شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

در تاریکی چشمانت را جستم...

در تاریکی چشمانت را جستم

در تاریکی چشم هایت را یافتم

و شبم پُر ستاره شد...


تو را صدا کردم

در تاریک ترین شب ها دلم صدایت می کرد...

و با طنین صدایم به سوی من آمدی

با دست هایت برای دست هایم آواز خواندی

برای چشم هایم با چشم هایت

برای لب هایم با لب هایت


در فراسوهای عشق

تو را «دوست می دارم»

در فراسو های پرده و رنگ

در فراسو های پیکر هایمان

با من وعده دیداری بده...



احمد شاملو...



نظرات 23 + ارسال نظر
ستاره پرداز دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:09

سلام
زیبا بود

سلام آقا معلم خودمون...
خوش اومدی
تشکر و سپاس فراوان

پیمان دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:28

دلتنگی هایم را هر روز ورق میزنم تا به "تو" برسم، اما...
سال هاست می گردم و می گردم اما اثری از "تو" نمی بینم.
هر کجا که هستی آسمانت آبی باشد

هر کجا هستی، باش...
آسمانت آبی...
و دلت از غصه ی دنیا خالی...

پیمان دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:24


اینجا به نظرت خلوت نشده یه خورده؟!

هوومم..بذار فکر کنم...

آره دیگه...البته از یه خورده گذشته
رفیق های با مرام و پایه هنوز سر میزنن

دیونه یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 21:47 http://mymina.blogsky.com/

سلام
ممنونم دوست عزیز
هنوز منتظر سمینارتم.

سلامممم
خوش آمدی و صفا آوردی (تأیید با سر)
سمینار در پست های قبلی تر قابل مشاهده هس
صندلی هم رزرو کردم ولی خالی موند

بیتاپاشا جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:23 http://azarigiz79.blogfa.com

سلام
والا بخدا دیگه خسته شدم هی بیام بگم بیاین وب من ها
اینبارم نیای ها دیگه اصلا نمیگم
اصن شاید دوس نداری بیای

سلامممم بیتاااااااااااااااا
چوجوری؟
هی وای... خو کم میام این سمتیا

مگه تا حالا نیومدم؟؟ها؟ها؟؟؟

پیمان دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:56

عرض ادب و احترام

سلام و عرض و خوش آمد گویی و خوشحالی

بیتاپاشا سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 15:41 http://azarigiz79.blogfa.com

سلی
ممنون
بزرگ میکنمیشون
از بین اونایی که گوشیدم (باتو)بهترینشونه

سلوووووم عزیییییز دل
اوهووووم باتو خشنگه تصویریش و هم دوست دارم

بیتاپاشا چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 17:22 http://azarigiz79.blogfa.com

اوهوم خوبه

بیتاپاشا سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:14 http://azarigiz79.blogfa.com

سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممم

سلاااااااااااااااام بیتای خودمون

مژگان پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 19:11

سلام سلام هی هی
چقدر قشنگ و نازک بود ایول

هیپ هیپ هوراااااااااااااااا
سلامممممممم مژگان گلی
چشمات قشنگ و ناز میبینه عزیزمممم

پیمان پنج‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:39

سلام و عرض ادب و احترام
ضمنا (پساپس) عیدتون هم مبارک

سلام آقا پیمان
عید شما هم پساپس مبارک باشه

[ بدون نام ] یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:43

دوستت دارم عشقولویی خودمی
عکسی که گذاشتی خوشم میاد
بسی دلگیره
ولی یه عالمه باحاله

دووووووستت دارم نونو جونی
اوهوووومممم دوس میدارمش
قفونت برم که حس و میگیری

نونوچه یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:45

من بهت پیام دادم
نترسی
نمیدونم چطور شد اسمم پاک شد

از همون عشقولی اولش معلومه که نونوچه جونی خودمی

سیده زهرا(عاشقانه های مسیحا چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:46 http://zahra4552.blogfa.com/

معلم گفت :

به نظر شما زیباترین گل کدام است

یکی گفت :

گلی که چیده می شود !

همه خندیدند

و من افسوس خوردم...

او راست می گفت


موچکرم زهرای عزیزم

او راست می گفت...

... پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 22:04


who am I?
can you guess?


عجـــــــــــــــب...
بیشتر میخوره که پیمان باشی
بعد ممکنه نونوچه جونم باشی...
احتمال اینم هست که وحیده باشی

پیمان شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:37


تبریک. انتخاب اولت درست بود.
ارز عدب و عهطرام حمیشگی

:پوزخند
احسنت به خودم

چه ارز عدب و عهطرامی هم...
سلام آقا پیمان...
احوال شما؟

پیمان شنبه 3 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:47

خوبیم... خوبید؟
به یادتان هستیم... به یادمان هستید؟ به یادمان باشید....

الهی شکر که خوبید..من هم خوبم
بلی...مگه میشه به یاد نباشیم
موچکریم که به یادم هستی

مرغ عشق معین یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:24

یه وقت حالی احوالی خبری از مادر شوهر نگیریا


باشد خبر میگیرم
خو نیستم این طرفا...میام سر میزنم

بیتاپاشا شنبه 8 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 00:20

سلاممممممممم
اکسپتم کن تو اینستا

اکسپت شدی
سلااااااااااااااااااااااااااام بیتا

پیمان چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:49

همچنان زنده باد اتوبوس شادی


زنده بااااااااااااااااد

پیمان پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1393 ساعت 20:07

I like my happiness's bus


احسنت داری هاااااا
به زبان آلمانی هم مینوشتی
کاربرای با معرفتش هم لایک دارن

پیمان پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 00:24 http://saieroshan.mihanblog.com

سلام،نیستی؟
خوبی؟
هنوزم روانشناسی یا روون میشناسی
خداقوت_پیمان

سلاممممم و دروووود
آری کم ام...نیستم
الهی شکر..میگذره هم خوب هم ناخوب
فعلا شناسایی رو گذاشتم کنار...رفتم توو کار غرق شدن
سلامت باشی آقا پیمان...
ممنون که هنوز به یادم بودی

آی استار دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 14:45 http://i7star.blogfa.com


چه غافل گیری خوبی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد