شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

تقدیمی به همه ی دوستان.

سلام دوستان عزیزم.


خوبید؟


از این شعر خیلی انرژی میگیرم


امیدوارم شما هم دوست داشته باشید


 هیچ وقت به بن بست نمیرسیم!


 همیشه یک راه وجود داره!


این رو باور کنیم!


تقدیم با سبد سبد، گونی گونی انرژی مثبت!



نگو سرده داره خورشید در میاد


نگو تاریکه شب غم سر میاد
 
نگو از تنها شدن دلم شکسته


تنها نیستی اون بالا خدا نشسته

نگو ابره که تو آسمون می تازه


آسمونه رو به قبله بازه بازه

تو میگی فردا ندارم


کسی فردا رو ندیده

من میگم فردا پر از


روشنیه نور امیده

دل صاف مثل شیشه


تو میگی پیدا نمیشه

من میگم زنده به عشقه 


دل صاف مثل شیشه



داریوش ارجمند.


نظرات 23 + ارسال نظر
حامی یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:49 http://www.derakhtesib.persianblog.ir

سلام.............آره خورشید در میاد. راستش همه چی سر جای خودش خوبه. فصل سرد و فصل گرم... همه باید باشن.... این شکله چون قشنگ بود انتخابش کردم

سلام آقای حامی
خیلی خوش اومدید
درسته همه چی سر جای خودش خوبه
اما اگه ما فصل سرد رو نشونه غم و درد میدونیم از وجودش زجر میکشیم باید بگیم فصل سرد داره تموم میشه
مهم اینه که سردی و گرمی شادی و غم همه ش قشنگه و خوبه و لذت بخشه
ممنون که سر زدید
یاد کاپتان سیلور بخیر

pepero دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 http://www.eldoradoboys1.blogfa.com

manam reza دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 22:04

delam Barat Inghad Shode
Kashki Hame Chi Sarejaye Khidesh Bood
Shagerd Aval Shodam Shayad Mamanam Karamo Ra Bendaze Shayad.

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام رضا خان
خییییییییییییییییلی خوشحالم که دوباره کامنتت رو میبینم
اصلا باور نمیشه که دوباره اومدی
به به شاگرد اول هم که شدی
من اگه جای مامانت بودم کل مخابرات رو برات میخریدم
ایشاالله که زود زود کارت راه بیوفته
مرررررررررررررررررررررررسی که اومدی

وحیده سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:05

سلاااااااااااااااااااااااااااااام!!
بالانس رو ابرا چه چوره؟!!
چرا من هروقت میام تو نیستی؟!!
آخه میدونی من یه تشک فنری آوردم٬ هی میپرم روش واسه مدت کوتاهی میام اون بالا!! ولی هرچی پرسه زدم ندیدمت!!!!؟ راستشٌ بگو کجا بودی بلا؟!!
بابا...آقای داریوش ارجمند!! شعر زیبایی بود!
منم یه مدته شعر نذاشتم دلم تنگیده!!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وقتی زندگیت شده یه زندون / وقتی دلگیری از این و از اون
وقتی روزگار ناروزگاره / وقتی روبه روت تنها دیواره
وقتی تنهاییت قدٍ یه دنیاست / وقتی خوشبختی برات یه رویاست
وقتی بودنت درد و تکراره / از در و دیوار برات میباره
تو تنها نیستی یکی باهاته / یکی که برق توی چشاته
نمیشه عقربه هارو به عقب برگردوند / نمیشه که قصهءزندگی رو از سر خوند
زندگی درست مثل یه جادهءیک طرفه است / یهو میبینی نداری دیگه راه پیش و پس
چشماتو نبند روی زندگی / آخرش باید حرفاتٌ بگی!!
نذار روزگار برنده باشه / نذار که سفره ات شرمنده باشه
نمیشه برگشت به اول راه / دنیا رنگیه! نه سفید و سیاه
وقتی که زخماتٌ میشماری / وقتی به هیچ کس امید نداری
یکی با توئه تو تنها نیستی / تنها آدم تو دنیا نیستی
تو تنها نیستی یکی باهاته / خداست که برق توی چشاته!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

و این عشق و امید به خدا چههههههه قدر زیباست!
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشق خدام!
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقشم!
عاشق تو هم هستم نانا!
عاشق همهء عالم و کائناتم!
ببخش اون دفعه از این سند نشدن میل اعصابم خطخطی بود!!!
بازم سعی میکنم برات بفرستمش!!
راستی میلت رسیده! ولی من از کسی بدم نمیاد ها!!
دووووووووووووووووووووووووووووووست دارم!
تا بعد...!

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بلا نخوابیدی
من هنوز رو ابرام ولی احتمالا تو بیشتر از من ژریدی بالا منو ندید
آخ جون تشک فنری خوبه آدم باید همه جوره تلاش خودش رو بکنه منم نمیدونستم از داریوش ارجمنده وقتی متن شعر رو دیدم کلی تعجب کردم
ایییییییییییییییییییییییییول عجب شعر باحالی
مخصوصا بیت آخرش
واقعا که امید به خدا خییییییییییییلی زیباست
فقط یه وقتایی به این امید شک میکنیم
وقتی میگی عاشق کائناتی در حقیقت داری با یه تیر دو نشون میزنی!
هم داری از خدا تشکر میکنی و هم تمام کائنات رو پر از انرژی مثبت میکنی
اشکال نداره بلا خب یه وقتایی اعصاب آدمم خط خطی میشه دیگه
چرا میل های من میرسه برای تو نمیرسه
منم میل میخوااااااااااااااااااااااااااااام
قربون دل مهربونت که از کسی بدت نمیاد
من اون ۲ بیت آخرش رو دوست دارم
همچین آدم تخلیه میشه
شعرش برای دل خنک شدن خیلی حال میده مخصوصا با صدای فرهاد
خیییییییییییییییییییییییلی گلی وحیده
دوووووووووووووست دارم هوارتا
تااااااااااااااااااااااااااا زود زود زود ....

مه لقا سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:43 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام
راستش هر چی فکر کردم چیزی به نظرم نرسید
برای همین از باباطاهر برات مینویسم
ببخشید اگه بی ربطه
.............................................................
یکی درد ویکی درمان پسندد
یکی وصل ویکی هجران پسندد
من از درمان ودرد ووصل وهجران
پسندم انچه را جانان پسندد
...............................................................
نمیدونم یهو دلم خواست از باباطاهر بنویسم
sorry

سلام عزیز دل
مه لقا جونم میدونی من چقدر بابا طاهر رو دوست دارم تا حالا چند بار شعر هاش رو خوندم و چند بار همه ش رو توی دفترم نوشتم!!!!
اولین شعری که ازش توی دفترم نوشتم همین بود
این شعر رو از رادیو شنیدم بعد رفتم دنبالش گشتم و فهمیدم برای بابا طاهره !یه کتاب ازش داشتیم توی خونه اما من تا حالا بازش نکرده بودم!! سریع رفتم سراغ اون کتابه و شعرش رو ژیدا کردم و توی دفترم نوشتم! بعد از اون دست کم ۱۰ بار کتابش رو خوندم و فکر کنم همه شعر هاش رو توی دفترم نوشتم!!!
هی به خودم میگفتم که خب توی کتاب هست دیگه انا بازم نمیتونستم که ننویسم شون!!!!
میگن دل به دل آنتن میده! قضیه سر همین بوده که تو یهو از بابا طاهر برام کامنت گذاشتی!!
واقعا مرسی از این شعر خیلی عاشقانه و زیبا
happy باش گلم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:13 http://arezoooo.mihanblog.com

تو را بانو نامیدم ام

بسیارند از تو بلندتر-بلندتر

بسیارند از تو زلال تر - زلال تر

بسیارنداز تو زیباتر- زیباتر



اما بانو تویی!!!

مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی
واقعا قشنگ بود
مرسی که سر زدی خیلی خوشحالم کردی

وحیده چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:37

سلاااااااااااااااااااااااااااااام!
چه طور مطوری بلا؟
من که عالیه عالیییییییییی ام!!
بابا من تمام کوچه پس کوچه های این بالا رو بلدم!! ولی هر چی میگردم نمیبینمت!!
۲تا احتمال وجود داره!!
یا وقتی من میام تو همون لحظه میری بالاتر!!یا داری با من قایم موشک بازی میکنی!!!
نکن این کارو بامن!!!؟ یه جا وایستا دلم ببرات تنگ شده خب!!
وایستا بیا قلبمٌ پس بده / وایستا بگو می مونم
وایستا بیا قلبمٌ پس بده / وایستا بی تو نمیتونم!
آره اون شعری که برات گذاشته بودم معرکه است! نمیدونم مال کیه ولی خواننده اش رو میدونم: رضا یزدانی!! مخصوصا خیلی طرز خوندنش رو دوست دارم!
اون بیت آخرش رو که میگی خوبه خودم بهش اضافه کردم!!!
راستی این نونوچه کجاست؟؟؟دلم براش تنگ شده! ازش خبر نداری؟
دووووووووووووووست دارم!
تا بعد...

سلاااااااااااااااااااام بلااااااااااااااااااا
خووووووووووووبم
خدا رو شکـــــــــــــــــــــــــــــــــــر
خیلی حال میکنم وقتی میگی حالت خوووووووووووووووووووبه
ایول بابا ابرا رو مثل کف دستت میشناسی هااااااااااا
من گم میشدم
باشه الان من اینجا وایستادم بدو بیااااااااااااااااااااااااااا
ای جان دل فردا دانشگاه همدیگر رو میبینیم
حالا من یه شعر برات بزارم
بلا ای بلا ای بلا دختر مردم/ بلا ای بلا ای بلا بوی گل گندم
بقیه اش رو دیگه مجاز نیست نمیزارم
ایول دوبیت آخرش رو خودت اضافه کرده بودی
خیییییییییییییییییییییییییلی باحالی بلا
میرم این خواننده رو پیدا میکنم میگوشم
نمیدونم نونو کجاست جوجو هاش رو همینجوری ول کرده رفته
دل منم براش یه ذره شده
ایشاالله که هر جا هست سلامت باشه و به زودی دوباره برگرده
دوووووووووووووووووووووووست دارم بی اندازه
تا زوووووووووووووووووووووووووووووووووووود

زهرا چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:00 http://sejdehbarashk.blogfa.com/

هوالمحبوب
دل های بزرگ واحساسهای بلند،عشق های زیبا وپرشکوه می آفرینند.
(دکتر علی شریعتی)
*************************************************
اول وآخر تنها کس همه ما خداست.
*************************************************
بایک دنیا عشق سربزن.
باقلبت بحث مفصلی دارم.
بی قلبت نیا!
*************************************************
آپم
یاعلی[گل]

حال میکنم با سخنان دکتر علی شریعتی
اول و آخر تنها کس همه ما خدا ست
با یه دنیا عشق میام
یا علی

رضا سپه وندیپ پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:31 http://rsepahvandi.webloghaa.com

سلام بسیار بسیار عالی بود مرسی
خوبی؟
چطوری؟
چه خبرا؟
منظورت از اون جمله دومت چی بود؟
راستی یه خبر توپ توپ بدم بهت؟
من آپم

سلام
واقعا عالی بود چشمات عالی میبینه
خوبم
خبرا پیش شما ست
کدوم جمله دوم برم ببینم چی بوده
ایول خبر توپ
الان میاااااااااااااااااااااام

رضا سپه وندی پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 16:52 http://rsepahvandi.bloghaa.com

سلام
متاسفانه مجبور شدم تغییر لینک بدم
اگر لطف کنید لینک من به این لینک تغییر بدید با همون نام
rsepahvandi.bloghaa.com
ممنون
راستی به روز هم هستم
منتظر نظراتتون هستم
یا حق

سلام
اشکال نداره تغییر لینک میدهیییییییم
باشد تشریف می آوریم
یا حق.

سحر پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 20:55 http://donyayejvooni.javanblog.com/

سلام ... دختر تو پست جدید میذاری منو خبر نمیکنی ؟ البته تقصیر خودمه .. باید من بیام زود به زود ! جدی داریوش ارمند گفته ؟ چه جالب !!
واقعا شعرر پر امیدی هستش برخلاف اکثر شعرها که فضای غمگینی داره ..مرررررسی

سلاااااااااااااااااااااااام.
دختر خوب تو نباید بیای بگی این پروین چند روز پیداش نیست این دفعه زود به زود بیااااااااااا
منم خودم کلی تعجب کردم ولی خب زیاد هم جای تعجب نداشت آخه هنرمند ن دیگه
آره خیلی پر امیده
خواااااااااااااااااااااااهش عزیز
دووووووووووووووست دارم

همسایه شازده کوچولو جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:40 http://akhtarak70248.blogfa.com

به نام حضرت دلبر
سلام
با یه آپ شازده کوچولویی چطوری؟؟؟
آپم
یاعلی[گل]

سلام همساده جونم
آخ جون آپ شازده کوچولویی
اوووووووووووووووووووووووومدم
یا علی.

محمود عراقی جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

سلام
تولد رادیو جوان رو باکمی تاخیر تبریک میگم
در مورد شعر هم بله میتونه ارامش بخش باشه البته باید حسش هم باشد
برای من بیتر این شکلک ها که دارند ستاره هوا میکنند خیلی حس داره.
موفق باشید.

ســــــــــلام
مررررررررررررسی از تبریک عاشق رادیو جوان ام
درسته بستگی به حسش داره
آخی از این شکلک ها خیلی خوشم اومد گذاشتم ش
پایدار باشید
مرررررررررسی که اومدید

وحیده جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:41

سلااااااااااااااااااااااااااااام!
امیدوارم هنوز اونجا باشی!!!!!؟
آخه با تمام نیرو دارم میاااااااااااااااااااااااام پیشت اون بالا!!!!!
بگو چی شد؟
هم میلت رو خوندم هم جواب دادم!!!!
داشتی سرعت رو؟!!!
احساس توی متروی امروز!!!!!!!!!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
فرصت ما تمــوم شده ،باید از این قصه بریم
فرقـــی نداره من و تو،کدوممـون مقصـــریم
خاطـره هارو یادمه ،لحظه به لحظه مـو به مـو
هیچــــــی رو یاد من نیار، انقدر خرابم که نگو
بد بودم و بدتر شدم، میـــــــرم با پاهای خودم
میـــــــــرم نمیدونم کجـــا؟ آخ کم آوردم به خدا
دلگیـــرم از دست خودم،کاش عاشقت نمیشدم
هرجوری میخواستم نشد،از غم یه ذره ام کم نشد
من موندم و تنهاییام، از دنیا هیچــــــــی نمیخوام
عاقبــــــت من و نــــگاه، اشتباه پشــــــت اشتباه
هر روز عاشق تر شدیم،تو عشق خاکستر شدیم
سوختیــــــم ولــــــــــــی به آرزومــون نرسیدیم
فقط گریه فقط عذاب،صـدتا سوال بـــــی جواب
نه من نه تو از عاشقـــــــی خیــــــــــری ندیدیم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ولی الان عالیییییییییییییییییییی عالیییییییییییییییییی ام!!!!!
دارم میام پیشت!!!!!!! بگیر منو!!!
دووووووووووووووووست دارم!!!
تا بعد...

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام بلا ی خودم
آره من همون جا م مخصوصا اینکه دیروز همدیگر رو دیدیم
دارم میام پیشت جاده چه همواره/ هوا چقدر خوبه / عطر تو رو داره بدو بیا بلااااااااااااااااااااااا
بابا سرعت اصلا فکر نمیکردم به این سرعت جواب بدی
آخی عزیز دل چه احساسی داشتی
خدا رو صد هزار مرتبه شکر که عااااااااااااالی هستی
وقتی میگی عالی هستی منم عااااااااااااااااااااالی میشم
بدو بیا بغل خودم
عاااااااااااااااااااااااااااشقتم بلا
بـــــــــــــــــــــــــــــــــوس
تا زووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود

سعید جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 http://saeidasadi58.blogfa.com

داریوش ارجمند شاعره ؟

نه داریوش ارجمند شاعر نیست ولی هنر منده
مرسی از حضورت

همسایه شازده کوچولو جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 20:33 http://akhtarak70248.blogfa.com

سلام عسیسم
اسم گربه گارفیلد بود
من با موضوع شرک یه جورایی موافقم آخه واقعا درست بود که همش نشون بدن که هر کی زیبا نیست ماهیتش هم بده؟؟
ولی کلا آره خیلی کارتون مناسبی نیست
ممنون از لطفت
وبلاگ مطعلق به خودتونه

سلاااااااااااااام همساده جونم
سرعت بالا جواب میدی هااااااااااااااا
ایول اسمش گارفیلد بود هی به ذهنم میومد ولی دوباره یادم میرفت
آره خب این که تو میگی درسته
خیلی بد آموزی داره
خواهش عزیز دل
مررررررررررررررررررررسی که دوباره اومد
مرسی همساده جونم

zss جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:50

salamkhobi? Akh in shere.man hamishe in sheraro gosh midadam,bad servis miomad miraftam madresealanam ye ostad darim jofte khanandash

سلاااااااااااام
خوووووبم واااااااااای چه باحال تو هم گوشش میدی
چه جالب خوش به حال تو چه استاد های باحالی دارین هاااااااااا

ندا شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:17 http://neda94.blogfa.com

سلام عزیزم.
آپم...بیااااا...منتظرم.

سلااااااااااام ندا جونم
آخ جونمی جون الان بدو بدو میااااااااااااااام

violin یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:27 http://ariaviolin.blogfa.com

سلام
عجب شعر قشنگی بود.محشر بود
مرسی خبرم کردی
راستی نمیدونستم داریوش ازجمند شعر میگه
ولی ایول باحال میگه

سلاااااااااااام
جدی؟؟؟ خوشحالم که خوشت اومده
خواهش دارم
منم نمیدونستم
آره خیلی باحااااااااااااااااااااااااله
مرسی که اومدی

بیتا سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 18:50

سلام

چقد قشنگ...منم کلی انرژی گرفتم...مرسیییی

همیشه شاد باشی دوست گلم

سلااااااااااااااااااااااااااااام بیتا جونم
چشمات قشنگ میبینه عزیزم خوشحالم که تو هم انرژی گرفتی
منم مرررررررررررررررررسی
تو هم همیشه شاد باشی و پر انرژی

gogolimagoli چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 http://nasimarizara.blogfa.com

(¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯)
*`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´
¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤ ! •.¸¸.•´¯`•.¸¸.☆♡
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬ سلام دوست خوبم
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬ آپ کردم ..
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬ خوشحـال میشم که وبم رو با قدم های سبزتون مـزین کنید
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
♥´¨)
¸.-´¸.-♥´¨) ¸.-♥¨)
(¸.-´ (¸.-` ♥♥´¨) ♥.-´¯`-.- ♥☆(◕‿◕)♡☆•.¸¸.•´¯`•.¸¸.✿
*`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ♡ ♡
¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤

سلام ...
اینم نردبان که بتونی راحت بیای ..

سلام
الان با همین نردبونه میاااااااااااااااااااااااااااام

زهرا چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:14 http://sejdehbarashk.blogfa.com/

به نام حضرت دلبر
سلام.
***********************************************
ومن خواستم باچنین شیوه ای از فاطمه بگویم،باز درماندم:

خواستم بگویم:فاطمه دخترخدیجه بزرگ است.

دیدم که فاطمه نیست.

خواستم بگویم:فاطمه دختر محمد(ص)است.

دیدم که فاطمه نیست.

خواستم بگویم:فاطمه همسر علی است.

دیدم که فاطمه نیست.

خواستم بگویم که فاطمه مادر حسنین است.

دیدم که فاطمه نیست.

خواستم بگویم:که فاطمه مادر زینب است.

بازدیدم که فاطمه نیست.

نه،این ها همه هست واین همه فاطمه نیست.
بلکه
فاطمه.....................................(قسمتی از پست جدید)
*******************************************
با دوپست جدید به روز هستم ومنتظر نگاه سبزتان.
یاعلی[گل]

به نام دوست
سلااااااااااااام
دست گل ات طلاااااااااااااااااا
خییییییییییییلی قشنگه الان میاااااااااااااااااام بقیه اش رو هم میخونم
مرسی که خبرم کردی

violin پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 http://ariaviolin.blogfa.com

▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒███▒▒▒▒██
▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█

سلام[چشمک]آپم بدو بیا[نیشخند]

سلام چه خوشدله اس این خرسه
الان میااااااااااااااااام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد