شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

همه را دوست دارم!

«مُلک» و «مِلک» و «مَلک»،

همه را دوست دارم.

وقتی تو در آن مُلک، مِلک من باشی، ای مَلک!!


پیام ابراهیم پور


از کتاب خرده ریزه های ذهن



نظرات 27 + ارسال نظر
وحیده شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:24

یوووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو!!
اول اول!!
کاپ قهرمانیه وبت رسید به خودم!!

هووووووووووووووورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررااااااااا
وحیده جووووووووووووووونی خووووووووووووووووووووودم
هوووووووووم کاپ قهرمانی
تو توی قلب منم اولی
مرررررررررررررررررررررررررسی جیییییییییییییییییییییگی

وحیده شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:03

شعرت باحال بود!
عاشق این جمله ام!!
((همه را دوست دارم))
وووووووووووووووویی!!عکسش و ببین چه جیگره!!!!
نانایی ایستاده با نظر رو خوب اومدی ها!!!
خجالت نکشیم چه کنیم نانا!!!
از تو خسته بشم؟!!!
خاک عالم اشتباه شد!!!
منظورم همه به غیر از عزیزای دلی مثل خودت بود!!
آخه کی میتونه از جیگری مثل تو خسته بشه ناناسم؟
آره نانایی پاشو بیا حسابی حالشو بگیر!!! بدجور حال منو گرفته!!
اون جور که تو میگی هم نیست نانا! من کاری که از دستم بر میاد انجام میدم فقط همین!
زیادی تعریف نکن ازم نانا!
گیرایی؟؟؟ گل سر سبد؟؟؟اووووووووووووووووخی!!!
میسی نفسی!نظر لطفته!
وای پروین عاشق اون شعری ام که واست گذاشته بودم!!
خواننده ش سعید مدرس ه!!
نمیدونی که من چقده دوسش دارم!!
عااااااااااااااشق کاراشم!!
اصلا به نظر من سبک کاریش جدیده!!
صدای خوب - شعر عالی - سبک خوندن بی نظیر!!
نمیدونی از کی بود دنبال آهنگاش بودم!! ولی پیداشون نمیکردم!!
چند روز پیش رفتم کلی سرچ کردم بالاخره پیداشون کردم!!
وای نمیدونی که! تو پوست خودم نمیگنجیدم!!
هی مامی میگفت چیه این همه ذوق زده شدی؟؟؟
وقتی فهمید گفت بده گوش بدم ببینم چیه تو این همه خفه کردی خودتو از ذوق!!!
گوش کرد خوشش نیومد!!!!
ولی من پوست کلفت تر از این حرفام!!!
با این حرفا نظرم عوض نمیشه!!!
هزار بار دیگه هم ازم بپرسی میگم بینظیره ٬ بینظیره ٬ بینظیره!!
اصلا الان هم ازش حرف میزنم ذوق مرگ میشم!!!
برم یکم بگوشم!!!
سعید مدرس خونم کم شده!!!!!
کاری نداری؟
فع...
آخ ببخشید!!
تا زود...

یووووووهووووووووووووووووووووووووووو
مرررررررررررررررسی وحیده جوووووونی
هوووووووووووم موافقممممممممممهمه را دوست دارم
اوووووخیییی آره عکسش خوشدله اس
هه ه ه ههههههخواستی برای وبلاگای دیگه نظر بذاری با همین اسم ایستاده با نظر، نظر بذارشوخو میکنم
اوخخخخخخخییییی خجالت نکش بگو مررررررررررررررررررررررسی
ویییی! منم عزیز دلم قربون اون دلت برم من
تو که جیگی تری بلا
هووووووووم با جکم تخلیه میام دنبالش با هم دیگه اسباب اساس ش و خیلی محترمانه منتقل میکنیم خونه خودش
هوووووووم بیل نونووووووووووووووووو رو هم میگیرم با مامان مرغ عشقی هم هم دستی میکنم!یکی برای همه! همه برای یکی
هووووووووم میدونم جیگی تو سعی و تلاش خودت رو میکنی
یه عالم دیگه هم که ازت تعریف کنم بازم کم گفتم
اووووووخییییییییییییییی
نشنیده بودم آهنگشواگه زود تر نظرت و خونده بودم آهنگه رو امروز ازت میگرفت
هووووووووم به داداشم بگم ببینم میتونه پیدا کنه یا نه
آهنگای مهدی مدرس و شنیده بودم ولی سعید مدرس و نه
هوووووووووووم انقده که تو تعریف کردی منم دلم خواست
هه هه ه هه مامانت تعجب کرده بود
از این ضد حالا آدم زیاد سرش میاد منم که رایو گوش میکنم کلی حال میکنم بعد سیمین میگه چیه تو انقد جذبش شدی
بهش میدم گوش میکنه میگه واااااااااااااااااااااااا
اینا که فقط شلوغ میکنن. اصلا قشنگ نیست
ولی منم مثل تو کاری به این جرفا ندارم و حال خودم و میبرم
خب هر کسی یه سلیقه ای داره دیگه
واااااااااااااای وحیدی انقدر تو تعریف میکنی میگی بینظیره دلم رفت
وووووووی خدا نکنه ذوق مرگ بشی ذوقش خوبه ولی قسمت دومش هنووووووووووووووووووووووز خیلی زوده
نمیگم بده چون میدونم خوووووووووووووبه ولی میگم زوووووده
هیی! سعید مدرس خونت کم شده
برو سعید مدرس گوش کن ذوق کن
هیی!!! داشتی اشتباه میگفتی هااااااااااااااااااا
هیییی!!! تاااااااااااااااااااااا خیلی زود زود
بوووووووووووووووووووووووووووس که نظرای خووووووووووشدله ای میذاری

رضا شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:09 http://ynb.blogsky.com

لایک!

یوووووهوووووووووووووو
مرررررررررررررررررررررررررررررسی رضاااااااااااااااااااااااا
وبلاگ من تک دونه پست هاش لایکه وبلاگ تو کلا لایکه
خودت بیشتر از همه

الدان شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:17 http://anahno.blogsky.com


]i u;s fhphgdi
چه عکس باحالیه این
من فقط حوری می خوام بقیه سر در نمیارم


بالاخره وبلاگ منو منور کردی
مررررررررسی آره عکسش باحاله
چه توقع هم بالا س ایشاالله یه حوری ش نصیب بشه

رضا سپه وندی شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 16:12 http://rsepahvandi.com

سلام
بسیار قشنگ
دسش درد نکنه
عجبا تو هنوز میخوای یه خطی بنویسی:P
بگذریم
در ضمن اون بنر چیه گذاشتی آخر وبلاگت قالب من بیریخت کردی :P
درست بزارش
آفرین

سلامممممممممم علیک
چشم ما هم روشن شد به کامنتت
آره خیلیییییییییی قشنگ میگه شعراش و
دستش درد نکنه دست منم یه خوده درد میکنه و کبود شده اومدیم بازی کنم زدم دست و بالم و کبود کردم
بالاخره نردبان پله پله خوبه تازه شده سه خط
یه چند خطی هم آماده داشتم ولی عکس واسه ش پیدا نکردم مجبور شدم به سه خط قناعت کنم
وییییییییییژژژز گذشتیم
آره خوب شد گفتی ده بار اومدم بگم نشد آخرشم
خب من بلد نبودم باید کوجا کپی ش کنم
مرسی درستش کردی
قالبت خوشگل تر شد
آفرین به خودت بازم مرسی.زحمت شد برات

مرغ عشق شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 18:28 http://www.yardeli.blogfa.com

یووووووووووووووهووووووووووووو
نفس خودم
من اومدم
بدو بیا ببین کجا بودم
وحیده جونمم بیار که دلم واسش یه نخود شده
دیگه ام انجشت تو چشش نمیکنم
تو چش دشمناش میکنم
خودشو ناز میکنم
چشاش خوشدله ناز علوس من!


یووووووووووهووووووووووووووووووووو جیگر دوووووونیییییییییییی
خووووووووووووووووش اومدی مامان مرغ عشققققققققی
الان مممممممممممممیاممممممم ببینمم کوجا بودی
هوووووم وحیده جونی رو هم میاررررررررررررررررم
اوووووووخیییییییییی ما هم دلمون واسه تو تنگ شده بود
اضافه بر دلتنگی من داشتم از فضولی هم میترکیدم
اوووووووووخیییی چه جیگر دونی خووووووبی
هوووووووووم توی چش دشمناش خوووووووووبه
اوخییییییییییی چیده مادر شوشو ی مهلبونی
آره چشاش خوووووووووووووشدله س

بهزاد پاشا شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:06 http://tob1-teb-tab1.blogfa.com

افرین!
عجب چیزی گفته!

هوووووووم آری آفرین آفرین
خیلی شعرای خووووووشگلی میگه. ار سبک شعراش خیلی خوشم میاد
به منم آفرین که خوشگل انتخاب کردمبه به چه عکس خوب و مناسب و جذابی هم براش انتخاب کردم آفرین آفرین

بهزاد پاشا شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:07

ببینم دیگه قصد نداری وب من سر بزنی!؟

چرا قصد کردم قربتا الی الل..
اومدم وبلاگ سر زدم
دوباره هم میام سر میزنم
مرسی اومدی.تو هم قصد کن بیای سر بزنی

دیونه شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:24 http://mymina.blogsky.com

فک کنم دوممممم از هیچی که بهتره مگه نه

رضا شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:35 http://ynb.blogsky.com

نظره من کو؟!

راه خوبیه هااااااا!!! نظرت و دیر تأیید کنم بیای دنبالش یه نظر دیگه بذاری
نظرت جزو نفرات اوله
کشته یا این وبلاگتم گوله استعدادی

وحیده یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:43

سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلام!
خوووووفی؟
دیروز دیدمت ها الان دلم برات تنگ شده باز!!!
دیروز که رسیدم خونه تا شب که بخوابم سرم ترکید از درد!!!
هر کاری میکردم خوب نمیشد!!!
این -ایستاده با نظر- رو که هر وقت میخونم تا یه ربع میخندم!! ازدست تو!!!
تو دبیرستان یه دوست داشتم اسمش بهاره بود! همیشه یه کیف برمیداشت از این یه طرفه ها که یه بند داره!!
منم بهش میگفتم ایستاده با کیف!!!!
وای چه قدر توانا!!! پس بدو بیا این ذهن منو بازسازی کن!!!
مهدی مدرس رو هم دوست دارم!! مخصوصا جنس صداش!! خش دار و باحال
اتفاقا رفتم همین آلبوم جدیدش رو از سایت گرفتم!! ولی از بس این سعید مدرس منو ذوق زده کرده که هنوز آهنگاشو گوش نکردم!!!
نه نانا نمیخواد دانلود کنی!! به گوش من شعر و صدا و سبکش عالی میاد!!
شاید تو این نظر رو نداشته باشی!!شاید به گوش بقیه معمولی بیاد!!
بذار یونی خودم بهت میدم!! شاید اصلا خوشت نیومد!!
اصلا به نظرم کمتر کسی شعرایی رو که میخونه انتخاب میکنه برای خوندن!!
یه جور شعراش نو ئه!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
من تو رو اشتباهی گرفتم با کسی که همهء زندگیمه
با کسی که مثل یه نوازش توی آرامش من سهیمه
من تو رو اشتباهی گرفتم توی اون کوچه های مه آلود
حال من تصویر بکر کوچ مرغابیا بود
من مریضت شدم زیر بارون
رفتن و از آغاز کردی
مشتمو باز کردم ببینم تو رو تو دستم
مثل پروانه پرواز کردی
من تو رو اشتباهی گرفتم با کسی که همهء زندگیمه
با کسی که مثل یه نوازش توی آرامش من سهیمه
من تو رو اشتباهی گرفتم مثل یه شاخه از سخره ای سرد
که نجاتم نداد از سقوط و هی ترک خورد و زخمی ترم کرد
من مریضت شدم زیر بارون
رفتن و از آغاز کردی
مشتمو باز کردم ببینم تو رو تو دستم
مثل پروانه پرواز کردی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اینم یکی دیگه از آهنگاشه!!
چند تا از آهنگاش خیلی شعراش التیام بخشه!!!
بعدا برات میذارمشون!!
دوووووووووووووووووووووووووووووست دارم نفسی!

خواهش نانایی چشمای گوگولیت خوشدله میخونه!!
تا بعد...

یوووووووووهووووووووووووووووووووووووووووووو وحیدیییییییی
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام جییییییییییییییییییییییییییگی
انقده خوبه زوووووووود زووووووووووود میای همین الان داشتم واسه ت اس میفرستادم
خوووووووووووووووووووبم نفسیتو میای بهترم میشم
اوووووخییییی سر درد داشتی چرا؟ از خستگی یا شلوغی بوده
آخییییییییییی!!! چقدم بده سردرد بدتر اینکه هر کاری هم میکنی خوب نمیشه
اوووووووووووخی بخند جیگی بخند
به قول آهنگ اشتیاق علیرضا قربانی:
بیمار خنده های تو ام/ بیشتر بخند بیشتر بخند
هه هه هههمنم از این کیفا داشتم خیلی دوسش میداشتم ایستاده با کیف
به معلما مون باید میگفتیم نشسته با مداد تند تند منفی میذاشتن
اوووووووهوووووووووو لشکر توانایی جور کردم
با کادر استاتید مجرب و کار آزموده
بچه بدوووووووووووووووووووووووویییددستور صادر شد
آرههههههههههه صدای مهدی مدرس و منم دوست دارم
اووووووهووووووم جنس صداش
آلبوم جدیدش و هه هه ه ه دیگه این سعید مدرس نمیذاره که انسیه مون هم از صدای مهدی مدرس خوشش میاد منو انسیه مون سلیقه ها مون تقریبا نزدیک به هم ه با تو هم تا حدودی نزدیکه سلیقه م
این مدل صدا و سبکی که میگی رو میپسندم
باید گوش بدم ببینم چیجورییییییییییییییییییییییییه
یووووووووووووهووووووووووووووو یونی اوخی دلم واسه خنده هامون توی یونی تنگولیده! واسه چایی!!
خدا کنه دانشگاه و عوض نکنن! یا عوض میکنن یه جایی مثل همینجا باشه یا بهتر از اینجا
هوووووووووم شعر خیلی روی آهنگ تأثیر داره
این شعره هم قشنگه
من مریضت شدم زیر بارون
اوووووووووخییییی پس واجب شد حتما گوش کنم
مررررررررررررررسی جیگی
عاااااااااااااااااااااااااااااااشقتم جیگری
ووویییی خیلی گلی وحیدیی
تا زووووووووووووووودی زوووووووووووووووود

فرانک یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:19 http://fjoon.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااام قربونت برم
کجا بودی دلم برات تنگ شده بود اجی خیلی کم میای پیشما
چشم قربان حتما اطاعت میشود
وااااااااااااااااااای واقعا مرشی
دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم

سلامممممممممممممممممممم آجی جونی
خدا نکنه نفسسسسسسسسسسس
اوووووووخییییی گفتم چرا کم میام پیشت دیگه
یعی میکنم بیشتر سر بزنم بهت جیگر جونم
هه ههه ههه ه بله قربان!!
خوووووووووواهششششش
اندازه دیگ هیئتی دووووووووووووووست دارم

وحیده یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:57

یووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو!!!
فکر میکردی تا این حد زودی بیام؟!!!
چه کنیم دیگه!! نمک گیر شدیم!اینجا شده پاتوقمون!!
چه قدر خوبه که میگی عالی هستی!!! من کلی کیف میکنم!!!
آره ٬ بدجوری بود سردرده!!! جوری که مامی هم فهمید!!
به خاطر هیچ کدوم نبود!!به خاطر اتفاقاتی بود که افتاد!!!
یکم بدجور خورد تو حالم!!! فکر نمیکردم همچین اتفاقی بیفته!!! اونم از طرف...!!!
اصلا ولش کن دیگه گذشت!! مثل اینکه قرار بود فقط حال من بد بشه که شد و تموم شد و رفت!!!
بااااااااااااااااشه!! به خاطر ناناسیه خودم میخندم!!!
علیرضا قربانی رو نمیشناسم!!!
نه دیگه باید بهشون بگی: نشسته با منفی!!!!
ووووووووووویی!! با کادر مجرب؟
خوبه همه جوره قبولی خانومی!!
بالاخره امروز آلبوم جدید مهدی مدرس رو گوش دادم!!
از چندتا از آهنگاش خوشم اومد ولی بقیه اش خیلی شعرا و آهنگش سطح پایین بود!!!ازش بیشتر از اینا توقع داشتم!!!
از الان دلت رو صابون نزنی واسه آهنگای سعید جون مدرس ها!!!
میترسم خوشت نیاد ذوقت کور بشه!! بعد فحشم بدی!!!
ایول از کل یونی دلت واسه چایی تنگ شده؟؟؟
حالا من دلم تنگه واسه پیاده روی و مسیرش که همیشه هنسفیری تو گوشمه و کلی آهنگای جدید و مناسب حالم میگوشم!!
واااااااااااااااااااااااای!دلم خواست!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منو باش که فکر میکردم تا همیشه تو باهامی
واسه خنده ٬ واسه گریه تو رفیق لحظه هامی
منه خوش خیاله ساده حالا با دلی شکسته
واسهء خودم میخونم ٬ پشت این درای بسته
دوستم نداری میدونم ٬ دوستم نداری
از دل من خبر نداری ٬ میخوایی بری تنهام بذاری
نمیگم دلت بسوزه ٬ چشم به گریه هام بدوزه
نفسم دیگه بریده ٬ طعم تنهایی چشیده
کاش بیایی دوباره خونه تا نگیره دل بهونه
کاش بیایی دوباره خونه تا نگیره دل بهونه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
این یکی از آهنگای مهدی مدرسه که خوشم اومده!!
منم کاملا باهات موافقم!!
کاش یونی همین جا بمونه یا بره جایی بهتر از اینجا!!
یا نمیدونم شاید بهتر باشه جابجا بشه!!
ایشالا هرچی صلاحه پیش بیاد!!
اووووووووووووووخی!!!من گلم؟؟؟
من گلم تو منگلی با هم میشیم: گل منگلی!!!
شوخی کردم نانایی!!
تو گلی ٬ خوش بو تر و خوش رنگ تر از همه گل ها!!
دووووووووووووووووووووست دارم ناناسی جونم!!

تا بعد...

هووووووووورررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
چه قده این چند روزه من ذووووووووووووووووووقیدم
فکر نمیکردم به این زوووووووووووووووووووووودی بیااااااااااااااای
مررررررررررررررررررررررررررررررررررسی جیگیییییییییییی
وووییی چــــــــــــــــــــــــــه خووووووووووووووووووووب که اینجا پاتوقت شده چیقده من خووووووووووووووووووووشحالم
یهووووووووووووووووهووووووووووووووووو چقد خوبه با هم کیف میکنیم
اووووووخییی!! هوووووم به خاطر اون اتفاقه اشکال نداره جیگی پیش میاد دیگه
هییی! همون حرف من! اتفاقی که باید بیوفته میوفته
در اینجور مواقع باید بگیم: بـــــــــــــــــــــیخیااااااااااااااااااااااااااال
هووووووووووم یه عالم بخند و خووووووووووووووش باش
اوووخییی! از خوانندگان موسیقی سنتیه
آهنگ رسوای زمانه منم....دیوانه منم ....
اینو باز خونی کرده.انقده هم قشنگه
ههی هه ه ههههاره نشسته با منفی
آهان!! باید بگیم ایستاده با گچ!!!
هووووووووم کادر مجرب و حرفه ای
یووووووهوووووو بالاخره گوشیدیبالاخره سعید مدرس خون به حد نصاب رسید
آرههههه یه وقتایی سطح شعر و کیفیت آهنگا میاد پایین
اوووووووووووخیییییییییییی!!! آهنگ گوشیدن توی راه خیلی حال میده من چون زود میرسیدم خونه دیگه به آهنگ گوشیدن نمیرسیدبیشتر توی خود دانشگاه خوش میگذشت
نــــــــــــه جیگییییی !!! خوشم نیومد فحش نمیدم بهت
فقط ممکنه قیافه م این شکلی بشه
ه هه ههه هههههشوخو میکنم بلااااااااااااااااااااا
اوووووووووخیییی اره اینم خوووووووووووووجیله
منو باش که فکر میکردم...هییی!!!
اگه قراره یونی تغییر کنه یا همینجا بمونه یا بهتر از اینجا باشه
آرههههه همین که میگی بهتره
هر چی صلاحه همون پیش بیاد
هه هه ههه گل منگلی
عاشق این شوخو ها تم
وووویییی خوش بو تر و خوش رنگ تر
یه عاااااااااااااااااااااااااااااااااالم دووووووووووووووست دارممممممم
بازم زووووووووووودی زووووووووووووووووودی بیااااااااااااااااااااااا

ستاره پرداز یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 16:57 http://www.farniyaschool.mihanblog.com

یو هوووووووووووووووووووووووووو
ای ول بابا
اینو کجا مخفی کرده بودی جالب بود
قبلا شنیده بودم
انگاری ماهی زیاد می خوری فسفر خوب میسوزونی
حالا غیبت برامن رد میکنی
باشه
پس داشته باش ببین چه جوری از کلاس پرت میشی میری پیش مامان جونت آشپزی یاد میگیری

یوووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو
هووووممممم جالب بود ولی جالب اینجوری نبود!
بعید نیست قبلا شنیده بوده باشیدآخه شاعرش هم مجری رادیو هم مجری تلویزیونشاید خودش خونده باشه یا توی وبلاگ های دیگه دیده باشید
هه ه ههه آره دیگه شاگر زرنگ فسفر سوزیش خوبه
اوووووووهوووووووووو غیبت رد میکنم
آخه غیبت میکنید خب
هییی!!! اگه دلت اومد و تونستی منو از کلاس بنداز بیرون
من آشپزیم خوووووبهدلمه درست میکنم در حد خفن
دوست دارم برم کلاس موسیقی
پس وقتی از کلاس پرت شدم بیرون میرم کلاس موسیقی

شلیر یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:07 http://chiroki-dl.blogfa.com

وااااااااااااااااااای پروین چقد نازه....
پروینم تو خووووووووووووودتمممممممممممم نازی
توووووووووووووووستتتت داااالللللللللللم

مرررررررررررررررررررسی
چشمای خوشکلت ناز میبینه
وااااااایییی دیگه حسابی خجالت زده کردی منو
دوووووووووووووووووووست دارمممممممممممممممممممم
تو هم خیییییییییییییییییییییلی گلی

المیرا بی خیال یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:09 http://www.yshmm.persianblog.ir

هووووووووووووووووووو هوووووووووووو
سیلام
چیطوری جیگوووووووووو
هیمممممممممم
خدارو شکر
اومدی
«مُلک» و «مِلک» و «مَلک»،
گیچ شدم

وشییییی دوشت دالم

یوووووووهوووووووووووووووووووووو اجییییییییییی جوووووووونی
سییییییییییییییییییییلوم المیرا جونمی
خوووووووووووبم جییییییییییییییییگر
اوووووخییی! خدا رو شکر
هییی!!!!اولش گیج میشه آدم ولی بعدش میگه:
هوووووووووووووووووووووومممممممم
منم یه عااااااااااااااااااااااالمه ای دوشملت دارررررررررررررررررررم

سحر یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 18:47 http://acnc.mihanblog.com/

سلااام پری جون گلم ...
خوبی ؟
عجب تک بیتی بود خداییش ....
کتاب خرده ریز های پیراهن رو شنیدم ..باید حتما بخونمش ....
یه چیز دیگه :
به کامنتات حسودیم میشه ...!
بابا محبوب دلها ...

سلامممممممممم سحـــــــــــــــر نازم
خوووووووبم عزیزم
هووووومممم خیلی باحال میکه شعراش
آره حتما بخوووووووووونش که خیییییییییییلی قشنگه
اووووخیییییکامنتای من
دوستان خیلی لطف دارن به من
کامنتای خودتم دست کمی نداره هااااااااااااااااااا
هووووووووووممممم تو که محبوب ذهن ها هم شدی
خیلی خوشحال میشم میای

سی سی کام یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:28 http://sisicom.mihanblog.com

اینقدر ملک و ملک و ملک کردی نفهمیدم چی گفتی

هییی!!!
اولش گیج کننده س
ولی بعدش بخونی: میگی هوووووووووووووممممم

مه لقا دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی؟
ممنونم عزیزم
من اسم پیام ابراهیم پوررو قبلا شنیده بودم وهمینطور دیده بودمش اما متاسفانه ازش شعری نخوندم!!!
دستت درد نکنه دخمل جون
راستی انتخاب واحد کردی؟؟؟چندواحد چیارو برداشتی؟؟؟
من۱۹واحد امارمم با نمره افتضاح۱۲پاس کردم بالاخره
اخیییییییییییییش

سلامممممممممم مه لقا جونم
خوووووبم مرررررررررررسی
آره! شاید از رایو شنیده باشی آخه یه سرس برنامه های شنبه های رادیو جوان رو اون اجرا میکرد منم از همون جا از شعراش خوشم اومد و دنبال کتابش گشتم
خیلی خوشم اومد از سبک شعری ش
آره بالاخره به سلامتی انتخاب واحد کردم
18 واحد برداشتم..
فیزیولوژی،استنباطی،روان سنجی،مکاتب،تربیت بدنی1،زبان تخصصی!
واااااااااااای چه خووووووووووووووووبببب
نمره ش زیاد مهم نیست! هم قبولیه
تازه با وضعیت سر امتحان شما 12 هم خووووووبه
خدا رو شکر قبولیدی
تو چیکار کردی انتخاب واحدت و؟

سی سی کام دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 http://sisicom.mihanblog.com

پروین جان لینک شدی

مرررررررررررررررررررررررسی

مرغ عشق دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:03 http://www.yardeli.blogfa.com

ای آنکه زنده از نفس توست جان من
آن دم که با تو*ام، همه عالم ازان من
آن دم که با توام، پُِرم از شعر و از شراب
می*ریزد آبشار غزل از زبان من
آن دم که با توام، سبکم مثل ابرها
سیمرغ کی* رسد به بلندآسمان من
بنگر طلوع خنده*ی خورشید بر لبم
زان روشنی که کاشتی ای باغبان من!
با تو سخن ز مهر تو گفتن چه حاجت است؟
خود خوانده*ای به گوش من این، مهربان م
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام برعلووووووووووووس ملووووووووووووووس
خوشجیلم
بدو بیا با دکل انرژیت پست ثابتمو بترکون!



مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی جیگر جوووووووووونمی خودم
خییییییییییییییییییییییییلی دووووووووووووووست دارم
سلاممممممممممممممم مامانی جووووووووووووونی
یووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو
هوووووووووووم با دکل انرژی میامممممممممممممممممممم

الان دارم بدو بدو میاااااااااااااااااااااااااااام

الدان دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 20:02 http://anahno.blogsky.com

ishf,,,,,,,,gd;
سابوووووووووولیککککک
هااااااان دیدم
آره بهت گفته بودم حوری میخوام
یه حرفایی میزنم باورم نمیشه که من گفتم

بـــــــــــــــــــــــه سیییییییییییییلوم
هییی!! اشکال نداره آدم یه وقت حرفاشو یادش میره
مرررررررررسی اومدی

دیونه دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:28 http://mymina.blogsky.com

ما نیز هستیم

هوووووووووووووووم
منم خییییییییییییییییییییلی خوشحالم که تو هستی

الدان سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 http://anahno.blogsky.com

]vh ,fgh'j
چرا وبلاگت اینشکلیه آدم گم میشه


نیدونم چرا اینشکلی شده؟ دیشب خراب شد

پرستو سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 http://yekdelim.blogfa.com

سلام من خوبم خدارو شکر شما چطوری ؟؟
متن قشنگی بود عکسشم جالب بود ممنون

سلاممممم
خوشحالم حالتون خوبه
من هم خوبم
ممنون به پای نوشته های ما که نمیرسه

الدان سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:05 http://anahno.blogsky.com

hsl
اسم خالم پروینه
خالم میشی؟

sdg,l
سیلووووووووووووووووووم
اووووووخیییی چه اسم قشنگی داره خاله ت
اسم خاله مهسا(دختر خواهرم) هم پروینه
اووووووخییییییییییییییی!!! من در حال حاضر خاله م
خاله جووووووووووووون خوش اومدی

جیب بر جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 http://jib-bor.blogsky.com

میگم این همه اسمایلی رو چجوری تو یه کلیلک جا می کنن ؟

فکر میکنم شما بیشتر اطلاعات داشته باشی که چیجوریه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد