شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

چند توصیه!!!

بعد از یه مدت که نبودیم، میچسبه یه خورده بخندیم

این پست حاصل گشت های اینترنتیه


عجب خبری:


کلیک کنید














نظرات 31 + ارسال نظر
وحیده پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 15:45

این کامنت جهت نشون دادن اول شدنمه!!!!
اول
اول
اول

عجب خرای باحالین!!!!
(البته دور از جون همه ها!!! خب اسمشه دیگه!! چی بگم؟)
ولی حیف که همه عکسا کامل باز نشد!
آپت بعد از مدت ها هر چی باشه حسابـــــــــــــــــی میچسبه!
منتظر طومار وحیده باشید...
coming soon


مدال طلا و جام طلا به وحیده تعلق میگیره
یوووووووووهووووووووووووووووووووو
چقد دلم برای اول شدنت تنگولیده بود
هووووووووووم خیلی باحالن جمله ت منو کشته ها
(عجب خرای باحالین)
اوخییییییییی همه ش باز نشد. یکی دو بار دیگه بیای باز میشه همه ش برا خودم هم دومی ش باز نشد
خیلی خوووووووووبه دلم حسابی تنگولیده بود برا یه ذره خنده و راحتی
منتظر طومار وحیده باشید
این کام اینگ سوون و هم باحال اومدی
پس منتـــــــــــــــــــــــظریم

مرغ عشق معین پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 19:25 http://yardeli.blogfa.com/


هر کاری کردم یه دونه ام از این عکسا واسه من باز نشد
بهزاد دالکی
بگو چی کنم؟
خوب شماها یه اپی کنین سیستم دهات ما بتونه بخونتش خوب
این چیه اخه
من مردم الان از فضولی
میگما خدایی بهزاد ووحیده کم نیاوردن
اقا ما زمین خورده شماییم
اونم چه جورش
اوهوی بهزاد با تو نبودم خیلی به خودت نگیر
بیشتر با وحیده بودم
اون همه فک از کجا اورده بودی زدی بهزاد؟


آخه چرااااااااااا
مامی عشقولویی شاید سرعتت پایینه به خاطر همین دیر باز میکنه شایدم با اکسپلورر میای دیر باز میکنه
اوخییییییییی مامی عشقی آخه اینجوری کامنت میذاری من دیگه نمیتونم جلو خودمو بگیر باید امشب بیام لوستر خونت بشم دیگه
سیستم دهات ما! هههه ههه ه مامی عشقولویی
الهییییییییییییییییی خب یه کاری میکنم عکسا رو ببینی جیگر
هه ههه خیییییییییییییییییییییییییییلی جیگری مامی جونی
بـــــــه بــــــــــــه وحیده جونی بیا ببین مامی عشقی چه تعریفایی میکنه
بهزاد خاله استعدادش باالقوه بود الان باالفعل شده
عـــــــــــــــــــــــــــــاشقتم جیگر با این کامنتای خوشگلت

ariadne پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:22 http://rooze-man.mihanblog.com/

سلام خوبین؟
تازه وبتون رو دیدم.... ممنون بابت مطلبتون... جالبه :)
و اینکه ممنون میشم پیشنهاد دوستیمو قبول کنین...
موفق باشین :)

سلااااااااااااااام
ممنووووووون خووووووووووووووبم
خواهش میکنم خوشحالم به نظرت جالب اومده
میقبولیم با اجازه بزرگترا
شاد باشی

سهیل جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام ابجی پروین . خوبی . امتحانات تموم شد ؟ امیدوارم با موفقیت تمومشون کرده باشی . شاد و موفق باشی

سلامممممم آقا سهیل خووووووووبم ممنون
بله خدا رو شکر امتحانا تموم شد همه ش هم به خیر گذشت
ممنون که سر میزنی
پایدار و برقرار باشی

وحیده جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:57

یوووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووو!
یوووهووویی چو بوی خوش تموم شدن امتحانا!
واااااااااااااایی خدایا شکرت!! چه حس خوبیه اینکه دیگه تا چند ماه بعد اسم امتحانو نمیشنویم!!
میخواستم دیشب بنویسم برات ولی واقعا خسته بودم!!
باورت میشه، دوست داشتم بخوابما اما از شدت خستگی و سردرد و چشم درد مگه خوابم میبرد!!
خلاصه الان سر حال درخدمتیم
بالاخره بعد مدتها آپیدی ها!
راستی همهء عکسای این خر خوشگلا باز شد!
خیلیییییییییییییییی باحالن! من عاشقبه گوش باشید شدم!!!
دیروز یادم رفت بگم بهت تا حسابی بخندی!
صبح یکی از آقایون محترم یونی افتاده بود دنبالم!
من پشتش میرفتم تا دید منم ، چند بار برگشت!
منم غالش گذاشتم رفتم اون ور خیابون! تا میتونستم سریع رفتم!! (منم که راه رفتنی ، میگ میگ میشم!!)
یهو برگشت دید نیستم!!!بالاخره فهمید رفتم اون ور خیابون!!
یکم گذشت داشتم نزدیک اون دادگاهه میرفتم و انگیزش میخوندم، دیدم نیست!! گفتم آخیش رفته!!
از خیابون رد شدنی ، دیدم کل این تایمی که فکر کردم نیست داشته پشتم میومده!!!
تو یونی هم که هیچی! خلوتم بود!
امان از دست اینا...!!
فکر نمیکردم اینجوری از فرصتش استفاده کنه!!! آخه به قیافه و تیپش نمیومد که...!
بگذریم!! عجب طوماری جوابیدی ها!!
همهء عکسا و آهنگارو که ندارم تو گوشیم!
میدونی که...اکثر اونایی رو که عاشقانه دوست دارم تو گوشیم دارم!
تا جایی که8Gگوشیم اجازه بده پرش میکنم از عاشقانه ها!!!
شیطون از چه نظر باحالتر هم شدم؟؟؟ من که دیگه تو گوش کسی نمیزنم!! (البته پاش بیفته میزنما!!)
اووووووووم! آخه من و الیبالم خوب نیست!! من عاشق بدمینتونم و فوتبال البته!
ای وای!!! اشتباه برداشت کردی!!
من جواب معمای هفته رو نگفنم!!!؟
گوجه چیز دیگه بود ، اون مطالب زیرش چیز دیگه!!
به زور وبلاگ میسازین برام؟؟؟
ایشالا همیشه بخندی نانا!خوشحالم که با نوشته های من میخندی!
ایول بابا!!
تو هم برگردون شعرت عالیه ها!!!
مــــــــوج زد/ خیس شدش کامنت/ از هرچی وبلاگ بهتره/ کجا پیدا میشه شبیه شما / خواهر و برداری هم خوبه ها...
خیلیییی باحال بود
عجب تست تیپ شخصیت باحالی بودا!
مال منکه 95% بهم میخورد! کاملا!!
ولی واسه مامیم گرفتم اصلا درست در نیومد!! چرا؟
هوووووووووووووم!!موافقم!
من و تو همیشه وقتی باهمیم بهمون خوش میگذره!
چون اکثرا نظرا، کانال فکری و حس درونیمون با هم یکیه عزیز دلم
حتی اگه باهم حرف هم نزنیم!!
وقتی دو نفر واقعا عاشق هم باشن ، چون تو رابطه شون به رشد و کمال رسیدن ، حتی بدون حرف زدن هم از هم لذت میبرن!
استاوووود! یکم بیشتر بفرمیو!!!!
اوه اوه!!
بیشتر از این ننویسم که بقیه صداشون درمیاد!!!
مواظب خودت باش ناناسی
خییییییییلیییییییییی میدوستمت عسیسم
تا بعد...

یووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
انتظار به پایان رسید وحیده با طومارش وارد میشود
آخ آخ گفتی بوی خوش بی امتحانی و بیخیالی
خیییییییییییلی خدا رو شکر که هم تموم شد اون روزای سخت
هم به خیر گذشت همه ش
آخییییییییییی دیشب هی وبلاگم و رفرش میکردم حس میکردم الان میای نظر میذاری جدی میگم. بعد دیدم خبری نیست گفتم شاید اشتباه میکنم الان که گفتی دیدم درست حس میکردم
آخیییییییییییی چقدر بده این حال و احوال از زور درد خوابت نره
خـــــــــــــدا رو شـــــــــــــــــــــکر الان سرحالی
خیلی وقت بود یه پست جدید نذاشته بودم
چه خووووووووووب همش باز شد من که انقد خندیدم
مامانم همیشه میگه باز تو نشستی پای لپتاپ
اون بلند پرواز باشید و مشتاق باشید خییییییییییییییلی باحال بود
هه ههه ه عجب بروبچز جلبی داره این دانشگاه ما هم هااااااا
خوبه فکر میکردی رفته با خیال راحت انگیزش میخوندی
کلا اینا زیر زیری کار میکنن
یکی سوم جوابیدم تازه نظر طور جواب طومار
این جریان گوجه چی بودیو؟؟ خب جواب معمای هفته چی بود؟؟
هه هه چی کار کنیم دیگه نه که زیاد شعر میخونیم برگردون ش هم باحال میشه
هوووووووووم خعلی باحال به نظر منم خیلی ش درمورد تو درست راسسسسسسستی !!!
قرار بود برا من و که خوندی نظر بدی گفتی یه سری ش به من نمیاد ولی یادت نبود چیه
نظر بفرمیو
منم برا سیمین گرفتم درست درنیومد میدونی چرا! یکی ش به خاطر اینه که سؤالا رو درست جواب نمیدن هم اینم که بعضی از سؤالاش یه خوده مبهمه بعد سه تا گزینه هم بیشتر نداره
ولی برا خودم و انسیه خیلی درست دراومد
خیلی خوبه که فکر و احساس درونی مون شبیه همه
جیگی بلااااااااااااااااااا چه جمله ای گفتی
(وقتی دو نفر عاشق هم باشن، چون تو رابطه شون به رشد و کمال رسیدن، حتی بدون حرف هم از هم لذت میبرن)
خععععععععععععععلی باحال بود! به شدت هر چه تمام تر
قــــــــــــــــــــــبوووووووووووووووووول دارمممممممممم
استاووود با جود این صحبت گران مایه ای که فرمودی دیگر مجالی برای سخن گویی ما نگذاشتید
شما بــــــــــفرمیو! بگیوووو
ه هه ههه همه رو به شگفتی واداشتید دیگه با کامنت ها تون
همه شگفت زده من ذوق زده
مرسسسسی باشه مواطبم
تو هم مواظب خودت و خودش باش
منم دووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسّت دارم
تا خییییییییییییییییییییییییییییلی زودی دوباره بیا

وحیده جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 20:47

سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلام!
بابا ایول سرعت تأیید کامنت!!
تا خیلی زود دوباره اومدم!!
آریییی!! درست حس فرمودیو ، تو وبت بودیو!!
داشتم مینوشتم! اما دیدم واقعا چشم درد نمیذاره صفحهء لپ تاپُ نگاه کنم!
واسه همین نصف حرفایی که نوشته بودم رو بیخیال شدم ، رفتم خوابیدم!
همیشه شعبون ، یه بارم رمضون!!!
یه بارم من مبگم: پروییییییین!! بازم نشستی پای لپ تاپ؟!

آره کلا عکسا جالبن ولی "به گوش باشید" یه چیز دیگه س!! خیلی جیگره!کلی بهش خندیدم!
آره! جلب اندر جلب شدن!!
شایدم بودن ما توجه نمیکردیم!!!
تو دانشگاه نگاه هاشو میدیم ولی نخواستم برام مهم باشه!
اگه یادت باشه اون روزی که بهمنی با من درباره مژگان تنها صحبت کرد بعدش رفت با مژگان تنها حرف زد!!
من و تو تنها با هم نشستیم رو صندلی های راهروی طبقه دوم! اونم رو صندلی نشسته بود!!
میدونم یادت نمیاد!!!!هههههههه!!
pmc داره یه باد خنک 25 band رو پخش میکنه!! خیلیییییییی باحاله!!
آره!به نظر منم یه دلیلش اینه که درست سوالو نمیخونن و متوجه نمیشن! تازه یه چیز دیگه:
به نظرم وقتی با دل و جون بهش جواب بدی واقعا درست جواب میده! (البت همه چی همینه ها!)
میرم سر نقد و بررسی تیپ شخصیتی تو ناناسی:
1-"نه گفتن" برات سخت نیست!! همیشه همراهی و کم "نه" میگی ولی نه به خاطر اینکه نمیتونی "نه"بگی! چون اون لحظه نیازی نیست "نه" بگی! وقتی درست بدونی "نه" هم میگی!
2-همه روزت مثل هم نیست!! البته من اینجوری فکر میکنم!! شاید باشه...
3-موافقت میکنی ولی در درون نمیدونی موافقی یا مخالف!! اینم اصلا ملموس نیست!! واقعا این طوره؟
ولی تنبلی رو خیلی باحال اومده ها!!!
بقیه اش خیلی کولاک بهت میخوره!
به پیشنهاداتش خیلی توجه کن! با "سعی در ابراز نظرات" خیلییییییییییییییییی موافقم!
عزیییییییییییییییییزم! ایشالا همیشه ذوق زده باشی خواهر گل گلی من!
راسسسسسسستی!
جایزهء Golden Globe اصغر فرهادی واسه فیلم "جدایی نادر از سیمین" مبارک!
موفق نشدم پخش زنده شو ببینم ولی امروز تکرارشو دیدم!
خیلیییییییییی ذوق مرگ کننده بود!
البته نمیشه از جنبهء سیاسی بودنش غافل شدا !!
اوووووووووووخی!قفونت مرغ عشقی! اختیار داری! زمین خورده چیه؟ شما تاج سری!
راسسسسسسستی! یه چیز دیگه!!
چیقده خوبه این امتحانا تموم شد باز من اینجا پَلاسم!!!!
بسته! دیگه نوشتن تعطیل!!
الان لنگ کفشا میاد سمت م!!
خیلیییی دووووووووووووست دارمیو ناناسی
عسییییییییییییسمی!
لپُ بیار جلو!
ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ!
بای.بای...

سیلووووووووووووووووووووووووووووووووووم وحیدی جیگی
هوووووووم سرعت بالا رفتم دارم سعی میکنم زودی تأیید کنم بعدا روی هم تلنبار نشه هم اینم که با تنبلی مقابله کنم
اوخییییییییی میدونم چی میگی جیگی من واسه جواب دادن نظرا اینجوری بودم توی این مدت به خاطر همین گفتم فعلا بیخیال تا بعد از امتحانا که حالم خوب بشیو
ههه هه! خیلی باحال گفتی همیشه شعبون، یه بارم رمضون
اوخیییییییی
ولی خدایی خیلی توصیه های خوبی بود مخصوصا به گوش باشیدش چون واقعا همینه دیگه باید حواس جم باشه
هوووووووم حتما بودن ما توجه نمیکردیم
احسنت نگاه کسی مهم نیست
فقط نگاه های من مهمه
دیدی دیگه چقد نگاه های من باحالن سرشار از عشق و عمق و تفکر مث این یا این
آهههههههههههههههان این خیلی بهتره
این آخریه بیشتر میومد نه؟؟
آهاااااااااااااااااااااااااااان آرهههههههه الان یادم اومد
اول که نظرت و خوندم یادم نیومد کی رو میگی الان یهو به ذهنم خطور کرد
ولی قیافه شو یادم نمیاد فقط فهمیدم که قضیه چی بوده
ماشاالله ماشالله(به سبک دکتر فرهنگ)
آخییییییییییی یه باد خنک آره خیلی باحالی ولی من تصویری شو ندیدم آهنگ که خیلی باحال بود
یه آسمون پر از ستاره/ من و تو و شب / خودشه، آره
این حرفتم خیییییییییییییییییییلی قبول دارم که میگی وقتی با جون و دل بهش جواب بدی واقعا درست در میاد
چون من با کل احساسم جواب دادم انسیه مون هم با احساس جواب داد ولی سیمین نه خیلی بی تفاوت جواب میداد
وقتی با جون و دل بهش جواب میدی خود به خود جواب ها رو درست میگی چیزی که عمق وجودت هست رو میگی
یووووووووووهووووووووووووووووووو نقد و بررسی
1. خب آره بیشتر وقتا نه گفتن برام سخته ولی دیگه کاری رو که بدونم کلا ازم برنمیاد و هیچ تخصصی ندارم یا حداقل تخصص یا توانایی رو دارم خیلی قرص و محکم میگم نــــــه ولی خب وقتی به یکی میگم نه احساس میکنم که کاری نتونستم انجام بدم خوشبختانه به این حسم توجه دارم

2. اوخ اوخ کلیت روزام شبیه هم هستن ممکنه توی جزئیاتی با هم فرق کنن مثلا شب تا صبح حدود ساعت سه یا چهارصبح هم تا 10 یا 11 خوابم بعد بیدار میشم یه لیوان چایی!بعد کتاب شعر!بعد ناهار!بعد خواب همراه با کتاب شعر! بعد لپتاپ و بلاگ تغل دستم هم کتاب شعر!!! بعد بعضی وقتا شام میخورم بعضی وقتا هم نه(این یکی از وجوه تمایز روزا س) بعد رادیو و نت و کتاب و شعر!!!!!!!! بعد مسواک و دعا و آروزی خوب و انرژی مثبت و لالا......
بازم همین از اول شروع میشه

3.خب دیدی بیشتر وقتا میگم نظری ندارمبعد از خودم میپرسم که نه واقعا!!! خدایی!جون من راستشو بگو!!! الان موافق بودی یا مخالف؟؟!!! جون من بگو! البته این سؤال و از روی ناراحتی یا عصبانیت یا ناراضی بودن ، نمیپرسم از خودم. فقط از خودم میپرسم ببینم سلیقه ش (مرجع ضمیر شین، خود درونم بود) چیهولی اگه واقعا از چیزی ناراحت باشم یا از موقعیتی ناراضی باشم بدون هیچ رودربایستی میگم
تنبلی رو بینهایت خوب اومده بود
زده بود گناه اصلی این تیپ تنبلی ست
هوووووووووم بقیه ش خیلی خوب بهم میخورد
وقتی میخوندم این شکلی شده بودم
ههه ههههه هه!!!!
آره پیشنهاداتش خیلی خوب بود میخوام بهش توجه کنم بیشتر حواسم و جم کنم درواقع میخوام «به گــــــــــوش باشم»
این ابراز نظر و هم خیلی خوب بود باید روش کار کنم
مرررررررررررررررسی عزیزم ایشاالله تو هم همیشه شاد و سرحال و پرانرژی باشی
آرههههههههه دیدم جایزه رو اصغر فرهادی دادن
من بعضی از صحنه های اهدای جایزه ش رو دیدم
خیلی خوشحال کننده بود
خب توی همه چی جنبه های سیاسی داره
آرههههههههههه خیلی خوبه که تو میای اینجا زودی زودی
دلم کمتر میتنگوله
راسسسسسسسسسسستی
شعرت کو؟؟؟
نه چرا لنگ کفش دسته گل پرت میشه به سمتت
منم دوووووووووووووست دارم جیگویی
اوخیییییییییی جیگویی خودمی دیگه
لُپ آوردم جلو
مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی
بای بای تا های

پیمان جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 21:29

سلام، بله شما هم؟
ای بابا!!!
خداقوت_پیمان

سلامممممم آقا پیمان
چی بله؟؟؟ چی ما هم؟؟
ای مادر!!!
شاد باشید

ستاره پرداز شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:31

سلام خانم دکتر
ای بابا کجاااااااااااااااایی؟
خوشحالم که خوب از پس امتحانات بر اومدی
راستی باز هم طومار نوشتن های شما با وحیده خانم شروع شده!!!!
هی میایی پایین که نظر بذاری مگه این طومارها تمام میشه ای بابا شما هم که خدا را شکر کم نمیاری!!!
راستی این پستت خیلی جالب و با حال بود!فقط میچسبه به اون هایی که امتحانات رو تمام کرده اند.
راستی جاتون خالی اونقدر برف اومده اگه دروغ نگفته باشم 80 سانتی میشه.به خاطر همین هم فردا تعطیله!!
میبینی تو رو خدا ،این بچه ها چقدر شانس دارند.زمان ما مگه تا سرمون برف میبارید.مگه میشد تعطیل کرد.
به هر حال شاید از شانس این بچه ها باشه که ما هم بی نصیب نیستیم
راستی من بعد حضورتان را بیشتر کنید چرا که درس و مدرسه از این به بعد شروع میشه
هنوزمن نفهمیدم کدوم دانشگاه میری،یعنی منظورم ،آزاد ،سراسری،پیام زور
البته فضولی نباشه میخوام بدونم استعدادت چه قدر بوده
آرزوی موفقیت دارم

سلاممممممم آقا معلم
کجا بودیم؟درگیر امتحانا
مرررررررسی خودم که دیگه خیلی خوشحالم
هووووووووووووم بلی دوباره شروع شد
انقده دلم تنگولیده بود واسه طومار های وحیده
انقده دلم تنگولیده بود برای زودی زودی اومدنش
بلی من آخرین قطره ی خونم جواب میدم
دقیقا همینطوره نه خودم و بروبچز امتحاناشون تموم شد به خاطر همین بود این پست
واااااااااااااااای امروز هم تهران برف اومد حدود نیم سانتی نشست
خوووووووووووووووش له حالتون 80 سانت
دیگه فکر کنم با شنا کنید توی برفا دیگه
خیلی خووووووووووووبه شانس بچه زیاده
ولی خب خدا رو شکر زمان ما هم شانس ما خوب بود
بله بله شما هم بی نصیب نمی مونید
باشه چشم حضورمون رو پر رنگ تر میکنیم
گزینه ی آخر صحیح است
معلومه دیگه از صحبت هایی که کردم استعدادم چقدره دیگه
مرررررررررررررررررررررررسی
شاد باشـــــــــــید

وحیده شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

یووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو!
بیا ببین وحیده چه کرده!
بیا مذوقم کن شیطون بلا!
اولین نفری که مطلع میشی ناناسی!





حالا واااااااااااااااای واااااااااااااااااااااااااااای
یووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
جیگوییییییییییییییییییییی چی کردی
چنان مذوق شدمی که باز مامانم همون جمله همیشگی ش رو تکرار کرد
چه خبری بشهچه خوشی بگذره
بروبچز بدوووووووووووووووووووو یین بیاااااااااااااااااااااااااااااا یین
مبااااااااااااااااااااااارکه مبااااااااااااااااااااااااااااااااارکه

رضا سپه وندی شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 http://rsepahvandi.com

سلام
بسیار جالب بود
مرسی از دعوتت

سلام
مرسیییییی
وظیفه بود .مرسی اومدی

وحیده شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:05 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

دیدی گفتم لنگه کفش میاد سمتم!
ستاره پرداز ناراحته!
دیگه طومار نمیذارم!
دیگه طولانی نمینویسم!
قدرمو ندونستین...
هیشکی قدر طومارای منو نمیدونه!
ولی ستاره پرداز با اینکه از دستش در رفته و اشتب نوشته ، خدایییش باحال اومده!!
پیام زور!!!!!


اگه کسی گیر داد میریم باهم بهش گیر میدیم
مگه دست خودته طومار ننویسی
مگه میذارم که طومار ننویسی
خیلی خوب میدونه من به این خوبی
این همه برات جواب مینویسم
هه هههه ه خدایی پیام زوره دیگه
پیام پول هم هست

وحیده شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:26 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

راسسسسسستــــــــــــی!!!
آهنگ شادمهر رو پیدا کردم!!!
نصفه شبی داشتم از ذوق میترکیدم!!!

یوووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووووو
پس بالاخره پیداش کردی
آخییییییییییییی مث الان که من داشتم از ذوق میترکیدم

آی استار شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:39 http://www.i7star.blogfa.com

سلام
توصیه های جالبی بود اما لازمش اینه که یه کم گوشامون دراز کنیم،نه!؟
لابد اینام مربوط به روانشناسی میشن دیگه!

سلام علیکم
نه لازم به گوش دراز کردن نیست باید گوش مونو تیــــــــــز کنیم
بله مربوط به روانشناسی میشه بیشتر نوشته هاش
ولی کماکان میبینم مصداق بارز این تصاویر و

مداد رنگی شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 19:29 http://manui.blogsky.com

سرعت نداشتم دختر
میگم سرعت طرفای شما فک کنم بیتر تره


دیدم هی دیر میجوابی
گفتم شاید داری با یکی دیگه میحرفی
سرعت طرفای ما ای دی اس ال ه
بعد نه که تایپ حرفه ای هم بلدم

آی استار شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:43 http://www.i7star.blogfa.com

اه نه بابا!؟ مصداق بارز این تصاویرو میبنی!؟
به مام نشون بده

بلی مادر! اگه دقت کنی میبینی
وقتی فقط به ظاهر جمله توجه کنیم، میشیم مصداق بارز همین عکسا
مثلا وقتی میگن«به گوش باشید» به جای اینکه حواسمون رو جم کنیم،
توجه مون رو به اطراف بدیم و با هر صدا و حرکتی ،الکی الکی توجه مون جلب بشه، میشیم مصداق بارز تصویر به گوش باشید

وحیده یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

ووووووووووووووووووووویی! پروین!
نگو: "به گوش باشید"!
من دلم قَنج میره!!!!
خیلــــــــــــــــــــــی جیگره!


دوس میدارمممممممممممممممممم
«به گوش باشید» «به گوش باشید» «به گوش باشید»
وحیده وبلاگ زده
هر کی نبینه از دستش رفته
جـــــــــــــــــــــــــــــــیگری از خودتونه

بچه شیر یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:07

خاله
نصف خرا تو کامپیوتر من لود نمیشن
فک کنم اضافه وزن دارن
خاله آجی وبلاگ زده بید
خاله منم سر زده بید

خاله عجب خرای دوست داشتنی هستن
خاله استاد مقدم بهمون همیشه میگفت
خر چه داند خوردن نقل و نبات
یا چه داند فرق پهن و کباب
خاله من خوبم تو خوبی؟سلام
خاله
خاله
خاله
خاله
خاله
.
.
.
.
خاله
چرا نمیگی زهر مال؟
خالهههههههههههههههههه
عجب پسته خوشدیلی بود کلی خندیدم
خاله


اوخییییییییییی خاله جون نه که اینا اضافه وزن دارن
یه چند بار که بیای، هی مجبور میشن بیان که تو ببینی شون به خاطر همین
اضافه وزن شون میره دفه بعد راحت همه شونو میبینی
یووووووووووهوووووووووووووووووو خاله جون
بالاخره آجی وحیده هم اغفال شد
دیگه فکر کنم از این به بعد دریای عشق خواهر برادری شما
دیگه سونامی برداره دیگه
اوخییییی آره خاله جون خیلی این خرا خوشگلن
به به این استاد تون هم که طبع شعر ش بالاس
خدا رو شــــــــــــکر که خوووووووبی
منم خووووووووبم
سیلووووووووووووووووووووووووم
هیییییییی!! زهر مار !! من بگم؟
نووووچ نیمیگم
اوخییییییی نوش جونت خاله جون
خاله و .....!
جای خالی را با معلومات خود کامل کنید

آی استار یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:03 http://www.i7star.blogfa.com

این جوری نمیشه خانوم دکتر یه وقت بدین بیام
مطب


فعلا مطب ندارم همینجا ویزیت میکنم
وقتش هم هر وقت دوست داشتی

وحیده دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:40 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

همچنان چشم انتظار تأیید کامنتا هستیم!!


بالاخره انتظار به پایان رسید
کامنت ها با جواب تأیید شد
یاد آوری این نکته هم ضروری ست که
من بی گناهم

وحیده سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 19:30 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

به به!!
چشم منتظرین روشن!!
تنها چیزی که واضحه اینه:
((شما گناهکارین))


چه انتظاری شیرینی بود
نه من گناه کار نیستم
من بی گناه م
تقصیر من نیست خب
تیپ شخصیتی م اینجوریه دیگه

آی استار سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 19:51 http://www.i7star.blogfa.com

هزینه اش چی؟؟؟
راستی آپم

هزینه نداره فقط هزینه ش این میشه که قول بده
روزی یه بار بهم سر بزنی
میام الاااااااااااااااااااااان

وحیده سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:56 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

نخیرم!! گناهکاری!!!
"تیپ شخصیتیم اینه" هم شد حرف؟؟؟
همهء ما ایراداتی داریم ولی باید رفعشون کنیم!
یا حداقل تلاش کنیم تا رفع بشن!!
نه اینکه بگیم...!!!

خیلی هم خیرم
بله !دفاع از این شخصی تر
چرا منو توی این موقعیت قرار میدی
ما هم سعی در رفع این مشکل داریم
در اینجا نقش شما خیلی اساسی است
باید با استفاده از شیوه های تغییر رفتار
نظیر تقویت افتراقی
به تیپ شخصیتی 9 کمک بفرمیویید تا این مشکل رفع شود
چه کاربردی بود

ستاره پرداز سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:57 http://www.farniyaschool.mihanblog.com

سلام
خانم دکتر وحیده خانم وب زده ما دیگه سرمون شلوغه وقت نمیکنیم بهت سر بزنیم
شوخی کردم حواست باشه دیگه دانش آموزام زیاد شده اگه دیر کنی از کلاس میری بیرون
خانم دکتر خوبی ؟؟/
آخه من هم تو همون زورستان خوندم واقعا سخت بود شب امتحان یه کتاب 300 صفحه ای
تصورش هم ناراحت کننده هست اما من از پسش بر اومدم انشالله شما هم فیتله اش میکنید
آرزوی شادکامی

سلامممممم آقا معلم اینا
اوه اوه! میگم شما تا منو از کلاس یه دور نندازید بیرون نمیشه
آخه حیف نیست خانوم دکتر از کلاس اخراج بشه
ممنون آقا معلم خوووووووووووووووبم
اوه پس همدرد بودیم
خدایی این زورستان رو خوب اومدید
شب امتحان 300 صفحه آقا معلم پس شما هم...!!!
بله ما هم این ترم دیدیم که از پسش بر میایم
ولی خب نذر و نیاز و اینا هم تأثیر خودش و داشت
ایشاالله نمره های خوبی بگیریم
ممنووووووووووووون
موفـــــــــــــــــــق باشید

هیچ مهم نیست سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:23 http://mohemnisthich.blogfa.com

او گر سلام ما را زان لب جواب گوید
این است شادکامی دیگر مرا چه باید؟


ببینیم آیا این هیچ به شادکامی میرسد یا ..؟
(لبخند)

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
الان باید بگید:
عـــــــــــجب

آی استار سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:14 http://www.i7star.blogfa.com

هزینه اش سنگینه نمیتونم
حالا ببینم چی میشه


خب تخفیف میدم
دیگه هفته ای یه بار یا دو بار و بیا سر بزن دیگه
دیگه خیلی دارم خوب میگیرم

گلی چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:53 http://YEKDELIM.BLOGFA.COM

سلام گلم خوبی ببخشید من کم میام ولی میام ارزوهات برباد نمیره راستی امتحانات خوب بود راضی بودی همه بیست به بالا بود دیگه نهههه

سلامممممممممممم گلی جون
مرسییییییی خوبم من
تو چطوری؟
چرا کم میای؟ حالا که من زیاد میام تو کم میای
خب کی قراره آرزوی من برآورده بشه؟؟؟
امتحانا خدا رو شکر خوب بود
نمره ها دیگه بیست به بالا باحال بود
نه دیگه انقدرا هم بالا نبود 10 به بالا بود دیگه
نگرانت بودما خوب شد اومدی نظر گذاشتی

وحیده چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:58 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

یوووووووووووووووهووووووووووووووو
نظرا زود زودی تأیید میشه!
چشم ما روشن تر!
راستی کنسرت سالار عقیلی نمیری؟!
الان تبلیغش مسیج شد برام!!

هورااااااااااااااااااااااااا
هووووم زودی زودی تأیید میشه
اتفاقا توی خونه مامانم هی میگفت تأتر فرج!! موسیقی فجر!!
خب کسی نیست که باهاش برم وگرنه من که بدم نمیاد
یه چی دیگه هم هست! قیمتاش و رفت و آمدش هم باید در نظر داشت
ایشاالله یه روز قسمت بشه
چه تبلایغای خوبی مسیج میشه هاااااااا

وحیده چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:13 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

راسسسسسسسستی!!
خوابتو دیدم!!
چیکار کردی؟ همه خوابتو میبینن؟!


چـــــــــــــــــــــــــــه خــــــــــــــــوب
من روحم و شب آزاد میکنم بهش انرژی مثبت میدم
خودش هر جا دوست داشته باشه میره
خب چی خواب دیدی؟ خیره ایشاالله

پرستو(همدل) پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:39

سلام بلا چطوری
خوبی خوب میبینم زبان 6 شدی خب 6 هم عددیه براخودش کم چیزی نیست اصلا دست کم نگیرش
خب گلم کمتر میام نت ولی اگر فرصت شد یه روز صحبت میکنیم اساسی ...........

سلامممم گلی خانومی
مرسی خوبم
نه دیگه !!! نمره ها همه بالا بود
برم خدا رو شکر کنم لااقل در حد شیش سواط زبان داشتم
خب پس هر وقت اومدی نت و وقت داشتی بیا خبر کن
یا اس بزن

ستاره پرداز پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:23 http://www.farniyaschool.mihanblog.com

سلام

سیلووووووووووووووم

المیرا بیخیال پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:24 http://www.yshmm.persianblog.ir

جدیدا نه خبر میکنی
نه سر میزنی
نه میبینی من زندم
مردم!!!!!!!
اجی بد


هیمن دیشب اومدم برات نظر گذاشتم اما ثبتش نکرد
میام الان پیشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد