شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

دلت را خانه ی ما کن...

دلت را خانه ی ما کن، مصفا کردنش با من

به ما درد خود افشا کن، مداوا کردنش با من


اگر گم کرده یی ای دل، کلید استجابت را

بیا یک لحظه با ما باش، پیدا کردنش با من


بیافشان قطره ی اشکی، که من هستم خریدارش

بیاور قطره ای اخلاص، دریا کردنش با من


اگر در ها به رویت بسته شد، دل بر مَکَن باز آ

در این خانه دَقُ الباب کن، وا کردنش با من


به ما گو حاجت خود را، اجابت کردنش با من

طلب کن آنچه می خواهی، مهیا کردنش با من


بیا قبل از وقوع مرگ، روشن کن حسابت را

بیاور نیک و بد را، جمع و منها کردنش با من


چو خوردی روزی امروز ما را، شکر نعمت کن

غم فردا مخور، تأمین فردا کردنش با من


به قرآن آیه ی رحمت فراوان است، ای انسان

بخوان این آیه را، تفسیر و معنا کردنش با من


اگر عمری گُنه کردی، مشو نومید از رحمت

تو نام توبه را بنویس، امضا کردنش با من


حسن فرح بخشیان نیشابوری (ژولیده نیشابوری)




نظرات 51 + ارسال نظر
بهزاد پاشا یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:57

فقط اول شدنم قطعی بشه
صبح میام نظر میدم
:)))))))

:)))))
خوبه خوبه
هنوزم واسه وبلاگ زشت من سر و دست میشکنی:دی
صبح سر و حال اومدی پنج تا نظر گذاشتی=))))
دمت گرم دمت گرم:دی

بهزاد یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:01 http://behi.fardblog.com

خیلی زیبا بود

قربونت عزیزمممم
چشمات قشنگ میبینه(قــــــــــلب)
نظر دومیت خیلی عالی بود (مذوق خوشحال)

بهزاد پاشا یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:20

خداییش قصه رو ب شکل امروزی و کاملا ادراکانه تعریف کردی

خوشم اومد!

حالا سی دی 2 رو بنداز ببینم چی میشه :))

:دی
دیگه نن جونم باید بلت باشم قصه بگم (چارقد گره زده به کمر)
:))))))
سی دی دو رو بعدا تعریف میکنم:دی

بهزاد پاشا یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 http://anayurdumazarbayjan.blogfa.com

خب حالا ک ب ضرس قاطع میتونم بگم اول شدم

بدون انقولت میشینم و میخونم

تا با نظرات نابم شماها رو مذوق کنم

(نشسته در ماشین شاسی بلند با شیشه های دودی)

=))))))))))))

=))))) بدون انقولت و خوب اومدی:))))
اوه اوه رفتی بالا قلعه واس سخنرانی...:دی
خخخخخ نه دیگه...
اینا واسه یه شاهزاده...لوس حساب میشه
باید با اسب و سپر و ضرح باشی...:دی
چه عجب.. چشممون به جمال آدرس وبلاگ زشتت باز شد:)))

بهزاد پاشا یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:23

خب همون اولش مشخص شد ک مربوط ب این شب های عزیز هم هست!

بیت اولش برام تو این روزا معنی پیدا کرده

قربونش برم خودش ک درمون میکنه هیچ ی درمونه دردم برام فرستاده

(صلوات قرااااااااااا)

:d

اوهوومم (قلب)
خداروشکر... ایشاالله بقیه ش هم معنا بشه برا همه مون (دعــــــــــــــا)
سپاس خدای را (شکر)

بهزاد پاشا یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:30

کلید استجابت هم پیدا میشه!

یعنی روحانیم اینجاست

=))))))))))))))))))

تورمم ک بیداد میکنه! ی قطره میشه دریا!!

تحریمم هستیم! درها بسته هستن!

(خوشبختی همیشه پشت در است در واکردن هنر است بررررررررررررررره)

رئیس مردمی و محبوب ب این میگن! میگه بیا ب خودم بگو

غیر مستقیم میگه حساب 3هزار میلیارد و یارانه ها رو صاف کن!

اینم از مسکن مهر میگه! میگه تو یارانه ها روبخور من برات مسکن تهیه میکنم!

این قرمزه! نباید شوخی کرد!!

میگه هرچی بدی کردید و هرچی بدی کردم رو تو پایان دولت فراموش کنین و ناله زنان ب بیابان پناه ببرید

(جدا از شوخی شعرش عالی بود)

فقط مطالبی ک نوشتم دوپهلو بودن هم طنز هم مسائل اجتماعی و خدایی

ایشاالله که استجابت باشه...:دی
خخخخ :دی
تورم توی اینجور مسائل خیلی خوب جواب میده (قلب خداروشکر)
بلی گاهی تحریم میشیم که قدر بدونیم و بدونیم که فقیر هستیم (اشاره به پست وبلاگ بهزاد)
احســـــــــــــــــنت این در وا کردنه خیلی هنر میخواد (تشوییییییییییییییخ) واقعا جمله ی حکیمانه ایه (تأیید با سر)
دخیخااااا.... ولی ما جای اینکه به خودش بگیم... به همه میگیم جز همون(هعییی)
وااااااااااااااااااقعا هااا.. یه شعر دیگه هست میگه...
کس نمیداند ز من، جز اندکی...
وز هزاران جرم و بد فعلی، یکی...
جمله بخشید آن همه جرم و گناه...
بقیه شو یادم نمیاد متأسفانه:دی
تشویییییییییییییخ احسنت و آفرین بر تو باد ای شاهزاده ی طلسم شده:دی
وقتی هر روز روزی ما میرسه.. چرا غصه ی فردا رو میخوریم...
:دی آرهههه این که قرمز نوشتم یعنی اصل مطلب...
مث همون زمانی که قرآن به حضرت محمد (ص) نازل شد...
گفت بخوان...گفت بلد نیست... گفت بخوان به نام... تفسیر و معنا کردنش با خودم... که همون طور هم شد و تفسیر و معنا شد (قلـــــــــــــــــــــــــــب)
بلی بلی... دو پهلوی قشنگی بود (تشویییییییییخ)

بهزاد پاشا یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:32

اخرین نکته رو هم بگم و تمام

اخه دیگه بدنتون نمیکشه این همه درس از زندگی یاد گرفتین از من :))))


ب زنگ خوب نگاه کن

پیش اف اف های جدید و انواع اقسام تصویری ها

ب نظر میرسه زنگ ی خرابه هست!!

ولی ی حرفی هست ک میگه خدا تو قلب های شکسته جا داره

ب نظرم اون زنگ در قلب های ماست تو این شب ها

باز زدی توی خط نکته برداری های خوب:دی
:)))) بروووو اگه طاقتش نبود که پست به این قررّایی نمینوشتم که:دی
(تشوییییییییییییییییییخ)
دست و جیغ و سوت هووارررر
یه شعری هم از مولانا هست...
به همین نکته اشاره میکنه....
بر من درِ وصل بسته میدارد دوست
دل را به عَنا* شکسته میدارد دوست
زین پس، من و دل شکستگی بر درِ او
چون دوست دل شکسته میدارد دوست

عنا: یعنی سختی...
(قــــــــــــــــــلب...)

وحـــیده دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:20 http://hamishe-eshgh.blogsky.com/


چقــــــــــدر عاااالـی...

اومدم بیت هایی رو که به دلم نشسته بنویسم اینجا...
دیدم نمیشه ، همه ش شاهکاره واقعا

وووییی چه ابراز احساساتی (قـــــــــــــــلب)
اوخییی وحیده جونییی
(مـــــــــــــــــــذوق لبخند)
ایشاالله پر برکت باشه...

وحـــیده دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 http://hamishe-eshgh.blogsky.com/

سلام گفتم؟ :دی
انقدر شعر منو گرفت یادم رفت!
خب حالا:
سسسلاااااممم


نه سلام نگفتی:دی
اوخییی(قلب خوشحال)
(مذوق)
سلامممممممم به روی ماهت
به چشمان نورانی
(تأیید با سر قلب)

وحـــیده دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:23 http://hamishe-eshgh.blogsky.com/

راستی!
من این عکسه رو خیلی خیلی دوست دارم..
انقدر دست دست کردم واسهء یه مطلب خوب بذارمش که تو پیش دستی کردی!! :دی×3

(قلبـــــــــــــــــــــــــ)
چه جالــــــــــــب...
پس من پیش دستی کردم...:دی
خوشابحال من:دی

وحـــیده دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:24 http://hamishe-eshgh.blogsky.com/

کامل این شعر رو نخونده بودم...
الان مینویسمش که داشته باشم

عزیزمممم(قلب)
خوشحالم که هم تو هم بقیه خوشتون اومده(مذوق)

وحـــیده دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 http://hamishe-eshgh.blogsky.com/

آمار زیاد نظرات اینجانب را هم در نظر بگیرید
به خاطر خودت نمیگم ها...
به خاطر خودم میگم! :دی
=))))))

:)))) بله بله متوجه هستم که به خاطر خودمه:دی (سوت)
خیلی خیلی خوش آمدی عزیزمممم
بالاخره منور فرمودی به حضور
و مزین فرمودی به کامنت
(مـــــــــــــــــــذوق)

بهزاد دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 http://behi.fardblog.com



قربونش بشمم (خدا)
یه پستی گذاشتی آدم نمیدونه چی بگه
قشنگه دیگه جایی برای حرف باقی نمیمونه
اما نمیشه که چیزی نگفت:دی
اون عکسه باهم خاطره داریما یادته؟
این بیته هست:
بیا قبل از وقوع مرگ، روشن کن حسابت را
بیاور نیک و بد را، جمع و منها کردنش با من
اصلا ندیدمش ها!!! تازه الان دیدم
و به اون قضیه حساب کتاب اصلا ربطی نداره ها
این بیت قدم های اول سلوک داره میگه
منظورش محاسبه س
تو وادی عشق برا شروع از اول این بیت باید شروع کنی
مشارطه-مراقبه-محاسبه
این و هر شب قبل خواب انسان باید انجام بده
شرط کنی باخودت از فردا فلان کارها نکنی
مراقب باشی شرطت نشکنی و..
قبل خواب هم باید محاسبه کنی
چون خواب برادر مرگه پس به قول شاعر
بیا قبل از وقوع مرگ، روشن کن حسابت را
بیاور نیک و بد را، جمع و منها کردنش با من

بعدیش هم خودش گفته شکر نعمت کنی
غم فردا نخوری =توکل به خدا کنی
قرآن بخونی(البته چند تا معنی داره)
بعدیش هم امیده
چون کسی که خدا خواهه یکی از دام های شیطان اینه که هی بهش میگه تو خیلی گنه کاری خدا دیگه تو رو نجات نمیده با چه رویی داری میری بازم سراغش؟و...
اما باید حواست باشه که
اگر عمری گُنه کردی، مشو نومید از رحمت
تو نام توبه را بنویس، امضا کردنش با من
اما اینم بگم
جز قدمای اولل اول خیلیییی لذت بخشه. این بیته:
به ما گو حاجت خود را، اجابت کردنش با من
طلب کن آنچه می خواهی، مهیا کردنش با من

--------------------------------
این شعر نیست کلاس درس عشقه
هعععییی بوووووووووس

(قلـــــــــــــــــب)
اوهوومم هر چی هست و این شعر گفته(قلب)
آرهههه یادته... شب بود داشتیم دنبال عکس میگشتیم(قلب)
یادش بخیر...
چه تفسیر قشنگی نوشتی براش (مذوق خوشحال)
تکمیلش کردی دیگه (تشوییییییییخ)
فکر کنم توی همه ش گیر دارم...
یه جا از همه بیشتر گیر دارم(هعییی)
اوخییی آره ...
این بیتش خیلی لذت بخشه (قلب) به آدم امید میده...
به ما گو حاجت خود را...
(قــــــــــــــــــــــــلب)
خداروشکر بالاخره یه کلاس عشق هم من برگذار کردم(مذوق)
بووووووووووس مووووووچ (قلب)

بهزاد پاشا سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:53

ن خب
سرودست نشکوندم

فقط خواستم اون نونی ک سرسفره نن جونم خوردم حلال بشه =)))))))

ادای دین بود ی جورایی

بهله بهله (تأییید همراه با سوت):دی
احسنت به تو پسر خلف:)))))
خداوند رحمتت کناد پسرررم...
خیر دنیا و آخرت و ببینی
(چارقد گل گلی)
:دی

بهزاد پاشا سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:59



همین طوری ک در عکس مشخصه اشک در چشمانم حلقه زده

واقعا با خودم احساس غرور و شایستگی کردم

ک این همه نکات خوب رو برداشت کردم

و مثل اکثر مردم عینک روشن فکری نزدم و لقوز نمیخونم و نمیگم بلدم بلدم

بلکه با دانشم و عقلم خودم رو اثبات میکنم

برا خودم

آه... آن هنگام که اشک در چشمان تو حلقه زده ست....
ابرهای تیره... از هم میگسلند... و تکه تکه در آسمان آبی پراکنده شده..
روشنای خورشید از بین ابر ها ...چشمان تو را خیره میکند....
و تو ای پاشا...
آگاه باش که نور الهی بر تو تابیدن گرفته است...
پس برخیز... کوله بار صبر را بر دوش گیر...
و قدم در راه بگذار...
باشد که در این راه خیر فراوان ببینی...
....
(قـــــــــــــــــــــلب)
خودم کیف کردم

بهزاد پاشا چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:15

آه ای مادربزرگ زشت و پیر و کریحم :)))))

وقتی ک ابرهای اردیبهشت ماه باران های بهاری رو میباروندن و روزها نزدیک ماه محبوب و الهی خرداد بود ...

بارسفر بستم و قصدسفرکردم...

باعنایت الهی سفری آغاز کردم ک باتابش هرچه بیشتر نورالهی یکی یکی قلوب مردم را درنوردیده

و عکسی از قدوقامت بالای خودم را در قاب زیبایی در تمامی طاقچه های دل و خانه مردمانم خواهم دید

و ان روز ک بر بلندایی خواهم ایستاد ک پیروزی خود را بر مشرق و مغرب زمین بشنوانم

در کنارم 3 نفر را ب همه نشان خواهم داد

یکی عشقم ک دست راست من ایستاده

یکی مشاورم ک دست چپم ایستاده

یکی خدایم ک بالای سرم و البت! در درون قلبم سایه گسترانیده

و من الله توفیق

آه ای شاهزاده ی طلسم شده...خعلی پررویی:))))
همون بهتر که کسی عاشق تو نشه=))))
آخییی... ابرهای اردیبهشت ماه(قلب)
قلوب مردم و چیکار داری!! قلب یار و باهاس تسخیر کنی که!
فقط اون میتونه طلسم و بشکنه:دی
ببین قصه رو داری برعکس میری دیگه....
گفتم مردم حمله کردن به هیولا... نه که هیولا رفت قلوب مردم فتح کرد (ای خدا از دست تو)
هوومم بربلندایی... رو خوب اومدی
احسنتـــــــــــــــ همون باید سایه بگستره(قــــــــــــــــــــلب)

بهزاد پاشا پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:41

jaye to tuye delaye shekastas


esmet kelide hameye daraye bastas


vagti delam az zendegi sire


yade to marham vase delaye xastas !

ی مطلب درمورد زنگ در!

تیتراژ ماه عسل 91!

(قـــــــــــلب)
خیلی خوشگلههههه
مرسیییییی عزیز
(قلب)

ZIBA جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 http://ziiba.blogsky.com

به به

از کامنت پر محتوی و ملات شما بسیار ممنونیم...دینگ دینگ:)))))

بهزاد پاشا جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:13

پررویی تو خونمه! کاریش نمیشه کرد :))))

اتفاقا هرکی میبینه عاشقم میشه! حتی ندیده هم عاشقم میشن =))))))))))))

آره یعنی کم کم داره خرداد میرسه! چون ابرهای اردیبهشت میرن خخخخخخخخ

خب مردم باید ی مهندس محبوب رو دوس داشته باشن دا :)))))

طلسم من با معجزه خدا حل میشه! قلب یارم دست منه و قلب من دست یارم


اون قصه زیبا و هیولا بود

این قصه زیباوزیباتره =)))))

دقت کن زیباتره منم ها =))))))))))))))

آره واقعا نمیشه کاریش کرد:))))
خب اونا هم حتما طلسم شدن.. برای گشاییدن طلسم خودشون...عاشقت میشن:))))))
ایشاالله تا سال دیگه زنده باشم...خرداد بیاد:دی
بهله بهله (تأیید با سر)
احســــــــــــــــــنت نکته رو گرفتی(تشویییییییییخ)
خداروشکر (قلـــــــــــــــــــــــب)
بوس واسه یارت(قلبـــــــــــــــــــت)
خخخخخ نه دیگه ... اگه زیبا و زیباتره... تو هنوز همون زیبا هستی...زیبا تره رو من میشناسم:دی (قلب)

سیده زهرا (عاشقانه های مسیحا جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 http://zahra4552.blogfa.com

من خدا را دیده ام باور کنید

در غروبی دلکش

زیر سایه

لب ساحل

من خدا را دیده ام باور کنید

در رقص ماهی در آب

در انعکاس نور خورشید در آب ….

من خدا را دیده ام بــــــــــــــاور کنید

(آغـــــــــــــــــــــــوش)
بسی زیبا و عااااااااااااااااااااالی (قلب)
یاد این شعر سهراب افتادم...
زیر بیدی بودم... برگی از شاخه ی بالای سرم چیدم و گفتم....
آیتی بهتر از این میخواهید؟
(قــــــــــــلب)
بوووووووووس واسه زهرا جون خودمون

بیتپاشا جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:51 http://www.azarigiz79.blogfa.com

سلام
به به آپ جدید
راستش رو بخوای وقت تنگه نتونستم مطلب رو بخونم ولی حتما عالیه
عکسات هم که دیگه منو داغون کردن
این عکس هم محشره
سربزن

سلامممم بر بیتا
بلی آپ جدید بعد از مدتها...(قلب)
فرصت کردی بخون... خالی از لطف نیست(قلب)
عاااااااااشق عکسهایی ام که روی پست هامه...
واستا اومدم:دی

zss شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:31 http://zss20.blogfa.com

دلم واس روانشناسمون تنگ شده

اوخییی... بوس دلت...میام سر میزنم(قلبـــــــــــــــ، بوسسسس)

مرغ عشق معین شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:29

سلام بر علوس ملوس
خوبی عزیز؟
چرا فدات شم وبت اومدم
ولی خصوصی نداشتی
تا برات رمز بدم
به وحیده دادم
بهش بگو بهت بده
یا بگو چطور میشه اینجا نظر خخوصی داد
مادر شوهری شما را خعلی میدوستت

سلامممممم بر مامی شوهری خودم(قلــــــــــــــــب)
شکر خدا...خوبم مامی عشقولی...
خدانکنه ...
شما نظر بذار... خصوصی ها رو تأیید نمیکنم(قلبـــــــــــ)
قالب وبلاگم مشکل داره...نمیشه نظر خصوصی گذاشت...
باشه عجیجمممم به وحیده میگم بفرسته برام(بووووووووووس)
ما هم مادر شوشوی خود را بسی میدوستیم(مذووووق)

بهزاد پاشا شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:21

برای دیدن خرداد خدا همه رو زنده نگه میداره!

ای شیطون! میخوای تولد بهزاد رو تبریک بگویی!

چ چ چ =))))))))))

باز پررو شدی؟ نخیرم طلسمی درکار نیست همه از روی احساسات دوسم دارن

حالا ک بوس فرستادی قربون یارم بشی =))))))))))))))))))))))

نه دیگه تو یارم رو دیدی ولی منو ندیدی پس نمیتونی نظر بدی! خخخخخخخخ

همین ک من گفتم
بگو خب(با ضمه روی خ و ب باصدای ملایم) =))))))

:دی
آره دیگه ... باس تبریک بگم بهش (قلب)
اینا نتیجه ی همنشینی با تو‌ء
من جادوگرم میدونم طلسمه:))))
:دی دوس جونی خودمه (قــــــــــــــــــلب)
چرا هم تو رو دیدم هم یارت و ولی بازم یارتو عشق است(قلب)
اصلن هم که نخیر=)))))

ZIBA یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 http://ziiba.blogsky.com

باور کن در این حدم هنر کردم
چی شد پیام نمیای خاستگاریم
ترشیدیم رفت

بهههع!!این آدرس وبلاگی که گذاشتی یافت نمیشه که!!!
حالا چجوری بیام خاستگاری:))))
اوهووع اسم شد پیام:دی
نترس من ترشی خععععععلی دوس میدارم(قــــــــــــــلب)

سیده زهرا (عاشقانه های مسیحا یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 http://zahra4552.blogfa.com

وقتی کسی در کنارت هست،خوب نگاهش کن

به تمام جزئیاتش...
به لبخند بین حرف هایش..
به سبک ادای کلماتش،
به شیوه ی راه رفتنش،نشستنش..
به چشم هاش خیره شو..
دستهایش را به حافظه ات بسپار...
گاهی آدم ها انقد سریع میروند،که حسرت یک نگاه سرسری را هم به دلت میگذارند..

(مذووووووووق)
خیلی قشنگ بود زهرا جونم(قلـــــــــــب)
هعییی واقعا هم همینطوره...
گاهی حسرت یک نگاه سرسری هم به دل آدم می مونه...

بهزاد پاشا یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:12

بپا یادت نره تبریک پیش کش =)))))))))))))))))))))))))

ن خودم ی عقبه ای داشتی! :))))))))))

تو جادوگری اما ازوناش ک هیچی بلت نیستن :پی

حالا ک این طور شد ی یار دیگه برمیگزینم تا نشناسیش
خخخخ

=)))))))))))

:دی تبریک و بگووو یادم نمیره=))))
هوممم حالا که بعدا فهمیدی چه طلسمی شدی.... بهت میگم:دی
برو یه یاری بگیر که من نشناسم ولی بالاخره من میشناسم:دی

وحـــیده دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 http://hamishe-eshgh.blogsky.com/

گفتم بیام یه سکته تو نظرات بندازم و برم...

همین! فقط میای سکته بندازی؟؟:(
قبلا میومدی کلی نظر میذاشتی که...
قناعت و برا همین وقتا گذاشتن :دی

پیمان چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 http://rapido-dowleh.blogfa.com

سلام
می دونی امروز چه روزیه؟!
در عین شیرینیش یه چورایی یه روز فوق العاده ســـخته!
بیا از اونورا می فهمی چه روزیه

سلامـــــــــ آقا پیمان
اوخیییی آره اومدم دیدم(قلبــــــــــــــــــ)
روز مبارکیه...ایشاالله به خوشی باشه...
سختی شو هم شیرین کن(قلب)

ستاره پرداز چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:20

سلام
طاعات و عبادات قبول
پست زیبایی بود ممنون
الابذکرالله تطمئن قلوبهم

سلامممممممم آقا معلم...
قبول حق باشه... برای شما هم قبول باشه(قلــــــــــــب)
لطف داری شما(قلب گل)
واقعا به ذکر خدا دل ها آروم میگیره(قلبـــــــــــــــــــــــ)
خیلی خوشحال شدم سر زدی(قلب)

سیده زهرا (عاشقانه های مسیحا پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:20 http://zahra4552.blogfa.com

طاعات و عبادات قبول درگاه حق
عید سعید فطربر شما و خانواده محترم مبارک و پر از شادی و نشاط
خوش و خرم و شاد باشی

قبول حق باشه...
(قلــــــــــــــــــب)
عید بر تو و خانواده خوشجیلت مبارک باشه(قلــــــــــــــب)
سلامت باشی عزیزممممم...
تو هم همینطور... شاد و سلامت در پناه خدا باشی (مذوووووووق)

بهزاد شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:59

..... دایره المعارف تیکه‌کلام‌های دودکش ......
«خدایا ما را بخاطر قمپوزهایی که تابه حال در کردیم و لُغُزهایی که خواندیم ببخش و بیامرز و در آمپاس قرارنده... الهی آمیییین».شاید اگر این پیامک بامزه، یک ماه زودتر میان مردم دست به دست می شد، کسی نمی توانست زیاد از مفهومش سردربیاورد. اما وقتی این اصطلاحات در ماه مبارک رمضان هرشب بارها و در موقعیت های مختلف، در سریال «دودکش» و از زبان شخصیت اصلی سریال شنیده می شود، خیلی زود ان را تبدیل به تکه کلام های محبوب میان مردم کرده است. اما این تکه کلام ها چه معنایی دارد و در چه مواردی گفته می شود؟
قُمپُز در کردن:
این اصظلاح از زمان جنگ دولت عثمانی با ایران مورد استفاده قرار گرفت. قمپزنوعی توپ جنگی سَرپُر بود که دولتِ امپراطوری عثمانی در جنگهایش با ایران به کار می برد. قمپز اما برخلاف توپ های جنگی دیگر، هیچ اثر تخریبی نداشت و تنها در نقاط کوهستانی شلیک می شد تا با کمک پژواک صدا در کوهستان،صدای مهیبی تولید کند و موجب رعب و وحشت سربازان ایرانی شود. این توپ گلوله ای نداشت و فقط در آن مقدار زیادی باروت می ریختند و پارچه های کهنه و مستعمل را با سُنبه داخل آن می کردند و می کوبیدند تا کاملا سفت و محکم شود و سپس آن را شلیک می کردند. چندی بعد که ایرانیان به ماهیت دروغین و توخالی این توپ ها پی بردند، اصطلاح «قمپز در کردن» را برای ادعایی که سروصدای زیادی دارد اما بی اثر و دروغین است به کار می بردند.
لُغُز خواندن :
در لغت نامه دهخدا، معنای لغز که از نظر دستوری «مصدر مرکب» تعریف شده، این طور بیان شده است:«بر کسی عیب گرفتن, به کنایه از کسی بد گفتن, کرکری خواندن.» اصطلاح لغز خواندن وقتی استفاده می شود که کسی از روی دشمنی یا حسادت و مدعی بودن، حرفی بزند یا از کسی بدگویی کند. هرچند گفته می شود لغز، نام دیگر علم «منطق» هم بوده است و فیلسوفان باستان علم منطق را به نام لغز می خواندند. شاید به همین دلیل باشد که لغز را کلام پیچیده و غیرقابل درک هم معنا کرده اند.
ان قُلت آوردن:
ریشه این واژه عربی از یک جمله آمده است. در واقع معنای واژه به واژه این عبارت، «اگر تو بگویی» است. این تکه کلام وقتی به کار می رود که مخاطب سعی در ایرادگرفتن و اشکال تراشی بیهوده از حرف های گوینده و یا کار و عمل او را داشته باشد. آن موقع است که گوینده تذکر می دهد:«ان قلت نیار»!
آمپاس:
شاید مورد استفاده ترین اصطلاح میان تکه کلام های سریال دودکش، همین اصطلاح باشد. آمپاس از واژه آلمانی Engpass پرفته شده و وارد زبان فارسی شده است. این واژه آلمانی در لغتنامه دهخدا به معنای تنگنا ، فشار و کار انجام شده آمده است.
آچمز :
شطرنج بازها این اصطلاح را خیلی خوب می شناسند. این اصطلاح که ریشه ترکی دارد، در شطرنج وقتی استفاده می شود که یکی از مهره های شطرنج در موقعیتی قرار می گیرد که اگر حرکت داده شود، مهره شاه در موقعیت کیش قرار می گیرد و بنابراین چاره ای ندارد جز این که یا از جایش حرکت نکند و یا این که مهره شاه به خانه های دیگر منتقل شود تا از خطر کیش دور شود. معمولا مهره هایی که در موقعیت آچمز قرار می گیرند، با همین ترفند توسط حریف از جریان بازی خارج می شوند. بنابراین اصطلاح آچمز شدن وقتی استفاده می شود که فردی در موقعیت انجام شده قرار بگیرد و چاره ای نداشته باشد جز این که کاری را به اجبار انجام دهد. معنای لغوی آچمز در زبان ترکی هم «بازنشدنی» است.
ضرس قاطع:
این اصطلاح از دو واژه تشکیل شده. ضرس به معنای دندان تیز و برنده است. اما این اصطلاح دوکلمه ای وقتی به کار می رود که بخواهند از چیزی، حرفی یا کاری با قاطعیت دفاع کنند. آن موقع است که می گویند:«به ضرس قاطع می گم ...»

دست و جیغ و سوت و هوووووووووووووورااااااااااااااااا
(مـــــــــــــذوق)
خیلی خوب اومدی این کامنت و ...:))))))
احســـــــــــــــــــنت (قلـــــــــــــــب)
دوستان بخونید فیض ببرید:دی
مخصوصا پاشا=))))))
دستت طلا بهزاد... خیلی کار جالبی کردی(قلـــــــــــب)(تشووووووووخ)

Yeki چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:30

,,,,,,,Salam, Bebakhshid, Man ye soali azatun Dashtam

سلام بر دوست عزیز...
خوش اومدی
خواهش میشه
بفرما سوال و بتونم جواب میدم...

پرستو چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:49 http://yekdelim.blogfa.com

سلام
پروین جون
خوبی عسیسم
خوش میگذره؟؟

ســـــــــــــلام پرستو گلی خودم(قلب)
خوبم عجیجم:دی
شکر خدا...خوش هم میگذره...
تو خوبی؟ چه خبرا؟
(قلب)

بهزاد جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:09

خواهش میکنم عزیزم
----------------------------------

:*

سیده زهرا (عاشقانه های مسیحا جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:38 http://zahra4552.blogfa.com

مردم همه
تورا به خدا
سوگند می‌دهند
اما برای من
تو آن همیشه‌ای
که خدا را به‌تو
سوگند می‌دهم!


قیصر امین پور

(قلــــــــــــــــــــــــــــــــــب)...

وحــــــیده جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:55 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

سسسلاااامممم بر خوشهء پروین چسبیده به طاق آسمون
خوبی عزیز من...؟
بابا سکته هم خوبه دیگه...
تو که نظراتت رو سهمیه بندی کردی واسه ما...
ما هم قناعت پیشه کردیم... ( )
تو هم یکم استفاده کن دیگه..
آک بند نگه ندار... :دی×3

:دی
این جا مونده بود...(لپ گلی)
سلامممممممممم بر ستاره ی روی زمین(قلب)
شکر خدا... خوبم...
:دی آره سکته هم خوبه...
من؟ سهمیه بندی؟ کم میای دیگه...
وبلاگ خودت هم دیر میای:دی
باشه عزیزم... منم استفاده میکنم آک بند نباشه:دی

وحــــــیده جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:57 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

اصلا هیچ دقت کردی؟
این نظرات من شده "نگین نظردونی شادکامی"

=)))) بله بله...
شما از اول هم نگین بودی...(تأیید با سر)
یهو میای همه نظرا رو مینویسی:دی

وحــــــیده جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:59 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

میگم دم داداش بهزاد گرم ها...
عجب مطلبی گذاشته =))))))
موجب شادی ما رو فراهم کرد

:دی آره... اون قسمت اولش خیلی باحال بود:)))))
شادی شما آرزوی ما ست...
دینگ دینگ....
:دی

وحــــــیده جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:01 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

دست به جارو شدم و...
یه دستی به در و دیوار وبم کشیدم :دی
با این نگرش بیا:
این قد و بالا رو ببین چه کرده...
چشمای زیبا رو ببین چه کرده...

:))))))

:)))) دست به جارو و خوب اومدی
در و دیوار خیلی خوشجیل شده(قلبـــــــــــــــ)
اون شعر و زیبا رو ببین چه نکرده...
:دی (قلـــــــــــــــــب)

بیتاپاشا چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:09 http://www.azarigiz79.blogfa.com

اگر وقت داشتین یادی هم از ما بکنین ها
انگار نه انگار بیتایی هم وجود داره

عزیزمممم گریه نکن:دی
میام سر میزنم:*

رضا پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:48 http://sosis.blogsky.com

وبلاگتو میبینم گریم میگیره :)

اوخی...
گریه چرا؟

غمی دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 http://ghami.mihanblog.com/

اگرچه خلق مرا از تو برحذر دارند
از اشتیاق من و چشم تو خبر دارند

در قفس بگشایید تا نشان بدهم
پرندگان قفس نیز بال و پر دارند

نسیم... منتظر کیستی به راه بیفت
هزار قاصدک اینجا سر سفر دارند

گمان مکن دل آتشفشانم از سنگ است
که قله های جهان قلب شعله ور دارند

عجیب نیست اگر دشمن خودم باشم
درخت ها همه در آستین تبر دارند

(مهدی مظاهری)


خیـــــــــــــــــــــــــلی قشنگه
مخصوصا بیت اولش...
(تشویییییییییق)

وحــــیده دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 http://hamishe-eshgh.blogsky.com/

بابا......
نظر ما رو بی پاسخ گذاشتی
دپرس شد بچه
:دی

:دی
با عرض پوزش...یکی ش جا مونده بود...
الان دیدم پاسخ گفتم(قلب)
اوخییی بوس بوس...
دپرس نباش دیگه:دی

رضا سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:31 http://sosis.blogsky.com

محض دلتنگی

دلتنگ نباش
دل باهاس آزاد باشه
(دکتر پروین)

پیمان شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:44 http://rapido-dowleh.blogfa.com/

عصر جمعه خر است
آپیم. منتظریم. در خدمتیم

=))))) برگرفته از توییتر...
شما هم آقا پیمان؟...
آمدیم
واقعا همینطوره که گفتی(هعیییی)

مژگان چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:37

سلام
چطوری خانمی؟
آپم

سلام مژگان جونی
شکرخدا...خوبم
میام سر میزنم

[ بدون نام ] جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:22

پس از پایان گرفتن طوفان و هلاکت تمام مشرکان و بت پرستان، روزى شیطان خدمت حضرت نوح(ع) رسید و عرض کرد: تو به من خدمت کرده اى، من نیز مى خواهم به پاس آن کار، به تو خدمتى کنم!

حضرت نوح(ع) با تعجّب پرسید: چه خدمتى؟ گفت: این جمعیّتى که نفرین کردى و نابود شدند و همچنین نسل آنها را، شب و روز مى بایست وسوسه مى کردم و زحمت مى کشیدم تا هدایت نشوند. اکنون که هلاک شدند تا مدّتى آسوده ام!

حضرت نوح(ع) (گویا اطمینان نداشت غذاى معنوى که شیطان مى خواهد به او بدهد غذاى مناسبى باشد و لذا آماده شنیدن سخنان او نبود. لذا، خطاب آمد نصایحش را بشنو!

فرمود: چه خدمتى مى خواهى به من بکنى؟ شیطان گفت: در سه جا به یاد من باش که در آن سه حالت خیلى به بندگان خدا نزدیکم:

«اُذْکُرْنى اِذا غَضِبْتَ; به هنگام خشم و غضب به یاد من باش (که بسیار به تو نزدیکم)».

«وَاذْکُرْنى إِذا حَکَمْتَ بَیْنَ اثْنَیْنِ; به هنگام قضاوت بین دو نفر (نیز) به یاد من باش»

«وَاذْکُرْنى إِذا کُنْتَ مَعَ امْرَأَة خالیاً لَیْسَ مَعَکُما اَحَدٌ; و به هنگامى که با زن تنهایى خلوت کرده اى و هیچ کس غیر از شما دو نفر در آن جا نیست (نیز) به یاد من باش».


قشنگه خیــــــــــــــــــــــــلی...
راست میگن...عدو شود سبب خیر/ اگر خدا خواهد...
اگر او بخواد...شیطان هم خدمت میکنه...
و اینکه آیا حرفی رو قبول کنه...قبلش با خدا مطرح میکنه...
و قشنگتر ش اینه که...جواب میگیره...
هر سه جا رو باید یادمون باشه...و ازش کمک بگیریم
خیلی قشنگ و به جا بود

پیمان سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 http://rapido-dowleh.blogfa.com

سلام علیکم
کجایید شما؟ کم پیدا شدین!! اصلا دیگه نیستین!
همه چی آرومه؟

سلام آقا پیمان...
ما که نه...من...
من هم هستم هم نیستم...
شکر... نوسان داره دیگه
به قول مولانا...
یا بگذرد یا بشکند، کشتی در این گرداب ها...

مژگان پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:49

سلام خانمی آپم

سلام عزیزمممم
بسی آپ زیبایی بود
مث همیشه گل کاشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد