شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

بزرگداشت بابا طاهر عریان

سلام دوستان عزیزم.

امروز ۴ آذر روز بزرگداشت بابا طاهر شاعر بزرگ همدانه.

دوبیتی های بابا طاهر واقعا زیباست

شعرای عاشقانه اش خیلی جگر سوزه

 بابا طاهر دووووووووووووووووووووووووووست دارم


  

                                       

 

بیا تا دست از این عالم بداریم

بیا تا پای دل از گل بر آریم

بیا تا برد باری پیشه سازیم

بیا تا تخم نیکویی بکاریم


            ****

بسر غیر تو سودایی ندارم     

بدل جز تو تمنایی ندارم

خدا دونه که در بازار عشقت

بجز جان هیچ کالایی ندارم



                                             



دوستان عزیزم اگه شعری از بابا طاهر به خاطر دارید برام بذارید تا هم  من لذت ببرم و هم بقیه دوستان


نصفه شب نوشت:برای اینکه از قافله عقب نمونم

منم به سهم خودم

عید غدیر رو به همه شما دوستان گلم تبریک میگم.

نظرات 31 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:56 http://manam.blogsky.com/

من اول شدم.

بابا طاهر و دوبیتیاشو خیعلی دوس دارم

تقریبا همون قدی که تو رو دوس دارم

نه یکم بیشتر

مخصوصا اونی که میگه:چ

قوری به قلم قلم به قوری
تو عشق منی گوگوری مگوری

سلااااااااااااااااام آق رضا خان خودمون
تو هم همیشه اولی
حالا دیگه بابا طاهر رو بیشتر از من دوست داری
اشکال نداره چون بابا طاهر لیاقت این دوست داشته شدن رو دارهاین شعره از دفتر جدیدشه
خییییییییییییییییییییییییییعیلی گلی آق رضا

رومینا پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 http://i-will-find-his.blogsky.com/

منم دوستش دارم ممنونم

موفق باشی

خووووووووووووووووووووووووووووشحالم
رومینای عزیزم پیروز باشی

وحیده پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:23

سلاااااااااااام!!
شه طوری نانا؟!
میبینم که این بار آپت حال و هوای شب زنده داری داره!!؟
من زیاد شعرای باباطاهرو نمیشناسم ولی همین قدری هم که میشناسم میدونم شعراش جالب و خوندنیه!!
خب از همین شعرای سوزناک که میگی یه چند بیت میزاشتی حالشو ببریم دیگه!!!! قابل ندونستی ما هم فیض ببریم؟!!!!!!!!!!!!!
فکر کنم اولین نظر رو من واست گذاشتم![:S003:(جلوتر از بقیه سٌک سٌک کردم!!!!!!!!!!)
دوووووووووست دارم!
بای...

سلااااااااااااااااااااااااااااام جیگرمگه میشه تو اینجا باشی و من خوووووووووب نباشمتو هم زدی تو کار شب زنده داری هااااااااااااااااااااااااااااا بلاااااااااااااا
حتما شعراش رو بخون دوست داشتی برات کتابش رو میارمآخه خیلی سوزناکهولی به خاطر گل قشنگم که تا این موقع شب بیداره یه نمونه میذارم
تو هممیشه برام نفر اولی
منم خعیلی دوووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسست دارم گلم تا زووووووووووووووووود یادت نره

ستاره ی تنها پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 http://be-sadegie-sokoot.blogfa.com

سلااااااااام به پروین گلم! خوبی؟

.::. عید غدیر مبارک! .::.

بابا طاهر شعرای قشنگی داره، ولی من زیاد باهاش آشنا نیستم!


من آپم! منتظر حضور گرمت هستم!

سلام عزیزمخوووبم
عید غدیر بر تو هم مبارک
دوبیتی هاش خیلی قشنگههمینقدر هم که آشنا هستی خیلی خوبهبدو بدو اوووووووووووووووووووومدم

گل مریم پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:40

چرا آزرده حالی ای دل ای دل مــدام اندر خیالی ای دل ای دل

برو کنجی نشین شکر خدا کن که شاید کام یابی ای دل ای دل

--------------------
عیدت مبارک خوشگلم

سلاااااااااااااااااااااااااااام گل مریم
چه دو بیتی خوشدلیخیلی ممنون گلم
عید بر گل قشنگم مبارک

محمود عراقی جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:53 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

سلام بر شما
عید رو به شما هم تبریک میگم
چه خوب نوشتید
بابا طاهر دووووووووووووووووووووووووووست دارم

سلام آقای عراقیممنونم
من بابا طاهر رو خیلی دوست دارم
ممنونم که سر زدید

مه لقا جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام...
دست
یهویهویهو......
گیلیگیلیگیلیگیلی....
به دریا بنگرم دریا توبینوم
به صحرابنگرم صحرا توبینم
بقیشو یادم رفته الان
من کودکیم فراموش کردیم....
منم عاشقتم خفن شدید

سلاااااااااااااااااااااام ناز گلم
دست دست دست....هوووووووووووووووووووووووررررررررررررررااااااااااا مه لقا اومده
ای جان چه شعر خوشدلی یادت مونده
بذار بقیه اشو من بگم:
به هر جا بنگرم کوه و در و دشت/
نشان از روی زیبای تو بینم/
خعیلی دوسسسسسسسسسسسسسسسسست دارم

مائده(تنهایی یک عادت) جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:25

سلاااااااااااااااااااااااااام پروین جونم
خوبی عزیزم؟
خیلی خیلی خیلی شرمندم که بعد یه مدت خیلی طولانیه که میام بهت سر میزنم
دلم برات تنگ شده بود
فقط خواستم:
ببووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسمت

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیز دل خاله
خوووووووووووبم گلمدشمنت شرمنده گلم
خیییییییییییییییییلی گلی
قربون دل مهربونت جیگرخجالتم دادی گلم
منم میام وبت یه ماچ درست و حسابی ازت میگیرم

رضا سپه وندی جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:04 http://rsepahvandi.webloghaa.com

سلام میبینم من اینبار آخر شدم،چطوری؟خوبی؟
عیدتم مبارک
بابت شعرها هم دستت درست
حال دادی
امیدوارم روزای خوبی داشته باشی
راستی منم دعا کن امتحانا بدم زود زود میام

به به شما همیشه اولی خیلی خوشحالم کردی که اومدی خووووووووووووووووبم
ممنونمخوشحالم که حال کردی
بازم ممنونچشم حتما دعا میکنم
شاد باشید و پیروز

دریا شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 http://darya2012.blogfa.com

سلام عید شماهم مبارک باش آپت خیلی خیلی خیلی

زیبا بود امید وارم همیشه موفق سرسبزو پاینده باشی.



سلاااااااااااااااااااااااااام دریا جوووووووووووووووونم
ممنون گلمبازم ممنونتم
شاد و سلامت باشی عزیز دل

مهران-خانه دوست کجاست؟؟؟ شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 http://mehran1988.blogsky.com

سلام خوبی؟
اره.. دیدمت فیسبوک... منو ادد کرده بودی .و منم اکسپتت کردم و برات یه ژست گذاشتم....

منم رضا شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:05

ها

اومدم بگم

دوست دارم

و

آپم

به به به به به آق رضا خان گل
ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووون
اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووومدم

سهیل شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:21 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . به چه اپ زیبایی . دوبیتی های بابا طاهر خیلی زیباست . افرین به شما و سلیقه تون با این انتخاب موضوع . من یکی از معروف ترین شعراشو براتون میزارم . امیدوارم خوشتون بیاد .

زدست دیده و دل هر دو فریاد
که هرچه دیده بیند دل کند یاد
بسازم خنجری نیشش زپولاد
زنم بر دیده تا دل گردد آزاد
***********************
و یه دوبیتی دیگه:
نکن کاری که بر پا سنگت آیو
جهان با این فراخی تنگت آیو
چو فردا نامه خوانان نامه خوانند
تو را از نامه خوندن ننگت آیو
************
شاد و موفق باشید

سلام.خیلی ممنونم که اومدید.خوشحالم کردید
شما خوش سلیقه تریبله این یکی از معروف ترین دوبیتی های بابا طاهرهمگه میشه من از خوندن شعرای بابا طاهر لذت نبرمخیلی خیلی ممنون بابت حسن سلیقه تون که شعرای به این زیبایی برام گذاشتید
پیروز باشید و سربلند

نسیم شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:10 http://adatnakon.blogfa.com

سلام سلام خانوم روانشناس
زود بیا بروزم
منتظرمااااااااااااااا

سلــــــــــــــــــــــــــــــــــــام نسیم جووووووووووووونم
با کله اووووووووووووووووووووومدم

منم رضا شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:44 http://manam.blogsky.com/

باباطاهر

بابا شاعر

بابا ایول

این نظر فقط جهت ابراز وجود بود و ارزش دیگری ندارد

من وجود دارم

دوسم داری؟!

میدونستم مرسی

بای بای

بابا باحـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال
این نظر خیلی هم باارزشه
عجــــــــــــــــــــــــــــــــــب وجووووووووووووووووووووود نازنینی
عجــــــــــــــــــــــــــــــب حس شیشم قوووووووووووووووووویی
مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی که میای

منم رضا شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:44

کامت های خالیت هم دوست دارم

[ بدون نام ] شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:03

سلام.....
یوهو...دست دست دست شعار من شده تو این هفته...
پروین من تند تند اپ میکنم ببخشید ولی کسی رو خبر نمیکنم تو به بزرگواری ببخش....
عااااااااااااااااااااااااااااااشقتمممممممممممممممممم

سلام مه لقا جوووووووووووووووووووووونم
هووووووووووووووووووووووووووووووووررررررررررررررررررررررررررررا

شعار خیـــــــــــــــــــــــــلی خـــــــــــــــــــــــوبیه
ماشاا...آپ
منم تند تند میام
مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاچ

سهیل شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:17 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . بازم اومدم . ممنون از اینکه بهم سر می زنید . یه دوبیتی دیگه تقدیم به شما
دلا غافل ز سبحانی چه حاصل
مطیع امر شیطانی چه حاصل
بود قدر تو افزون از ملائک
تو قدر خویش را نمی دانی چه حاصل.
شاد باشید

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام.خــــــــــــــــــــــــــیلی خوش اومدی
ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون بازم بابت دوبیتی ها
پـــــــــــــــــــــــــــــیروز باشید

سهیل یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:41 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . با یه شعر زیبا از شهریار بروزم. خوشحال میشم نظرتو نو بدونم

ســــــــــــــــلام
به به استاد شهریار
اووووووووووووووووووووووووووووووووووووومدم

رضا سپه وندی یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:13 http://rsepahvandi.webloghaa.com

به نام خدا
سلام خوبی؟
منتظرتم بیا باشه...
دوست دارم نظرت بدونم

سلاااااااااااااااااام.خووووووووووووووووووووووووووبم
اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووومدم

بیتا یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:16 http://khaste-nabash.blogsky.com

سلام

اینم یه دو بیتی از باباطاهر

عزیزا کاسه چشمم سرایت

میان هر دو چشمم جای پایت

از آن ترسم که غافل پا نهی باز

نشیند خار مژگانم به پایت

شعز هاش عشقولانه ست منم دوسش می دارم

سلام
خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوووووووووشگلهممنون
ای جان تو هم دووووووووووووووووووووووسش داری

maria cullen یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:42 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلام عزیزدلم چطوری؟؟؟!!!
وااااااااااااای چند وقت بود نیومده بودم نت هفففف
خیلی شعرایه باحالی می گفته بابا طاهر هااااااااااا
آپم منتظرتم

سلااااااااااااااااااااااااامخووووووووووووووبم
آخیییییییییییییییییییییییی
آره من باباطاهر رو خیییییییییییییییییلی دوسش دارم
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووومدم

[ بدون نام ] یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:09

سلام خواهش می کنم پروین جان وظیفه ست که ما به

شما سرمیزنیم امید وارم همشه شادو خندان پاینده

باشی.



سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
مرررررررررررررررررررررررررررسی گلم که انقده خوووووووووووووووووووووووووووووووووووبی
پـــــــــــــــــــــــــــــــــــــیروز باشی نازنینم

قاصدک دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:28 http://shaba-shab2.blogfa.com

سلام به منم سر بزن

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووومدم
مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی

ستاره ی تنها دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 17:02 http://be-sadegie-sokoot.blogfa.com

سلام پروین جونم! ‌خوبی؟ من خوبم!

همین دیگه! خواستم ببینم خوبی یا نه که دیدم از من هم بهتری!

امیدوارم خوب باقی بمونی! بای گلم!

سلام گلمخووووووووووووووبمچقده خوبه که تو هم خوبی
خیییییییییییییییییییییییییییلی گلی عزیز
ممنون گلم شاد باشی و پیروز

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 http://arezoooo.mihanblog.com

سلام


یکی درد و یکی درمان پسندد

یکی وصل و یکی هجران پسندد

من از درمان و درد و وصل و هجران

پسندم آنچه را جانان پسندد

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام.
ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

نونوچه سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 18:38 http://nonoche.blogsky.com

یوووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووو به خاله جونم
خوبی نانایی؟؟!!
ناناسی از عسل خبر نداری؟؟!!
یهو رفتش
دووووووووووووووووووووووووووووست دارم هوارتایی

هوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووررررررررررررر
رررررررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااا نونو اومده
خووووووووووووووووبم نونووووووووووووووو
چرا خبر دارممییییییییییییییییییییییییاد ناناسیناناحت نباش نونو
عاااااااااااااااااااااااااااااااااششششششقتم هوارتایی

مه لقا سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:32 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام پروین جونم...خوفی؟؟؟؟
من امدم پیشت کجایی پس؟؟؟؟کوجایی کومیوه؟؟؟

سلاااااااام مه لقای عزیزمخوووووووفم عزیز
منم اومد ولی انترنتم قطع شد نتونستم برات نظر بذارمیه بار دیگه میییییییییییییییییییام

مه لقا سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:35 http://www.mahlagha70.blogfa.com

دلت شادو لبت خندان بماند
برایت عمر جاویدان بماند
خدا را میدهم سوگند برعشق
هر ان خواهی برایت ان بماند
به پایت ثروتی افزون بریزد
که چشم دشمنت حیران بماند
تنت سالم سرایت سبز باشد
برایت زندگی اسان بماند
تمام فصل سالت عید بماند
چراغ خانه ات روشن بماند..
عاشقتم


وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی گلم
خیییییییییییییییییلی قشنگ بود

منم رضا چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:31

چرا نمیآپی؟!ها؟!

من منتظرما.

همین الانه میآپم
منتظر باش

وحیده پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:47

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
شه طوری عزیز دلم؟!!
نبودنم طولانی شد ولی بالاخره اومدم!!
چه میشه کرد!!؟ اعصاب آروم نمیزارن واسه آدم که! تا میایی فراموش کنی٬دوباره روز از نو روزی از نو!!!! ای بگم الهی...(آی بابا من از نفرین متنفرم!!!!!!) چی کارش کنم تو بگو!! هیچ رقمه آدم نمیشه!! ولی چرا بچه تازه قشنگ داره میاد تو بازی من!!!!!!!
بگذریم...
عزیزم تو هم واسه من نفر اولی!
ولی یه چیزی!!
چرا نظر من اول نیست!؟
تو این۳۱ دقیقه که آپ جدید گذاشتی دو نفر پیش دستی کردن!!!!
عاااااااااااااشششششقتم!
تا بعد...

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام جییییییییییییییییییگر
الان که اووووووووووووووووووووومدی خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوووووووووبمبالاخره اووووووووووووومدی
وقتی نمیتونم کسی رو نفرین کنم براش دعا میکنم آدم بشهدوستان آنلاینن میان زودی نظر میذارن
مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی گلم
خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییعیلی گلی نفس
تــــــــــــــــــــــا زووووووووووووووووووووووود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد