتم ب وبلاگت حقیرت! از سکوت و تنهایی درت اوردم

تو باید مچکر من باشی خخخخخخخ!

نچ و ....:دی
خیلی هم همین که من میگم درسته (تأیید)
باشه حالا که اصرار میکنی ... تعریف کنی :دی
باریک به این فرم خوب و عالی...
وبلاگ من از ابتدا هم غنی بود :دی
حالا نمیگم بی تأثیر بودی ولی خب هیجان و شادی ش بیشتر شد هم من هم نظرات وب:دی
سلطان نظرات اول وحیده بود بعد نونوچه جونم شد بعد مامی مرغ عشقی بعد بهزاد جونم حالا هم که تو :دی
به هر حال تبریک میگم که سلطنت نظرات الان به تو رسیده=))))

سیده زهرا (عاشقانه های مسیحا دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 http://zahra4552.blogfa.com

گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز میشود

گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام میگیرد

گاهی با یک کلمه ، یک انسان نابود میشود

گاهی با یک بی مهری ، دلی میشکند

مواظب بعضی یک ها باشیم !

در حالی که ناچیزند ، همه چیزند …

گاهی یک نفر تمام دنیایت میشود :دی
و بودن او کافیست (مذوق)
یک سیده زهرا داریم که خیلی دوسش میداریممممممم (قلــــــــــب)

بهزادپاشا دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:37

-نچ و... :دی- و 3 نقطه بزرگ :))))))))))

وحیده ک الان در کنج عزلته :))))
نونوچه و مامی هم وقتی من بودم سلطنتشون رو دیدم
ولی اون موقع نمیخواستم کسی از شیرین زبونیای من خبردار بشه

بهزادم ک ی دوره طوفانی داشت و من اصلا نمیومدم وبت !! حالا بماند! بحثش اینجا خوب نیس!!

و اما من!

ایا از نداشتن شادی رنج میبرید؟

ایا هیجان روز مره تان کمتر شده!؟

چرا نشسته اید!؟

شما ب یک بهزاد خط (بهزاد پاشا) نیازمندید

بهزاد پاشای دردانه زینت هر خانه :))))))))))

تلفن تماس 0411 ........

خخخخخخخخخخخ

:))))) بچه پررویی دیگه چه میشه کرد:دی
:دی آره وحیده خبری ازش نیست
یه کاری نکن که وحیده با طومارش، نونوچه با بیلش، و مامی مرغی با انگشت بیاد بزنه توو چشت:))))
بهزاد هم کتاب مینویسه :دی توی این زمینه به آبجی ش (وحیده) رفته:))))
و اما تو...
نه من خودم اصل شادی ام...
نه من خودم هیجان دارم به اندازه ی کافی...
الان چون پای لپ تاپم نمیتونم وایسم=))))
:)))) دمت گرم خیلی باحال بود هه ه ههه هه
حیف که قابل تکثیر نیستی:دی
اوه اوه عجب شماره تماسی هم:دی
نسل جدید اپراتوره؟:دی

بهزاد دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:55 http://shadkami.blogsky.com

کیف حالکه یا پروین؟

بپر بپره بپر
من نمیپرم...

عقش است بلای من بپر
من نمیپرم(عشوه)

-----------
عجب عکسی
چه پرنده های خیخیلی
چه حصاره پیخیلی
کجا دارن میرن؟شکارچی شکارشون میکنه یه لقمه چپشون میکنه (شکلک خون چکیدن از دندونا)
وقتی کنار هم باشن میتونن مث این حصار محکم بشن و نذارن دزد بیاد گندما رو بدزدهزمستونا برن بهتره

:دی زدی توو خط عربی
حال آی ایز کیفور:دی:)))
تو چطوری بلا؟ بالاخره اومدی سر زدی هااااا (مذوق)
باید بپرد هر که در این پهنه عقاب است
اگر ننپرد خودم میپرونمش:دی
=))))‌هه ههه هه چه عشوه ای هم میاد :))))
یسسسسسس مث خودمه خوشجیله و پر مفهوم:دی
ههه ههه پرنده های خیخیل:دی
حصار پیخیل :دی
دارن میرن سمت آسمون همونجا که خونه شونه(قلب)
حالا بعضیا شکار میشن... بعضیا میرسن... بعضیا می میرن...
اوه اوه عجب شکلکی هم گذاشتی:دی خطرناک شدی:دی
اووهوومم هم میتونن حصار مفید باشن(قلب)
هووم نکته ی خوبی بود:دی زمستونا برن(تفکر)
نکته ی جالب و باحالی بود (تشوییییییییق)(قلب)
آدرس وب خوشجیلتو بنویس(قلب)

سیده زهرا (عاشقانه های مسیحا دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:42 http://zahra4552.blogfa.com

گیرم که باران هم آمد…

همه چیز را هم شست…

هوا هم عالی شد…

فایده اش برای من چیست؟

هوای دل من بی او پس است
+

ماهم پروین بانویمان را بسیار میدوستیم :*

به قول آهنگ «صبح دیگر» از «محمد علیزاده»:
هوا خوبه ...
تو هم خوبی...
منم بهتر شدم انگار...
یه صبح دیگه عاشق شد...
به یاد اولین دیدار... (قلب)
گویا شعر ش از «فرزاد حسنی» (قلب)
قربانت عزیز دل:*

بهزاد سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 http://behi.fardblog.com

خواجه سلام علیک گنج وفا یافتی/
دل به دلم نه که تو گمشده را یافتی
پرییییی((=
دیروز سربسرت گذاشتم آدرس وب خودت گذاشتم..
بعدش نگو هرجا رفتم نظر گذاشتم آدرس تو رو نوشتم
خخخخخخ ((=
سوتی در حد لالیگا
این عاقبت کسیه که پروین و اذیت کنه

موچ به دلت نیز که تو گشمده را یافتی (مذوووووق)
:))))) هه هه ههه الان همه میان وب من :دی
مشتری زیاد میشه=))))
خخخخ :دی سوتی تو باعث خیر واسه من شد:دی
احسنت :دی از قدیم گفتن...
هر کی به گُل دس بزنه...
شاپره (شاپرک) نیشش میزنه
:)))))
احسنت به آدرس وبلاگ خودت (قلبـــــــــ)

بهزاد پاشا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:15

هوووم!

منم دارم فیلم نامه مینویسم :)))

قابل تکثیر نیستم ولی روزی فرا خواهد رسید در قلب همه مردم ممالک اطراف!! کاخی خواهم ساخت از معرفت خودم!
بهلههههههههههه

بی سوات!

0411 کد تبریزه چ چ چ

آی لاو 0411

آی هیت 021
خخخخخخ

=))))‌فیلم نامه نویس خوبی میشی:))))
الان صحنه ی تأتر به اسم «پاشای قلب ها» در ذهنم تجسم نمودندی در حالی که تو سوار بر اسبی، فراز کوهی ایساده ای و خورشید در حال غروب است و تو امید وارانه و دل شکسته به مردمی که پایین کوه جمع شده اند و با چشمی گریان و اندوه ناک به تو را نظاره میکنند...
این جملاتی که نوشتی رو میگی:دی
و منم به عنوان منشی صحنه...
تو را از پشت پرده تشویخخخ میکنم =))))))


نه که خودت خیلی صواط داری:دی
آرهههههههه
خعل خب...
ولی ما نامرد نیستیم...
ما به همه عشق میورزیم و این است پیشه ی ما....
بدرود ای نامردِ کامنت گذار....
:)))))

بهزاد پاشا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:08

یعنی بزن قدش!

خودم البته سوار بر اسن نه! ولی بر روی یک بلندی فرض کرده بودم و اینا رو نوشته بودم!

میگم بیایین ی گروه تشکیل بدیم
بریم باهم اسکار بگیریم بینی این فرهادی (از نوع اصغرش البته) رو بمالیم خاک :)))))))))

اون تشوییییییییخ خیلی حالی میدهندی

منم ب همه مردم مملکتم عشق میورزم

بدون مردم من هیچم خخخخخخخخخخ!

نه سوار بر اسن نه! سوار بر اسب:)))
حال کردی عجب صحنه ای ساختم.... (عینک دودی)
اگه بهزاد هم بیاد... خیلی خوب میشه
چون فامیلیش فرهادی ه میریم معروف میشیم به ...
فرهـــــــــــادی دومـــــــــ.... اسکــــــار دوم را گرفت:أی
هههه ههه ه همون به مملکتت که توی قلعه ت زندگی میکنن:دی
دفعه بعد با اسبت بیا :)))))
معلومه که بدون مردم هیچی:دی پس فکر کردی خیلی چی؟!=))))

بهزاد پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 http://behi.fardblog.com


سلام
مولانا میدوستی اینم یه شعر خوشدیلی صفا کن
ای قـوم بــه حج رفتـه کجایید کجایید
معشــوق همیــن جـاست بیایید بیایید
معشــوق تــو همسـایه و دیــوار به دیوار
در بادیه ســـرگشته شمـــا در چــه هوایید
گــر صـــورت بی‌صـــورت معشـــوق ببینیــد
هــم خـــواجه و هــم خانه و هم کعبه شمایید
ده بـــــار از آن راه بـــدان خـــانه بـــرفتیــــد
یــک بـــار از ایـــن خانــه بــر این بام برآیید
آن خانــــه لطیفست نشان‌هـــاش بگفتیــد
از خــواجــــه آن خــــانـــــه نشانـــی بنماییـــد
یک دستـــه گــل کــو اگـــر آن بـــــاغ بدیدیت
یک گـــوهر جــــان کـــو اگـــر از بحر خدایید
با ایــــن همـه آن رنج شما گنج شما باد
افسوس که بر گنج شما پرده شمایید
قربون خدا

گر صورت بی صورت معشوق ببینید
هم خواجه و هم خانه و هم کعبه شمایید
(تشوووووووووویخ)
ده بار از آن راه بدان خانه برفتید
یک بار هم از این خانه بر این بام برآیید
(سوووووووت احسنت)
با این همه آن رنج شما گنج شما باد
افسوس که بر گنج شما پرده شمایید
(این مخاطبش منم )


موووووووووووچ خدا(قلب)
دستت طلا بهزاد خیلی قشنگ و پر نکته س شعرای مولانا (عشق)

بهزاد پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:53 http://behi.fardblog.com


من تو رو رسما دعوت میکنم به وبم تشریف بیاری و نظر خوشدیلت و بکاری
آپم

قربون دندون های ردیف شده:دی
یوووووهووووووووو انقده حال میده دعوت رسمی (قلب مذوووق)
بسی گل کاشته بودی (قــــــــــــلب)
عاااااالی بود...

و اگــر بر تو ببندد همه ره‌ها و گذرهــا
ره پنهان بنماید که کس آن راه نداند...

(بــــــــــــــــــــوس)

بهزاد پاشا پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:17

هم چت میکردم هم نظر مینوشتم اسب شده اسن :))))

البته جرقه این صحنه رو من زدم پس اگه قراره با کسی حال کنیم اونم منم! :پی

بهله ی بهزاد چی داره؟ دو بهزاد صدا داره =)))))))))

صب کن بینم! چرا اون میره اسکار رو بگیره؟؟؟؟

-خشم-



ب نظر من بهزادین برن بگیرن بهترتره!

مگه چ عیبی داره؟ بابک خرمدین هم از قلعه شروع کرد

ستارخان از ی خونه قدیمی شروع کرد و و و

دفعه بعد با ماشینم میام :))))))

البته مردمم بدون انرژی من و چاکراهای من هیچند خخخخخخ
:)))))))))

همینه دیگه شصت تا کار و با هم انجام میدی:دی
نه خیر نظرات من باعث شد که این جرقه در ذهن تو شکل بگیره و خودم هم این جرقه رو باد زدم :دی
=))))) کلا توی تحریف کردن خوب نقش ایفا میکنی:))))
خب فامیلی بهزاد فرهادی ه دیگه! باس اون بره اسکار بگیره (تأیید)
خب اینم میشه...
بهزادین فرهادی خوش نقش:دی
نه خشم نگیر الان ابر های تیره بر سرت باران میبارند:))))
بله بله منم گفتم که از همون قلعه ی کوچکت شروع کن تا جهانی تو را در بر بگیرد:دی
نههههه شاهزاده باس با اسب بیاد...
با ماشین خیلی سوسول و لوس میشه:دی
اوه اوه نه بابا شاهزاده... جو گرفتت:دی اینا اثر معجون هایی که من درست کردمااااا=)))))

فرناز پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:23 http://www.hichkas8.blogfa.com

یه سر به وبم بزن!:)

چشم فرناز عزیزم:*

بهزاد پاشا جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:59

شصت تا؟ خب سرعت تایپیدنم بالاس چیکا کنم!

تحریف نیس اینا غلط مسطلحه ک شماها ب کار میبرین

من اصلی هاش رو میگم :دی

کلا فامیلی مطرح نیس

دو تا بهزاد خودشم خردادی (من دیگه چیزی نمیگم کل سالن مدهوشیدن) :)))))))))))

کشتی منو با این ابرها! چ چ چ

من قلعه ای کوچک در قلوب انسانیون!! خواهم ساخید :))

با ماشین سوسول میشه! هوووووم!

پس با تریلی میام! با سیبیل و شکم =))))))) ابهتشم بیشتره!

ما ک دوریم معجونی از دست شما نخوردیم

هه ههه هه آخرم مسابقه تایپ ندادی هااااا (سوت)
هه ههه ه غلط مسطلح!! این دیگه خیلی باحال بود:))))
بلی جدیدا به نکات خوبی اشاره میکنی=))))
یه شیلنگ بیارم آخر فیلم وا کنیم روی مردم از به هوش بیان:)))

خخخخ :دی آیی ابر های تیره همواره بهزاد رو تعقیب کنید ولی نکُشیدش=))))
بابا کلمات قشنگ و قلمبه به کار میبری:دی
با همون عینکت نظر نوشتی فکر کنم:دی تأثیر گذاشته:دی
هه ههه هه سیبیل و شکم و باحال اومدی خخخخ
نه خیرم ابهت مرد به قلب مهربون و قدرتمنده (تأیید با سر)
بیا نزدیک تر ... یک معجونی سازیدم.... تا نوه هات هم طلسم میشن:دی

علی دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:10

همه می‌پرسند:
« چیست در زمزمه‌ی مبهم آب؟
چیست در همهمه‌ی دلکش برگ؟
چیست در بازی آن ابر سپید،
روی این آبی آرام بلند،
که ترا می‌برد اینگونه به ژرفای خیال
چیست در خلوت خاموش کبوترها؟
چیست در کوشش بی‌حاصل موج؟
چیست در خنده‌ی جام؟
که تو چندین ساعت
مات و مبهوت به آن می ‌نگری!؟»
نه به ابر،
نه به آب،
نه به برگ
نه به این آبی آرام بلند،
نه به این خلوت خاموش کبوترها،
نه به این آتش سوزنده که لغزیده به جام
من به این جمله نمی‌اندیشم.
من، مناجات درختان را، هنگام سحر
رقص عطر گل یخ را با باد
نفس پاک شقایق را در سینه‌ی کوه
صحبت چلچله‌ها را با صبح
نبض پاینده‌ی هستی را در گندم‌زار
گردش رنگ و طراوت را در گونه‌ی گل
همه را می‌شنوم
می‌بینم
من به این جمله نمی‌اندیشم!
به تو می‌اندیشم
ای سراپا همه خوبی،
تک و تنها به تو می‌اندیشم.
همه وقت
همه جا
من به هر حال که باشم به تو می‌اندیشم.
تو بدان این را، تنها تو بدان
تو بیا
تو بمان با من، تنها تو بمان
جای مهتاب به تاریکی شب‌ها تو بتاب
من فدای تو به جای همه گل‌ها تو بخند.
اینک این من که به پای تو درافتادم باز
ریسمانی کن از آن موی دراز،
تو بگیر،
تو ببند!
تو بخواه
پاسخ چلچله‌ها را، تو بگو
قصه‌ی ابر هوا را، تو بخوان
تو بمان با من، تنها تو بمان
در رگ ساغر هستی تو بجوش
من همین یک نفس از جرعه‌ی جانم باقی‌ست
آخرین جرعه‌ی این جام تهی را تو بنوش!
سلام خواهر مهربانم
امیدوارم حالتون خوب باشه
این شعر رو تقدیم می کنم به روح مهربانتان
چون میدونم براتون دلنشینه
متشکرم بخاطر لطف دائم شما
ماندگارباشید
یاعلی

یوووووووووهووووووووووووو
سلام بر برادر گرامی...(قلب)
حال شما؟
من خوب شکر خدا(قلب)
قربان شما ....
بسیار تقدیمی قشنگ و زیباییه...
بینهایت این شعر زیباس و دوس میدارمش (قلب)
ممنون از این انتخاب عالی (خوشحال)
لطف شما هم همیشه جاری هس(قلب)
شاد و سلامت باشید
در پناه خدا... (گل)

بهزاد پاشا سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:44

آخه بدمم میبازی
من هر وقت بگی حاضرم (آماده)

خو راس میگم دا

ن برا اینکه حواس مردم از ما پرت بشه و مدهوش نشن بهتره تو بیای ی سرکی بکشی بری :))))))))))))

بیایین بیایین ی جا گول میمالم سرتون :))

خخخخخخ از کجا فهمیدی؟

ن عینکم نبود ولی با سیبیل تازه ام نوشتم! تاثیره اونه!

آخـــــــــــــــــی قلب قدرتمند ... یاد خودم افتادم (عینک مارک دار!)

من خودم پادمعجونم =)))))))

ولی من دوس دارم موفقیت تو رو ببینم :دی
باشه ... قبول...
نه دیگه اون وقت بازی شما خراب میشه ...
من بعدا جداگونه میام مردم منو تشویق کنن :دی
هه ههه هه سیبیل تازه رو خوب اومدی:))))
=)))))) عینک مارک دار :)))))
دمت گرم خخخخ
پادمعجون :دی آرهههههه ...
اون وقت که با ابرهای تیره و باران سیل آسا و باد های تند اومدم سروقتت بهت میگم کی پادمعجونه:دی

شلیر چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 http://chiroki-dl.blogfa.com

سلامی بر دوستان ویاران با وفای قدیمی

ســـــــــــلام بر شلیر جان خودمون (قلب)
چطوری عزیز؟

بهزاد پاشا چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:26

ب این میگن تواضع

وقتی باخت ازمن میگه عب نداره دوستمه
وقتی برد از من میگه عب نداره دوستتم :)

اصلا تو نیای هم میشه والا! :))

خب سیبیل تازه هست دا! پرپشت تر و درازتر (تقریبا مدل حمزه زرینی) :دی

:))))) اخه ن ک کلاس کارم بالاس مارک دار میزنم همش

سروقتت رو از هوش سیاه یاد گرفتی =))))))))

بفرست منم دورشون میزنم

دیدی من چقد متواضع ام:دی
حیف که ریا شد....
همه صحنه و متن و طراح لباس و اینا با منه! من نیام؟؟؟
اصلن مگه تأتر بدون ابرهای تیره و جادوگر میشه؟؟؟:دی
خخخخ سیبیل تازه مبارک:)))‌به پای هم پیر بشید:دی
آهااااانننن ینی مارک... کلاس کاره تو رو مشخص میکنه دیگه؟:دی
نههههه هوش سیاه دوس ندارم...
من قبل از اینا میگفتم اینا از من یاد گرفتن... نه که من منشی صحنه ام... :دی
اگه تونستی دورش بزن:)))))

سیده زهرا (عاشقانه های مسیحا چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:03 http://zahra4552.blogfa.com

شهر من رو به زوال است تـــــو باید باشی


دل مـــــن زیر سوال است تـــــو باید باشی


فال حافظ زدم، آن رندغزل خوان می گفت :


زندگی بی تــــو محال است تــــو باید باشی...

دل من بی تو خراب است تو هم میدانی...
لب تو آب حیات است تو هم میدانی...
(قـــــــــــــــــــــــــلب)
هم وزن این شعر از مولانا بود
(تشویییییییییییییییییخ) عالی بود....
زندگی بی تو محال است تو باید باشی...

مرغ عشق معین پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 http://http://yardeli.blogfa.com/

سلام عزیز دلم
خوبی تو؟
ببخشید دیر اومدم
معینم مشکلی واسش پیش اومده نتونستم
عروس جون من این حلوا رو درست کردم
از این ادرس
http://www.artakava.com/post/1042/%D8%AD%D9%84%D9%88%D8%A7%D9%8A%20%D8%A2%D8%B1%D8%AF%20%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AC%20%D9%88%D9%8A%DA%98%D9%87%20%D8%A7%D9%81%D8%B7%D8%A7%D8%B1
خیلی خوب شده
باز اگه خوشت نیومد
تو نت بزن
خیلی میاد بالا
عکساشم ببین
ببین کدومو دوست داری همونو درست کن
برای تر حلوا هم
برو به یان ادرس
بازم میگم برای هر کددومش خواستی جور دیگه ای درست کنی تو نت پره
مثلا سایت دوزلی ودادلی خیلی کاراشون خوبه
یا بزن تر حلوا مامان سایت
همش میاد بالا
حالا ببین کدومشو دوست داری
درست کن
قربونت برم

سلامممممممم بر مامی عشقی خودمون‌ (قلب)
شکر خدا خوبم (مذوق)
خواهش میشه مامی جونی (بوس)
اوخییی آقا معین چی شده... (ناناحن)
آخ جونمی آدرس حلوا:دی
دستت طلا عشقولی...
آره عکساش دیدم کلی ضعف کردم:دی
چشم میگردم.... دعا کن خوب و خوشمزه دربیاد (چشم به آسمون)
خیلی دوس میدارمت...
خدانکنه مامی جونی (لپ گلی) بووووووس

بهزاد پاشا پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:04

e e e

این شعرم از اینجا دزدیدی رفتی نوشتی فیس بووووق!

شهر من رو ب زوال است و این حرفا!

آآآآآره:دی
نزدیدم.... بچه پررو... منبع دادم آخرش... ندیدی؟:دی
فیس بوووووق و خوب اومدی:)))
شهر من رو به زوال است تو باید باشی:X (قــــــــــــــلب)

بهزاد پاشا پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:12

آره یامااااااااااان

خودت گفتی ک سلیقه ای در مورد لباس و دکوراسیون نداری پ حالا چرا ب ادم بی شلیقه ای مث تو این کارا رو بسپریم :))))))))))))

نچ نگرفتی!
چون طرفدارام بخش عمده ای از دخترای جوون این مملکتن دوس دارن من مارک دار بپوشم خخخخخ

میگم چرا سریال زشتی بود! نگو حرفای تو توش بود =))))))))))))

میتونم ... اگه شیطونم پیشم باشه میتونم!

خخخخ
منظورم دکراسیون خونه بود! تأتر و که خودم ساختم حسی بود همه چی شو هم خودم تنظیم کردم:دی (تأیید)
بعدشم بی شلیقه خودتی:))))
چرا خوب هم نکته رو گرفتم!
دختری که با مارک پوشیدن تو رو دوس داشته باشه... با یه مارک دیگه هم تو رو ول میکنه=))))))
نه دیگه تو بی شلیقه بودی :دی
اوهووو :دی باشه چندتایی با هم .... دور بزن بینیم:دی

مژگان پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:41

سلام نفس باد صبا چطوری؟آپم گلم

هووراااااا ببین کی اومده (قلب)
سلامممممم به روی ماهت عزیزم
شکر خدا خوبم...
یووووهوووووو آپ نمودی(قلب)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد